-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #42076 üzenetére
nekem is a navi lehullott mikor decemberben felnyaltam, akkor marad fennt, mikor már a fűtés átmelegített mindent és utána fennt maradt!
egyszerű és régi az elektronikája, valszeg bármelyik valamire való villamosságis meg tudja neked csinálni a párosítást. amúgy az immohoz csak egy chip van a kulcsban, azt nem befolyásolja az elem!
-
Josi
aktív tag
válasz gooool #42079 üzenetére
Nekem a kulcs elfelejtette a távirányítós ajtónyitást. (Megane I Ph2)
Renaultos autóvillanyász Clippel feltanította mindkettőt, de előtte kellett az innó kódja, amit alvázszám alapján a Renaultnál lehet megszerezni. (ezt ő intézte)''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #42081 üzenetére
azt tudod ugye, hogy infrás még ennek a lagunának a távirányítója? így nem tudod bárhonnan nyitni, a belső tükörnél lévő fekete ovális búrára kell a távirányító infra ledjét irányítani(rá kell látnia egyiknek a másikra) és csak akkor nyit zár! nem olyan mint a rádiófrekvenciások, hogy bárhol, bármikor!próbáld úgy, hogy a csomagtartó felől, vagy a 2 első ajtótól!
-
rob210
Topikgazda
válasz gooool #42320 üzenetére
Neten minden fent van, de mielőbb menj vissza, mert az ilyen kátyúkat sokan bejelentik, és képesek betömni mire mész.
Bár most az eső neked kedvez.Kárigény bejelentést mindig az út kezelőjéhez kell bejelenteni, azaz,
- ahol a kátyú van illetve,
- ahol a gépkocsinknak baja esett.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #42323 üzenetére
azért azt is bőven tegyük hozzá, ha tábla van kirakva, hogy fos az út -márpedig te is a közepén közlekedtél, tehát jó ideje lehet rossz- akkor semmit sem érsz vele, mert nem körültekintően közlekedtél. ez olyan mint a szarvasos tábla, ha ott elütsz egy szarvast még meg is cseszhetnek érte......
szerintem így kis ki fognak röhögni......magyarban vagyunk, itt még az autópálya is kátyús és kib@sszák az úthibák táblát és a 80as tempót és jól van az úgy..... -
diablo1984
veterán
válasz gooool #42325 üzenetére
akkor nincs mit tenni, ez saját kár, a táblával fedi magát a közútkezelő, megmondják, hogy nem 60al kell menni, az a max, de mehetsz gyök2-vel is, ők kirakták a táblát és kész.
semmit sem tehetsz, tábla nélkül is el tudják sunnyogni, de táblával csak az idődet pocsékolod....
ez egy ilyen ország, románia sem jobb ebből a szempontból(ukrajnát ne is említsük), sőt a múlt héten az olasz csizma lábfejében kocsikáztam(mediterrán rész már keményen), ott nem szétfagynak az utak, ott egyszerűen fos az alapja és ripityára törik azért mert széttapossák az autók! az autópálya hagyjám, de ha lejössz róla akkor fos minőségű az út, az a szerencséjük, hogy arra nem divat a tél, mert már rég kavicsorrá esett volna szét az út.....
én is esőben a múltkor döccentem egyet az új gumikon, az ütő is megállt bennem, de túlélte, még csak 300km-sincs benne, kár lenne érte, ezért nem veszek peres gumit alufelnire, az már odalenne szőröstől-bőröstől....
-
gooool
őstag
válasz gooool #42501 üzenetére
Jelentem kész a Lagu.
A jobbos féltengely fogashangere kopott szét az idők során, így szépen elforgott a hajtás.
Szóval kapott egy új fogashengert és egy új féltengelycsapágyat is, mert csúnya hangja volt.
Munkadíjjal együtt 15-ben állt meg a sztori.
Most már csak fagyállót kell töltenem bele, mert minimum szint alatt leledzik (csak nem hengerfejes tán, mert fehér füstöt nem látok kijönni belőle hidegen), illetve fizetés után kap egy komplett Ferodo Premier fékszettet, tárcsástul, betétestül, fékfolyadék cserével.
Csütörtökön megyek olajat, szűrőket cseréltetni, illetve diagra kötjük a gépet.Üdv, Balázs
-
-
#42667776
törölt tag
válasz gooool #42724 üzenetére
Szia!
Olvastam a hibalistát és egy kicsit túlzónak tartom....
Mint ahogy mondtam is, a futómű alkatrészekbe kb 40e km van, persze nem tudni mi mennyit bír, de nem kopogott, lógott semmi, a féket is próbáltuk 4 személlyel 160-ról erőteljes fékezéssel, hogy az öv már fogni kezdett és nem húzott félre, nem csikorgott, rendesen tette a dolgát.
Csak azért reagálok, mert nem egy eladásra összetákolt autót adtam el, amitől szabadulni kellene.....
A fűtőradiátor cseréhez nehogy kiszedjétek a műszerfalat, pár csavart kell kivenni és kihúzható a gázpedál felé, valószínű még a gyári van benne, ha meg lesz az új és gondolod, szívesen megcsinálom a cserét, ha eljössz hozzám. -
rob210
Topikgazda
válasz gooool #42726 üzenetére
Anno én leÍrtam itt, hogy az előző meganeommal, hogy jártam amikor elvittem a renault tavaszi bevizsgálási akciójára.
Ott még a 3 nappal korábban általam cserélt féktárcsákat is beÍrták, hogy közúti közlekedésre alkalmatlan.
(azt már csak halkan jegyzem meg, hogy előző nap kapott friss vizsgát a mozaik utcában csont nélkül)
FelÍrták a fékerő elosztót, a bal hátsó lengéscsillapÍtót és a jobb elsőt.
Meg minden baromságot majd jelezték, hogy 115000 forintért mindent megjavÍtanak rajta.Én meg közöltem velük az épp nálam lévő féktárcsa számlát megmutatva, hogy köszi, de ezt ne cseréljék le, majd jeleztem, hogy az az apróság legalább ne kerülte volna el a figyelmüket, hogy tegnap vizsgázott a kocsi.
Hebegtek egy kicsit majd csendesen intettünk egymásnak egyet és elváltak útjaink.Egyszóval azért mert valaki ezeket felsorolta nem jelent semmit.
A féltengely olaj szivárgása ha megvan azt viszont azonnal orvosold, mert ott a váltóolaj szivárog ami nem vicc!!!
A kipufogó vadi új a gép alatt szóval a tűzkarika lehet csak elcsúszott, vagy Lion valamit elbarkácsolt
Az a kocsi a mai napig tartom, hogy jó vétel volt.
De mint nem is olyan rég Írtam kell rá költeni keveset, mindegyikre mire összeszokik az új tulajjal.Az eddigi kiadások meg nem igazán kiadások voltak, inkább "balesetek". (lásd kátyú)
Renault power
-
tresh
addikt
válasz gooool #42720 üzenetére
Immot ki kell szedni belőle felesleges és tegyél be egy utólagost. Kipufogó problémád kb 5k díjjal együtt. Féltengely szimering csere bal elől a váltónál (belső) +gumiharang szintén kb 5k anyag+olaj . A futóművet meg futóműveshez visszük nem a sarki pékségbe (renault márkaszervíz). A fék meg kopó alkatrész de megsúgom még hulladék betétekkel és tárcsával is 100szor jobb a féke a rönyónak mint bármi másnak. Na szóval én nem akarom védeni a kocsit de ennyi idősen ennyi hiba az = a lóf*sz kategóriával nálam. Itt egyedül a fűtőradiátor nagyobb tétel de ennyi a többi az autózással járó örömök vele járói
szerk.
Eskü nyitók egy szervizt egyre jobban látom hogy lenne kuncsaft a sok hozzáértő szerelő végett... .
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz gooool #42738 üzenetére
Magad jobban jársz
Immot a gyárit ki kell irtani chipes,elektromos szaki, vagy renaultos emberke megoldja neked 10-15k utána az életbe nem lesz vele gond. Aztán be teszel egy utólagos filléres trükköt ami szakítja az AC-t bármilyen módon és többet érsz vele mint bármi mással.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #42883 üzenetére
mennyire speciális? kérd el a méretét és keress simán méret alapján boltban! olyan helyeken ahol hidraulikához árulnak cuccokat, ott tömítést is csak lehet venni.....
(#42875) mihione: áh, ahhoz több kell, gondold meg, az 1,5 dci-knél mikor hajtókar csapágyat cserélnek már csattog a motor, mégsem rágódik be a főtengelybe! itt inkább vagy régóta felálló gond lehet, de akkor már keresztben a dugó kikoptatta volna a hengert és a szelepekbe belevert volna a dugó, vagy valamikor szétszedték és sz@rul rakták össze, bár ha valaki szétszedte, akkor illene újat vissza rakni ha kopott, ha meg nem, akkor megoldották, túlhúzták, nem húzták meg és a tengelyen elfordult a csapágy kenés nélkül..... sokminden okozhatja, de akár a kenés nélküliség is, bár az a része pont olajban áll, arra a szivattyű nem folyatja az olajat.....
[ Szerkesztve ]
-
PowerBuldog
veterán
-
-
roberto211
őstag
válasz gooool #43012 üzenetére
Neked a laguna I vagy II van?
Nekem ugye a kettes 1.8 16v 121le de 8.5 alá akkor tudom beszorítani ha normál módban tolom. Én lábammal átlag 9,2 De cserebe elvezetes vezetni legalábbis nekem
Mondjuk szegényke most udvaron áll
Tegnap átvittem szerelőhöz azért ment tönkre a váltó mert anno a gumiharangnál kb 10e ft os hiba nem vették észre h folyik a valtoolaj ,kifolyt gondolom mikor már visított a váltó addigra késő volt és így beadták kereskedésbe. Feltöltötték addig olajjal,próbakör erejéig hibátlan volt ahogy elfolyt akkor jött a hang meg a zörgés...
0,0l olaj van benne tegnap azt hittem haza sem érek annyira kereppelt kattogott szinte hallottam ahogy darálják egymástba fogaskerekek atgurultam szerelohoz azt mondja k.o a valtonak szinte szét van már esve.. Tehat hiaba van egy jó autóm nem tudom hasznalni.. Most varok a kereskedés "jótállásos bírálatára" ha azt mondja kereskedés h nem csinálják meg fogyasztóvédelemmel együtt a médiáig mindenkit rájuk uszítok nem beszélve a perről. Én megcsinaltatom nem erről van szó ha negatív biralatot mondanak de utolag úgy is ők fizetik ki .. De legyunk optimisták bízok benne h megjavítják.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
rwin5
őstag
válasz gooool #43084 üzenetére
Nem voltam még pályán vele egyszer sem, 120 fölé meg még nem mentem 1x sem az az autóval, ott forgott kb 3ezer környékén. Amerre én járok elég sűrűn mérnek a rendőrök aztán világ egyik legnagyobb pénzkidobásának tartom az ilyen büntetések miatt kapott bírságokat.
szerk: városban biztos forgattam már mikor próbálgattam az erejét, de akkor nem a műszerfalat bámultam
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #43081 üzenetére
nekem a 2.0 8v-s 120-nál fordult ha jól emlékszem 3500körül, de már akkor is húztam a seggem, hogy szegény motor, akkor a 16V alatt még rövidebb a váltó ahhoz a sok lóhoz?
az 1,9 dti meg 90nél 2000-ret sem perdül. 80nál(annyival mentek előttem) a múltkor mikor egy b@szott nagy futót húztam ponyvázva(ismerősömék lerobbantak és a lagunával mentettem őket), akkor 1600-nál már remegett a kocsi, kívánta, hogy toljam vissza 4be, 90-100nál simán bírta az a gnóm futót, igaz kormolt kissé, a menetszél fogta a vitorlát rendesen!
ja, nekem a benzinesbe is a középvonalra állt be, a dízelnél is(igaz ez lassabban melegszik), a benzinesnél azt hittem, hogy nem éri el a normál hőt, termosztátot is cseréltem benne(van itthon még 2 azóta is), de pedig jó volt az. most a futó vontatással fölé is ment a mutató kicsit, kérte az erőt a verda(bejáratós motornak hiányzik )
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz gooool #43084 üzenetére
Én második nap,megküldtem laguna II-t Nem éreztem szükségét mert ha 3e nél elváltok akkor is elegendő ereje van 1.8 16v nek.de 3. Fokozatba eltoltam 5500ig húzott rendesen a masina még dombnak felfele is
Barátnőm sikongatott a "fotelbe" jobb1 be
De igazából nagyon jo a motorkaraktetisztikája. Nem is vágyik rá az ember hogy pörgesse mint anno én a suzukit 6-7e ig mert alul nyomatékos.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
rob210
Topikgazda
válasz gooool #43317 üzenetére
Képet lőhetnél, mert közel sem biztos, hogy a gumiharang van kirepedve lehet csak kapja valahonnan az olajat akár motorolajat, de lehet az fagyálló is.
Ha a gumiharangot kell cserélni ahhoz ki kell venni a féltengelyt.
Valamint az a két "csapággyal" egyben van mármint úgy érdemes venni, de nem egy horror összeg.
Viszont váltóolaj is kell, a régit ne tedd vissza.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen