-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #43566 üzenetére
Akkor ezek szerint a DPF-es 131 lovas 1,9-es is megérheti a pénzét?
Jelenleg még csak tapogatózás szintjén van az ügylet a családban, de ugye egy 2.0 Dci 1.600.000 körül mérik a jobbakat, míg utolsó genes 1.9-ből akad 1.300.000 körül is már.
Mondjuk egy 4-5 éves használati időre levetítve megéri a 300.000-es felárat a 2.0 Dci? Szopófaktor és fenntartási költségek tekintetében is kérdezem.Üdv, Balázs
-
roberto211
őstag
válasz diablo1984 #43650 üzenetére
Akkor nagy eséllyel főtengely szimmering lesz a problem?De ahol nekem folyik az nem biztos h a kuplung felőli nem ?
Illetve a másikra tudnál választ mondani hogy a szervonal hogy hívják szakszerűen azaz hogy lehet keresni alkatrészboltokba azt a "gombat"?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz diablo1984 #43654 üzenetére
Lefenykepezem ma hogy lásd ,szerelőm azt mondta h gombanal folyik csak h ennek pontosan mi a szakneve
De de ez a saját ezért kérdem hogy mi lehet ott mert akkor olyan alkatreszt beszerzek.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
PeterPH
senior tag
válasz diablo1984 #43760 üzenetére
A pozitív oldalát kell nézni. A fosch 1.5DCI még mindig megy.
-
Tom5
addikt
válasz diablo1984 #43766 üzenetére
Feliciámban három pólusú NGK-voltak. A héten megvették. Egyelőre lezárult a Feliciás korszakom.
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #43769 üzenetére
nem-nem ez az 1.6 1.6V Clio, most vettem 2 hónapja, kértem rá teljes szervizt (olaj, szűrők, stb) + műszaki + vezérműszíj csere, klímát nézzék meg, meg amit ugye találnak mondtam, hogy cseréljék ki. De jelzem, ismerem a srácot régóta, tehát nem rajtam akar meggazdagodni az biztos, akkor nem vittem volna oda.
Majd megírom ha hazahoztam, hogy mi volt ennyibe.
Magamtól 200 körül saccoltam ezért is akadt fent a szemem A pénz félre volt rá rakva, tehát nem az vág földhöz, csak ugye másként kalkuláltam, pláne, hogy 2002-es az autó, tehát annyira azért nem lehetett hulladék, mert menni ment a lábán.
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #43771 üzenetére
Na erre vagyok kíváncsi én is, mert nem egy roncsként vettem az autót, féktárcsa is cserés volt + elől a teleszkóp (vagy minek hívják) is érdekes hangot adott ki egy nagyobb huppanásnál, ennyi jutott még eszembe.. na majd megírom, most fuvarra várnék du 2 óta aki kivisz oda, mer nincs kedvem taxizni
[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #43773 üzenetére
590e ft, először új autót kerestem utána 2,5m ft körülit, majd mikor rátaláltam erre lett ez, ezért is mondom, hogy nem vág földhöz jelenleg az ára, csak sokallom ennyi. 5 perc és jön értem autó utána majd leírom mi mennyi, bár attól már nem alszok jobbat, ha még a fórum rátesz egy lapáttal, hogy le lettem húzva
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #43784 üzenetére
Hát amit magamtól láttam, a rugók biztos benne vannak, max nagyon drágák voltak ha más nem lett cserélve Garanciát vállalt talán ez biztosíték, hogy cseréltek mindent..
Anyámnak van egy nagyon rendes autószerelője, az ő autóját oda is visszük, majd szerintem elviszem egyszer oda a cliot, csak ő is inkább a régi autókat szereti szerelni, majd rákérdezek, hogy a clioval hogyan áll..
Őszintén szólva nem gondoltam, hogy túl lesz árazva, de hát ez van, meg ugye az áfa is felveri.
Na a témámat itt zárjuk le drága tanulópénz vót ez van.off: egyébként mindenki üldözi a pénzt már észrevettem, volt főnököm még lóg nem sokkal (30ezer ft-tal) azóta sem keresett.. Egyszer meg adtam kölcsön középiskolás havernak pénzt, na ő sem keresett pedig rendes melója van. (bár ez olyan piti pénz, hogy nekem kellemetlen felhozni) Pedig nincs egy madár külsőm 8 éve sportolok, inkább kihasználják egyes emberek a jólelkűséget
Egyébként Renaultot mennyire szeretik szerelni az autószerelők? Most ebben reménykedem, hogy ezt a váltóolaj témát + kuplungot sikerülne anyám szerelőjével összehozni
na lezártam
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #43786 üzenetére
szebb nem is lehetne a mai este
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #43788 üzenetére
Nekem Megane I 1.4 , 16v : vezérlés csere , olaj + szűrők cseréje , főtengely ékszíjtárcsa , ékszíj került 83.000.- forintba kb 1 hónapja , ha jól emlékszem ...
Én viszont nem váltok szerelőt !Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
pècsimunkás
addikt
válasz diablo1984 #43790 üzenetére
Igen ,és nekem az ékszíjat meg az ékszíjtárcsát is számold . Fel is hívott a szerelő , h 17 a tárcsa , cserélje -e . Mondtam ,neki ,h te látod ,te értesz hozzá , ha úgy ítéled meg , persze . Nem a világ az a pénz , nincs kedvem lerobbani sem itt németben sem az oda -vissza utakon ! Az kicsit többe fájna . Megkap mindent a Röncsi ! Jó kis autó ez , meg is érdemli ...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Adonimus
aktív tag
válasz diablo1984 #43800 üzenetére
Benzinszűrő cserélve, egy repedt vákum cső cserélve. Gyertyákba 13.000km. Benzinszűrő cserélve, olaj cserélve. Szépen lassan jelentkezett a hiba. Egyre roszabb volt. Volt, hogy tünetmentes volt napokig.
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
Adonimus
aktív tag
válasz diablo1984 #43802 üzenetére
Hm. Sajnos nem tudom. Erősen kínlódik az biztos.
adonimus felhasználónak 41 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! - http://www.phmegbizhatosag.atw.hu
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #43826 üzenetére
nem volt ilyen az alapjárat mikor elvittem (a kipufogó lehet ilyen volt vagy nem tűnt fel) ugye vezérlést most cseréltek...
megőrülök már ha a szerelőre gondolok egyébkéntmekkora munka ezt megcsináltatni? + mennyit mehetek vele így, vagy keressem az új szerelőt?
[ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #43826 üzenetére
Abban nincs okoskerék tudtommal. Ilyen hangja van videóra véve sajnos ezeknek, közük sincs a valóságos hanghoz. Tapasztaltam az enyémmel is. Viszont az a böfögés arra utalhat, hogy kihagy egy henger. Trafó hiba lehet.
rwin5 - Ideje lesz igénybe venni a garanciát, amit kaptál szvsz.
Ennyi pénzért, azonnal, soron kívül, csakmost csak önnek stb. a minimum.[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #43831 üzenetére
2002-es clioban még nincs okos kerék most rákerestem közben
igénybe veszem én ha nem kapok hányingert addig míg elviszem oda még1x az autót
(#43831) diablo1984 : ha csak 10e ft és valóban trafó hiba akkor inkább új szerelőhöz viszem, erre a helyre többet nem akarok menni
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #43827 üzenetére
Motor milyen? Mennyit eszik?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #43834 üzenetére
gondolom akkor mászkálni sem kéne nagyon addig az autóval, amíg nincs megoldva ez a problema? 4 hét alatt lett kész és használtam 2 napot dejó
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #43836 üzenetére
Lehet, hogy tényleg trafó lesz egyébként mert most youtube-on találtam egy hasonló videót és full ugyanilyen a hangja az enyémnek is, csak nekem a minőség miatt nem kivehető, itt azt írják, hogy víz volt a trafóban [link]
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #43834 üzenetére
Ez még az egyes ph2 megane féle motor K4M700, ebben 1.6ban sincs, okoskerék. Tudom, mert láttam, hogy az enyémben sincs. A megane II féle 110 lovasban van, 1,6tól.
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #43834 üzenetére
amit linkeltem, 1-es magane-ban az 1.9dTi, ez 98 lovas.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #43834 üzenetére
A 107 lovas nem okos kerekes a 110 lovas és 113 lovas az okoskerekes 1.6 és 2004 utáni modellévtől az.
Renault power
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #43874 üzenetére
Nem tartottam szopásnak, mert ami hibája volt azt orvosoltam/tuk, szóval jött-ment, tette a dolgát szépen, márciusban, ahogy végre lettek hajtva a szervizek onnantól fogva csak tankolnom kellett és ment szakadatlan.
Az újat itt találtam a melótól pár km-re, gondoltam megér egy mustrát, de nehezen hinné el az ember, hogy ebbe közel 300 van, a tipikus tekerjük csak vissza 150-re fajta esztétikai állapot jellemzi. Másfél óráig vizslattam, kezemben egy listával amiket meg kell nézni és komoly tünetet nem diagnosztizáltam (két kavicsfelverődés a szélvédőn, egy apró horzsolás a tükörházon, gondolom parkolás okán, a klíma pedig véleményem szerint nem fúj elég hideget, de a kompresszor kapcsolt, szóval remélhetőleg csak egy töltés kell neki és a már említett remegés, mindösszesen ennyi), összes dokumentáció, navi lemezek, 2 kártya, számlák, füzetek.
Jól ment, kuplungja puha, magasabb fordulaton szépen megindul, nem láttam koromfelhőt sem magam mögött padlógáznál, futómű és fékek is biztosak voltak.
Egyébként egy középszürke FL előtti 2005-ös 1,9dCi Laguna II kombi, Privilége felszereltség.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #43885 üzenetére
Jah, na abba inkább bele se merek gondolni.
Láttam egy csomó olyat, amiben a kormány bőre rojtosra volt kopva és a váltógombról a bőr szublimált, csak a borostyán színű műgyanta gomb volt meg. Na most abban vagy van 500 ezer vagy nőé volt és kéjszerszámként is üzemelt a váltókar.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #43891 üzenetére
Óóó nyugi, szívok én eleget az élet más területein, legalább itt ne kelljen felülni a rollerre.
Egyébként anyum szög egyszerű 1,4 8 szelepes benzines 206-os Pözsije is gyengélkedik mostanában, hidegen nem akar indulni, csak egy kis gázfröccsel. Melegen aztán már röffen, szépen fel is lövi a fordulatot, majd beton biztosan tartja az alapjáratot, de hidegen csak gázzal indul, úgy viszont stabilan.
Nem értem mitől lehet, fojtószelepet kipucoltam, olaj és szűrők frissek, most fog kapni új vezérlésszettet és hosszbordást is.
Egyre gyanakszom, hogy az üzemanyagszűrő szórakozik, mert azt is cseréltünk és onnantól kezdve lett fokozatosan kehes.Üdv, Balázs
-
balazs1022
őstag
válasz diablo1984 #43978 üzenetére
Szia! Ez nem olyan egyszeru. Az enyem a 48kw-os verzio, ennek nincs cooler-je... Most ajanlatottak egy szerelot olyan 20km-re tolem, majd vele fogok nemsoka talallkozni. Hat igen kicsit felos nehogy 1x felkapja az osszes olajat.
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #43994 üzenetére
Az is nagyon fontos megjegyezni, hogy nem akármilyen hűtőfolyadék való bele, mert nem minden hűtőfolyadék azonos összetételű.
Total lub advisor-a nekem ezt a hűtőfolyadékot dobta a Renault Megane I-es 1.4 16v autómhoz: Total Glacelf Auto Supra G12+ (tömény)
Persze nem kötelező pont ezt a márkát választani, de a minősítés nagyon fontos.[ Szerkesztve ]
-
psxpal83
csendes tag
válasz diablo1984 #44003 üzenetére
Motort forgatja,bár olyan mintha ki akarna szakadni a motor. Minden visszajelző elalszik kivéve a szervó + olaj nyomás lámpa,de mivel a motor nem jár ez normális dolog.
-
psxpal83
csendes tag
válasz diablo1984 #44005 üzenetére
Nagyon rázza a bódét ez a pontosabb kifejezés. Nagynyomású rendszer is oké. Minden csúcs szuperül működik. Tegnap vagy 5-6szor is indítóztam és semmi. Aztán vontatás közben kiváncsiból ráindítottam és pöccre indult. kb fél óra múlva leállítottam a szerelőnél és újból nem indult. Reggel bele ült és pöccre indult.(Ezt megismételte vagy 30szor és oké volt mindig) Rádugta a gépet és minden oké. Minden normális értéken van. A szerelőmnek hiszek mert tizen x éve CSAK Renault-kal foglalkozik és elég lelkiismeretes. Viszont most ő is megakadt. FHP jeladóra tippel.
[ Szerkesztve ]
-
Megane2000
aktív tag
válasz diablo1984 #44033 üzenetére
Sima volt.
-
Megane2000
aktív tag
válasz diablo1984 #44035 üzenetére
Jaja elégedett vagyok a munkával én is :-)
Riasztót érdemes berakatnom? Hol dolgoznak a legjobb áron? -
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #44037 üzenetére
Erről jut eszembe, van valakinek egy profi autóvillamosságis ismerőse?
-
psxpal83
csendes tag
válasz diablo1984 #44007 üzenetére
Köszi,de nem lesz rá szükség. Meglett ma a ludas. Üzemanyag szivattyú hol megy , hol nem és emiatt van/volt a szopóroller..állítólag van amelyiket fel lehet újítani. Remélem az enyém olyan fajta..
-
Megane2000
aktív tag
válasz diablo1984 #44037 üzenetére
Okés, akkor hagyom
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #44043 üzenetére
Hétvégén tervezem a cserét, és lehet hogy a bolt már addigra nem lesz nyitva.
De azért köszi a tippet! -
gooool
őstag
válasz diablo1984 #44060 üzenetére
Okés, megértettem.
Viszont akkor a váltóolaj terén mi az, ami ajánlott volna? Ahogy emlékszem pont Te írtad a másik topicban, hogy speckó olaj kell.
Üdv, Balázs
-
nrbx
tag
válasz diablo1984 #44065 üzenetére
-
nrbx
tag
válasz diablo1984 #44067 üzenetére
ajtók mögött vannak csavarmenetnek kinéző lyukak, oda kell valamit bepattintani, becsavarozni...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #44112 üzenetére
Pedig nem agysebész mutatvány öreg szakik szokták csinálni.
Azt hittem te ezt ismered.Hosszú csavarhúzó kell hozzá, én nekem van egy amivel mást nem is csinálok.
RászorÍtod a lapos fejet a generátorra, a füledet pedig ráteszed a nyélre, olyan mint egy sztetoszkóp
Így ha kezd vagy már csapágyas valami jobban hallani, lokális a morgás, vinnyogás.
Renault power
-
kisninja
őstag
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #44124 üzenetére
Jol mondja sajnos a kolléga. Rokonnak szintén csereérett és a szerelőtöl 70k-s ajánlatot kspott új hátsó hídra.
[ Szerkesztve ]
-
Pecc
őstag
válasz diablo1984 #44128 üzenetére
Sajnos a környékünkön ezek mennek. Pest messze van törött rugóval is hozzánk.
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #44150 üzenetére
Csippan olyankor egyet és nem áll át, marad ilyen fél frekvenciás
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
nrbx
tag
válasz diablo1984 #44069 üzenetére
-
nrbx
tag
válasz diablo1984 #44158 üzenetére
Most leginkább kerékpárt, majd pedig télen síléceket tervezek szállítani rajta.
Csavarozni nem kellett, csak karommal kapaszkodik, a karmokon viszont van kb. 1cm-s kitüremkedés, az illeszkedik az ajtók mögötti lyukaba.
A talpon is van gumi, meg a karmokon is:
[ Szerkesztve ]
-
Tosee
őstag
válasz diablo1984 #44161 üzenetére
Igen jó helyen van a rugó tehát nagyon nem lehet mozgatni! A tányéron van egy kis perem a rugó végének és az ott is van benne!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
kisninja
őstag
válasz diablo1984 #44156 üzenetére
Még rugózik azért, de megemelve tehát ha lóg a kerék simán tudok felfele mozgatni nem nyomja úgy ahogy régebben. Közben a vezető ülésnél is eltörött jobb oldali sínnél az a csúszkás valami. Az cserélhető ?
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen