-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz roberto211 #42481 üzenetére
A legjobb motor szerintem a laguna 2esek közül, bár mikor èn próbáltam, a 2 lityis 114lovas laguna1 után lomhábnak tünt, de tisztessègesen mozgatta a vasat, full csendben. Tetszik nekem az az autó, de az èn mostani keresztem a dízel lagu 1!
-
diablo1984
veterán
válasz Sgt. Chris #42484 üzenetére
mármint nyitás közben kattog?
(#42483) roberto211: várom majd az élménybeszámolót!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Sgt. Chris #42491 üzenetére
áztasd be wd40el, az a rozsdát is megáztatja, utána ha kiengedett kend meg zsírral. jó lesz az, egyszerű szerkezet, nem tud megpusztulni, max széthullani, a benzines lagunámban én is az ajtóba széthullva találtam meg, 1 csavar kellett bele és jó is lett.
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #42495 üzenetére
eléggé ki van centizve minden, akár az is számíthat! igen, gyárilag 3 méret van, a dugó kinyúlása mondja meg, hogy melyik kell a motorra! és arról nem is beszélve, hogy csinálnak még ezektől is eltérő méreteket.....
(#42496) -=Tiger=-: gyanítom, hogy valami 1-es vagy 2-es megane-ról lehet szó és benzinesről, mert abban természetesen nincs! benzines fronton a kis turbós motorokban van a kettőstömegű meg minden földi jó![ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz -=Tiger=- #42499 üzenetére
ja, az más. abban szinte biztos hogy már van.
egy próbát megér, nem tudom, hogy mindegyiknél így van-e, de próbáld úgy, hogy ha járó motornál egy helyben kinyomod a kuplungot akkor enyhe lüktető érzésnek kellene lennie kettőstömegűnél, vagyis a sprinternél az volt még új kettőstömegűnél is. nem nagy dologra kell koncentrálni, enyhe dolgokra!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz mihione #42502 üzenetére
igen a gyár szerint a hengerfej megmunkálása tilos!
hogy milyen tömítés kell alá, az a dugattyú kinyúlásától függ, tehát ha változik valami a motoron, akkor rá kell mérni.
nálam is a szerelő rámért az új motorra, mondja, hogy az alapméretű hengerfej tömítés kell, megvettem a götze márkájút, mikor össze raktuk volna a vasat 1 hónap múlva, akkor méregete, és valahogy nem az jött ki, a szerelőnek mutatom a dolgokat, mondja, hogy határeset, jó lenne a vastagabb alá, főleg hogy a hengefejem is fel lett újítva, így megvettem a vastagabbat is!(alapméret 1,45, 1,55 volt a gyári méretből a legvastagabb, asszem 3 ékes!)
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42518 üzenetére
Igen, de nem biztos, hogy mind rossz! Lehet csak 1et kell cserèlni.plussz új tűzkarika alá, bár az fillères tètel már. Amúgy a hibakód olvasás mit mondott, egyèrtelműen nem adta ki? Lehet a nagynyomású pumpának nincs baja, csak a fos gázolaj megette a porlasztókat, igaz, akkor a pumpán keresztül jött....
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42521 üzenetére
turbónál az tényleg jó kérdés, hogy mi az hogy szórja az olajat, mert ha csak az olajvisszavezető tömítése fos, az párszázas dolog, ha a coolerbe nyomja az olajat, akkor cserés, jó volna tudni, hogy mit takar ez!
ha gondolod ingyen átveszem tőled, hogy ne kelljen megküzdened vele!
itt a facen van egy 100e km-es borult dci clio én a helyedben megvenném belőle a nagynyomású szivattyút és a 4 csúcsot és problem solved! a turbónak szerintem nagy gondja nem lehet, ha van, akkor ott valami más is hibázik!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
nem támadni akartam, de nálam a lendkerék széle egy vasdarab, az nem moccan, nem fordul, ha megmozgatom a váltót, az az indítózástól javul meg nálam, ha azonnal(1-2mp) nem indul be a vas, akkor felesleges is tekertetnem, levesz a gyújtás, visszarak és indít! azonnal indul, ha a fordulatszám-mérő nem ugrál, nálam vatta tiszta a jeladó, bár a mag rozsdás volt(legalábbis a fekete műanyag közepén azt láttam), de nem mertem megcsiszolni, nem tudom, árthattam volna egyáltalán neki.....
most így berakva a helyére asszem a coolercső vagy vízcső takarja(nagy ott a zsúfoltság), majd ha megveszem az új jeladót, akkor kezdek bontani, feleslegesen nem kínlódok vele! nekem menet közben nem okoz semmi tünetet, hidegen és melegen egyaránt csinálja, nincs rá hatással a dolog.(10 alkalomból kb 4x csinálja)
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #42528 üzenetére
nekem 1,9 tdi passatom volt, 5 év alatt 1,1 millát költöttem csak rá, ugyanazt kellett csinálni, mint a lagu-ban, de totálisan(motor a-z ig, első-hátsó futómű, komplett fék, hátsó csillapítók). mielőtt eladtam műszakizott, akkor féltengelycsuklót kellett cserélnem, meg a kuplungtárcsa sült meg, mert a lendkerék kúposra volt kopva és az új kuplung nem feküdt fel a teljes felületen, szóval 80 gurigát toltam rá 2 héttel eladás előtt, hogy egy nepper megvegye fillérekért.....
az elkészülte utáni műszakin nem kellett csak rákölteni, máskor mindig volt valami(kézifék bowden, ilyen olyan kis apróságok egy kis 30-50 guriga ide-oda), egyszerűen meguntam a dolgot, főleg, hogy kerdett a kasztnija is csipálni már egy ég alatt töltött tél utána.....szép volt, jó volt, szerettem is, már mondjuk bánom hogy eladtam, de ha belegondolok, hogy mindig volt valami nyűg vele(tévedés ne essék mindig hazajött a vas), egy idő után veszett unalmas volt már!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #42532 üzenetére
bontott, vagy jó vagy nem! azért kell bukott, törött autóból venni cuccot, mert azt nem azért bontják, mert motorikusan fos, hanem mert tk-ra törték! persze az is lehet hogy rossz, de kisebb az esély rá! ha meg valaki kifog egy porlasztó+nagynyomású kombót mundjuk egy 100-120k körüli áron, akkor lőn boldogság!
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #42537 üzenetére
ha futóművet állítanak, akkor a kormányösszekötőn is állítanak összetartást is!ha a kormányösszekötőd szar, akkor lehet holtjátékod és kicsit mászkálna a kocsi nyomvályús úton, mert lenne egy kis holtjátéka a kormányműnek mielőtt fog! de ezt a hibát észrevennék piszok hamar, ha már nézték többen is!
rugót tapogasd körbe szerintem, elég ha csak egy pár centi törik le belőle.....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #42533 üzenetére
pont a törött cilo amit linkeltem 100 guriga a 4 csúcs+pumpa ára! annyit bőven megér és fel lehet támasztani belőle a thaliát!
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42544 üzenetére
hát ha magyar autó volt, akkor kérsz egy rendszámot és lecsekkolod a neten, asszem 600huf és tudni fogod! sok km nem hinném, hogy lenne benne, a vezető ülés is teljesen egyben van, nem koptatták még rommá! szerintem ennyit megér a thalia, ha az olajat nem eszi, akkor még a blokknak kutya baja, a turbó olajcsöveit lehet nem árt levenni majd és kitakarítani, főleg ha tényleg egy tömítés baja van a turbónak(nekem is a visszavezető lemezes tömítés engedte az olajat, tiszta mocsok volt a motor tőle, kapott egy nem lemezest-mitudoménmár mi annak a kartonpapírszerű anyagnak a neve- és máris nem taknyol!)
az hogy a turbónak nagy hangja van, az nem tudom mennyire természetes a thaliákon, én a dízel lagunában is csak pislogtam, hogy mennyire behallatszik az egész motor, lehet neked is egy kipuff tömítésed fúj ki, lehet a kiherélt katalizátorban vízhangzik a turbó, nem tudom, nekem egy cső van helyette, nekem így csak a turbó hangja hallatszik, meg persze a motor!
-
diablo1984
veterán
válasz roberto211 #42550 üzenetére
elf olaj a gyárija, abóól asszem az 5w30as jár bele. de szerintem 5w40essel is eljár, ha 10w40est mondanék, akkor megkövezne az "anti10w40estitkoscsoport" mert számukra az az olaj már kihalt, pedig ez a motor már a 90es évek végén is benne volt a laguna1-ben is!olajdoki
vezérlés attól függ kivel csináltatod és az mennyire húz le, kb60 ezerből kijön vízpumpával, hosszúbordás szíjjal kedvezménnyel anyagra, 10-20 ezerért bele is rakják neked szerintem, ami itt még esetleg cserés lehet még az az okoskerék, azaz a vezérlés módosító kerék, nem tudom, hogy annak van-e intervalluma, vagy akkor cserés, mikor már alapjáraton is kopog az autó.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #42553 üzenetére
igen, az enyémen meg nincs rajta
szerintem a 2002esből nem az 1,8 16v 120 lovas van csak teljesítményre?lehettobb motorkódos, de nekem a 120ló kőbe vésve van!
mod: látom a webshopon, hogy van 115-116-120-121lovas is, eddig csak 120lovasként hírdetettet láttam, nem tudom, hogy azért mert 120 lovas is volt, vagy kerekítettek....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz roberto211 #42554 üzenetére
csak a vezérlés ruville 41e, ina 44e, conti 60e
hosszúbordás daycoból 5500huf, egy dolz vízpumpa 13500 hozzá.
kell még hozzá 4 új gyertya még a szűrőkön és olajon túl, az 1300/db az ngk-ból.mind teljes áron, okossággal azért tud mi lejönni az unixnál.
vízpumpás vezérlés a kovács autótól contiból 46k, gates-ból 41k
daxco hosszúbordás 3,6k, ngk gyertya 800ft/dbőket azért szeretem kevésbé, mert nem hologrammos olajat küldtek(irgum-burgum), meg a keresőjük kissé zagyvalékosabb, míg az unixnál egyértelműbb a dolog! és ha valami hülyeséget küldenek, mire a posta vissza viszi(amit buksz) és hoz helyette másikat, addigra fészket raksz, elmegy vele 2-3 nap, ha nem több. de olcsóér adják a cuccokat az tény, de jobb az unix ha van fullos kedvezmény, mert ha ott hülyeség jön, akkor másnapra ott van a jó cucc is legkésőbb!
-
diablo1984
veterán
válasz roberto211 #42561 üzenetére
persze, görgők+szíj, van ahol vízpumpa is van hozzá, de azt ki is emelik, hogy jár hozzá!
-
diablo1984
veterán
válasz roberto211 #42565 üzenetére
a conti pl ina görgőkat használt abban a szettben amit én a sajátomhoz vettem, így görgő ügyileg azonos minőség az inával.ruville volt a passatomban, azzal sem volt gond. conti mindig a legdrágább, mert több tipusnak is ő a gyári beszállítója, csúnyán feláras is, szerintem nem is tud többet mint a ruville, vagy az ina, de van aki erre a márkára esküszik(én is most próbáltam ki elsőnek, de máskor 20ezerrel olcsóbban inkább megveszem az inát, vagy ruville-t).
(#42566) Duliee: ezekből a képekből sok minden nem látszik, csak az, hogy valahonnan jön az olaj. eléggé összetaknyol mindent, lehet hogy a kenéshez használt olaj folyik el rossz tömítés miatt, ez ezekből a képekből nem derül ki!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #42567 üzenetére
igen ezért írtam, hogy a kovács autós keresők pontatlanok, nem adja egyértelműen az alkatrészt, az hogy mellette van egy illusztrált fotó nem tudod meg, hogy úgy néz-e ki, jó-e az autódhoz, csak mikor már raknád befelé a kocsiba......
(#42566) Duliee : a kettes képen jobb felül mi az a vasdarab amin a furatok vannak? olyan mintha csavar járna oda, csak el is van a lyukról csavarodva kissé....ebből a képből nem tudom, hogy a kipuff csonk-e, vagy mi a fene, de nem tűnik úgy mintha a helyén lenne!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42571 üzenetére
de elnézve ott azért tud bőven levegőt szívni, mert 1 csavarral nem hiszem hogy ugyanúgy letömít, pláne ilyen kitekert helyzetben!
most akkor az egr az rossz, vagy csak megelőző intézkedés volt ez a csűrés-csavarás?
ha még működik, akkor a porlasztók és nagynyomású szivattyú cserekor szerintem állítsátok vissza a normál állapotába és egy tömítés szett sem ártana a turbóhoz is, hogy ki lehessen szűrni, ha még más is szarozik!
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #42576 üzenetére
mármint a kovács autónál? mert igen, annyiért tudod a kosárba is rakni, amennyi ki van írva ár oda kedvezményes árként. az jó kérdés, hogy személyesen is, lévén, hogy 1 helyen vannak csak és nem is biztos, hogy készleten van nekik a cucc, de ha webshopon megrendeled a cuccokat, szerintem személyesen is át tudod náluk venni!
az unixnál kell szerelői kedvezmény, ami forgalom után jár!
Amarth:
rakd vissza a motort bele!
vagy tömd ki kerékkel![ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #42582 üzenetére
szerintem ez amolyan vevőcsalogatás, nem hiszem, hogy teljes áron adták volna bármikor is, marketing. viszont tényleg szimpi, hogy durván jó áron operálnak, kár hogy nincs hálózatuk.
neked ebből így szerencséd van!
(#42583) Amarth: a gumi gyári méret alatta? volt mostanában rugó cserélve alatta? ha a hátulját megemeled(ami nem egyszerű, mert a hátsó hidat kell hozzá szétbugázni, azt meg senki sem szereti, kompletten szokták 50ezer körül felújítani) akkor mehetsz a dakarra is! inkább -ha nem váltóméret gumit raktál rá- 2 első rugót cserélj alatta rövidebbre!
(#42584) -=Tiger=-: tipushiba ezeknél a laguna 2/megane2 meg a korabeli renaultoknál, a 2 tenyereddel fog közre az ablakot és úgy húzd fel kézzel! egy ékkel ékeld ki, hogy ne essen be amíg az emelő szerkezet meg nem érkezik, vagy ki nem cserélik.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #42601 üzenetére
nem, ha az autódhoz ez a 2 kell oldalanként, akkor ez kell!
azt hogy mit mértetek le, azt csak ti tudjátok......
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #42603 üzenetére
a pontos tipusra rákeresve is ezeket dobja? kinézetre tudod, hogy melyik kell alá? 1-1mm eltérél lehetséges, gumi alkatrészekről van szó, az igazodik, ha a helyét kicsit kikezdi, akkor egy túlméretes szépen be tudja lakni a helyet.....
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #42625 üzenetére
érdekesek ezek a kereskedők, próbaúton derül ki, hogy a futómű, kormánymű, fékek mennyire vannak rendben, a motor hogy húz, a váltó-kuplung milyen állapotú, az nélkül csak egy ruha a szekrényben, mutat, de nem tudod hogy áll!
az egészet egyben nem fotóztad le, csak a részeket? mert így képről le volt az orra szedve, azért vannak azok a karcok rajta, mert a lököst pofára fordították! nem feltétlenül azért, mert törve volt, hűtőcsere, lámpacseréhez is le kell bontani tudtommal, de elég gané módra van visszarakva, látszik hogy csüng az orra, a lámpák is mintha nem lennének a helyén a sárvédő résekhez viszonyítva!
ja és 1,1millát nem ér meg, annyiért karcmenteset lehet kapni, olyat amit ki is lehet próbálni....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42635 üzenetére
Akkor inkább benzines megane-t, az nem dci így a víz sem ver, vagy benzines thalia, abból is az összes eladó, de a suzuki ahhoz kèpest hogy olcsó fapad az sx4 ès a swift 2 is csúnyán túl van árazva, pedig a swift 2 amolyan városi cirkáló, kis csajos autó, családi kombival össze sem lehet hasonlítani....
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42637 üzenetére
egy olyan thalia mint a tied egy 1,4 16V-s motorral a dögunalom melegágya, jól is tud fogyasztani, a gyújtótrafón kívül nem nagyon szokott semmi megpusztulni benne, elektronika minimális benne, 4 személy ha nem 190-es kigyúrt kopaszok, akkor elvan benne, csomagtartója egy swifthez képest maga a természet határtalansága.
nem olyan rosszak ezek a benzines renaultok, mint amilyennek lefested őket, az tény, hogy a suzuki a ridegtartást jobban elviseli, mert igénytelen szerkezet, ha bele kilóg is megy fék és futómű nélkül is, de ha valaki nem akar az utakon guruló instant halállal közlekedni akkor az arra is költeni fog, mert nincs is jobb annál, ha az ember fékez és nem a tábla állítja meg......
-
diablo1984
veterán
válasz Graphics #42641 üzenetére
a dugattyút tudja kilyukasztani a behugyozó porlasztó, igaz ahhoz is idő kell.....
(#42642) Predator2 : az ilyen kereskedő elmehet a picsába, jó hogy ne kép alapján vedd meg az eladó szarját. a megane 2-esek, cliok, lagunál 2 első sárvédője is műanyag, ha az elejét elpusztítják és kap egy új motorháztetőt amit lefényeznek szépen, akkor rétegvastagság mérővel nem mondod meg, hogy a szélvédőig eltűnt az eleje, csak ha taknyolják, akkor nem adja ki minden tökéletesen a helyét, mint ahogy a lámpa ebben is mindenfelé volt! csalóka tud lenni a dolog.
nem rossz az 1,5 dci, itt is a fórumban van sokaknak is, egy a trükkre, rendszeres karbantartás és jó minőségű gázolaj. ezekkel a feltételekkel meg az a gond, hogy egy használtról nem tudod megmondani, hogy az előző gazdája is csak használta, vagy gondos tulaja is volt-e! szomorú tud lenni, ha egy szopórollerbe ül bele az ember, egy benzinesnél kevésbé kockáztatsz nagyot, az 1,4-1,6-os motor is jó, takarékosak is viszonylag, kevés minden szokott csütörtököt mondani benne!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Savanya #42648 üzenetére
és az auchan-as gázolajat azóta sem heverte ki? injektor tisztító adalékot nem toltál bele, vagy valami prémium dízelt?
(#42641) Duliee: igen a szerelőnek úgy már nem akkora buli, hogy viszed a cuccot és azon sem tud nyerészkedni. ha meg ő szedi össze, akkor mindenre rá tud még tenni, sajnos vannak ilyenek, akiknek a munkadíj magában kevés....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Sgt. Chris #42677 üzenetére
önindító lesz az, a bendixed akad, nem tolja be a lendkerékhez, az önindítót így forgatja, de a motort nem! az önindító ekkor akadálytalanul és gyorsan görög mint egy villanymotor. el kell vinni egy autóvillanyászhoz, lehet a bendixet ki kell cserélni benne....
(#42679) mihione: mikori volt a vezérlés?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz mihione #42683 üzenetére
én már láttam 8 éves szíjat is, úgy hogy nem látszott öregnek.... szíjat cserélni olcsóbb mint görgővel együtt, igaz kb annyi meló van vele, de egy szíj csak 10ezer, a szett meg vagy 40ezer.....
nem kizárt hogy valaki spórolt a cserén, ezért nem árt használt autó vásárlásnál a vezérlés cserével kezdeni a dolgokat, mert drága a motorfelújítás.....
-
diablo1984
veterán
válasz PowerBuldog #42763 üzenetére
nekem a benzines lagunám 2lityi 8v kijött városban 9-10 literből még télen is!
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #42773 üzenetére
tényleg lábfüggő, 8-10literből el lehet járni vele, mivel manuális váltós így spórolni is könyebb vele! lion féle lagunában is ez a motor van goool fórumtárs is 8literrel eljár vele....
-
diablo1984
veterán
válasz speedydb23 #42776 üzenetére
az egyik a 2liter 8v-s motor, az 113-114 ló, a másik a volovo motor, az 16V-es és 140 lovas. megane-ban nem tudom, de úgy néz ki abban is járt a 16V-es, lagunában biztos!
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Babzsákfotel
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs