-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Amarth #38875 üzenetére
Amit minden autónál plussz a " típushibákat"
A hátsó lámpák alá folyik össze a víz érdemes ott nagyon megnézni, hogy ne rohadjon.
A torony doblemez csatlakozás is kritikus pont.
A váltót nagyon próbáld ki minden sebességet vegyen szépen. (ha kicsit szokatlan lesz az nem gond az olyan, csak ne recsegjen meg szoruljon)
Alá kell menni megnézni, hogy a váltó és rudazata csatlakozásánál ne szivárogjon az olaj.
Könnyezni mindegyik könnyezik, tehát nedves lehet, csak ne csepegjen.
Az összes elektromos berendezést ki kell próbálni menet közben és álló helyzetben is.
(nem vicc!)Illetve azt nézd meg, hogy a hátulja mennyire van ki?
Érdemes beleülni a csomagtartóba, abból látszik mennyit süllyed a hátulja mennyire van ki a torziós rúd.A kipufogó szeret szétrohadni főleg a hátsó dob, de az filléres tétel és könnyen cserélhető.
Ennyi ha rendben van meg kell venni használni örülni, mert amúgy elnyűhetetlen a motorja és az 1.6 90 le már egész autózható is.
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #38909 üzenetére
Igen a leírás érthetetlen.
Mert, ha felkapcsolod a helyzetjelzőt akkor minden kocsiban halványabbra veszi a világítást a műszerfalon.
Hiszen este van és nem kell olyan erősen megvilágítania.
Szóval nem értem mi a hiba ?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #38920 üzenetére
Első körben helyezd vissza a rizsszem izzókat.
Majd a fényerő szabályzó pótmétert vedd ki és a lábain lévő sarukat zárd rövidre és úgy kapcsolj tompítottat ha ez megoldja akkor kezd el a biztosítékokat végignézni egyesével.
Ha ott minden ok akkor megégett a pótméter és csere vagy átkötöd, de akkor nem tudod szabályozni a fényerőt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #38929 üzenetére
A biztosíték táblánál az OBD II es diag csati van.
A másik nem tudom mi a leírás alapján, nem a gyári magnó távvezérlője?
Egy képet lökjél róla mert így lövésem sincs.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #38931 üzenetére
Nem tudom mi ez a csatlakozó.
Ezzel megfogtál.Az elektromos hiba pedig valami kontakt baj lesz.
Szóval lehet érdemes lenne a kocsit diagra dugni rögtön látnád is, hogy működik az OBD II es foglalatRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #38933 üzenetére
Ha jól értem nem sikerül betenned rükvercbe időnként.
Ez bizony Renault váltó betegség.
Én nálam bevált módszer, hogy beteszem egyesbe utána üres és így már veszi a rükit.
Macerás de ez van.
A csatlakozó biztos, hogy valami magasabb felszereltségű valami digitális vagy tök tudja mihez való.
Renaultnál előszeretettel bekábeleznek mindent, higy a szalonban még ha valami plusz felszereltséget kér a vevő, csak be kelljen tolni a cuccot.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #38935 üzenetére
Ezekről megy a vita mindig szerintem a 2005 előtti kocsikhoz nem jó.
Igazság szerint ez bohóckodni való.A kuplungoddal minden rendben van?
Akkor szokta nehezen venni a sebességeket, ha már szarakszik a kuplung.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #38998 üzenetére
Ezt már párszor leírtam, hogy mindig az egyszerűbbtől haladunk a bonyolúltabb megoldás felé.
Abban is rizsszem van csak a bajonett záras foglalatban kell cserélni azaz a fehér műanyag.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #39003 üzenetére
A műszerfal alatt mit értesz? Hogy hihy nem tudtad szétszedni és mit? Pontosíts kicsit.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #39020 üzenetére
Oké de ezért nem értettem mit akarsz szétszedni?
A képen az öledben a műszer csoport.
A fehér foglalatokat nem tuddtad kivenni a műszercsoportból? Mert az izzók abban vannak emlékeim szerint.
Bár scenic műszeregységet csak egyszer kaptam szét kb. 2 éve, de úgy emlékszem abban vannak az izzók és bajonett záras.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Igen csak fordított a terhelés.
De ezt a kérdéses dolgot hamar megoldjuk.
Tolasson vele, és ha ott is csinálja hajtásra, akkor egyértelmű a hiba.
HA tolatáskor nem csinálja na akkor már érdemes elgondolkozni rajta melyik motorburkolat vagy doblemez darab szakadt le és ér bele valamibeRenault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #39067 üzenetére
Akkor nem féltengely lesz.
Érdemes lenne levideózni, meg behatárolni, hogy pontosan honnan jön.
Alászedve a kormányt erősödik-e vagy sem.
Illetve 100as tempónál rázza-e a futóművet?
Addig szinte bármi lehet.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz tigerscorpio #39098 üzenetére
Valahol szívja az aksit, vagy gyári hibás az akumlátor.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz birozoli7800 #39118 üzenetére
Átszakadt, égett valamelyik tömítés ezért falsot szív, ahogy a szerelő is mondta.
Valószínű, hogy a szívósornál van a bibi.
Beindított motornál körbe kell fújni az illesztéseket.
Ahol fulladozni kezd vagy felpörögni ott kell tömítést cserélni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz dethroner #39114 üzenetére
A karburátort le kéne szedni ( bocsánat központi injektort ), és a visszatérő ágat kitakarítani.
Leveszed az injektorról a két benzincsövet, kinyitod a tanksapkát egy csavarhúzóval kitámasztod a tankolócsőben lévő csappantyút, majd belefújsz a benzincsőbe. Aztán ha nem tudsz akkor a csövet ki kell takarítani. Célszerű finoman kompresszorral megnyomatni az kiviszi a szennyeződéseket álltalában.
Összeszerel és 95% hogy öröm boldogság.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz dethroner #39127 üzenetére
De a tele tank az gond lehet.
És igen okozhat gyertya kokszolódást, mert nem tud annyi benzin elégni mint amennyit kap.
A nyomásszabályzó is lehet ludas.Ha van fedcompod akkor ki kell olvastatni a hibakódot. (nem tudom melyik évjárat és felszereltség R19 ben nagyon sok változat van.)
Ezen felül még sok minden más is lehet, de ez a legegyszerűbb hiba.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz vendingo #39126 üzenetére
Szerintem te vidd a festék réteg mérőt.
A hátsó oszlop javítása bármi lehet, de legalább normális javításnak tűnik.
Az az első ajtó viszont fura vagy leszállt az ajtó és be kell a zsanért állítani vagy valami nagyobb bibi van induljunk ki abból, hogy valaki rátehénkedett és csak beállítani kell.
Ezzel a motorral nem tudsz mellé nyúlni nagyon megy de szomjas is mint az állat.
Cserében "elpusztíthatatlannak" mondanám, ha a kötelezőket megkapja.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Doki16 #39130 üzenetére
Most viccelsz?
Ezen mi a nem megengedett?
Pont, hogy az első 5 évben jönnek ki azok a hibák amik itt nálad is most előjött.
Ez csak 1 perces beállítás, a fület és a zárónyelvet kell összhangba hozni, mert a használattól elkezdtek kopni, ami 2-3 miliméternél már ezt az elállást eredményezi.
Simán be lehet állítani.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Szétszakadt a felütközés gátló, azaz nem normális.
A másik lehetőség az, hogy a torony csapágyat rosszul raktátok össze és szétroppant.
A kormányzás nem nehezebb?Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Dr. Romano #39180 üzenetére
Nem fogy a vized, nem akarlak elkeseríteni de rossz érzésem van.
Vagy a hőgomba termosz vagy hengerfej, ami a komolyabbik baj.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Dr. Romano #39189 üzenetére
Lehet a felső holtponti is bár ennek más szokott a tünete lenni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Dr. Romano #39210 üzenetére
Hát én is kételkedtem benne, hogy ettől lenne.
Először is a szerelő remélem visszaadja a pénzt hiszen nem az FHP volt a ludas.
Másrészről, elkezdeném azokat cserélni ha nincs jobb de első körben mérni amiket írtam.
Mert ott lesz valamelyik a ludas.
Az is lehet, hogy csak a vezetéke tört meg valamelyiknek és kontaktos lett emiatt.
Nekem a hőgombám csatlakozója tört el egyszer, össze vissza grált a hőfokjelző.
Kapott két zsugorcsövet a két szál vezeték és azóta is hibátlanul üzemel.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz daniel2121 #39211 üzenetére
76KW akkor gondolom benzin?
Gates szíjkészlet dolz vízpumpa.
Hosszbordásból is Gates.
Ha az nem lenne akkor conti dayco.Hajtókar csapágyat benzinesnél nem nagyon kell cserélni. Az diesel betegség.
Ha diesel akkor csere érett.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Horgász topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Háztartási gépek
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gaming notebook topik
- Ukrajnai háború
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen