-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #46609 üzenetére
Aha. Hát akkor majd valamikor mikor lesz időm meg kedvem megpróbálom szétszedni a műszerfalat.
Smoke some weed nigga!
-
speedydb23
senior tag
válasz diablo1984 #46617 üzenetére
Nincs a csavarban egy négyszög lyuk? Nekem olyan az olajleeresztő csavarom, hogy akár csillagvillással is letudom szedni, vagy célszerszámmal ami négyszögfejű...
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #46617 üzenetére
Fotózd már le milyen csavar az?
Nekem a gyári kutyacsontos van az nem tud elnyalódni
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #46621 üzenetére
bukta, nem tudtam kivenni a csavart, szétcsesztem kb 10 anyát, de mindig a hegesztés tört és a csavar maradt a helyén.... péppé égettem a kezem, de feladtam, nem tudom magam kiműteni. próbáltam fúrni, fogóval ráfogni, de nincs elég hely semmire, külön öröm, hogy az olajat leengedtem és kukáztam, így most olaj nélkül áll a kocsi az udvaron, holnap meg megyek németbe, remélem utána valakivel ki tudom műttetni azt a kis fos csavart.....
mindig ez van, egy 1 órás munkából lesz egy fél napos/napos kínlódás, remélem az olajteknőm nem sínyli meg ezt a hercehurcát!
-
dhgm
tag
válasz diablo1984 #46625 üzenetére
Fúrd le a fejét...
Akku tálcán tépték meg mint az állat, csak úgy jött le... mondjuk ahhoz jobb hozzáférni...
először kis átmérőjű fúró, utána mehet a 6-os, 8-as.
Le fog hullani az olajteknőd.
ha hozzáférsz
Na ez a szakma nem az alkatrész cserélés.
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Sanyo77
tag
válasz diablo1984 #46625 üzenetére
Nekem is necces volt, lesarkaltam én is, de kijött a végén. Jövőre rendelek ilyen csavart, és kicserélem.
Fagysztó spray talán használna. Nem irigyellek.
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #46630 üzenetére
Ilyened nincs?
Öreg autónál nagyon hasznos, én is szoptam már ilyenekkel eleget.
Renault power
-
dhgm
tag
válasz diablo1984 #46627 üzenetére
Vannak hosszúszárú fúrók. Ha lefúrtad a fejét kézzel kicsavarod, nem kell hozzá trükk...
ha hegeszteni tudsz rövidet is meg tudod nyújtani.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #46641 üzenetére
Ehhez van rendes torx fejed? Mert ha ezt sima crovával álltál neki meglazítani akkor nem csodálkozom, hogy elnyalta a fejet.
Ezt egyszer én is elkövettem soha többé nem teszem, vettem speckó fejeket a crovámhoz.
Renault power
-
motoflug
őstag
válasz diablo1984 #46742 üzenetére
Igen, a 139 loeros.
@rob210: leallitaskor nem tapasztalni semmi furat, illetve poccre indul az auto. Igy mire tippeltek?
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #46858 üzenetére
Azaz! Köszi. Ezt nagyon meg akarom csináltatni, mert nagyon idegesít.
Akkor amit írsz, az magában foglalja a diffi részeit, nyelestengely-csapágyat is meg az egyéb csapágyakat? Vagy kifejtenéd jobban, légyszi, mert ez nekem idegen nyelv És akkor ez látható, ha szétszedik, nem?Szerelő elmondás alapján nyelestengely-csapágyat mondott, meg hogy volt 1-2 eset már amivel találkozott, ilyen autónál. Akarok majd vele beszélni, nem szerelőn keresztül, meg a másik váltósokkal is, hogy mennyi lenne egy komplett felújított váltó cserélve, ha az enyémet odaadom. Mert remélem akkor ez a baja, nem akarok ablakon kidobni pénzt. Csak itt megint visszaköszön 2 szerelő is, hogy ez így jó, nem kell foglalkozni vele... ja..
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #46860 üzenetére
Köszi.
Most utána fogok járni, még telefonálok holnap egyet-kettőt, mert engem nagyon idegesít. Aztán vagy felújítás vagy cserélem egy felújítottra."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Cane
őstag
válasz diablo1984 #46863 üzenetére
Köszi!
A burkolatot feszegethetem? Csavar v patent fogja? (felső fél + alsó félből áll - espace 4)▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #46860 üzenetére
Most mentem vele, kipróbáltam és ÜRESBEN olyan 65-75kmh között is hallom, (konkrétan, amikor hallottam jönni a hangot négyben a fenti sebességtartományban, akkor kiraktam üresbe és maradt tovább, talán egy hangyaf@sznyival kevesebb intenzitással) más sebességtartományban üresben nem, csak sebességben hallom, szóval ott már inkább fordulatszám függő, olyan 1600-1700 körül jön a hang.
Ennek van jelentősége, hogy üresben is hallom?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz diablo1984 #46913 üzenetére
Az adapterek közül az egyiket jelzi így a manual...
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz diablo1984 #46915 üzenetére
Nem tudom rászerelni a lapátra az adaptert...így nem látom át, hogyan kellene kinéznie, hogyan álljon, amikor rá akarom szerelni az ablaktörlő karra... De mondom, tuti én vagyok analfabéta, eltörni viszont nem akarom.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
rob210
Topikgazda
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #46922 üzenetére
Aha. Akkor a kérdésem hogymerre lelem a pollenszűrőt?
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #47057 üzenetére
És Elf-en belül melyiket érdemes venni? Láttam sok félét. Pl szintetikust is és rész-szintetikust is.
Smoke some weed nigga!
-
motoflug
őstag
válasz diablo1984 #47095 üzenetére
Scenic 2000, 2.0 R15.
-
motoflug
őstag
válasz diablo1984 #47097 üzenetére
Tevedtem, a gyari 195/60 elvileg. Az gond lehet ha 65-ot veszek ra? Mit befolyasolna?
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #47117 üzenetére
Igen és a 185 höz képest a 195 szélesebb.
Azaz pont nem frankó.Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #47183 üzenetére
Valamelyik nap mindenképp nekifekszek a témának, mert ez így nem pálya és jót se tesz.
Smoke some weed nigga!
-
Wiz Khalifa
addikt
-
SG3rg0
őstag
válasz diablo1984 #47188 üzenetére
Szia!
2005 Renault Thalia 1.4 8V K7J700
Működésben semmi nem változott! -
SG3rg0
őstag
válasz diablo1984 #47190 üzenetére
Így 1 2 napig használható?
-
SG3rg0
őstag
válasz diablo1984 #47192 üzenetére
Kösz az infót!
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #47208 üzenetére
Persze, ez a 106 lovas is nagyon jól megy, csak akarok egy kis plusz erőt
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #47217 üzenetére
Huhh..megnyugodtam. Hirtelen azt hittem 82HP esetén van még egy plusz hiba faktor.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Geri89
aktív tag
válasz diablo1984 #47221 üzenetére
Köszönöm a részletes választ! Az esetleges problémák közül a hajtókar csapágyat gondolom cserével meg lehet előzni. A többit (turbó, magasnyomású pumpa, injektorok) egy vásárlás előtti márkaszervizes átvizsgálással ki lehet szűrni, hogy haldoklik-e, vagy még azért van bennük, vagy ez teljesen lutri? Érdemes márkaszervizbe vinni egyébként átvizsgáltatni?
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #47226 üzenetére
Itt egy lehetséges második turbó cseréről beszélünk. 100.000km van a kocsiban. 13 éves.
1.5dci 65HP.A motor túlzott kopottsága, túlzott kartergáz okozná a turbó halálát?
Gyakorlatilag csak motorcserével lehetne orvosolni, vagy 6 havonta turbó cserével?Vagy valamit félreértettem?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #47231 üzenetére
Abban nem vagyok biztos, hogy mi az ami cserélve lett. Azt tudom, hogy 2 szelep sérült azok lettek cserélve illetve kapott új vezérlést.
A "baleset" után hazahoztok. Rá két hétre kezdett el így kelepelni.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #47239 üzenetére
Szakadás mentes utastér...erre a váltógombról foszlik le a bőr...
Üdv, Balázs
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #47235 üzenetére
Igen. Amikor vittük az enyémet 82HP akkor meghallgatta a Thaliát, és azt mondta kapcsoló szelep.
De az kizárt mert csere után is ilyen hangja van.KB: 1 éve így kelepel.
Akkor még volt ereje rendesen. kb 1hete erőtlen. Pöccre indul, nem eszi az olajat.Találtam egy ilyen videót:[link]
Nah a miénk nem ilyen. Tök mind1 mekkora gázzal hajtjuk a kelepelés mindig ugyan akkora (hang).
A videóban szereplő kocsinál nagyobb gázadásra hangosabb lesz.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #47255 üzenetére
Én kezdem.
A korábban megnézettekből és a sajátomból kiindulva ezt vagy nem szerették és városban, esetleg rövid távokon használták vagy tekert a drága.
Igaz ez már a kényesebb FL belsős, így a vezető oldali ajtón a fogantyú is gumis bevonattal van, nem csak az ablakemelő panel, de mindkettő rommá van kopva. A kuplungpedál is eléggé le van taposva, nem beszélve a leszakadt váltógombról.
Nekem 304.000-el sokkal szebb a beltér.
Apróságok, ezen kívül jónak tűnik.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #47257 üzenetére
Na igen, ilyenkor amikor 520 ezres futasut lat az ember akkor kiderul, hogy megse olyan fos az a dCi.
Abban egyet ertek, hogy ez az FL design nagyon szep, en is orulnek ha az enyem orra ilyen volna, valahogy boldogabbnak tunik.Üdv, Balázs
-
rob210
Topikgazda
-
dhgm
tag
válasz diablo1984 #47266 üzenetére
kiüthető...
ha megtalálja vele a bajt már megérte.
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #47338 üzenetére
Most volt fent 3 db a facen no comment mindenki azt csinál amit akar.
Megértettem, hogy ebben bÍzik elfogadtam, ettől én még pazarlásnak tartom.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #47342 üzenetére
Utoljára amikor váltóshoz ment kocsi a kezeim közül, az 5 sebességes mechanikus volt egy mondeóé.
Az konkrétan 112.000.- volt menetkész állapotra szerelve.
Nem érte meg szerintem.Renault power
-
SG3rg0
őstag
válasz diablo1984 #47347 üzenetére
Szia!
Igen én is úgy gondolom hogy 500-600 között van a reális ár. Szerintem a két gumi garnitúrával felnistől ez 500 felé kerekíti. De legalább abban megerősítettél hogy 500 körül. Azért is raktam ki ennyiért mert aki megveszi a szokásos kopási dolgok le vannak cserélve és új minden ehhez az autóhoz kapható legjobb minőségű alkatrészek. Amik látszanak is.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #47340 üzenetére
Nem olyan vészes, 4 évig így használtam. Egyébként nem kell hozzá teljes kéz...bal kezem egyik ujjával megnyomtam a bal bajuszon lévő gombot, jobb kezem valamelyik ujjával meg a kormánytávon a megfelelő gombot.
(#47345) Milo629: nyilván ha megveszed hozzá a vezérlő gombokat (a kormányközép is más a tempomatosban), akkor arra köti. De valamilyen elektronika szükséges hozzá, mert csak a csatlakozó van gyárilag beépítve.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rwin5
őstag
válasz diablo1984 #47521 üzenetére
és ha tölteni kell bele még akkor le kell ereszteni valahol?
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #47550 üzenetére
Ez bolond.. ennyiért lagunát veszek közel azonos évjáratba fullosat Ez fapad..
[link] alkudok belőle egy 100-ast +még egy 100-at hozzá csapok és letudva a nagy szerviz.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #47553 üzenetére
Persze aki maradi és köti az ebet a fához annak a turbós benzi halott ügy lesz. Elfogadom, de ezek a motorok már mesze nem olyan költségesek mint azt sokan gondolják. Persze van kettőstömegű és turbó ami hallatán 10ből 9-en sokkot kapnak..teszem hozzá feleslegesen. Új autót már úgy se fog ezek nélkül venni. Idővel az áruk is csökken. Turbót bontott kinti autókról jó állapotban kb 60-120k között lehet kapni ha lehasalna. A kettőstömegű árát nem írom az kb mindegyiknél azonos. Legyen ez a két ellenérv pl jelen esetben a a 2.0T lagunaval szembe. De mi van a másik felével?!
- nagyobb
- erősebb
- biztonságosabb
- több extra
- kényelem
- árFélreértés ne essék , nem azért mondtam hogy vitát indítsak. Hisz mindenki más alapján dönt. De aki pl 1-1,5 misi között keress családi autót, bizony a Laguna legyen az benzin vagy dízel a legjobb döntések egyike. Amúgy ott a nem ide motoros 2.0 vagy a 1.8 szívó (2.0-ás ecu-val) tökéletes választás lehet ha valaki remeg a turbótól.
-
Sanyo77
tag
válasz diablo1984 #47561 üzenetére
Nem egy hátbavágós, az biztos (céges caddy 2.0 diesel, az brutális) viszont nekem bőven elég az alkalmankénti szórakozásra. A lagunámba már be se ülök kabátba, kb 1 perc múlva olyan meleg van, hogy úgyis levenném.
Én nagyon idegenkedek ettől a felfogástól, hogy a-b -be eljussak minimális költséggel. Nem szeretem az életet így felfogni, így is kurva gyorsan elmennek az évek, ki kell használni az időt persze ésszel,értelmes keretek között.
-
Sanyo77
tag
válasz diablo1984 #47570 üzenetére
Dízel a Lagunám. Biztos, hogy nem a hűtővíz fűt. Azt hittem az utastér fűtés alapfelszereltség.
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #47559 üzenetére
Egyedül városba jelentkezik többlet fogyasztás.Egy jól optimalizált programmal simán 10 liter alatt vagy .Pályán meg sokkal jobban fog fogyasztani amint a szívó főleg hogy 6os váltó van alatta Ez a bemelegedés dolog meg már lerágott csont. Konkrétan egyik motor típus se arra való hogy 4-5km járj vele. Vagy ha mégis akkor állófűtés kell bele.
Itt senki nem hasonlította össze a kettőt, mert az m2 köszönő viszonyba sincs a lagunával. Csak az ár volt és hogy ugyanazért az árért egy jobb biztonságos autót kapsz. A törésteszt meg egy dolog a biztonságból. Ott a futómű, a kerék méret, fék ami messze stabilabb útfekvést ad és ebbe 100x jobb a laguna. Van mindkettő napi használatba tehát nem katalógus adatokat olvasok hanem tapasztalat sok 100 ezer km-rel. De újra hangsúlyozom nagyon jó autó az m2 de nem ér ennyit egy szívó 1.4 és 1.6 se főleg ilyen felszereltség mellett. Vagy akkor venni kell egy olyat mint Robnak van és se okoskerék se turbó se kettőstömegű és vígan tudja ugyan ezt mint ezek a linkelt m2-ök. Cserébe fele annyiba kerül, a másik felét meg el lehet nyaralni sörözni tankolni stb...
(#47572) diablo1984: ha jól működik az elektromos előmelegítő rendszere akkor már 1 perc után meleget fúj be. M2-öm -5 be 4-5 perc alatt leszedi a jeget melegítés közbe csutakra tekerve. Hűtővizem meg 60 fok alatt
[ Szerkesztve ]
-
Sanyo77
tag
válasz diablo1984 #47572 üzenetére
Arra komoly összeget mernék tenni, hogy nálam van elektromos fűtés, valószínűleg meg is terheli az akksit, de én nem szoktam ingázni, ha megyek az hosszabb út, ezért gondolom van ideje tölteni a generátornak.
Addig van elektromos fűtés amíg a hűtővíz el nem ér egy bizonyos hőfokot.
Látott már valaki ilyet? Ez lehet az?
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #47579 üzenetére
Nem lesz attól baja ha finoman elcsorogsz vele 3-4 km-t előtte egy picit járatod. Az állófűtést azért javasoltam hogy melegbe csüccsenj be reggel
őnököm 1,4 tsi turanja 3 évesen 97e km-nél motorcserés, mert az első hengerből elment a kompresszió, drága kis autó....)
erre szoktam mondani hogy nem mindegy ki hogy vezet
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Politika
- Yettel topik
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Kés topik
- Diablo IV
- Socket AM4
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen