Új hozzászólás Aktív témák

  • gondor53

    csendes tag

    Kicsit pipa vagyok a T-Mobile hazai társaságára.

    9.-én megrendeltem egy A8 telefont a netes felületen. Jött is a vissza igazolás, hogy 11.-én kedden fog megérkezni a megadott címre 9-17 óra között.
    Természetesen hiába vártam, majd felhívtam az ügyfélszolgálatot, érdeklődve.
    A rendelési szám alapján közölték, hogy még nincs is feldolgozva, majd a hét második felében fog megérkezni valamikor. Nos az is eltelt, telefon sehol.
    Az bosszant, hogy a mai napig egy nyekket sem írtak, sem SMS-ben sem emailban nem tájékoztattak, hogy mi a büdös franc van a rendelésemmel. Ha megírják, hogy éppen kifogyott a raktárból, és elnézést kérnek hogy hülyítettek, vagy bármi, de legalább azt látnám hogy működik a kiszolgáló rendszerük nyugodtabb lennék.

    A mai világban egyetlen webáruház sem szarja le ilyen látványosan az ügyfeleit, vásárlóit, mint a "T"

Új hozzászólás Aktív témák