Új hozzászólás Aktív témák

  • Brian_GT

    őstag

    Sziasztok.

    A mobilos topicban azt mondták ti lesztek az én embereim 😁
    Előre is köszönöm a segítséget.
    Bemásolnám az oda írt üzenetem:

    Sziasztok!
    Nem találtam jobb topikot a kérdésemnek, ezért remélem jó helyen szeretnék segítséget kérni!
    Van egy Samsung S20 Ultra telefonom. Telekom mobilinternet. Minden tökéletesen működik bárhol.
    Kb 2 hete vettem azt észre, hogy amint letoppanok a metrószintre nem belassul, kompletten elmegy minden mobilnetem.
    Amint megyek felfele a mozgólépcsőn stb visszajön az 5G mintha mi sem történt volna.
    Hálózatom jó, beszéltem az elmúlt 2 hétben pont mikor mentel le/fel a metróhoz és semmi gond nem volt. Egyedül a netem ami meghal.
    Mi a fene lehet ez szerintetek főleg most amikor ha jól tudom fejlesztett is a BKK és már 5G van a vonalakon.
    Jó pár évig ingáztam a teljes vonalon, amikor még sztem nem is volt 5G és akkor is streameket néztem akadás-megakadás nélkül ezen a telón, ezzel a nettel stb.
    Erre most se kép se hang nincs mobilnetem.
    Beszéltem az ügyfélszolgálattal, de sajnos onnan sokat nem várok, mert olyan kiscsajt fogtam ki, akinek mikor elmondtam a dolgot első kérdése az volt akkor én Budapestről vagyok... metró kérdésében ez elég nyilvánvaló volt... de rendesen mondtam igen, erre megpróbálta elmondani nekem a lefedettségi térképen vannak foltok.
    Nem értette meg hogy évekkel ezelőtt sem volt gond nah meg mutasson jobb lefedettséget mint Budapest....dee nem értette.
    Felvett 1 hibajegyet, de az azt fogja mondani minden rendesen működik.
    Ami igaz is, csak amint lemegyek a -1-re megszűnik.
    Tapasztalt valaki hasonlót? Tudnátok tanácsot adni?
    Telefonon legfrisebb szoftver, nincs vele semmi gond.
    Arra tudok max gondolni valamelyik friss frissítéssel bejött valami változás az androidba ami miatt nem tudom, nem vált központot lent a metrónál magától vagy nem tudom... ehhez nem értek ennyire.
    Köszi előre is!

Új hozzászólás Aktív témák