Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz gabormgp #28339 üzenetére

    Akkor erre nem lesz általános válasz, személyre szabott válaszért pedig fordulj az ügyfélszolgálathoz (de a lefedettség továbbra sem befolyásolja a számlázást). ;)
    Mikor belépsz a My T-Mobile-ba, a jobb felső sarokban van egy "írjon nekünk" szövegdoboz, kattints rá és írd meg a történetet (dátumokkal). 30 napon belül válaszolnak.

    Géjza
    "Mielött bemegyek és rájukborítom az asztalt..."
    Ha jól sejtem, veled nem igazán fognak szóba állni, mert nem a te előfizetésed. Amúgy meg felvesznek egy panaszt, amire 30 napon belül menni fog egy levél, miszerint a számlázási rendszerben semmi problémát nem találtak, a hívások (még ha csak 1-3 mp-re is, de) létrejöttek. A legszebb az egészben, hogy ez még igaz is. Amúgy osztom Vangelis elképzelését a hangpostára való átirányításról.
    "...ez lehetséges magyarázat, csak miért most ugrott meg a számla?"
    Lehet eddig nem volt foglaltság esetére átirányításod a hangpostára? Ez viszont már Telenor ügy.

    Zaja2
    Ezt mind csak EDGE-en? Akkor ne kezdj a Domino Go!Net M-nél nagyobb csomaggal (mondjuk az árral eléggé be is lőtted ezt a csomagot). Ha mégis kevés, simán válthatsz nagyobbra menet közben is.

Új hozzászólás Aktív témák