Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz norbesz74 #6910 üzenetére

    Nos, az aranykártya elvesztésének több oka is lehetett.

    Például ha lecsökkent a forgalmad, ezáltal a havonta gyűjtött pontjaid, akkor az évente esedékes felülvizsgálat során a kritikus szint alá csökkent pontszámod miatt lehet nem újította meg a rendszer az aranykártyádat.

    De ha a 23 ezres számlák mostanában voltak (tehát bőven volt forgalmad, ezáltal pontszámod is), akkor azt tartom elképzelhetőnek, hogy problémát okoztak a számlák befizetései, és bizony attól is el lehet veszíteni az arany szintet (fél éven belül két egyirányúsítás vagy egy számlatartozás miatti felfüggesztés elég hozzá).

    Természetesen ha a feltételek adottak (a rendszer által vizsgált utolsó fél évben legalább 360 pontot gyűjtöttél és legfeljebb egy egyirányúsításod van illetve egy számlatartozás miatti felfüggesztés sincs), akkor visszakaphatod az aranykártyát, és lehet AT RelaxNet M díjcsomagos társkártyád hozzá.

    Erről részletesebben (és személyre szólóan) az ügyfélszolgálat tud tájékoztatni.

Új hozzászólás Aktív témák