-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
PiE137
senior tag
Köszi, így már világos!
Drága telefonnál majdnem jobban jár az ember, ha megveszi domino-ra webshop kedvezménnyel, aztán mehet bele az előfizus kártya....
Tényleg nincsenek nagyon agyonbecsülve az ügyfelek, amit én néztem, ott még 20k különbség sincs a domino meg az előfizu között... -
313313
addikt
Akkor szombaton hivatalosan írunk vásárlók könyvébe, ha elhejtanek ismét.
Mit írjuk bele? Mert a hosszú javítási időt kimagyarázzák alkatrész hiánnyal. Ha hivatkozunk arra, hogy nem kapunk érdemi információt a készülékről, mert nem tudnak semmit a készülékről, arra azért harap a fogyasztó védelem, nem? -
313313
addikt
Ment hivatalos mél ugyfelszolgalat.t-mobile.hu-ra elpanaszoltam a gondom/bajom lassan 3 napja, azóta semmi reakció, se az üzletből, hogy azóta meglenne a készülék.
Barátnőm egyedül nem szívesen megy be, velem meg max szombaton tudna bemenni (bár erősen rángatni kell, nem egy ideges típus...) Kérdezem azt tudok-e addig érdemben valakivel erről beszélni, ha felhívom 1430-at szóba áll velem az ügyintéző vagy elhajt meghatalmazás nélkül?
Szombaton ha bemegyünk és nem kapunk érdemi infót a telefon hollétéről és állapotáról, tudunk-e érdemben valami csinálni? Azon kívűl, hogy beírunk a vásárlók könyvébe, abba mit írjunk be, amivel lehet őket noszogatni, mert a 32-35 napos garanciális szervizidőre nem igen, mivel akármilyen indokkal lerázhatnak.
Kicsit dühítő a dolog, hogy 31 nap után semmi hír a telefonról, hiába voltunk bent 5 perc alatt leráztak "a kolega aki átvette szabadságon van" mondattal. -
-
89BDave89
tag
Köszönöm a választ!
Én nem akarom bonyolítani, van egy részletfizetés a jelenlegi telefonomon aminek van egy X ára, az alatta lévő telefonok közül van ami megfelelne, bár húzom a szám, viszont semmi képen nem akarom, hogy nekem fizetnem kelljen egy drágább telefon összegét egy olcsóbb telefonért....
Ugyanakkor felfele is közel ugyanilyen árban (+5ezer forint) van egy telefon, és én hajlandó vagyok akár ráfizetni, csak kár lenne, ha emiatt nagyon sokat kéne papírozni, és nem örülnék ha ezt úgy kéne intézni, hogy akkor minden pénzt vissza, és új telefon vásárlás. Főleg mert a részlet fizetéses ügy ezt csak bonyolítja.
Remélem meg tudunk majd állapodni az ügyfelessel, nem tudom mennyi felhatalmazása van ez ügyben.
És nem hiszem hogy 5e Ft földhöz vágná őket, annyi a havi számlám ha nem nyúlok a telefonhoz. És nyúlok. Szóval igazából remélem hogy esetleg javamra döntenek.Üdv
-
cris78
őstag
HA szervizbe adom a telefont milyen cserekészüléket kell biztosítaniuk? Ha esetleg cserére kerül a sor, mivel ilyen telefont nem forgalmaznak, csak másikat tudnék választani. Kb, nekem is másfél éve van meg. Most ha úgy alakul kapnék egy új telefont, meg 313313 fórumtárs is. Fél év múlva tudnánk aranykártyára új telefont elhozni???
-
313313
addikt
Megyeszékhely, hivatalos T-pont. Nem bírták megmondani hol van a készülék és mi a baja... javítják-e egyáltalán.
Elvileg már csere lett kérve, de meddig várjuk az ügyintéző hívását, hogy átvehetjük a készüléket, lassan 2 hónapja szervizelgetik (összesen) a készüléket...
Mit tudunk tenni, bemenni holnap is, ha nem mondanak semmit vásárlók könyve? -
roberto02
tag
Én ebből semmit nem értek.. magyarul tehát akkor nem annyit fogok fizetni amennyit ott ír hanem sokkal kevesebbet? mondom az én példámat. Like 300-am van. eltelt 3 nap az aktuális egyenleg 1980 ft. amit nem értek hogy jött ki mert összesen nem beszéltem ennyi összegért senkivel...
-
bostone
addikt
Értem jó lovag, de a nyúl bent van mi meg kint. A szolgáltatás minőségével évek óta elégedett vagyok, nem szép tőlem, hogy szóvá teszem, ha némi fennakdást vélek a rendszerben. Érdeklődtem a megfelelő helyen, ahol azt az információt kaptam, hogy egyébként is körzeten kívül vagyok.
-
club1
veterán
"Előfordul, hogy egy mezei e-mail-t nem vagyok képes megnyitni." szöveget én költői túlzásnak vettem, ezért nem arra reagáltam. Az adott mondatra reagálva: Már nekem is volt egy-két apn lehalásom a júniusban és júliusban, így tudom mi a teendő ilyenkor (apn váltás vagy eszköz újraindítása vagy szolgáltatás ki-be kapcsolása)...
Azt már a Telenyomornak is elmondtam, hogy ügyfélként/előfizetőként nem nekem kell a hálózatuk fejlesztését tesztelnem, azért ui. nekem senki nem fizet semmit. Azért van a hálózatmenedzsment rendszerük, hogy a hibákat kiszűrjék és megszüntessék... -
club1
veterán
Természetesen nem csak ő észleli a problémát, de csak az online játékosok és a voipozók veszik elég hamar észre a közbeékelt 1.5 másodperces pingeket. Ráadásul az LTE-t nem igazán hasonlíthatod a 3G-hez (közük sem sok van egymáshoz). Én Business Net-et használok autóban, és nap mint nap tapasztalom, hogy azokon a szakaszokon ahol a folyamatos kommunikáció május végéig még megvolt, mostanra napról-napra változóan hol folyamatos, hol nem. 3G-ről beszélek én is.
-
golyós
addikt
"az más kérdés, hogy felkínálnak más típust, amit az ügyfél elfogad, ők ezt a vonatkozó szabályoknak megfelelően lepapírozzák, ilyenkor még akár arra is van lehetőségük, hogy a drágábbat odaadják adott árban, hiszen a vevő számára kedvező irányban eltérhetnek a leírtaktól."
Pont ez a lényeg.Nem tudja kicserélni a szolgáltató tehát másikat kell adjon.
Az én telefonom harmadszorra! lenne cserélve, de mivel megszünt a forgalmazása (8 hónap után) nem tudja kicserélni nekem.Nekem speciel nem is kéne , hogy cserélje, minek? Hogy újból visszavigyem?
Nyilván esetfüggő a dolog de én speciel 15 év dupla előfizetés után a kirakatba vágnám a telefonját ha nem cseréli ki, főleg , hogy nem én tehetek róla, hogy nincs mire cserélni javítás meg nincs erre a típusra. -
Zaja2
senior tag
Válthatok még net csomagot? Vagy pedig erre is hűséget vállaltam? amikor rendeltem a telefonhoz "három ajándék extra" közül lehetett választani. 120 Díjmentes perc hálózaton belül
a másodikra nem emlékszem
És volt egy olyan is hogy 100 MB ingyenes adatforgalom. Akkor azzal mi van? Az is jóváírásra került? -
pudingstyle
tag
Javítás kilőve, csere azonosra, a felvázolt esetben szintén, nade az árleszállítás mit takar?
Elállás esetén melyik összeget kapom vissza? Az lenne logikus, ha a készülék kifutásakor általuk meghatározott pénzt fizetnének ki, mivel az általam kifizetett összeget elég sok minden befolyásolhatja. -
-
-
Sordoran
addikt
Köszi mindkettőtöknek, a te válaszod segített, a tételes résznél oda volt írva mellé, jó vaksi vagyok
Sajnos tesóm mobilvásárlása húzott rá 2 évet (Fun AranyTárskártya, és a fő számra is ment az új hűség), így új mobilra marad a sajátom meghosszabbítás, ami viszont üzletben lehet csak ha részletre akarok, és online 10% kedvezmény nélkül, ha jól tudom. Ugye ez utóbbit jól tudom, ha nincs hűség, és nem arany még, akkor bolti áron megkaphatom részletre? -
szaszii
tag
Köszi a válaszokat. A számlán 2014.11. hó szerepel, ekkor fog lejárni a díjcsomag.
Azért maradtam a T-nél, mert máshol nem volt számomra megfelelő készülék, de mostanra tájékozódtam a kínai telefonokról, de ez már más téma...
Szóval vagy maradok a fenti időpontig a T-nél ebben a csomagban, vagy fizethetek 30k kötbért.
-
raziel01
veterán
A főkártyát használom majd. Amit majd januárban megújítok úgyis 2 évre megint Like díjcsomagra. Tavaly januárban írtam alá rá 2 évet. Tényleg akkor ha megújítom 2 évre majd akkor a régi Like-ra mehet még vagy már az új Like 50-re kell majd?
Akkor ez a kártya meg max mehet anyámnak, lebeszélheti ha akarja. Úgyis csak a havidíjat tudja lebeszélni róla.
Legalább lesz egy erős telefonom és így 4600-ból kijön az egész havonta. Xperia X8-at váltja majd.Rendelésnél azt írják, hogy 15.-ére kapom meg pick pack pontba. Bízom benne azért, hogy péntekre megjön.
-
tPedro_
őstag
A T honlapja szerint a Go Net L-hez is egyedi forduló nap jár, ezért gondolom, hogy eddig is az volt.
SMS-t kaptam róla, igen.Igazság szerint mindegy, csak egyszerűbb volt, hogy elseje volt a fordulónap. A logikát meg nem igazán látom benne, hogy miért jó az ügyfelenként változó dátum.
-
tPedro_
őstag
Koszi. Ezek szerint teljesen veletlen, hogy a valtas elott pont elseje volt a fordulonap.
Viszont
"Ha mobilinternet díjcsomagot vált, és a korábbi és az új díjcsomagja esetében is egyedi fordulónap szerint történik az adatforgalom mérése, akkor az új díjcsomagjára vonatkozóan is megmarad korábbi egyedi fordulónapja."
tehat ez igy nem allja meg a helyet."A My T-Mobile-on belül a mobilinternet-előfizetés testre szabása oldalon kaphat tájékoztatást a mobilinternet díjcsomagjához tartozó fordulónapról."
Ilyen sincs.Ha ma valtoztattam XL-re es 17-e a fordulonap akkor az azt jelenti, hogy matol addig forgalmazhatok 1GB-ot?
-
artiny
őstag
egy magan szemely kuldte....
vezetek nelkuli halozatok beallitasa>> Mobilhalozatok beallitasai >> Hozzaferesi pontok neve :
- T mobil internet itt van ez mellett egy zold kis pont
-T mobil mms itt nincs zold pont,de ha kivalaszotom van itt veallitva ilyen:nev:T mobil e MMS
APN:mms
Proxy:nincs bealllitva
port:nincs
felhasznalo nev:mms
jelszo:***
szerver:nincs
mms kozpont:http://mms
mms proxy:192.168.001.001
mms port: 8080
mcc:231
MNC:02
hitelesites tipusaAP
hozzaferesi pont tipusa:mms -
cris78
őstag
Szia!
Most először volt ilyen, hogy nem csörgött ki. Olyan már volt, hogy csörög, de semmit nem tudok csinálni, max földhöz vágni
A mobilnet mindig be van nyomva, vagy otthon a wifi. Na de ha nem lehet bekapcsolva a mobilnet, akkor nem tudom megfelelően használni a szolgáltatást
Másik sim kártyát nem próbáltam. Én az enyémmel szeretném használni
A telefon topikjában régen volt szó a "túl melegedésről".... -
golyós
addikt
Semmilyen adat nincs az aktuális adatforgalomról.
Belépek folyószámla szinten újra beléptet a rendszer de sehol sincs adat arról, hogy hol tart az adatforgalmam.
Mindenesetre egy hírközlési felügyeleti vizsgálatot megérne, mert a telefonos ügyfélszolgálat sem tudja megmondani, hogy hol tart az adatforgalom csak ha sms-t küldök 56 ft-ért.(nem az ára zavar).
Gyakorlatilag se részletes számlán se sehol nem tudják bizonyítani , hogy valóban mennyi is az annyi. Hasra ütnek és kész? -
1430
senior tag
kali és NewmanHD
Lehet az előző HSZ-ba is beleírhattam volna, de akkor most erre is kitérek. Egyszerre mindig csak egy (belföldi) adatcsomag lehet aktív egy hívószámon, ha van már adatcsomag, az kizárja egy másik aktiválását. Mikor valaki egy adatforgalmat tartalmazó díjcsomaghoz aktivál kiegészítő adatcsomagot (pl. Net&Roll opciót), akkor az alapcsomag kikapcsolásra kerül, helyére az új adatcsomag kerül, aminek viszont pont annyival több a kerete, mint a díjcsomagban foglalt adatmennyiség, amihez aktiválásra került. Ezért van az, hogy ha kikapcsolásra kerül egy kiegészítő adatcsomag, ügyintézővel vissza kell aktiváltatni az alapcsomagot.
Aktiválási díj: azért hozták létre, hogy visszatartsák a ki-be kapcsolgatástól az ügyfeleket. Korábban ez nem volt probléma, mert részarányos havidíjért részarányos keret járt (ha pedig többet forgalmazott az ügyfél, akkor azt a nem éppen csekély forgalmi díjon kellett kifizetnie), de ezeknél a forgalmi díj mentes csomagoknál viszont a teljes keret jár, így akár minden nap be-ki kapcsolva a csomagot minden nap a teljes keret felhasználható lenne az adott napra eső díjért. De amiért kali írására válaszolnék (mert szerintem az eddig leírtakkal tisztában van), annak oka, hogy nem csak adott csomagon belül érvényes a havi első aktiválási díj elengedése, hanem minden aktiválási díjas adatcsomag esetében! Vagyis mindegy, hogy Go!Net, Net&Roll opció vagy KapcsolatNet, minden hónapban csak az elsőnek az aktiválási díja kerül jóváírásra!
Ugyanakkor az 1GB-os opcióból is ki lehet hozni 2GB-ot (+ az alapcsomag dupláját) aktiválási díj mentesen, melyre dedike már utalt.
choco01
Ahogy vgyuri is írta, Te már abban a 90 napban voltál (míg nem töltöttél rá), amiben Baltoafarkas hamarosan lesz.(és ez a 90 nap járt volna le szeptemberben)
NewmanHD
Ha tudnám sem mondhatnám meg, de mikor jeleztük az illetékeseknek április elején, hogy a gyakorlat nem úgy működik, ahogy az a leírásokból következik, akkor kaptuk azt a választ, hogy ez majd így lesz, mert ez a cél, és nem akkor akarnak ÁSZF-et negatív irányba változtatni. -
#59070464
törölt tag
Így ebben már lehet ráció. Holnap letelefonálom (többek között ezt is). De félek az ügyintézőktől. Egy-kettő olyan *hülye, már elnézést...
* gyakran nincsenek tisztába a szolgáltatások mélységével.
(#29113) kali: Szóval, ha júniusban használom a Mozaik XS + Net&Roll LTE 1 GB opciót, ami 06.22-én elérte az 1.2 GB-t limitet, úgy aktiválom a sima Net&Roll 1 GB-t, amire fizetek ~266 Ft-t (júniusban), de leforgalmazhatom az 1 GB-t. Következő hónapba (július 1) lemondom a sima Net&Roll 1 GB-t és automatikusan vissza aktiválódik a Net& Roll LTE 1 GB szolgáltatás? Viszont ha július 1-én mondtam le a sima Net&Roll-t, akkor júliusban már nem tudom beaktiválni, ha szükség lenne rá? Szóval célszerű lenne azt lemondanom 06.31-én még valamikor de legkésőbb este?
-
D@ve89
tag
Szerintem nem lehet mind a kettőt aktiválni, hogy + 2GB legyen.
Net&Roll LTE a T-Mobile honlapján
"A Net&Roll 1 GB LTE opcióval egyidejűleg más limitbővítő opció nem vehető igénybe"
Csodálkoztam volna, ha erre nem figyeltek volna a csomagok kialakításakor.
-
#59070464
törölt tag
Net&Roll 1 GB:
# 21 Mbit/s kínált sávszélesség letöltés esetén
# 5,7 Mbit/s kínált sávszélesség feltöltés esetén
A Mozaik XS díjcsomagokra nem vonatkozik!Net&Roll 1 GB LTE:
# Nem változik, a meglévő díjcsomagban maghatározott sebesség érvényes.
Szóval ezek szerint ezzel is marad a 7.2 Mbps, amivel ugyebár a Mozaik XS bír.Szerintem az XS csomag ilyen szempontból kapufa. Nem lehet 7.2 Mbps fölé vinni. Ha 7.2 Mpbs-nél nagyobb sebességre vágyom, akkor Mozaik S 5400 Ft 500 Mb. Ha ez kevés, akkor Net&Roll 1GB 1000 Ft és így a kapott végeredmény 1.5 GB LTE áll rendelkezésre, elvileg 21 Mpbs-ig garantálva. Valamit benézek és ti látjátok jól?
-
Mate
nagyúr
Átnéztem a garanciális feltételeket részletesen. Sehol sincs szó róla, hogy személyhez lenne kötve bármi is.
Továbbá leírja, hogy a szolgáltató köteles garantálni a készülék hibátlan működését bla-bla-bla. Vagyis legrosszabb esetben is köteles visszafizetni a vételárat, ha nem tudja garantálni a dolgot annak, aki a garanciajegye és a készüléket felmutatja. Nincs semmi kikötés aziránt, hogy csak a tulajdonos, csak a használó stb. intézheti.
Legalábbis valami ilyesmire fogok hivatkozni
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Honor X8 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG B450 R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060Ti 16GB Zalman S2 TG Enermax 650W
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3362
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest