Új hozzászólás Aktív témák

  • 313313

    addikt

    válasz kali #30198 üzenetére

    Ment hivatalos mél ugyfelszolgalat.t-mobile.hu-ra elpanaszoltam a gondom/bajom lassan 3 napja, azóta semmi reakció, se az üzletből, hogy azóta meglenne a készülék.
    Barátnőm egyedül nem szívesen megy be, velem meg max szombaton tudna bemenni (bár erősen rángatni kell, nem egy ideges típus...) Kérdezem azt tudok-e addig érdemben valakivel erről beszélni, ha felhívom 1430-at szóba áll velem az ügyintéző vagy elhajt meghatalmazás nélkül?
    Szombaton ha bemegyünk és nem kapunk érdemi infót a telefon hollétéről és állapotáról, tudunk-e érdemben valami csinálni? Azon kívűl, hogy beírunk a vásárlók könyvébe, abba mit írjunk be, amivel lehet őket noszogatni, mert a 32-35 napos garanciális szervizidőre nem igen, mivel akármilyen indokkal lerázhatnak.
    Kicsit dühítő a dolog, hogy 31 nap után semmi hír a telefonról, hiába voltunk bent 5 perc alatt leráztak "a kolega aki átvette szabadságon van" mondattal.

Új hozzászólás Aktív témák