Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Donki Hóte

    veterán

    válasz szabogabor10 #103768 üzenetére

    Hihetetlen, de működésre lehet bírni a dolgot :R

    Sehol sincs leírva, de nekem így müködött:

    Először felhívtam őket a 06-80-630-045 számon. Erre jött a leírt eset, 1 perc alatt leráztak egy SMS-el.

    Ezután jön a barbatrükk: ISMÉT fel kell hívni a fenti számot. Már a bejelentkező szövegük is teljesen más, azt mondták be, hogy köszönik újabb hívásomat, sajnálják, hogy a megadott weboldalon nem találtam megoldást a problémámra, ezért kapcsolnak egy ügyintézőhöz.

    Az ügyintéző - miután leellenőrizte, hogy tényleg nem tud a megadott szám hívást és SMS-t fogadni - elmondatta velem a személyi igazolványom összes adatát, majd rövid kattogtatás után elvégezte a megadott számra az adategyeztetést :R

    Mondhatnám, hogy zseniális, sőt mi több, európai a megoldás, csak éppen sehol sincs ez leírva.

    Jó lenne, ha GYIK-ba beleírnák, hogy SMS fogadására képtelen szám adategyeztetése érdekében kétszer kell hívni 06-80-630-045-ös számot és a második hívás lesz az, amikor az adategyeztetést el lehet végezni :K

    (Viszont a sikeres adategyeztetés leválasztotta a számot a telekom fiókomról, az még nem világos, hogy hogyan tudom visszatuszkolni :( )

Új hozzászólás Aktív témák