Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vacs

    veterán

    válasz Rick4 #143819 üzenetére

    Megoldják telefonon, saját tapasztalat!
    Nekem 3 különböző címen van otthoni szolgáltatás, mindig telefonon lett "hozzá kapcsolva" az új cím!
    Másik két fórumtárs téved, előfordul.

    Ha kiveszed az otthoni telefont, akkor valószínűleg drágább lesz a net is, de telefonon ezt is meg tudod kérdezni.

  • mazsiii92

    senior tag

    válasz Rick4 #143819 üzenetére

    Szerk.: Bocs Rick4, nem válaszként akartam neked. :(

    Szóval:

    Telekom eSIM.. megosztom a tapasztalatomat iPhone esetében.
    Először is köszi szépen, hogy összegyűjtöttétek a stabil lépéseket, amelyekkel biztosan működik, le is mentettem magamnak, hogy majd jól az alapján megcsinálom.. :)

    Azonban az új iPhone-ba költözéskor, a telefon első beállítása során az iCloud belépés után egyből érzékelte - hiába azt választottam, hogy új telefonként beállítás -, hogy a másik telefonban (nyilván egyazon iCloud fiók alatt) van egy eSIM, és felajánlotta a költöztetést. Mondom adok neki egy próbát, max elszúrok mindent :D és legrosszabb esetben mehetek be egy T üzletbe.. De kíváncsi voltam..

    Szóval ráböktem, régi telefonon engedélyeztem, majd kis karikázás után kiírta, hogy sikertelen. Aztán végigvittem az új telefon beállítást, amikor végre bejött a főképernyő az alkalmazásokkal megint kiírta, hogy eSIM átvitele, megint rányomtam, régi telefonon megint engedélyeztem.. és megint kiírta, hogy sikertelen. Aztán kb 5 mp múlva a régi iPhone-om eldobta a hálózatot, és az új pedig felment a hálózatra, szóval lényegében eredményes volt az átvitel, csak a hibaüzenet 2x mást mutatott.

Új hozzászólás Aktív témák