Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Gsx-rr #63387 üzenetére

    szerintem az inkább a gond, hogy nehezen jut el a megfelelő szintre a dolog.
    nekem is volt olyan problémám, hogy az ügyfélszolgálatos nem rendelkezett a szükséges jogosultsággal és képességgel, de csak terelgette a saját hatáskörében a dolgot, pedig jól körülírtam a hibát, rendesen leszűkítettem egy bizonyos hibalehetőségre, mégis csak a harmadik telefonálás és ügyfélszolgálatossal lefolytatott beszélgetés során tudtam elérni, hogy műszakishoz kapcsoljanak, aki viszont pillanatokon belül látta, hogy mi a probléma, illetve megerősítette az általam elmondottakat, valamint orvosolásra is került a dolog.
    kipróbálod adott sim kártyát több telefonban is, amikben azonos szolgáltató másik sim kártyájával van lte a meghatározott helyen, leszűkítve így a hibalehetőséget a sim kártyára, illetve az ahhoz kapcsolódó szolgáltatásra, így marad a labda az ő oldalukon, hogy a sim kártya problémás, vagy a hozzá rendelt profillal van gond.

Új hozzászólás Aktív témák