Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Roleq

    csendes tag

    válasz kali #98220 üzenetére

    Értem, amit írsz és nem is vitatkozom. Attól, hogy egy törvény vagy rendelet logikátlan vagy nem életszerű, attól még be kell tartani és kész. Csak azt nem értem, ha van egy előfizetésem, ami a nevemre szól és még a nevemre veszek egy Dominó kártyát is, mennyivel másabb az egyik SIM státusza, mint a másiké? Adategyeztetek, megadom a feltöltőkártyához ugyanazokat az adatokat, amiket az előfizetésemhez is adtam, akkor mi lehet az a változó, ami miatt egyiket évente egyeztetni kell, a másikat pedig soha többet? Az a baj, hogy a magyar jogalkotás teljesen indirekt, abból indulnak ki, hogy én, mint vásárló, fogyasztó, vissza fogok élni azzal, hogy valamit vásárolhatok vagy valamilyen szolgáltatást igénybe vehetek. Aki vissza akar ezzel élni, az úgyis megteszik és talál is lehetőséget, hogy megtegye, mindenki másnak pedig felesleges és bosszantó procedúra. De egy mondat erejéig visszatérve a saját esetemre: Anyukám 18 éve használja ezt a kártyát, valószínű, hogy nem most fogja átadni Ahmednek, hogy robbantson a Bivalybasznád-alsón, a kispiacon vasárnap reggel, amikor olcsóbb a tojás.

  • Roleq

    csendes tag

    válasz rothfb #98212 üzenetére

    Közben sikerült elérnem a T-t. Nem volt sikeres a márciusi adategyeztetés valamilyen hiba folytán. A rossz hír az, hogy annak ellenére, hogy az előfizetésemhez csatoltam, még így is el kell végezni az adategyeztetést minden évben. Nem is keresek benne logikát, mert minden ilyesmit nélkülöz...

  • Roleq

    csendes tag

    Sziasztok!
    Kerestem a topikban, de nem találtam választ, így a ti segítségetekben bízom (mivel telefonon egy órája "minden munkatársunk foglalt")!
    Édesanyám feltöltőkártyát használ. Tavaly is és már idén is megcsináltuk az adategyeztetés procedúráját és ugyanezzel a lendülettel a saját Telekom fiókomhoz (ahol szerepel az én előfizetésem) kapcsoltam az ő kártyását is. Ha belépek a Telekom fiókomba, akkor látszik is a "Telekom fiókhoz kapcsolt előfizetések"-nél a saját előfizetéses kártyám és az Édesanyám feltöltőkártyájának adatai. Előfizető nevénél az én nevem szerepel. (A sztori úgy teljes, ha azt is megemlítem, hogy ezt a Domino kártyát még 2000-ben, azaz 18 éve vettem és akkor még nem lehetett a sarki fűszeresnél is SIM-et venni, hanem be kellett fáradni a Westelhez a személyivel és lakcímkártyával!)
    A probléma most jön: Anyukámat "zaklatja" a T, hogy kikapcsolják/megszüntetik a kártyát, ha nem egyeztet adatot. Egyrészt ez már megtörtént az idén, másrészt a nevem alatt szerepel, ennél jobban csak akkor tudnám személyhez kötni, ha a bőröm alá varratnám!
    Mit lehet ilyenkor tenni? Vagy mi történik? Legyek türelmes és várjam meg, amíg a munkatárs nem lesz foglalt?

    Előre is köszi a válaszokat!

Új hozzászólás Aktív témák