Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz kcsa #1028 üzenetére

    Mivel nem forgattam soha a gépet 8600-ig, így nem tudom, hogy mennyi a vége.
    (150-nél inkább az volt a gond, hogy nagyon kellett kapaszkodni. Nem az, hogy
    mennyire elég még az +300 rpm fordulat, ami még hátra van, ahol letilt a rákba.)

    Szóval, a poénkodás ellenére: nem vártam végsebesség növekedést, de a görgő
    speciális kialakításának okán, s a tapasztalt fordulatszám változás szerint kvázi
    biztos vagyok benne, hogy azt is hoz. Gyorsulás lett volna a lényeg, abban még
    nem tudtam igazolni*, hogy mekkorát domborít, úgy néz ki, az a -1 gramm olyan
    sokat nem jelentett. (Nem rakja 7000-re a fordulatot, hogy aztán végig ott tartsa.)

    *: egyáltalán nem vicc, hogy a plexi nélküliség durván belevau a légellenállásba...
    Majd holnap mérek plexivel. Lehet, hogy akkor 0,5 s helyett hoz 1,5-et? (LOL.:D)
    Mindenesetre nem egy JCosta, amire azt írják, hogy 8-9 s-ről leviszi 4-5 s-re. Pff.
    (Mondjuk ez a 400-as Maja fórumon hangzott el, s fenntartásokkal kezelem...;])

    Ui: amit írsz, az tök rendben van, nincs baj a görgővel. Csak a teljesítmény, meg
    a fogyasztás maximalizálásához (utóbbit akarja a fene, muhaha) sok a 16 gr is...

    Szerk: ha esetleg nem is annyira poénkodás volt, mint félreértés, akkor tisztázzuk:
    "1-2 km/h különbség volt mérhető a videó alapján"
    Ez nem végsebességben értendő, hanem 3 tizedmásodpercenként, mikor frissít a
    digitális km órám, tehát az alapján volt pár km/h előnyöm úgy 60-70-ig, amit aztán
    a megnövekedett légellenállás szépen vissza is faragott. Valahogy így...:))

    Azt már nem számoltam ki, hogy ez méterben kifejezve mennyit jelentene, ha vmi
    furcsa jelenség okán magammal kezdenék versenyezni, állórajttal, a lámpától...;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák