-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Mivel nem forgattam soha a gépet 8600-ig, így nem tudom, hogy mennyi a vége.
(150-nél inkább az volt a gond, hogy nagyon kellett kapaszkodni. Nem az, hogy
mennyire elég még az +300 rpm fordulat, ami még hátra van, ahol letilt a rákba.)Szóval, a poénkodás ellenére: nem vártam végsebesség növekedést, de a görgő
speciális kialakításának okán, s a tapasztalt fordulatszám változás szerint kvázi
biztos vagyok benne, hogy azt is hoz. Gyorsulás lett volna a lényeg, abban még
nem tudtam igazolni*, hogy mekkorát domborít, úgy néz ki, az a -1 gramm olyan
sokat nem jelentett. (Nem rakja 7000-re a fordulatot, hogy aztán végig ott tartsa.)*: egyáltalán nem vicc, hogy a plexi nélküliség durván belevau a légellenállásba...
Majd holnap mérek plexivel. Lehet, hogy akkor 0,5 s helyett hoz 1,5-et? (LOL.)
Mindenesetre nem egy JCosta, amire azt írják, hogy 8-9 s-ről leviszi 4-5 s-re. Pff.
(Mondjuk ez a 400-as Maja fórumon hangzott el, s fenntartásokkal kezelem...)Ui: amit írsz, az tök rendben van, nincs baj a görgővel. Csak a teljesítmény, meg
a fogyasztás maximalizálásához (utóbbit akarja a fene, muhaha) sok a 16 gr is...Szerk: ha esetleg nem is annyira poénkodás volt, mint félreértés, akkor tisztázzuk:
"1-2 km/h különbség volt mérhető a videó alapján"
Ez nem végsebességben értendő, hanem 3 tizedmásodpercenként, mikor frissít a
digitális km órám, tehát az alapján volt pár km/h előnyöm úgy 60-70-ig, amit aztán
a megnövekedett légellenállás szépen vissza is faragott. Valahogy így...Azt már nem számoltam ki, hogy ez méterben kifejezve mennyit jelentene, ha vmi
furcsa jelenség okán magammal kezdenék versenyezni, állórajttal, a lámpától...[ Szerkesztve ]