Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz miresz #12927 üzenetére

    Köszi! A mutató egy Hyundai Pony mutatója, az volt a legolcsóbb (2K Vateráról).
    Ellenben az SMD LED karika, ami a piros fényt adja, húzós árban volt (vmi ~8K).
    Túltöltésről nem igazán tudok, legalábbis cseréltem fesszabot... mert alul töltött!

    A gyári hőmérővel az a probléma, hogy érdemi információt nem mutat. Se skála,
    semmi nincs rajta: nincs jelölve, mit jelent, ha itt-ott áll a mutató. Ráadásul ugye
    már hidegen sem a nullában állt, szóval olyan van, de minek kategória. Ahogy a
    gyári benzinszintmérő (amúgy nem volt szar!), de elvből nem tudott soha nullába
    állni, mivel hiába 90 Ohm az ellenállása a jeladónak, üres tanknál, akkor is folyik
    némi áram a műszeren - ami épp elég ahhoz, hogy 1-2 egységre felkússzon...:D

    A hőmérő cseréje mellett még az szólt, hogy kellett hely az olajnyomásmérőnek.
    Az elején egy KOSO hőmérő volt a helyén... és a KOSO fordulatszámmérő csak
    fordulatszámot mért, aztán a két funkciót átvette egyben az új fordulatszámmérő.
    Amúgy most mindkét műszer látható a Maján, mert eredetileg is ott voltak.:R

    Én a gyújtótekercs "+12V" oldaláról viszem a jelet a fordulatszámmérőhöz, s ezt
    javasoltam huszinak is, uis jelenleg a gyertyapipáról vett jellel azt írta, nem stabil.

    Amúgy van a Madisonban a műszerfalon is fordulatszámmérő jel, mert a fedkomp
    átkapcsolható, bár nem egy gyorsvonat, ahogy átlagolva + késve írja az értékeket.
    Szóval az 1500-as alapjáratra azt írja, hogy 15 (eddig rendben!), de egy gázfröccs
    fel sem tűnik neki. Vagy egy gyorsulásnál szép lassan mutatja, hogy 4000, mikor
    már régen 6000+ pörög a gép. Csak vagy 2 másodperc, mire beáll arra az értékre.
    Szóval a fedkompon lévő fordulatszámmérőt nem nagyon használom, noha onnan
    "etetem" az UTCOMP-ot, de valahogy annak nem fekszik a jel. Alapjáratot faszán
    jelzi, és úgy 4000-ig valós értékeket mér, de onnantól dupla, tripla értékeket sajna.
    Nem mintha annyira érdekelne, de a fogyasztásméréshez akartam egy jó logot.:DDD

    Hol lehet venni? Különböző motoros boltokban, vagy külföldről, akár eBayről.:R
    Ha a konkrét típus tetszik, akkor pl. itt laza 35K-ért rendelhető, de volt olcsóbb is.

    A durrogás valamennyire jellemző a 400-as Madisonra, legalábbis olvastam már
    olyan tesztet, ahol a tesztelő direkt megjegyezte, hogy ilyen durrogós "sportos"
    a gyári dobbal is. Amúgy természetesen a karbibeállítással lehet(ne) játszani.:K
    (Már ha valaki direkt durrogós kiput szeretne: annyira azért nem buli, de ez van.)

    huszi.gyb: az a fogyi elég baráti, főleg így Multivarral. Nem akarok én röhögni!:F
    Legyen rendben a gép, lehessen vele nyugodtabban közlekedni, és kalap, kabát!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák