Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz miresz #13140 üzenetére

    Elöl ez van 2013 vége óta, magában is gyönyörű a fénye, de befér a búrába is.
    Szóval a búra alatt van: nem látszik, hogy LED, csak az azonnal kapcsolásból.
    Nem mondom kétszer, hogy a műszakin is így ment át, de nem emlékszem.:B

    A hátsót most novemberben raktam be. Annak nem (!) szép, sárgás fénye van,
    a belső búra alá se fér, viszont van vmi, amitől mégis tökéletes a Madisonba...
    Nevezetesen a lámpa kialakítása! A külső búra piros. A belső sárga. Így együtt
    narancsszínű az index: ha kiveszed a belső búrát, hagyományos izzóval vacak
    piros villogást kapsz, viszont a belső búrának pont olyan vacak sárgás a színe,
    mint ennek a LED-nek. Tehát a végeredmény tökéletes, ahogy a képen látszott.

    Féklámpában ez van, brutál jó, de "helyzetjelző módban" túl erős, ezért raktam
    be egy előtétellenállást (nem nagyot, talán csak 100 Ohm-ot), azóta: tökéletes!
    Megjegyzem, ez is azonnal kapcsol, szóval sokkal jobb, mint a gyári. Kiégni se
    tud, míg a hagyományos izzó simán megnyekken. Egy baja lehet, ha szétrázza
    a gép, mint ahogy egy szettel megtörtént. Az egyik index is csörög, fél év után!

    ---

    Szép lett a fényezésed. 2 dolgot nem értek: díszléc, akkufedél miért maradt ki?
    Valamint a féknyeregnél a csövet + a légtelenítő csavart miért fújtátok pirosra:
    ha majd szerelni kell, lesz anyázás.:D Amúgy meglepő, mennyivel kisebb a fék,
    már az első tárcsa átmérője, és csak 2 dugattyús. Akkor ez nem is integrált?:B
    Sajnos a piros féknyereg hamar összekoszolódik a fékportól. Amivel viszont a
    fékport lepucolod, sanszos, hogy megkezdi a festéket is. Sajna, ez ilyen bicikli.

    Szerk: a vágott plexidre nagyon kíváncsi volnék! Szinte egyáltalán nem feltűnő.
    Lehet, nekem is olyan kéne, pont kikerülnék a turbulens/hangos menetszélből?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák