-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #13386 üzenetére
Most már kíváncsi lettem, és normalizáltam az ábrát, stimmel a fél liter.
Átlagosan elmondható, hogy a Multivar rendesen megnöveli a fogyasztást.
A hézagoló kihagyása (Hitler is megmondta) csökkentette a fogyasztást. Ha
jól tudom, azt visszatettétek (először). De azóta lehet, hogy megint kivetted?Természetesen nagyon nem mindegy, hogyan, és mikor használod.
Amikor leruccantam a Balatonra, Multivarral is csak 3,5-et evett, ahogy írod,
bár annyira unalmas volt az út, hogy a fordulatszámot nézegettem. Aztán
ugye eltört a kuplung, csak hogy legyen vmi izgalmas... Utána találkoztunk,
és törött kuplunggal előztem 110-zel a SYM 125-öt. De ez már történelem...Szerk: az elején sz*rul volt beállítva a karbi, és nem működött a szívató...
Gergő 1x rendberakta: rögtön nem csak a fogyi csökkent, jobb is lett a gép,
más kérdés, hogy 4 év után ismét volt gebasz a szívatóval, de ez közismert.Szerk2: a városi fogyasztást a sok gyorsulgatás miatt tolja az "égbe", sajna:
elvégre kijön az a +20% erő a blokkból (lehet, hogy vkinek ez a 20 MHz), így
érthető, hogy nagyjából ennyivel többet eszik, bár a 3,71 -> 4,24 "csak" 15%.
A 20 MHz ma megmosolyogtató, de anno 166->200 tuning sokat jelentett.
33 MHz, de a lényeg a százalék, mert +20% bőven érezhető volt játékokban.
A 2,8-as A64-emet is 4,2-ön járatom. Picit magasabb a villanyszámla: na és,
ha sokkal kevesebb időt kell várni arra, hogy dolgozzon a videokódolásokkal?Szerk3: Madisonnál már csak 10% körül hoz erőben, de nem is nagyon tolta
fel a fogyasztást: korábban is magas volt. Görgőkkel lehet eljátszogatni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest