Új hozzászólás Aktív témák

  • kcsa

    veterán

    válasz DigitXT #3451 üzenetére

    Tudom hogy szereted ezt hangoztatni, de annak is megvan a maga baja, és ha karbi cserés, az is drága. :)

    Ráadásul mindenféle felújítókészleteket elhasználhatsz hozzá (E10 közeledik ugye...), ha pedig többhengeres motorod van akkor mindenféle szinkronok és egyéb mágiák szükségesek. Kolléga hidegindítóval is szenvedett, az is kapható 5k-15k tartományban.

    Tény hogy egyszerűbb, de a kétezres években gyártottak már nem faék egyszerűségűek.

    Egy gondolatba összefoglalva: én nem vagyok a karbisok híve :)

    bogyo kérdezte hogy miért van ennyi gond motoron. Ez mondjuk igen jó kérdés - az enyémnek se volt igazából baja, mint kiderült, csak a körültekintő francia tervezés miatt letörögetett a csatlakozója, néha láthatatlan módon. Autók amúgy robosztusabbak, alacsonyabb fordulatszámon, a 4+ henger miatt nagyobb a tűrése is az apróbb hibákra, mint egy egyhengeresen. És ehhez jön az olaszos tervezés és építés :D Nincs is tele a fórum Honda SH-kkal, meg Burgmanok injektorhibáival. Annak mondjuk más baja volt pár évig.

Új hozzászólás Aktív témák