-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #3451 üzenetére
Tudom hogy szereted ezt hangoztatni, de annak is megvan a maga baja, és ha karbi cserés, az is drága.
Ráadásul mindenféle felújítókészleteket elhasználhatsz hozzá (E10 közeledik ugye...), ha pedig többhengeres motorod van akkor mindenféle szinkronok és egyéb mágiák szükségesek. Kolléga hidegindítóval is szenvedett, az is kapható 5k-15k tartományban.
Tény hogy egyszerűbb, de a kétezres években gyártottak már nem faék egyszerűségűek.
Egy gondolatba összefoglalva: én nem vagyok a karbisok híve
bogyo kérdezte hogy miért van ennyi gond motoron. Ez mondjuk igen jó kérdés - az enyémnek se volt igazából baja, mint kiderült, csak a körültekintő francia tervezés miatt letörögetett a csatlakozója, néha láthatatlan módon. Autók amúgy robosztusabbak, alacsonyabb fordulatszámon, a 4+ henger miatt nagyobb a tűrése is az apróbb hibákra, mint egy egyhengeresen. És ehhez jön az olaszos tervezés és építés Nincs is tele a fórum Honda SH-kkal, meg Burgmanok injektorhibáival. Annak mondjuk más baja volt pár évig.