-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #8150 üzenetére
Csak annyit remélek, hogy nem 90-95 lesz a GPS szerinti végsebessége (80-85 tartós utazó) hanem végre 100-105-110, tartós utazó stabil 90. Ne előzgessenek a kamionok a főútvonalakon, mert sz*r érzés...
Vissza szeretném tenni a gyári 15 fogú lánckereket előre, hátha el fogja bírni így. Másfél éve azért tettem 14-est, mert a legkisebb szembe szélnél vissza kellett váltogatni 4-be, ezzel meg simán elbírta.
(#8151) csongi: a nyolcvanas évek elején a Honda dilije volt a hemiszférikus égéstér (RFVC-motorok), de a túlzott bonyolultság miatt egy-két éven belül abba hagyták. Sok négyhengeres motor is készült így. (persze azokon csak 4 karbi volt, hengerenként egy)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #8152 üzenetére
Csak agyalok.:Tenyleg bonyolitva van.
De nem lehet valahogy egyszerusiteni? Nem nagyon ertem ez a kesleltes dolgot most. A dusito fuvokat lehet cserleni, vagy szukiteni? Mert ha lehet akkor mehetne szinkronba a ket karbi, es egyszerre a ket szivato. Persze nalad emlekszem minden watt szamit. Vagy a ket karbiba nem egyformak a fuvokak gyarilag?
A lenyeg, ha tobbet fog enni de jobban is megy, akkor fogyasszon 3 litert de legalabb megy is tartosan 90 koruli utazoval. -
Bogyó bá'
nagyúr
Nem egyformák a fúvókák sem, De jó ez így, már át van alakítva a jobb oldali karbi (szívató ledugózva, alapjárati fúvóka leforrasztva, alapjárati levegő tökig betekerve, stb., képen a bal szélső) Elvileg csak beszerelésre várnak. A fúvókázást persze csak találomra csináltam - némi számolgatás után - biztosan kell változtatni rajta.
Most ilyen sorom van: balról a 2 db kínai, Keihin úszóval, úszóházzal feljavítva (a kínai egy röhej), elvileg beépítésre készen, jobbról meg a "maradék".
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #8154 üzenetére
Ugyes vagy. Ugy fog menni mint az allat.
Nah en meg szivtam picit. Reggel kiszedtem a fotengely szimeringet, ha mar nincs dekni stb, akkor csere, nehogy majd kesobb szivjak vele.
Nah de kerem szepen a japan anyukajat neki, nem lehet kapni, csak gyari alkatreszkent. Naaaa ne maar, ez egy xaros szimering. De sajnos ebben a kivitelben csak Hondanal. Nah mondom fasza ez most fajni fog a zsebnek. Harom hete voltam a Szegedi Hondanal, es beszelgettem az eladoval. Mondtam is neki, hogy tuti patika araik vannak alkatreszbol. Azt valaszolta, ne higyjem, mert jo araik vannak. Majd egyszer kiderul, es ezzel elvaltunk. Most kiderult, az elso alkatresz ara. 2500Ft a gyari szimering. Ennyiert futarral shopbol sem kapnek . A gyuru keszletet meg sem kerdeztem, da ra kerdezek a kivancsisag kedveert. Bogyo ha kell valami szolj, megkerdezem, akar meglepetes is lehet kellemesen . -
Bogyó bá'
nagyúr
Hülye kérdés volt, éppen mérem az egyiket: még jön kifelé...
0,5 A, azaz 6W. Nem tetszik....
szerk: nem jön tovább, kb. 4,5mm-rel lett "hosszabb". Ez elég? Amúgy forró az egész, mint állat. Mondhatni amperszaga van....[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #8158 üzenetére
Ha lezar akkor biztos eleg. Mennyi ido alatt tolta ki magat?
A 6w sem egy rettenet sok. Es jah eleg meleg tud lenni.
Eddig mind meleg rendesen amit neztem. De valtozo a zarasi ido. A scarabeo gyorsabban all vissza, es phanteon is, igaz ezek 150.ccm
Gondom a karbin keresztul lehet nemi hutese.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem tudom hogy lezár-e. Eddig jön, slussz-passz. Nem a karbiban van, hanem a kezemben fogom.
(#8161) csongi: de ahhoz megint szét kell szedni a karbit. A ledugózottnak a szívatójával játszadozom, a másik a helyén van.
szerk2: ja nem is, a méretek megvannak, a dugót is ahhoz csináltam. Igen, lezár.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Hauptmann
addikt
Azt mondja, hogy 400 ezer Ft körül csak problémás olaszok vannak, az olajzabáló Burgman jobb választás. Aha. Ennyit az japánbuzi TB-ról, főleg hogy a cikkben csak japán motorok vannak.
[ Szerkesztve ]
-
pjohnny
csendes tag
Sziasztok! Csatlakoznék a nagyrobogósok közé. Egy Aprilia Sportcityt néztem a héten. Valakinek esetleg személyes tapasztalat a típusról?
-
Hauptmann
addikt
válasz pjohnny #8164 üzenetére
Üdv a rolleresek között. Szerintem itt nincs rajtad kívül Sportcity tulaj, de ki tudja.
Más. Úgy döntöttem, hogy a bokatörés miatt ügyvédhez fordulok, kaptam is egy nevet, hétfőn beszélek vele. Ha már ez történt, meg kell fejni a biztosítót, amennyire lehet.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #8166 üzenetére
Ha mar a baleseti biztositas is benne van.
pjohnny: itt senkinek nincs ilyen vasa. De nekem a fotok alapjan eleg nyiszege egy cuccnak tunik. Ez a vaz geometria szerintem egy nyeklo nyulo remego konstrukcio.Miert pont ezt nezted ki? Hol szeretned hasznalni, magassagod sulyod? Mire szeretned hasznalni? Hany ccm a kiszemelt, mikori evjarat, kintrol hozott vagy Magyar forgalomba helyezett? -
Something_
őstag
válasz Hauptmann #8166 üzenetére
A biztositot 90%, hogy nem fogod tudni megfejni, max az embert, aki elsodort. Annal tudsz beszedni karteritest, kb 2 ev alatt. Ha nem allapodtok meg peren kivul x osszegbe.
Kollegam is fogadott ugyvedet, az ember aki elutotte fel sem kereste, nem erdeklodott utana, a balesetkor sem ment oda hozza, korhazba se, stb, elvileg ez is sulyosbito korulmeny lesz.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Something_ #8170 üzenetére
Mindenesetre megpróbálom, amint járóképes leszek, elmegyek az ügyvédhez, hogy mit javasol. Ennyit megér a dolog, bizonytalanba meg úgy sem vágok bele.
pjohnny,
Abban azt hiszem Piaggio Quasar blokk van, az tartós, és van hozzá alkatrész dögivel.
[ Szerkesztve ]
-
pjohnny
csendes tag
Napi 25 km ingázás vidéken, 171cm/78kg vagyok, a motor magyar rendszámos, és szép állapotban van, egyenlőre nem tartok ott, hogy jobban belementem volna, csak tájékozódok. Amúgy amit eddig találtam véleményeket, a futóművét jónak tartják, a fékek (elöl dupla tárcsa fém fékcsővel gyárilag) átlag felettiek. Munkába járáson kívül azért biztos mennék egy-két karikát "csak úgy".
-
pjohnny
csendes tag
Tetszik még a Honda Jazz 250, az SH, Piaggio X8, Kymco Xciting, Yamaha Xmax, Versity. Ilyeneket keresgélek.
-
Hauptmann
addikt
válasz pjohnny #8174 üzenetére
Az Aprilia Atlantic 250 (Sprint)-en is elgondolkodhatnál.
A japán gépekhez általában drágább az alkatrész, ezt vedd figyelembe, a japán megbízhatóság meg csak duma (félig-meddig Honda szopórollerem is van, most épp pont szervízben, igaz készen, de jelenlegi állapotomban nem tudok motorozni).
-
dugynok
senior tag
Halika,
Motorblokk tartó szilentet mennyire körülményes otthon cserélni? Copós és jobb szervízbe cseréltetni?
-
Hauptmann
addikt
A tegnapi TB cikkben ajánlott Yamaha XJS400-hoz 400 ezer a két hátsó teló. Remek gépeket tud ajánlani a TB, hisz japán, soha nem romlik el.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Hauptmann #8181 üzenetére
Teleszkóp xar vagy a motor? Nem mindegy. Minden motor le tud robbani, tönkre tud menni ha nincs/en karbantartva! Valaki vett már drága, itthoni biztos/leinformált gépet? Nem.. Kintről behozott, X km-es,Y tulajos, karbantartás messze elkerült gépek vannak. Min megy akkor a csodálkozás..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Hauptmann
addikt
válasz -Mosquito- #8184 üzenetére
Azon megy a csodálkozás, hogy a TB olyan motort ajánl 400 ezer Ft-ból, ahol a két hatsó teleszkóp ára annyi, mint maga a motor.
Az az érzésem, hogy valami cikket összeírtak, hogy legyen valami, és nagyon felületesek voltak. Azért egy ilyen 'mit vegyünk x pénzért' cikket jóval több hozzáértéssel kellene publikálni, nem pedig bedobni n+1 japán típust, hogy több legyen a karakter.
csongi,
Sejtettem, hogy van olcsóbb alternatíva, a tartósság meg egy másik kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
A kínai karburátor egy rakás fos, gyakorlatilag beállíthatatlanok (vagy a 2T ennyire más a 4T-től, pedig elvileg nem kellene eltérnie). Pedig az irány jó lenne, virgoncabb a gép lényegesen (jobban veszi a nagy fordulatot), de semmilyen megoldással nem tudok stabil alapjáratot csinálni, hirtelen gázra torpan, szaggat. Volt már benne 10-féle főfúvóka, meg 3-féle alapjárati. Ennyi a készletem...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem az a baj: vagy a súbertű alakja, vagy valami ilyesmi nem stimmel. Ha teljes gázon jó, akkor "lyukas" kis fordulaton; ha kis fordulaton rendben, akkor túl dús teljes gázon... ...a súbertűkkel sem lehet eleget állítani rajta. Vagy a főfúvóka keverő csöve nem az igazi. Próbáltam bele rámolni ma a Keihin alkatrészeket, gyönyörű alapjáratom volt, de - nem vicc - annyi erő nem volt a motorban, hogy elinduljak vele csúsztatott kuplunggal sem. Kicsit agyvérzés közeli állapotba kerültem, minden kínai vackot vissza tettem alapra, aztán mentem egy 70km-es karikát motorozni. Sz*r, de végül is megy. Jövő hétvégén nem leszek itthon, utána következő hétvégén folytatom a kínlódást. Azért az nincs kizárva, hogy esténként megyek egy-egy rövid karikát.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
Jelentem szezonra kész a motorom
Új gumik, könyöklő, doboz stb.
Készítettem róla egy hevenyészett videó összeállítást [link]
Ha esetleg mobilon nem lenne megtekinthető akkor itt megtekinthető[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
Estére telehere állapotba kerültem, így elmentem vele 70 km-t motorozni. Ennyi idő nem volt elég, hogy megszokjam a jelenlegi "karakterét".... Nincs még feladva, de most egy darabig nem érdekel, berágtam.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #8196 üzenetére
Amint irtad egyszer mar meg volt mind ketto. Az alja es a teje is. En az aljat vagyis alapjaratot tartanam meg es innen ki indulva keresnem meg a megoldast az emelt fordulatra. Nyitott torokkal allitotaf vagy frnt volt a szuro?dugynok: konkretan melyik szilentrol is van szo?
-
kcsa
veterán
válasz dugynok #8195 üzenetére
Te magad is leírtad: az autóhoz való, az bizony autóhoz való. Meglehetősen kicsi esélyt látok arra, hogy pusztán méretében stimmelőt fogsz találni, nem hogy keménységében
Ellenben kisiparilag öntenek szilenteket méretre, jellemzően kemény anyagból, a gyári ár töredékéért, mondjuk a kemény anyag pont a funkcióját nem látja el, cserébe tartós.
-
dugynok
senior tag
Arra a szilentre gondolok, ami a középsztendernél van kétoldalt lent:
https://citybike.hu/Szilent-block-Piaggio-motortartohoz-4T-18x61x40
Itt a két ár között van, bár márkát nem írnak, lehet ez is rms csak drágábban. Aztán rájöttem, hogy autóhoz való az tömör gumi, ide nem jó, mert döntésnél hátráltat a tömör gumi...
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz dugynok #8199 üzenetére
Ennek csak rezgéscsillapító szerepe van. Amikor nekem kellett ugyanez, a legolcsóbban a Tuttomoto-nál volt.
Amikor megveszed, figyelj oda, nekem gyári originál bontatlan csomagban is sikerült elsőre szakadtat adniuk.
Ha lötyögéssel szenvedsz, akkor a motortartóban lévő csapágyakat és perselyeket is nézd át, nálam azok is szétverődtek (jók az utak...)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest