-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
Apám is 50. születésnapjára akart choppert... 1 évvel előbb összejött... Nekem még van rá 30 évem
szerk.: Hauptmann: 1,9JTD 80LE, elég sok extrával (tempomat, klíma, city szervo, ülés és kormány magasság állítás, ASR, ABS... meg sok hasznos apróság van benne). A csomagtér ajtó csak egyben nyílik. Egyik szintén Stilo JTD tulaj ismerős nagyon elégedett volt vele. Úgy néz ki igaz lesz a 12x e km óraállás...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Na ha minden jól megy, ma elhozhatom Maját...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Nagyon, már várom... Mondta Marcell, hogy még használni kéne, de ő most nem tudta. Lehet, hogy a szívató probléma újra előjön, de javítható a régi, ha nem valami buzi mérete van annak a darab műanyagnak.
Hauptmann: Nem, sima, 2003-as. Privátban írok, ne offoljuk szét a topicot.
www.dongosofor.hu
-
TommyGun
őstag
Remek, reggel állok ki, beöltözök, tolom ki a tükröket indulás elött, erre a jobboldali lifeg...vmi vacak eltört benne gondolom. Vhogy lekéne applikálni az egész idomot hátha vmi filléres cucc kell bele.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #8263 üzenetére
Mozogni mozog, csak ugye nem marad a két pozicióban benne, ide oda nyaklik ki-be...meg nincs meg az az "ellenállás" sem amikor kitolom betolom. Énis úgy néztem hogy a kormány alatti műanyagot leszedem akkor hozzáflrek és letudom egybe csavarni az egészet aztán onnan csak látszik mi van vele, gondolom szét lehet ezt bontani rendesen miután levettem. Köszi a megerősítést azért, legalább tudom hogy nem kívülről kell nekiesni
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #8261 üzenetére
Elvileg a fele alatt megáll, 90 körül számolok összesen. A multkor 80 körüli összeget mondott, de kellett még par apróság.
kcsa: Meglátjuk, nálam a megállás veszélye nem áll fenn csak többet fogyaszt ha szar a szívató.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #8266 üzenetére
Elvileg ma este, ha összejön a dolog. Hidd el tűkön ülök már... Múltkor mentem vele pár kmt, azóta csak finomhangolás, fékbetét és gyújtótrafó csere volt. Még ma megyek egy karikát, megkapja a friss olajat és kész Remélem... Ja meg ha meg tudjuk javítani a régi szívatót, akkor azt felrakjuk.
www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
válasz huszi.gyb #8265 üzenetére
Na, én kb. ennyit költöttem összesen a kis 50-es szopórollerre, amit láttál. Nagyon el kéne adni már, mert áll benne a pénz, csak be kellene szerelni a km spirált, meg egy-két apróság, csak jelen helyzetemben ugye...
Majd lökd a Stilo-ról a pontos infókat, nekem is volt, igaz 1,6-os.
-
pjohnny
csendes tag
2000es évjáratú 250cm3 Yamaha Majestyn mit kell megnézni vásárlás előtt? Van vmi típusnyavalyája?
-
DigitXT
félisten
válasz pjohnny #8269 üzenetére
Azt, hogy 2002-es legyen. És inkább tőlem vegyed. Viccen kívül,
pont abban az évben volt a facelift, ami a világítás, műszerezettség,
stb. jelentős fejlődését hozta. Persze ha Te is olyat nézel, mindegy.Szerk: mintának: régi vs. új. És elvileg mindkettő 2000-es...
Szerk: mondjuk érdekes az "újon" a lámpa új, a műszerfal analóg.Nincs nagy típusismeretem, fél évig hajtottam egy ilyen motorkát...
A zsíros varió esetleg hajlamos "beállni": ha nagyon pörög, de nem
megy, akkor erre gyanakodnék! Takarítani ritka undorító mutatvány.Ha esetleg van konkrét hirdetés, linkeld, majd jól megszakértjük.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz pjohnny #8271 üzenetére
Érdekes. Ez is duplalámpás, de analóg órás. Féktárcsa ránézésre kopott,
azok a karcok meg egy elég nagy firkáról árulkodnak. Az enyém is fel lett
borítva vmikor (réges-régen), de messze nem látszik ennyire rajta a dolog!
Ez csúszott az oldalán. Aztán persze lehet, hogy az nem jelent semmit...
Motor. Megesik az ilyen... Ki van glancolva. Csillog, mint Salamon töke.Kormánycsapágyat megnézném. Ha akad, akkor bár lehet vele menni, de
idővel azért gondolkodnék a cseréjén. (Az enyémen is be van rágódva.)
Sajnos a sz*r útjaink tönkrevernek mindent - pláne egy 15 éves motorban.
Azért a rendszámát is megtudakolnám, hogy mikor hozták be, esetleg.Szerk: annyira jó amúgy, hogy használatból eredő karcok. Hát nem vaze,
ez konkrétan esésből eredő karc, az nem a motor üzemszerű használata.
Annak ellenére, hogy megesik. A használatból eredő karc az mondjuk vmi
olyasmi lehet, hogy tologatod a garázsban, és hozzáér a falhoz...Szerk2: és önmagában a karc (esztétika) nem indokolja az alacsony árat.
Lesz ott más is, de ne legyen igazam... Fogyasztás alattam dinamikus
közlekedéssel (sokat nyeleztem) 4,1L/100 km-re jön ki tisztán Bp-en...
Hosszabb távon, kevesebb piros lámpával, meg nyélgázas indulással 3,5L
körül el lehet vele pöfögni. (Ez már rendkívül alacsony fogyasztást jelent?)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ja tényleg, ezt el is felejtettem, végül aztán pereskedés nem lett?
Ezen legalább van rendszám, talán azt látta is a kolléga élőben... -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #8274 üzenetére
Nem lett belőle jogi ügy - utánajárva esélyem se lett volna, sőt bármiféle per sem lehetett volna az öreggel szemben, mivel ahogy az lenni szokott, papíron az olasz eladóval kötöttem adásvételit. Így jártam, tanulópénz.
@Hauptmann: a jármű sem olyan állapotban volt, ahogy az látszott ( = rejtett hibák, jópár), plusz ügyintézésnél sem úgy történt minden ahogy kértem (tripla áras kötelező). Szimpatikus a fazon amúgy, ezért altatta el a gyanakvásom. Ahogy fent írtam: tanulópénz
-
huszi.gyb
senior tag
Maja hazajött. 87eFt lett a vége, fékbetét csere nélkül. Még pár dolog hátra van... Az alapjárat mesés (hol volt, hol nem volt)... A szívató Marcell szerint megadja magát, kb 10k-ból át lehet építeni kézire. Valószínűleg ezzel a lehetőséggel fogok élni.
A motor amúgy erős, a vízhőfok jelző szinte egész úton világított, hol jobban, hol kevésbé, ennek is utána kell majd járni... Lesz még mivel elszórakozni.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #8277 üzenetére
Az alapjárat dolog nem tetszik. Egyszer volt vele gondom fúvóka dugulás miatt:
akkor Gergő kipucolta/beállította/szívatót megcsinálta, utána pöcc-röff volt sok
éven keresztül. Pincéből kitolva, full hidegen is. Vmi kis torpanása lett mondjuk,
de erre emlékszel már te is. Erre komplett generál után mesés lett az alapjárat?Oké, ha szar a szívató, okozhat ilyen gondokat, de a 87K-ból kendácsolt jött ki?
Ennek a gyári szívatója tavalyig még tökéletesen üzemelt. Venni kellett volna
bele egy gyárit (ha már Gergő legózása nem volt tartós 6K-ért) évekre jó, nem?Nem annyira jó buli ám a manuális szívató. Az automata sokkal kényelmesebb.
Madisonnal az elmúlt napokban kétszer majdnem borultam... nem jött az "erő",
én meg kanyarodtam volna. Hidegen egy ilyen megtorpanás balesetveszélyes.
A kis Maja, és a nagy Maja is automata, ilyen manőverekkel sosem szívattak...Szerk: hőfok jelzőt majd mutasd meg: a piros akkor világít ha letestel a blokkra.
Sajnos képes lecsúszni a kábel. Amúgy van hozzá műszerem - némi felárért.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #8278 üzenetére
Nekem sem tetszik, sajnos a jó szívatót most nem találtam meg. Marcell mondta, hogy valószínűleg lesz hozzá neki az a kis műanyag franca, ami eltört... Akkor meg 2 perc kicserélni, és jó... Érdekes, hogy pöcc röff, hidegen is, sok állás után, most is a gép... Bemelegedve csinálta, néha fulladozott is. Marcell 2x szedte szét a karbit, azt mondta, hogy más nem lehet. Az első tankolás után okosabbak leszünk, ha tényleg szívató az meglátszik... Most sok dolog új/cserélve lett, jó lenne, ha összekopnának a dolgok, utána finomhangolunk... (Addigra előásom a régi szívatót, most nem volt rá elég időm)...
Amúgy a motor bitang lett, szépen megy, jól is húz (némi fuldoklás kis gáznál szintén előfordult, de ennyi). Most beletettem ~30km-t, szerintem hamar meglesz az első tankolás... Golf eladása után lett némi papírmunka, és egyetemre is kell ingázni...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #8278 üzenetére
Igen, a hőfokérzékelőről pont a múltkor beszéltünk, azt majd meg kell nézni. A feláras dolgokat egyelőre hagyjuk, majd később esetleg visszatérhetünk rá... Bár a vágott csöveket pont ma dobattam ki Marcellel Most még tesztelek, aztán meglátjuk mi lesz. Összességében elégedett vagyok Marcell munkájával, az olajcsere nagyon esedékes volt (benzinszaga volt, nem is kicsit)... De a felújításnak még nincs vége, a nagy költségeken viszont túl vagyok...
Remélem.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Marcell is ezt mondta... Amúgy tegnap mire hazaértem jó lett. Most bejöttem egyetemre, és nem kellett szórakoznom a gázzal,szépen járt... Meglátjuk mi lesz, most jön egy kis "tartós" teszt, aztán úgyis megyek Marcellhez, ellenőrzésre. Egyébként nekem ez nagyon szimpatikus, hogy némi használat után visszavárja a motort, és ellenőrzi még egyszer a dolgokat... Precíz.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Ja, én is néztem rá először... Aztán mondja, hogy ez nála benne van a javítás árában. Visszamegyünk, leszedi a variot, megnézi, hogy normálisan elfordulnak-e a görgők, meg ránéz még pár dologra...
DigitXT: Jogos, de az megint fizetős.
szerk.: Egyébként hazaértem, most is volt alapjárat... Lehet, hogy tényleg csak menni kell vele egy kicsit...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
kcsa
veterán
válasz Hauptmann #8288 üzenetére
Szó szerint ezt a választ vártam . Viszont leszámítva az én autofellációmat a Satelissel, még nem láttam tönkrement benzines injektort - pontosabban nem hallottam ilyenről. Bezzeg karbit
De komplett injektorfej is ~30k körül volt. Fájt amikor a harmadikat vettem (autofelláció, ahogy említettem), de ha belegondolsz nem rettenetes.
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
válasz szmissz #8286 üzenetére
Nálam olyan anomália van a karbis Peoplenél, hogy ha üzemmelegen 1-2 percig pöfög alapjáraton lámpánál általában, akkor egyszer-egyszer lehet hallani egy pillanatnyi fordulatszám esést, majd visszaáll egyből. Nem gyakori talán hetente egyszer van ilyen (minden nap megyek vele). Hogy a vak is lássa, nem tudom mennyi az alapjárat,de mondjuk 1200 fixen, és néha leugrik 600-ra majd egyből visszamegy 1200-re. Első szervizben Csillaghegyen passzolták a dolgot, igazából náluk jött elő miután karbit pucoltak, de mivel nem annyira előidézhető és zavaró a probléma ezért otthagytam őket, majd a másik szerelőnél Solymáron a válasz az volt hogy valszeg falsot szív és vegyek Hondát
[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Hauptmann
addikt
Végülis valóban ritka a magától tönkrement injektorfej, a legtöbb okozatként döglik meg (pl. feszültség szabályzó). De ott vannak a szenzorok, amik közül ha csak egy is kontaktos időnként, már szopóroller van (én ezt a soha el nem romló Honda Accorddal játszottam végig).
Végülis mindegy, hogy karburátoros, vagy befecskendezős a gép. a szopóroller faktor eleve bele van kódolva.
-
lehella
senior tag
Ezek szerinte Solymáron van még ilyen jóarc? Hol?
Az a baj hogy nekem ez a környék az ami közeli, de itt Bp-hidegkút környéken nincs senki aki ért a dolgokhoz és hozzá meg korrekt is. Látod Dorogra mentem le kormánycsapágy cserére is
Esetleg III. kerület még alternatíva melóhely kapcsán, de itt meg nem ismerek semmit se. Csillaghegyen csak a kékholdban voltam gumiztatni, meg a nagy szentendrei úton a mátyás király utca után a városfelé is van egy szerviz, de ők sem állnak a szakértelem csúcsán sztem.[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
Csillaghegyen korábban azért voltam, mert nem indult a járgány melóhelyemen, csak forgatta az önindítót. Szívatót cseréltek, karbit pucoltak, akksit töltöttek, aztán beindult. Két hét múlva megint nem. Kiderül, hogy az akksi volt a szar eredetileg is
A geller szervizben mikor otthagytam a járgányt dugulás pucolásra, akkor jó lett, de utána folyt a benzin a karbifedélnél. Megcsinálta újra, megint eldugult. Kiderült, hogy a benzinszűrő amit CSH-en kaptam, az nem bírja a benzint és az foszlik
Nagyon kéne egy közeli és jó szerelő mert Dorogra sem buli leutaznom olyan gyakran, hiába van szakértelem meg jó alkatrész ellátásuk, akkor másodszor kell mennem kormánycsapágy feszítésre vissza majd.
Mondták még Érdet is hogy ott van jó szerelő, de az ugyanez a szitu[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
kcsa
veterán
válasz lehella #8298 üzenetére
Jártam rengeteg helyen a közelben, és még több helyen távolabb. A helyzet az, hogy 3.ker és környéke + agglomeráció teljesen halott ilyen szempontból, kevés helyen hagynám ott nyugodt szívvel, úgy, hogy biztosan javítva kapom vissza.
Arról már nem is beszélek, hogy rengetegen csípőből gányolnak, akkor is, ha kifejezetten kérem hogy ne tegye, inkább hívjon fel, és mondja hogy mi a gond, és eldöntöm hogy melyik megoldást választom.
-
lehella
senior tag
Budapesten tud valaki Bárdinál kedvezménnyel beszerezni egy bizonyos alkatrészt?
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest