-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
huszi,
Hát, kismotorban eddig csak szopóroller volt, Lásd 50-es Habana, Honda Lead 110. Ez utóbbi abban a rövidke kb. két hétben produkált mindenféle faszságot, amíg használtam, vissza is adtam szeretettel a gazdájának.
A Bálna is szopóroller, de nem a saját hibájából.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #8853 üzenetére
Tudom, te is szoptál eleget.. De mostanában nagyon csendes lett a topic...
Mondjuk Maja produkál néha érdekes jelenségeket, de nagyjából öngyógyít...
(Karbi beállítás még mindig nem 100%, olajcserére úgyis vinnem kéne, csak most nincs időm)...
Nem is motorozom sokat, egyetemre, meg haza tanulni. 1000km után le akartam dobni az olajat, most 1500 lesz belőle, még mindig bőven 3000-en belül...www.dongosofor.hu
-
Something_
őstag
Nem merek mar beirni a ludmi-kisrobogos topikba, inkabb itt kerdezem meg.
Amiket srac ir alomvegsebessegeket 60-65-70 az a robogoja ora szerinti sebessege vagy gps meres? -
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #8856 üzenetére
60-70km/h közt talán tud GPS szerint is menni a vas... Úgy fél óra után fel is gyorsul oda, majd 15000RPM-en szól, mint a barom. Tact órája nagyjából GPS pontos volt, ment 60 fölé a mutató... Aztán nyáron egy ilyen sietős alkalommal sikeresen le is állt, amikor szentendrein végig feküdt a mutató 35fokban, nyélgázon... Gyertya túlhevült. Azután nagyon odafigyeltem rá, szigorúan 55-60-as utazóval...
www.dongosofor.hu
-
Den
veterán
válasz huszi.gyb #8858 üzenetére
Most néztem az új videóját, óra szerint 80 a vége, 60-ig egy lendülettel simán szalad fel, 70 is erőlködés nélkül megvan, és a 80-ra sem kell sokat várni. Úgy, hogy a hajtás még nincs készre hangolva, és úgy néz ki a szívórendszer áteresztőképessege limitált, azért sokallt 70-es fúvókával is. Szépen alakul a masina, a kipufogó amt vett marha jó.
Lehet viccelődni a srácon, de iszonyat sokmindennek utánanézett, utánaszámolt, rengeteget tanult az elmúlt ket hónapban, és ahogy most alakulnak a dolgok, saját erőből össze fog rakni egy nagyon fasza kis robeszt.
www.simson4t.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Nekem nem ezzel van a bajom. Hanem:
1) Nem tud vezetni
2) Előbb vett tuning kipufogót, mint normális gumit a ratyi helyett...Amúgy amit írtam, komolyan írtam, Tact ennyit tudott.. Szóval a valós 70 lehet, hogy simán tartható lesz. De a 4L alatti fogyasztásra azért kíváncsi leszek.
Nem vitatom, hogy fejlődött, de neki már nem is válaszolok, mert nem érti meg, hogy nem attól lesz motoros, hogy hozott +3Le-t (plusz a közlekedés nem az alázásról szól). Ha 14 éves lenne korához/eszéhez érteném, de tudtommal idősebb nálam... Az okoskodásokból meg szintén kicsit sok(k). Ez az én véleményem, neki is megmondom, vállalom előtte is. (Privátban is írtam már neki, és tudom, hogy ezt a fórumot is szokta időnként olvasni).
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Ami majd termeli az üzemanyagot is... Senki nem mondta, hogy
nem lehet az 50-est kilövésre felhúzni, de akkor nem 3L-ből megy.
(Bár nem tudom, mert bármit csinál, mindig brutális változásokról
számol be: ha ez mind igaz lenne, már a Busa Turbokat alázná.)Pont ez a provokatív körítés az, amivel elk.rja az egészet. Pedig az
simán értékelendő, hogy utánaolvas, tanul, szerel: van eredménye!
(Viszont bárki, aki a fogyasztást feszegeti, az okoskodó troll ugye,
mert az első tankolásra, csak a karbival nem nőtt jelentősen, LOL.)Egyébként az alap felállása, hogy ne tartsa fel a forgalmat érthető,
szinte már támogatandó is, erre már nagyobb gépeket akar alázni.
Tudom ez is lehetséges, hiszen a 400-as Madisonnal is meglepett
egyszer egy ilyen kis pöcsköszörű (ez az én provokatív körítésem):
nem mintha versenyezni akartunk volna, csak konstatáltam, hogy
ez biza megindult rendesen... Úgy 80-ig tudott jönni... Runner volt,
de rendszám nélkül, szóval biztos 50-es.()Na jó, lehet 125/180?Emlékszem, mikor smani, vagy ki "kerekezett" a 180-as Runnerrel,
aztán volt csodálkozás, hogy beveri a 7-8 lityót 100-on: hja kérem,
azért valamiből nyerni kell az energiát, amit elfűtünk a fékeken.Nade mindegy, másik topik, csak a Maját reklámozni néztem be...
Alattam 4,1L körül kajált, csak város, nem nagyon kímélve.
Az hogy széles, arról Szentkuti tudna mesélni, hisz' magyarázta a
lámpánál, mennyivel fürgébb a Liberty, láttam milyen szűk helyen
elfért? Mondom persze! Csak most itt beszélgetünk, ez azt jelenti,
hogy én is elfértem ott - nagy igazság! Futároknál sokszor akkora
doboz van hátul, hogy az akad fenn a tükrökön, nem az eleje.A lényeg, hogy valszeg még le is műszakiztatom - ezért 200 körül
tényleg necc: annyit nekem is megér tartalék motornak, így kicsit
rendbe szedve. Ha valaki 300 körül vinné, az lenne a nyerő.
(Annyiért ajándékba adom a GPS tartót is, ha igény lenne rá LOL.)Ui: a Madison tompító nélkül lehet, hogy 0,6 s-t ver önmagára, ill.
kb. 10-15 métert 0-100-on? (Kérdés, mert egy mérés nem mérés.
Valamint a széljárás is más volt, meg az üzemanyagszint is...)
De addig méregetem a faszságokat, hogy küldenek egy csekket. -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #8861 üzenetére
Maja tompító nélkül segg dynoval mérve tényleg dinamikusabbnak tűnik/tűnt. Mostanában tompítóval használom, figyelem a zajokat, meg a fordulatszámokat.
Anyám pénteken kapott Szombathelyről levelet... Egész hétvégén fosott, hogy mit tartalmaz... Szerencsére az ő nevére jött, kicsi az esélye, hogy én voltam "jó" kedvemben (Majával azért fosnék, néha jó az 50 100nak is).
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #8863 üzenetére
Nem, arra még nem volt keret... Fülelek... Feltűnt, hogy nagyon időjárásfüggő az alapjárat. Hidegben magasabb, melegben alacsonyabb... A szívatót elvileg ennyire nem befolyásolhatja. Hidegben kis gázra néha befullad, ahogy bemelegszik jó lesz. Melegben viszont nem mindig van alapjárat... A leállós, erő elmenős para megszűnt, miután visszább vettem a gyorsítószelep csavarán.
www.dongosofor.hu
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #8860 üzenetére
1) már elég jól haladok a fékezési technika elsajátításával, mindig vészfékezek piros lámpák előtt (ha nincs mögöttem senki a seggembe). Már ahhoz képest ahogy 1-2 hete ment nagyon jól megy, hátsót blokkolási határon húzom, elsőt meg úgy érzésre de pillanatok alatt megáll. Dönteni is megtanultam kis sebességnél, igaz még nagyon gyerekcipőben járok, de minden nap gyakorlok, tanulok valamit.
2) Most ez a baj, de ha előbb vettem volna gumit mint kipufogót tudjuk jól akkor meg az lenne, hogy milyen hülye vagyok, hogy 50-est tuningolok, miért nem veszek 125-öst vagy nagyobbat...
Azért az durva, hogy kb már 6x leírtam miért tuningolom az 50-est de még van aki mindig nem értette meg.
Simán hozható a 4L alatti valós fogyasztás egy pici tuninggal, ez nem üzemórás 70-es gép...
Ésszel kell csinálni, nem azonnal feltenni a sportlégszűrőt stb, hogy benyeljen 0,5-1L-t pluszba.[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #8865 üzenetére
Eltévesztetted a topikot. Ide pont azok járnak, akik szerint a
rendszámos 125+ ccm robogó jobb választás. Ez van sajnos.
(Vagy nem sajnos, de ne akarj minket meggyőzni, ha lehet.)A szerkesztett részre meg majd a gyakorlat válaszol.
Nem tudom mennyit mentél vele, gyanítom, nem több tankot.
Viszont "ésszel" csinálva: nemsokára jön a sportlégszűrőd.[ Szerkesztve ]
-
Den
veterán
válasz DigitXT #8861 üzenetére
3 literben valszeg nem gondolkodik, mert gyári állapotban is 3,5 litert számolt. Fogyasztásnövekedés lesz, mert a teljesítmény benzinből jön, a kipuf kb 20%-ot kozott, de ennek egy része abból jön hogy csökkent az öblítédi veszteség, mert most a rendszer szívóoldalon limitált, ezért van hogy még a 70-es fúvókával is sokall kicsit. Ez a fúvókaméret pedig még nem locsolja a benzint a motorba. Ha marad a szívóoldali limit, és ebből hozza ki a macimumot, én max 4,5-re számítok, azt a plusz egy litert pedig simán megéri amennyivel jobb lett a gép. Az eredeti állapothoz képest már most nagyon jelentős a változás, és még nincs készrehangolva.
Az, hogy mi brutáls változás, mindig relatív. Nyilván plusz 1 lóerő egy 30-40 lovas gépnél semmi. De egy 5 lovasnál 20% teljesítménynövekedés. És plusz 20% bármilyen jarművön komoly, érezhető ugrás. És az abszolút számoknál fontosabb az érzet, hogy a plusz teljesítmény hogy jelentkezik, élénkségben, pörgősségben.Mi kis 50-70-es 4t blokkok hegerfejét szoktuk megdolgozni dremellel. Szépen feltágítjuk elsimítjuk, szívócsonkkal összedolgozzuk a szívó oldali csatornát, illetve ugyanezt kipudogóoldalon. Kétlem, hogy tized lóerőknél többet hoz az egész cirkusz. De sokkal élénkebb, pörgősebb lesz a gép, magasabb fordulaton sem fullad ki. Valószínüleg egy kmh-val sem nő a sebesség, és nanoszekundumokban kifejezhető a gyorsulás javulasa, mégis sokkal jobb egy ilyen megdolgozott géppel motorozni, sokkal élénkebbnek érzed.
www.simson4t.hu
-
Den
veterán
válasz huszi.gyb #8860 üzenetére
1. Vezetni csak úgy lehet megtanulni, ha az ember vezet . Egy kipufogóval felpöckölt 50-es nem változik olyan kezelhetetlen vafállattá, aminek a kontrolálásához több év motoros tapasztalat kell
2. Jól emlékszem, hogy te régebben vettél ilyen 20k-s robeszokat, némelyikkel még jártál is? Gondolom azokon patika gumik voltak, maximálishoz közelítő profilmélységgel, és max 2-3 éves korral. Ha nem akkor meg azonnal vettél rá új gumiszettet, és nem egy másik bontanivaló gépre költöttél
Én tudom mi a tankönyvi prioritási lista, ahogy egy gépre költeni kéne. De látom azt a rengeteg lerobbant szart ami beömlik ide javításra, és MMINDIG akkor hozzák be a gépet amikor a motor rossz. Sose hoznak úgy gépet, hogy mi den fasza, de nézzük meg a féket futóművet. Vászonig kopott gumi.. mondjuk azt cserélni kéne... azzal ne törődjünk, a motor legyen jó... Vasig kopott fékbetét... Jó, ha a blokk már jó és belefér cseréljük, de alőbb a blokk legyen jó... Pár hete egy robeszt sztenderre húzva cenziket billent a hátsó kerék. A kerékanya le volt lyzulva,és a fékbetét kopásán látszott hogy már hónapok óta. Meghúztuk, de a betétet persze nem cserélhettük, mert "jó az még, majd most mar egyenletesre kopik... Quadok széthóllófélben lévő futóműveit már nem is említem.
Ez a magyar valóság, én már nem tudok kiakadni azon, hogy egy fiatal srác inkább kipufogóra kökt mint gumira..(lejjebb a leveles hozzászólásod jól értem, hogy arra utal, hogy csekktől tartasz, mert volt ahol 50 helyett 100-al mentél? )
www.simson4t.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
Így igaz! Én mit sz*ptam a két kínai Keihin-másolat robogó karbival, míg egyáltalán installálni tudtam a kompresszióhiányos Csótányomra őket. Mivel nagyobb a légtorkuk így megszűnt a "törés" a szívóoldalon (a karbi csatlakozó része ugyanakkora lett, mint az utána következő csonké). A motor sokkal élénkebbnek, virgoncabbnak tűnik, pedig egy dekával nem megy jobban mint előtte. A fogyasztás is maradt (sőt egy-két tizeddel csökkent is, most inkább 2,6l/100km). A kipufogó oldali eltávolíthatatlan fojtások miatt a teljesítmény semmit nem változott.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ludsimon
veterán
válasz Bogyó bá' #8869 üzenetére
Ugyanezt éreztem Weber 12-es torokátmérő után Dellorto 17.5-re váltva!
Semmi teljesítménynövekedést nem eredményezett, de a gázt nem kellett állandóan csutkára húzni, meg kitörni a csuklóm, elég volt 1-2 cm-eket húzni rajta, hogy meginduljon, emelkedőkön nem esett vissza a sebesség annyira. Nem gyorsult jobban, nem ment nagyobb végsebességgel, de sokkal jobb lett a reakciója.
Fogyasztás meg... semmit nem változott.[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
Az a baj, hogy 3,5L-ről indul, de még mindig mantrázza, hogy 4L alatt marad,
mert ő NEM "eszetlenül" csinálja, hogy mindjárt 0,5-1L-t növekedjen a fogyija,
miközben a tapasztalt szerelő 4,5L körül várja, ami ugye +1L. Csak szerinted
ez nem eszetlenség (amúgy szerintem sem az!), hanem normális növekmény.A többivel egyetértek. Néha kicsi tuning is sokat jelent, mint amikor a 180-as
Maja 12 LE-ről 15 LE tartományba kúszott a Malossi Multivar 2000 hatására:
csak 3 LE viszont +25%, ami olyan volt, mint egy sportfokozat... mosolygós!
Kérdés persze, hogy megérte-e a +0,5L fogyit, meg a 40K-s kiadást.Madisonon meg ez a +3LE csak 10% ami kevésbé érezhető... Érdekes, hogy
amikor a kopott varió miatt megbicsaklik a váltás (visszaejti 6500-ról 5500-ra),
az vezetés közben nagyon is érzékelhető torpanás! Sőt, "verseny" közben ez
rendesen látszik is, hogy ott kezd lemaradni, viszont a grafikonon alig látszik.
Nem drasztikus tehát, csak picit számít, pár tizedet/pár métert, de az élmény
más. Ill. mennyivel más lenne, ha nem torpanna! Csak hát egy új varió, egy új
külső tárcsa, meg lassan a kuplung is cserés, tán a szíj is, nos kb. 100-150K.ludsimon: szvsz maradhatnál a kisrobogós témában, azért nem is szólított itt
meg senki, mert nem Veled akarunk beszélgetni, csak a jelenségről/Nélküled:
nagyon jól elvagyunk a "magyarázatod" nélkül/akit érdekel, úgyis olvas odaát!
Ne vedd sértésnek! Én pl. a direkt provokációig szívesen beszélgetek bárkivel,
onnantól kezdve viszont nem szórakoztat, és hiába szóltak már rád korábban,
hogy ne flémelj meg ilyenek, csak azért is nyomod. Aztán aki ezt nem bírja
cérnával, megy pihenőre - kösz, én inkább ebből kimaradnék. Most komolyan,
kell ez? Tényleg azt hiszed, hogy bárkit alázni tudsz a lámpánál? Közlekedik,
ember, nem gyorsulási verseny van. Esetleg félgázon indul: én ma egy 850-es
TDM-et "aláztam". Talán ha fél gázt húzott, már sokat mondtam. Később meg
picit odapörkölt neki, simán elnyúlt... De még mindig közútról beszélünk, ahol
ennek semmi jelentősége nincs és nem fogja magát rosszabbul érezni miatta!Én sem: 5 évvel ezelőtt esett rosszul, amikor egy pizzafutár lenyomta a Maját.
Az is csak azért, mert épp az előzésében voltam... De sajnos nem jött össze,
így vissza kellett térni a sávomba. Volt tétje a dolognak: annyit tudott a gép.
(Igaz, hogy utána a csávó majdnem eldobta a kanyarban, de az más tészta...)Ui: mondjuk az előzés akadályozása gyorsítással megint szabálytalan, de hát
ez is más tészta: valószínűleg a szembe buszsávban előzési kísérlet is az.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Jártam ilyen géppel? Nos, az túlzás. Elvittem talpon a bontóig (már ha addig elment). Viszont nem akartam oktatni, lenyomni mindenkit, és az utak királya lenni...
Igen, Tactot szinte 0-ra kopott gumival adtam el, de fel is hívtam a vevő figyelmét, én már nem költöttem rá, mert soha nem kaptam volna vissza a rálocsolt pénzt, és ugye Maja a végén már nálam volt, illetve előtte is beszélgettünk róla.
Meg kell tanulni vezetni, lehet, hogy nem változott kegyetlen vadállattá. Nekem a szemlélettel van a bajom, miszerint:
50-es gépet tuningolok, gumi nem baj, ha szar az a lényeg, hogy alázzam a forgalom résztvevőit... És itt leginkább a kiemelt szóval van a bajom. Nem baj, ha gyorsabban akar menni, max kap egy büntetést, kifizeti ennyi. Ez nálam is benne van a pakliban (mint írtam néha elég szabadon értelmezem a KRESZt).
Lusimon: Örülök, ha fejlődsz, de tapasztalatból mondom, szar gumin nem éri meg kísérletezni.
Amikor Maja hozzám került 4 éves <20 000-et futott Bridgestone gumi volt rajta. Olyan burnoutokat toltam vizes úton indulásnál a felfestéseken, hogy azt hittem Hayabusa lett belőle. Pedig a Bridgestone nem rossz, de ennyit bírt. Amikor elhoztam a motort gumicsere után (szintén esőben) a frissen felrakott b@szott csúszós gumira mondtam azt, hogy húú de tapad. El tudod képzelni, milyen lehetett az előzővel. Amint lehetett le is cseréltem, bár lenulláztam a költségvetésemet akkor rendesen. De gumin nem spórolok (ha megtartom a gépet).
www.dongosofor.hu
-
ludsimon
veterán
Beképzelitek, hogy mindenkit alázni akarok, meg versenyezni lámpától lámpáig.
Lehet volt egy ilyen elszólásom, de csak poénból mondtam, valaki meg komolyan veszi.undefined
-
huszi.gyb
senior tag
Válaszolva a hsz második részére:
Sajnos én is látok épp elég hulladékot, azokon is kiakadok. Tacton is nézegettem a fékbetétek vastagságát, Maján is (nemsokára csereérett a hátsó kb 2mm). Ezeken nem szórakozok, mert meg kell tudni állni...
A leveles rész: Anyámnak jött a levél, nem büntetés volt. Ha az én nevemre szólt volna, akkor tartottam volna, mert néha rakparton megcsúszik a kezem a gázon... 50 helyet 100(valós 85) előfordul néha. 70 helyett 120(102 valós) ha ideges vagyok, volt rá példa... Ezért mondom, nem vagyok szent, de Majával már pár közös km-en túl vagyok, jó gumikkal (tavalyi Michelin City Grip), jó fékekkel. (Idő előtt cserélem)...
#8873 ludsimon: Akkor tegyél oda valami utalást, hogy nem komoly a dolog. Határozottan emlékszem erre a hsz-re. Idézet: Hát basszus olyan alázógép lesz ez piros-sárgánál, hogy nekem fog égni a pofámról a bőr, hogy nagyobb gépeket beszívatok.
szerk.: De inkább menjünk vissza erről a témáról a kismotorosban vitatkozni, ezt a topicot legalább ne offoljuk szét hülyeségekkel.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
Épp nézegetek kíváncsiságból egy Silver Winget. Nagyon nehéz elhinni, hogy erre a batár nagy dögre a japánok előre csak egy féktárcsát raktak.
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #8410 üzenetére
Amúgy nem is a "0-100: 9,8s" az izgalmas, hanem mondjuk,
ha már városi "szabályos" közlekedésnél / kilövésnél tartunk:
0-50: 3,8sTovábbá...
0-60: 4,5s
0-70: 5,5s
0-80: 6,8s
0-90: 8,1sTehát mondjuk egy 50-nel tötyögőt kéne előzni: 50-70: 1,8s
Esetleg orszátúton egy 70-nel haladót előznék: 70-90: 2,6s
Nem egy rakéta, tudom, de azért egész jól szedi a lábát.Hát, ha még kapna egy Multivart! Alázná a Hayabusákat is.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Mikor megyunk soltvadkertre fagyizni?
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #8882 üzenetére
Tééényleg? Már azt hittem, hogy csak egy Multivar kell...
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #8889 üzenetére
Ma hazafelé sietős volt és egy SpiderMax GT-t aláztam.
Nem kicsit: lassan indult, körbemotoroztam, autók közt én ugye
jobban férek, szóval bátrabban csapattam, de ő se finomkodott,
majd egéren pirosnál mellémállt, de legyorsultam, s kilóhússzal
nem mert kanyarodni. Aztán intettem neki féktávon és jobbra el.Sajnos mivel tényleg siettem felvétel nincs róla, de jó móka volt.
A 850-es TDM-ről viszont van! Látta a pirosnál, hogy átállítom a
kamerát a műszerfalról a plexi irányába, nosza odapörkölt, LOL.Ui: Neked amúgy milyen karbid van, hogy 3,8s alatt van 100-on,
és 3,61L-t fogyaszt? Én is olyanra fogom cserélni! Meg szerzek
még 2 db Madison blokkot, és csinálok belőle háromhengerest.
Hú az hogy fog alázni! 3x383 ccm több 1000-nél, kiszámoltam!A végén még kerítek egy csigát (éti), megfújom vagy 6-8 barral
(permetező), és kicsi N2O-t inhalálok: attól jól megy a röhögés! -
DigitXT
félisten
válasz Something_ #8891 üzenetére
És Kakucson is 0:30-at fog menni a gép pilóta nélkül.
Elbizonytalanodtam a TDM-ben, a felhúzott kipuja miatt,
de a fejidom, a kiálló oldala, meg rajta a felirat gyanús...kcsa: ha már meghajt, akkor az nem csak lefingott lesz!
(Mondjuk a használtpiacon vannak lefosott motorok is...) -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #8892 üzenetére
Megtetszett a nézet, csak a "retrós" árnyalata nem, ezért mára plexit cseréltem:
Egyben lemértem, hogy a nagy plexinek TÉNYLEG JOBB a légellenállása.
És sokkal kényelmesebb vele motorozni 90-100 km/h fölött. Valszeg ezért hívják
túraplexinek. Mondjuk én nem túrázok, szóval mindegy: 0,1 másodpercet hozott.Ui: viszont baromi hangos már kisebb tempónál is (70), szóval elég idegesítő!
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Én most egyelőre letettem a 125-ös vásárlásról, nincs idegzetem szűrni a sok szemetet. Majd ősszel visszatérek rá.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Hauptmann #8896 üzenetére
Nem csodálom... Én is nézegettem egy időben a kínálatot, kíváncsiságból... De mindig 20 perc után felQrtam az agyam és X. Most már inkább kímélem a vérnyomásom, meg se nézem milyen fosokat árulnak.
szerk: Bár már várom, hogy egy ilyet 50-es papírokkal áruljanak. Ez is külföldi, nincs rajta rendszám.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen