-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirKero
őstag
100%-os biztonsággal még nem merem kijelenteni ( ahhoz többet kell vele menni ) de az eddig megtett cca 450 km. alatt sokkal kényelmesebb rajta ülni mint a robogón volt.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
Jajj Jajj
A műszaki részhez nem értek sajnos csak mezei felhasználó vagyok De ha konkrét dologra vagy kíváncsi arra megpróbálok válaszolni.
A tankja 18l de a későbbi típusok úgy tudom készültek 19 és 21 literes tankkal is. A fogyasztását mértem a vasárnapi karika alatt 210km-nél 9,034 litert tankoltam. Vegyes felhasználás mellett lakott terület azon kívül és autópálya is. Ez 4,3l /100km amivel elégedett vagyok tekintve,hogy még csak most tanulok vele menni. Szerintem idővel és több rutinnal ez akár a 4 literre is lemehet. Nem nem az asszonynak szólt tényleg fájt a hátam a robeszon. Görbe háttal ültem rajta szerintem azért. Ezen egyenes derékkal ülök sokkal kényelmesebb. Igen karburátoros úgy tudom hengerenként két gyertya + karbi. Nagyon szép hangja van pontos váltó ( épp csak meg kell pöccinteni ) és rettentően megy a burgi után ( 34LE vs 53LE )
Ha van még valami csak nyugodtanMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
csongi
Topikgazda
Egy legendas tura motorja a Hondanak. A blokk egy megbizhato darab, kevesen javitattjak.
650ccm V2 es 52° blokk. Sima jarasu nyomatekos vas.polimorfnak van tapasztalata a blokkal Rugozasa komfortos, hazai utakon nagy elony. Fogyasztasuk 6liter koruli de SirKeronak sikerult szep fogyasztast elerni. Lehet ez noni fog, ahogy egyre jobban erzi majd. De szep eredmeny, gratula hozza .
2008 bekerult az injektor. A blokkban folyamatosan az evek alatt modositasokat eszkozoltek, de sosem ment a tartossag rovasara. Jo motor, kicsit nehez, kategoriajaban vannak konnyebbek pl GS 650, Pegaso 650, ugyan olyan rotax blokkal. De ezek egyhengeresek, es teljesen mas erzes, viszont eppen 200kg alatt vannak. -
SirKero
őstag
Köszönöm a kiegészítést Pontosan így van annyiban kiegészíteném,hogy az enyém még "csak" 600cm3 ( pontosabban 583 cm3 ) és a saját súlya szárazon 189 kg. ( forrás service manual )
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #8509 üzenetére
Ezt nem tudom, de az biztos, hogy a régiek rotaxos blokkosak, együtt készültek az F650 BMW vel.
De persze nem teljesen ugyan az, csak gyártó sor és a blokk ami azonos volt.SirKero: A kép alapján ezt nem tudtam megállapítani, de a blokk koncepciója ugyan az
Sima és csendes járású motor. Szelesebb mint a burgonya, de sok minden másban pedig felülmúlja. -
polimorf
tag
A személyes tapasztalatom a V2-es blokkal kapcsolatban annyi, hogy a szerelő szerint legalább 100 000km lehet benne mivel Németországban rendőrmotor volt. Ennek ellenére 95-98%-os állapotban van a szerelőm szerint. A gyertyacserén, és karbihangoláson kivül mást nem kellett még csinálni vele. Én meg vagyok vele elégedve, bár egy picit keveslem néha az 56le-t.
A fogyasztással kapcsolatban annyit, hogy vasárnap gurultunk a nejemmel egy 300km-es karikát nyugdíjjas tempóban 90-100 egyszer 120-as tempóval 2 személlyel 4,3l jött ki. Viszont 5000-es fordulat fölött ez is tud csipegetni, bár 6l-nél többet még sose tudtam megetetni vele.
Motorikusan igénytelen, tanuló motornak tökéletes.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Mint szakembertől kérdezném , hogy a kiskerekű (Kywey Hurrican 50) robeszom gumijaiba milyen levegőnyomásnak illene lenni?
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
csongi
Topikgazda
Szerintem nem csak tanulo motor .
A motorozas egy eleten at tanulhato Nyugodt kiegyensulyozott, meglepetes mentes, es szerintem ez egy igen nagy elony. Mas unalmasnak nevezi. En imadom az ilyet, amivel motorzni lehet es nem allandoan szervizelni es kinlodni vele . Ilyenek a japanok. -
huszi.gyb
senior tag
Azt a ************...
www.dongosofor.hu
-
polimorf
tag
Tökéletesen megfogalmaztad
Én száguldozásmentes hosszútávos túrázásra vettem.
Az ideg szétdobna ha valahol a világ végén a szereléssel kellene foglalkoznom.
Inkább legyen unalmas, de megbízható.
Elvégre Honda az a dolga, hogy menjenMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Brogyi
senior tag
Ezt a néhány hozzászólást jobban kedvelem mint előtte.
-
lehella
senior tag
Sziasztok!
Tegnap meghúzattam a járgányt tartós 120 km/h körüli tempóval, majd utána a városi szakaszon azt tapasztaltam minden elindulásnál, hogy mintha ~500al nagyobb fordulaton indulna csak el a gép. Tehát érzésre eddig mondjuk 2000-nál mozdult meg a kerék, akkor meg 2500-nál.
Ma reggelre ez elmúlt, szóval egyértelműen hajtás utáni dolog, mikor még melegében van. Korábban is volt ilyen hasonló körülmények után, majd volt görgő és ékszíjcsere, bíztam benne hogy megjavult, hát nem. Mi lehet a furcsaság okozója? Variócsap, vagy kuplung rugó?www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
huszi.gyb
senior tag
Hasonlót játszok most Majával... Marcell szerint a kuplungharang ha nincs időben cserélve (amikor a belső elkopik általában célszerű), akkor nem egyenletes lesz, és ez okozhatja a rángatózást... Egyre gyakrabban, már hidegen is előfordul, valamikor megyek hozzá, rá fogunk nézni a hajtásra is szerintem...
www.dongosofor.hu
-
lehella
senior tag
válasz DigitXT #8523 üzenetére
Régebben ilyet nem csinált, ezért valamit akkor lehet idővel kellene cserélni, de mit?
Dugóban araszolásnál egyébként nekem is rángat, ha 5-10 körüli tempóval kell szarakodni akkor rángat. A kuplung betéten egyébként iszonyat sok anyag van, szemre többet fog elbírni mint a motor, a harangot lehet egyébként szabályoztatni?www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
huszi.gyb
senior tag
Megérkeztem Marcelltől...
Feladvány: Ha hibátlan a motor mit kell csinálni, hogy menjen?
Megoldás: Húzni a gázt.
Miért nem ment Maja? Mert valamikor réges-régen valaki nem bele való membránt tett a karburátorba. Amivel nincs gond, működik, viszont, ha jelre teszed, nyélgázon nem ad elég levegőt neki, és így nem megy, de a benzint zabálja. 5,3 akkor is sok, kiátlagoltattam a 3,1-et meg a mostanit, 3,92-re jött ki, így hihetőbb...
Megkapta a 11-es görgőket, kuplung nagyon kis részen fogott, több helyen meg volt égve, csiszolópapírral felfrissítette a felületet.
Kikerült a hézagoló is a variátorból ( ) Most nem ér bele, megnéztük, filccel megjelölte Marcell, próbakör. M2-es úton 130 fölé csúszott a mutató önerőből.
www.dongosofor.hu
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #8534 üzenetére
Igen, most már elégedett vagyok vele. Motoros találkozó után ledobjuk az olajat, másikat próbálunk. Ha azt is ilyen ütemben eszi, akkor Marcell megnézi az illesztési hézagokat, és fut vele egy kört (Sok opció van, legrosszabb esetben fúrás, hüvelyezés, legjobban meg olajcsere megoldja)... Majd kiderül mi lesz, de alapvetően a motor most jó. Szépen megy, melegen is van már alapjárat. Kis gázzal könnyebben indul,de melegen is indul nélküle többnyire. Összességében most már kezdek elégedett lenni
www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
Ma visszaadtam a Honda szopórollert a tulajának, szopjon ő vele. Beszart az indítómotorja, és berugó nincs rajta. A Bálnás baleset előtt meg a hátsó hajtás szimeringje ment szét, azért állt egy darabig.
Mert ugye a Hondák soha nem romlanak el.
-
huszi.gyb
senior tag
Na most szálltam le Majáról. A hétvégét betakarózva végigpihente, ma mentünk egy Bp-Szentendre-Visegrád-Szentendre-Bp karikát (kb 70km). Nagyon szépen ment, CBF-fel tudta tartani a lépést (pontosabban a biztonságos tempót). Sötétben a lámpa kevés volt, ezért a CBF ment elől, így még gyorsabban is mertem volna menni.
A jó magyar utakon 1-1 bukkanó után néha felparázslik a refi visszajelző, ilyenkor oldalra kevesebb szórt fény jut. Erre majd rá kell nézni, de kb ennyi tűnt fel, előre ugyan úgy világít... (És ugye egy lámpa tuning nem ártana, ha nem is xenon...)
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #8542 üzenetére
Én is el akartam menni (gondoltam h csak hiba az 1000Ft), de holnap ZH, úgyhogy csak egy órás majrécsík koptatás fért bele
A reflektor kapcsoló nem rég volt szétszedve, majd ránézek újra, érzésre úgysem árt egy kis zsírt adni a csapágygolyónak.
Reméltem, hogy emelt fényűvel még lehet játszani, de akkor nem... Amúgy elvagyok vele, városban sötétben sem gáz, túrázni meg minek akarok vele.Majd télen megkapja a Xenont, ha lesz rá kedv.Inkább jövő télen, nyáron úgyis műszaki.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Something_
őstag
Barátom akar venni 125-ös robeszt, előtte lerakja a B125-öt.
Szendehelyről fog járni melózni, az odaúttal nem lehet probléma, viszont a visszaút lehet, hogy necces.
Szóval a 125-ös tulajokat kérdezném, hogy jártatok már Vác felett a 2-es úton? Katalinpuszta és felette van Szendehely, ez lenne a cél minden nap
Esetleg ha valaki megy mostanában túrázni és van kamerája, az felvehetné a felfele menetet, amúgy baromi szép a táj, jó az út is. -
Peczek
aktív tag
válasz Something_ #8544 üzenetére
Napi bejárásra nem kevés egy 125-ös a 2-es úton?
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #8546 üzenetére
Mondjuk csináljon rendes jogsit, és a Majával kényelmesen eltúrázgat:
az a 15 km nem lenne amúgy sok, ha nem végig 90-nel kéne csapatni. -
huszi.gyb
senior tag
válasz Something_ #8546 üzenetére
50-es tényleg kicsi. 125-össel azért lehet tartani a 80-90km/h-t, bár közel nyélen. Előzni meg nem nagyon fog, de 15km nem a világvége...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #8549 üzenetére
kW alapján a 180-as Maja is belefér, de ott van a 125 ccm explicit korlátja is...
hengercserés rendszámosat
Mint SzlobiG Leonardója? Amúgy trükközés helyett nem lehetne inkább egy
normális motoros jogsit csinálni, és 250-300-as gépek között nézelődni?
(Jó, pont egy 250-es Maja nem a legjobb választás, mert 100-110 már eléggé
a vége... De mondjuk amikor lementem a 180-assal Balatonra, nem éreztem,
hogy el akarnának taposni, az se megy sokkal többet "végre": GPS 110-120,
s kinek van szíve ott forgatni hosszabb távon. Soxor mondtam: nem túragép.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Milyen TV-t vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen monitort vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kabrió
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen