-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz szmissz #8802 üzenetére
Megfogtad a lényeget. Amúgy egy kicsit hasonlítasz ludsimonra pepitában:
neked a 125-ös motor az isten, a tökéletes választás - más csak hülye lehet!
Ami nagyobb tuti nem fér el + biztos sokat fogyaszt és teljesen "irracionális".
(Részben van igazságod! De szerintem szép dolog a választás szabadsága.)Ellenben a saját véleményed (!) egyetlen igazságként való hirdetése pont úgy
irritáló, mint a ludsimon marhaságai... Nekem is az a véleményem, hogy egy
igazán nagymotor nem pont a belvárosi ingázásra lett kitalálva: nem is sokan
vesznek ilyen motort ilyen célra... Nade mondjuk, amikor azt írod, hogy végig
nyélen(sic!) közlekedsz a Hungárián a 125-össel, akkor már elgondolkodtató,
hogy nem kellett-e volna inkább egy 250/300-as robeszt venned, amiben még
tartalék is van, nem kell végig nyelezni. Még ha nem is eszik sokat nyélen.De a lényeg, hogy én örülök annak, hogy számodra tökéletes motorod van!
Én nem akarlak meggyőzni, hogy nagyobbra lenne szükséged, miközben azt
sem ítélem el, aki nagyobbra tette le a voksát: szélesebb, nehezebb + többet
fogyaszt? Ezek mind-mind kompromisszumok, amiket nem kell "bevállalnod".A racionalitás csak egy dolog. Az élvezet meg a másik. Ha sosem ültél még
nagyobb gépen, nem tudhatod, hogy nem élveznéd-e jobban az utat évi 250x
egy nagyobb motor nyergében. Ha próbáltad, beszámolhatsz a különbségről.Pár lépcsőt kipróbáltam, a kedvencem mégis a 400-as, noha "olcsóbb" lenne
a 250-essel járni (na nem sokkal, max. 8 Ft/km): azt inkább el fogom adni.
Élvezem, hogy nem kell széthajtani, de ha odahúzok, megindul mint a golyó!
Természetesen minden relatív, mert a GSXR-es arc otthagyott, mint a franc...
(Na nem mintha versenyezni akartam volna. Amikor meg én hagytam ott egy
másikat, akkor ő nem akart versenyezni... Tisztában vagyok a különbséggel:
a napi közlekedés, mint írtam társasjáték, és nem állandó harc mindenkivel.)Ui: de ha úgy nézzük, racionális lehet egy 400-as is, még ha többet is eszik,
mivel pont azt a dinamikát nyújtja, amivel nagyobb élménykilőniközlekedni.Amúgy pont a napokban gondolkodtam, hogy nem nagyon vannak "eseteim":
régebben többször húzták rám a kormányt, meg ilyenek, valahogy a nagyobb
gépet sokkal komolyabban veszik, feltűnőbb, vagy nem tudom. Na jó, azért a
xenon sokat segít az összképen. A lényeg, hogy jó dolog - nekem megfelelő!
(Ez volt a bajom a SYM 125/150-nel, hogy "nem vettek vele komolyan".)Szerk: tavalyi kép a motorkáról, amin látszik, hogy azért így eléggé feltűnő...
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #8803 üzenetére
Azért eléggé helyet parancsoló a versenymotorok hangja, tegnap jó nagy dugó volt és a Hungária krt.-ról nem akartam hazafelé fordulni a robogómmal, mert két versenymocis mögött élmény volt menni úgy csinálták a helyet a hangukkal. Ha nem ment arrébb akkor felbőgette 12k-ig.
Maga elé akart engedni az egyik, nagyon rendes volt, de mondtam menjen, de azértis be akart engedni.
Mire csak elment, de nagyon rendes volt. Azt gondolta 125ös Liberty, biztos a méretéből.Amúgy félelmetes milyen ellentétek vannak 50-125-400 asok között.
A versenymotorosok meg tök normálisak mindenkivel és respect nekik!
Fater is mikor csinálta a korlátlant 3 hónapja elmentem a rutinjára és tök jól elbeszélgettem 1 órát az egyik sráccal, pedig 0 tudásom a motorokhoz, de segítőkész volt és mindent elmondott. Hajabushaval megy már 3 éve korlátozott A jogsival. Mondta, hogy a rendőrök már nem azok akik régen voltak úgyhogy nem szórakozik, megszerzi a korlátlant mert betöltötte 1-2 hónapja a 24-et.
Mondjuk azt hozzátette, hogy 14 éves kora óta érdeklik a motorok, szóval nem ma kezdte..[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #8806 üzenetére
Nagyon szép hangja van egy tuning kipuffos sportmotornak, ez tény.
Sajnos egy egyhengeres robogó sosem lesz olyan karakterű, bár az is
igaz, hogy nem is igen akar az lenni: nem ugyanarra vannak kitalálva...Amit írsz, hogy nyílik a sor, az természetesen egy egyhengeres robival
is elérhető - csak legyen 4T, és legyen rajta egy nyitott kidörrenő.
(Vagy nem feltétlen robogóval: a másik troll XT-je is nagyot szólhat...)Mózes néven keresd a hatást: videóban nem adja vissza, de kegyetlen!
Természetesen nem így használom (nagyon durva ugyanis), de néha
azért elég mókás szituk álltak belőle elő... Mentem már úgy konvojban
sportmotorosokkal, hogy szegénynek kuplung + túráztatás kellett, erre
inkább én mentem előre, nekem elég volt egy-egy gázfröccs is.Nincsenek ellentétek 50-125-400-asok közt: emberek közt vannak...
Az csak egy (nem permanens!) attribútuma az embernek, hogy éppen
milyen köbcentis, vagy épp milyen hajtásláncú motor van a birtokában,
ha egyáltalán van a birtokában és egyáltalán motorosnak érzi-e magát.Ez nagyrobogós topik, így főleg (nagy)robogókról beszélgetünk: ennek
ellenére, HA valaki bunkó mód közlekedik, biztos lehetsz benne, hogy
a motornak ehhez semmi köze: a bunkó az autóban is bunkó lenne.Tegnap pl. egy Audis b*szott a mackósajtra, és inkább vasalt volna ki 3
bringást (tápláléklánc alján vannak ugye!), én meg megálltam nekik. De
nem kérek ezért kitüntetést, mert ez normális.Ez meg a pirosozóknak.[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz DigitXT #8807 üzenetére
Nézem... nézem... elérkezek 0:51-ig.. aztaqvaélet!
Hát ennek nagyon durva hangja van.
Mennyit eszik a tied?Ez így van ahogy mondod!
Csak ha azt nézzük példáddal élve nagyobb arányban bukkan fel tuskó egy Audi/BMW-ben, mint egyéb autókban, meg úgy közlekednek egyesek mintha más nem lenne rajtuk kívül, indexet nagy arányban ők nem ismerik, mert mi a francnak az! Elég széles az autó, hogy lássad merre megyek oszt el van intézve. Gondolom ezt gondolják.. És ezt úgy mondom, hogy letekertem bringával évi ~360 órát 6 évig.[ Szerkesztve ]
undefined
-
DigitXT
félisten
válasz ludsimon #8808 üzenetére
Ehhe, 0:51-nél lenyeleztem, mint egy debil, aztán usgyi 90-ig.
Azt hittem Gábor is odapörköl az RR-nek, de ráb*sztam.
(Így aztán baromi ügyesen felvettem, hogy keresem a tükörben.)A fogyasztását hagyjuk... Statisztikailag átlagban 5,77L/100,
de én is főleg munkába járásra használom, és látod, hogy néha
barom mód indulok vele, ilyenkor biztos beszippant pár decit.
Városon kívül, 100-110-es túratempóban már vállalhatóbb: <4,5LJa és persze az adu ász: lehet, hogy rossz a termosztát, ezért
többet fogyaszt, mint kellene neki. Kérdés, hogy mióta rossz...
Az elején el volt tekergetve a karbi, és akkor bekért 8,6-okat. -
szmissz
senior tag
válasz DigitXT #8803 üzenetére
A fejem miközben olvastam, hogy mit hirdetek igazságként, meg más csak hülye lehet, stb:
_Tudom_ hogy jobban élveznék egy erősebbet, de egyéb szempontok, mint a már említett szélesség, méret, miatt arra, amire én használom, kompromisszumosabb lenne, mint a mostani, látom minden nap.
Nyélen nem a végsebesség miatt megyek, hanem a gyorsításnál és azért ott se koppig többnyire. Mivel 105-110-et tud a gép, a 70-80 abszolút nem gáz, oda pedig felugrik.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #8807 üzenetére
Egy hengeres (kevesebb LE, mint a Tiédnek), de nem csak hangos, hanem szépen is szól: Suzuki LS SAVAGE
Tudod, milyen klassz, amikor 15 ilyennek együtt motorozol?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #8811 üzenetére
Nálam ez a "videóból állapítsuk meg, mi szól jól" régen is kiverte a biztosítékot.
Ha emlékszünk a férfias hang esetére. Ezért csak annyit mondok, hogy nekem
ez a hang a videó alapján(!) nem mozgatta meg a fantáziámat/amúgy sem vagyok
egy csopperes szelíd motoros. Amúgy szépen szólna a Madison, ha lenne egy
normális hangtompító benne, viszont meglepő, hogy a kilövős videóban még ugye
hangtompítóval(!) is mennyire behallatszik az autóba a rajt. Pedig nem túl hangos.
De nem csodálom, ha tompító nélkül a halál faxára kíván az összes közlekedő. -
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #8814 üzenetére
Előtte állapotban egy ilyen úton kb. mennyit kajált volna? Mióta lehet Nálad rossz?
Azért az a 3,61L egy ezredestől durva! (Nem nagyon írtál még eddig ilyen jó fogyit.) -
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #8815 üzenetére
Tiroli guri előtt figyeltem meg,hogy nem olyan ütemben/gyorsan melegszik fel a gép. Betudtam annak,hogy hideg/hűvös van. Aztán kint osztrákban (még hidegebb volt,főleg a +1000/2000méteren) folyamatosan csak 1-2 kockát mutatott a műszer (3kocka a normál) és néhány percnyi állás után rátette a szívatót mert kihűlt. Ekkor már gyanús volt,kb 0,5L 100/km lett több a fogyasztás,azaz kb 5- 5,5L úgy,hogy nem is húztam neki. Hazaértem ekkor jött az 54eKm köztes szerviz itt szóltam,hogy akkor hűtővizet cseréljünk meg nézzünk már rá a termosztátra. Akkor láttuk,hogy nyitva van mert a tengelyen valami kis mocsok/piszok lerakodott így nem tudott fel/le járni. Átmostuk a rendszert,megtakarítottuk a termosztátot,majd össze az egész. Pöcc röff,megvártuk míg felmelegszik és bekapcsol a ventilátor is,átnéztük minden a helyén van-e. Most Shell kút Osztyapenkó táv + annyi idő míg előtte felveszem a kesztyűt már üzem meleg a gép. Legjobb fogyi eddig 4,4.. valami volt. Ez a 3,61L meg tök szabályos közlekedés volt,semmi állatkodás.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz ludsimon #8806 üzenetére
Nincs semmi konfrontáció az eltérő köbcentisek között. Miért is lenne? Mellém áll egy Simsonos a pirosnál és akkor köpjek át? WTF?
Ahogy D. kolléga is mondta: emberek között vannak viták és véleményeltérések. És szerintem a fórumban ez is csak az eltérő tűréshatár miatt. Ha érted...
-
Hauptmann
addikt
Mai gyökér: 400-as Burgi rendszám nélkül, a bukósisak csak a fejtetőre húzva, és cigizik menet közben.
-
Hauptmann
addikt
Tele a hasznaltauto rendszám nélkóli 125-150-esekkel, de a paraszt odaírja, hogy érvényes magyar okmányokkal... Külön energia szűrni ezeket.
csongi,
A Honda rollered 2, vagy 4 ütemű?
-
szmissz
senior tag
válasz Hauptmann #8818 üzenetére
Az én mai kedvenc gyökerem valami lefingott roncson ment, kb Honda Tact méret, de úgy, hogy a moci elején szinte összekulcsolta a lábát kívülről. Így feküdt a menő csávó, egyből eszembe is jutott, hogy ludsimonnál ez lesz a következő szint.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #8823 üzenetére
250 4T. Jovoheten remelem megy papirozasra, redszamot neki, es hajra
Sztender proban a kabi mukodik.. kop.kop.kop
Lassan osszemegy, es hetvegen mar lesz egy foto is remelem.
Addig egy kis izelito a hangajarol.Sracok: Turkisbe papucs kigombolt ing, cigi a szajba, mutatot a 100ra . Igy nyomjak. Kabat sisak meg ilyenek, ugy nezik a kisvarosokba mintha ufot latnank.
-
csongi
Topikgazda
Osszeraktam , meg egy plexi kell ra, de anelkul is mehet muszakira
-
Hauptmann
addikt
Meguntam a motorok nézegetését, 99% rendszám nélküli.
Ha valaki tud 125-150 cm3 körül rendszámos, megbízható (esztetikai hiba nem probléma) gépet úgy 200 körül, szóljon nekem (lehet akár váltós gép is).
[ Szerkesztve ]
-
Den
veterán
válasz Hauptmann #8840 üzenetére
Szerintem a rendszámos, a megbízhtó, és a 200k körüli halmazoknak nincs közös metszete. A 200k körüli 125-ösök olyan állapotban vannak amik nem mennének át egy műszaki vizsgán. Amelyik olyan karban van, hogy átmegy és megfizeti a tulaj az ezzel járó költségeket, azt nem adja oda 200kért.
www.simson4t.hu
-
Hauptmann
addikt
200-220 ezer körül azért vannak vállalható példányok, itt-ott némi esztétikai hibákkal. Csak az a baj, hogy a sok rendszám nélküli szemét között nehéz rájuk találni.
Ma pl. lecsúsztam egy 125-ös Habanáról, tegnap még megvolt, ma hívom, hogy akkor megnézném, erre valaki már elvitte.
De alapjában egyetértek, a hülye B125 miatt nagyon elszaladtak az árak.
[ Szerkesztve ]
-
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #8847 üzenetére
A Maja egy kicsit széles, fogyasztásügyileg meg 3 liter alatt maradnék. No és nem hiszem, hogy odaadod 200k körül.
Igazából egy Vespa ET4 125-150 kéne leginkább, de rohadt drágák a rendszámosak a név miatt. A tegnapi Habanát is sajnálom, mert az meg egy az egyben ET4, csak olcsóbban. Nézegetem a Piaggio Liberty-ket is, de ott meg 100 közül egy rendszámos, friss olasz importtal meg nem foglalkozom.
Van Kymco Dink is, tudom, hogy bénán néz ki, de az nem érdekel. De ahhoz meg drága az alkatrész, ha jól tudom.
Láttam egy Garelli Typhoon-t, vagy mi a neve, jól is néz ki, de alkatrészek terén az is macerás lehet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Diablo IV
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Fujifilm X
- Politika
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest