Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • NFT

    újonc

    Sziasztok

    Ha a Netfone-al kapcsolatban lenne kérdésetek akkor szívesen válaszolok persze kapacitás függvényében. A netfone egyik vezetőjeként dolgozom. Azt előre szeretném leszögezni, hogy egy tisztességes szolgáltató cég vagyunk és csak olyan kérdésekre szeretnék válaszolni amiből nem a rosszindulat,a konkurens támadás vagy az irigység sugárzik. Célunk az, hogy jó áron adjunk jó szolgáltatást. Mivel technikai sportot űzünk így a hiba mindig benne van a rendszerben a de a hozzáállásunk a szándékunk az ügyfelekhez jobb mint bárkié. A kaució kérdését sokszor olvastam itt. Az ÁSZF-ben leírtuk, hogy kauciót kérhetünk. A kaució nem bevételi forrás hanem biztosíték, aminek az összege annak függvénye, hogy valaki hordozza e a számát ( azaz már régóta használja és nem tartozik másik szolgáltatónak) vag yúj számot kér. Minden cégnek fontos szempont a biztos működés és ezért az új ügyfeleket bevizsgáljuk. Ez persze lehet bántó azoknak akik nem a legjobb szándékkal érkeznek hozzánk. Másfél hónapja indítottuk el az új weboldalt és már nagyon sok “ügyfél” jött akik azonnal eladták a részletre vásárol telefont és már nem fizetnek. Annak ellenére, hogy bevizsgáltuk őket. A közös érdekünk, hogy ne legyen sok nem fizető ügyfelünk ezért van az ügyfél minősítésünk, melynek egyik eszköze lehet sok más mellett a kaució. Persze senkit nem kötelezünk még a kaucióval sem a szerződésre, azaz szerződés előtt bárki meggondolhatja magát, azaz soha senkit nem csaptunk és csapunk be. Mi lennénk a legboldogabbak ha mindenki fizetne aki szerződik és nem kellene ilyenekkel foglalkozni, de sajnos nem teljesen van igy. De minden javító, segítő ötletet szívesen fogadunk.
    Netfone

  • NFT

    újonc

    válasz z67 #151 üzenetére

    Sajnos ez egy ismert hibája a Telekomnak. A Netfone hivatalosan kérte a hiba javítását. Mi az oka a hibának ? Mivel a Netfone MVNO platform átadja az összes telefonszámot a telekom rendszereinek annak érdekében, hogy a hívások a telekom tornyokon le tudjanak bonyolódni , ezeket a számokat a telekom a Netfone gyűjtő név alatt tárolja. Mikor terveztük közösen a Telekommal az MVNO műszaki rendszert a telekom munkatársai a tudakozó moduljait kihagyták a tervezésből és nem vették figyelembe, hogy azt, hogy a Netfone neve alatti ügyfél számokat automatikusan ki exportálja a rendszerük a tudakozó modulnak.
    Kértük a hiba javítást amit februárra ígértek. Mi betartjuk a szerződésben foglalt kötelezettségeinek és a Telekom is a lehető leggyorsabban kijavítja a náluk lévő hibát. Számunkra sem elfogadható az a tudat, hogy az Ügyfeleink száma megjelenik egy publikus tudakozóban, mikor az ügyfeleink úgy nyilatkoztak , hogy nem szeretnék megjeleníteni. A jó a rosszban, hogy mivel a Telekomnál nincsenek ügyféladatok, igy nem tudta beazonosítani, hogy kinek mi a száma. Viszont ez nekünk bizalmi kérdés, hiszen az Ügyfeleinkkel nem igy szerződtünk ezért és hívjuk fel a figyelmét a telekomnak a hibára.

  • NFT

    újonc

    válasz juve600 #159 üzenetére

    Rendben :) az Ügyfélszolgálat örömmel várja a hívásod :) Remélem elfogadja mindenki a választ. Mi nem, tovább dolgozunk a Telekommal , hogy legyen kijavitva a hiba.

  • NFT

    újonc

    válasz 4Grider #163 üzenetére

    Már kint van az új ÁSZF a weboldalon amiben benne vannak az új díjcsomagok. Hatályba lépése február lesz. Mivel viszont kedvezőbb csomagokat és árakat adunk mint az ÁSZF-ben igy az előfizetői szerződés tartalmazza a helyes árakat. Az előfizetői szerződés erősebb mint az ÁSZF. Amúgy is a szolgáltatók előszeretettel használják azt hogy az ÁSZF-ben magasabb árak vannak és szerződésben csak akciós árat határoznak meg ami nagyon jó a kötbér számításnál. Mivel mi viszont arra az árra szerződünk amit hirdetünk és nem akció jelleggel, igy az ügyfél biztos lehet benne, hogy nem emeljük az árainkat. Pláne hogy még kötbért sem számolunk mivel nem kérünk hűséget. Hűséget csak akkor kétünk ha telefonnal együtt választanak csomagot az Ügyfelek. Jellemzően a telefont kedvezőbben adjuk mint a kereskedelmi láncok és vagy részletre. Ekkor van hűség és nem fizetés esetén kötbér. Tudnánk mesélni, hogy már most Karácsonykor hány részletre vásárolt telefont próbáltak eladni a "jó ügyfelek". De külön köszönet nektek, hogy láttátok és szoltatók nekün

  • NFT

    újonc

    válasz zoli62 #166 üzenetére

    Nekünk nem kell vállalni, mivel nem flotta vagyunk hanem távközlési szolgáltató akinek vannak vezetékes ügyfelei , több mint 13 éve működünk.

  • NFT

    újonc

    válasz NFT #167 üzenetére

    Igen a VolTE, erre nem tudtam már tegnap válaszolni, nem engedett a forum :D
    Szóval jelenleg nincsen, de amire szükséges lesz bevezetjük. . Elindultak az egyeztetések a fejlesztések a HOST szolgáltatóval és jó érzéssel azt mondom, hogy Q2-ben ebben az évben be tudjuk vezetni nyár előtt.

  • NFT

    újonc

    válasz Fanni1980 #213 üzenetére

    Kedves Fanni és mindenki :) Nem függesztjük fel a számot ha 30 GB ot meghaladó forgalmat csinál / nap. Viszont azt szeretném megértetni mindenkivel, hogy az általunk nyújtott csomagok hangalapú kártyák amiken van korlátlan internet is. Ezeknek a célja az elsősorban, hogy a telefon használója tudjon bármennyit netezni, ne legyen korlátos adatkerete, természetesen az is, hogy a telefonját megosztva másik eszközön is használja a netet, pl laptop, tablet. Viszont fontos, hogy ezek a csomagok nem internet kártyák, azaz nem az a céljuk, hogy egy wifi routerben egy család, pláne egy iroda internet forgalmát elvigye. Ezekre vannak más megoldások, erre szolgáló megoldások. Az ÁSZF-ben szerepel egy kitétel amit más szolgáltatókhoz hasonlóan azért szerepeltetünk hogyha van olyan ügyfél aki visszaél a szolgáltatással akkor legyen jogalapunk kezelni a problémát. A Magyar ember roppant kreatív, tudnék mesélni hány lakossági korlátlan csomagunk végezte callcenterbe a pályafutását és hasonlóan hány korlátlan internetes hangalapú kátyánk dolgozott
    irodai netként egy wifi routerben.

  • NFT

    újonc

    válasz NFT #276 üzenetére

    És egy kis szines :) Volt egy ügyfelünk aki az utcában osztotta meg a netet és felhivott bennünket, hogy csináljunk valamit mert már az udvarán ülnek a faluban lakók hogy gyors legyen a net. Hát ezért kell nekünk is szemfülesnek lennünk :)

  • NFT

    újonc

    válasz sifarr #282 üzenetére

    Szia. Ha megadod a neved és vagy ügyfészámod vagy a már nálunk levő számod akkor felhivunk holnap és intézzük. Vagy ird meg az info@netfone.hu mail cimre.

Új hozzászólás Aktív témák