Új hozzászólás Aktív témák
-
cyberkind
félisten
válasz álommanó #65975 üzenetére
Kitaposta az irányt csak mivel egyik konzolban se Vega van ha minden igaz így ezek a fejlesztések max akkor indulnak be ha ismét jön egy konzolgen, ez legkorábban 3 év múlva lehet, korábban nem hiszem, megint a jövőbe fejlesztett az AMD hiába lehet jó ez mind, legalábbis én így gondolom.
(#65979) ÁdiBá
Akkor nekem nagyon kevés eszem lehet.[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
Akkor lényegében mobil verzió, leghamarabb jövőre várható. Mert egy Nano-nál még rendben van a 150-175 W, de notiban azt már nem nagyon lehet normálisan lehűteni (tudom vannak 2 GPU-s gamer laposok is, de ott mégsem egy pontról kell elvezetni ekkora hőt). Arról van vmi "belső" infó miért maradtak a 4 SE felépítésnél, ha elvileg Vega már jobban skálázható?
Addig NV szvsz még kétszer arat a notipiacon...[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Olyan sosem lesz, amit megjelenéskor beleraksz és 100%-ot nyújt. A probléma az, hogy mindig van mit fejleszteni a meghajtón. Nagyon tipikus, hogy még a köztes architektúrák is gyorsulnak 5-10%-ot a launch driverhez képest fél évre rá. Az új architektúrák már sokkal többet szoktak gyorsulni, főleg amiatt, mert rengeteg az új dolog bennük. Emiatt eleinte a korábbi kódbázist próbálják vele kompatibilissé tenni, majd ezzel párhuzamosan készül a hozzá való kódbázis. Emiatt ezeknél fél éves távlatban a tipikus gyorsulás már 10-20% közötti szokott lenni. Persze a múltból nem lehet semmilyen következtetést levonni a jövőre nézve, de nincs okunk feltételezni, hogy a megannyi startot látva nem fog ugyanez történni.
A launch driver az AMD-nél és az NV-nél is egy stabil alap szokott lenni, amire lehet építkezni. Azért szoktunk el már ettől, mert legutoljára 2012-ben volt Vegához hasonló architekturális váltás az első GCN-nel és az első Keplerrel. Azóta csak ráncfelvarrás történt. 2017-2018 kb. hasonló váltás a Vegával és a Voltával.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért írnak 1000 wattos tápot, mert a vizes verziót úgy gondolják, hogy tuningra veszik. Egyébként normál beállítás mellett a vizes 20 wattal fogyaszt többet tipikusan, viszont a normál verzióval ellentétben a vizest jóval tovább engedi húzni a Wattman, és tuning mellett jóval többet fogyaszthat. A normál verziónak megközelítőleg sem tudsz olyan feszültséget és órajeleket beállítani a Wattmanban, mint a vizesnek, ezért elég annak a 750 wattos. Holott alapértelmezetten csak 20 watt eltérés van a két modell között. Egyébként tuning nélkül bőven elég az 500-600 wattos táp. A normál 400 wattossal is elüzemel. Ezt onnan tudom, hogy az egyik OEM-es kontaktom Bluestorm 2 400-assal tesztelte. A teljes gép fogyasztása nem volt több 320 wattnál Time Spy-ban. Szóval a tápok szempontjából mindig túl van méretezve az ajánlás. Legalább a másfélszeresére.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cyberkind
félisten
Nem vagytok befogadóak emberek!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz stratova #65942 üzenetére
Lényegtelen a PC-s részesedése a packed mathnak. Az ID korábban mondta, hogy a PS4 Pro indikálja a váltást, nem pedig az, hogy a PC támogatni fogja. Persze a PC-nek ez így is úgy is előny, de ha a PS4 Pro nem támogatná, akkor az ID szerint sem foglalkoznának vele.
Itt igazából a csomagolási stratégia kiválasztása a nehézség. A kód szintjén igazodni a gyártókhoz már gyerekjáték. Gyakorlatilag egy napos meló. Szóval tök lényegtelen, hogy az NV oldaláról csak a Volta fogja támogatni. Nagyon gyorsan lehet rá írni támogatást a meglévő kódokkal. Erre vonatkozóan volt is utalás rá, hogy a packed math ma csak azért GCN3/4/5 only holmi az ID motorjában, mert az Intel nem csinált kiterjesztést, amivel támogatni tudnák az architektúrát, míg az NV még nem hozott architektúrát és nyilván kiterjesztést sem. De nem zárkóznak el az Intel Gen8/9 és az NV Volta támogatástól. Eleve az ID tech 6 új verziója, amit a Wolf2 és az Evil Within 2 használ majd, kétféle leképezőt kap. Egy Vulkan és egy DirectX 12 API-sat. A Vulkan verziót főleg az AMD-re csinálják, míg a DirectX 12-t az Intelre és az NVIDIA-ra. Persze szabvány, szóval működni fog mindenen mindkettő, de a Vulkan esetében, főleg a Windows 7-re vonatkozóan sok a probléma az Intel és az NV hardvereivel, így ott csinálnak egy DX12 verziót, hogy legyen választási lehetőség.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ÁdiBá
veterán
Nekem az egész AMD jövőre néző dolog nem jön be, évek óta bajlódtam vele.
Mindig kiadtak egy hardvert, várd majd ha lesz rá támogatás, driver, meg majd ha aktív lesz ez az meg amaz, akkor majd milyen komoly lesz stb.
Nekem olyan kell amit berakok a gépbe, és most 100% nyújt, nem érdekel hogy 2 év múlva milyen jó hardver lesz...
Nekem az kell most hogy 150FPS heaven, nem hogy majd jövőre valamikor gyorsul 5%-ot...
Ez a bajom az AMD-vel.
Lásd az nvidia kártyát, megveszem berakom, játszom rajta. Nem várok a kártyától már +50% teljesítményt, mert tudom hogy most is a maximumot hozza.
Ennyi, ez így van jól.
De most azért vegyek 300 ezeré AMD hogy majd valamikor kurva jó lesz?!
... nekem ez nem jön be.[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Annak tényleg nem nehéz odavágni. Még ezek a funkciók sem kellenek hozzá. Ha egy játék hozzányúl a Vega fícsőrökhöz, akkor az 1080 Ti a target. Az 1080-at még kikapcsolt HBCC-vel is hozza a Vega. Ugye ez a launch driverben inaktív lesz, de ha bekapcsolod, akkor például a Unigine Heavenben már hoz még +7%-ot. Később ez alapértelmezetten aktív lesz, csak egy rakás optimalizálás nem jutott stabil szintre ahhoz, hogy a launch driverben benne legyen. A launch driver a stabilitást tekintve már egész jó, de a képességek szempontjából még eléggé alpha állapotú. Leghamarabb valószínűleg az év végére lesz olyan meghajtó, amiben a főbb képességek és az optimalizálás teljes lesz. Az, hogy ez mennyit hoz? Senki sem tudja, mert túl sok az ismeretlen az egyenletben. De azt nem tagadják, hogy egy rakás dolog még nincs kész, és ezért nem is lesz aktiválva az elején. A HBCC-nek is két módja lesz, de csak a flat memory-t lehet bekapcsolni, míg a hierarchikus módszer maximum az év végére kerül bele. Utóbbi egyébként még gyorsabb.
Megközelítőleg sem 400 watt a fogyasztása. Azt a Frontieren mérték, de mondták már, hogy a Frontier azért fogyaszt sokat, mert az elérhető meghajtóban a clock gating, a precision vezérlés, az AVFS funkciók jó része teljesen inaktív. Ezt az augusztusi meghajtóban bekapcsolják. Ezek gyorsítanak a hardveren és csökkentik a fogyasztását.
Fentebb említettem, hogy a partnerstúdiók direkt bejelentették, hogy mely játékok fogják használni a Vega fícsőröket a közeljövőben. Most ebből a szempontból nem nagyon van zsákba macska.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#35434496
törölt tag
Nvidia röhög és nevetve tartja markában a piacot. A 1080 Ti-t minden játékban vernie kellett volna az rx vega kártyáknak out of the box minden körülmények között. AMD le van maradva sajnos és nv előnye jó nagy. Zöldeknék már rég az új vga-n dolgoznak miközben AMD próbál felzárkózni.
Nevetséges, hogy Sapphire oldalán is 1000w tápot ajánlanak. Hogy lehetett ezt így elb@szni már megint Abu? Még is mit csináltak eddig AMD-nél?
Tudom lehet, hogy elhamarkodott kijelentés ez részemről de úgy érzem feleslegesen vártam a semmire.
Szerintem a vízes rx vega egy szintén vízhűtéses 1080 Ti ellen sehol nincs.
Szólval kösz a semmit AMD. -
stratova
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Anubris #65922 üzenetére
Ez a SIGGRAPH volt. Az nem egy marketinges rendezvény. És direkt azért árulták el azokat a stúdiókat (Bethesda, Ubisoft Montreal, NetEase), akik Vega-only fícsőrökre dolgoznak, hogy ebből ne legyen meglepetés, amikor a stúdiók játékai megjelennek.
Természetes, hogy vannak új dolgok. De ez várható volt. A 2000-es évek előtt kialakított VRAM és culling modell nem működik már 2017-ben. Eltelt majdnem 20 év, és a rendszer alatta nem változott semmit, de az adatmennyiség, amit fel kell dolgozni a sokszorosára nőtt. Tehát az a rendszer, amit kidolgozott az iparág a húsz évvel ezelőtti adatmennyiségre, a mai adatmennyiségnél egyre inkább köhög. Erre pedig tipikus reakció mindig a rendszer átalakítása. Semmivel sem járna jobban a piac, ha azt mondaná, hogy cipeljük még magunkkal a problémát, majd rakunk 64 GB memóriát a GPU-k mellé. A tendencia miatt számítani kell arra, hogy a jövőben a 20% alatti kihasználás is előállhat, tehát ebből az opcionális 64 GB-ból 10-12 GB lesz, ahol valóban használt adatok lesznek, míg a maradék adathoz hozzá sem nyúl majd a hardver a leképezés 99,99%-ában. Sokkal kézenfekvőbb azt mondani, hogy az allokációkkal dolgozó vezérlés túl pazarlóvá vált, így érdemes elgondolkodni a lapszintű menedzselésen, amikor nem kell egy teljes, akár 100 MB-os allokációt behúzni a rendszermemóriából a VRAM-ba mindössze 4 kB bájtnyi igényelt adatért. Elég azt a 4 kB-ot bemásolni és a maradék maradhat a rendszermemóriában, úgy sem kell. A dolgok normális menete, hogy egy cég megvalósította ezt. Az NVIDIA GV100 is tudja ugyanezt, hiszen ott is ugyanúgy problémát jelent, hogy pár kB-ért foglalunk le 100 MB-os méretű allokációkat. Az igaz, hogy az AMD és az NVIDIA rendszere némileg különbözik. Az AMD-é blokkszintű és bájtszintű elérésre is képes és x86/AMD64 processzorokkal működik. Az NV megoldása a GV100-ban még csak blokkszintű elérést tud (ez a következő generációra könnyen kiegészíthető) és IBM Power9 processzorok mellett üzemképes. Az NV is meg tudná egyébként oldani az x86/AMD64 processzorokkal való működést, ha az Inteltől kapnának x86 licencet, vagy meg kell egyezni valamiféle emulációban. Valami konszenzus mindenképpen kell majd. Az FTC valószínűleg idővel fel fogja szólítani a megegyezésre az Intelt.
A culling problémák megoldása is várható volt. A vertex és geometry shaderek tíznél több évesek. Akkor jók voltak, de ma a jelenetek komplexitása az akkori szint százszorosára rúg, tehát egyre inkább koncentrálni kell az olyan újfajta culling technikákra, ami segít a fals pozitív és degeneratív háromszögek kivágásában még azelőtt, hogy átmennének a raszterizálón. Ez azért fontos, mert a hardverek lassan 40%-ban olyan háromszöget raszterizálnak, amelyek valójában nem látszanak. Tehát elköltik az erőforrásuk 40%-át, végeredményben nem látható dolgokra. És akkor a komplexitás nő, amivel a probléma jellege exponenciálisan romlik, tehát ha az éves fejlődést beleszámoljuk, akkor 2018 végén már az erőforrás kétharmadát is el lehet erre pazarolni. Az, hogy a primitive shader lesz-e erre a végleges megoldás nem tudni, de tény, hogy ez az első létező technika, ami foglalkozik a problémával, és elég jól működik, ha már a prototípus kód négyszeres gyorsulást biztosít a normál kódhoz képest. Tehát hatékonyan képes kivágni a fals pozitív háromszögeket.
Egyébként nem lepődnék meg azon, ha a később érkező új DirectX API, egy új futószalagot vezetne be. És ez már egy későbbi fejlődési lehetőség, mert probléma még maradt bőven. A mai igényeknek nem igazán felül meg az "input assembler->vertex shader->hull shader->tesselator->domain shader->geometry shader->rasterizer->pixel shader->output merger" futószalag. Feleslegesen hosszú az előző évtizedből hordozott, lényegében felesleges funkciókkal. A jövő szempontjából sokkal kedvezőbb lenne egy ilyen opció "input assembler->primitive shader->tesselator->compute shader->primitive shader->rasterizer->pixel shader->output merger". Persze ehhez megint új hardverek kellenek, de mindenképpen változás lesz, mert egyre kevésbé tudja kezelni az ipar a század akkora részletességi szinthez tervezett futószalaggal kezelni a százszoros részletességi szinttel keletkező limitációkat.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#35434496
törölt tag
válasz TTomax #65938 üzenetére
Jó pihit TTomax! Ha hazaértél vegyél 1000w+ tápot mert jön az rx vega.
Sapphire oldala.
"Systemvoraussetzung 1000 Watt Netzteil (Empfehlung)
2 x 8-pin AUX Stromanschluss
Ein 64-bit Betriebssystem wird empfohlen.
CD-ROM oder DVD-ROM Laufwerk zur Softwareinstallation.
Benötigt einen PCI-Express basierter PC mit mindestens einem verfügbaren Grafikslot mit X16 Lanes auf dem Mainboard."Ui: meg ne fulladj a röhögéstől!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Devid_81 #65935 üzenetére
Pedig Vegabol legalabb ketto kellene az alaporajeles Ti szinthez
Majd a próféta megmondja neked a tutit a CF-ről csak figyelj.
---------------
És még nincs is felhasználói használatban a kártya majd ott fognak szokás szerint előjönni az okosságok (ahogy már megszokhattuk).
A fekete leves(ek) még hátra van.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Devid_81
félisten
"Sajnos" meg ket hetig eleg limited access van nalam (neha nyaralni is kell) de latom a Vega jo/jobb/legjobb lesz hamarosan, csak ki kell varjuk turelemmel
...
-
#35434496
törölt tag
Power requirement sort nézzétek. [link]
-
ScomComputer
veterán
Emlékeztek erre,anno mennyit toltuk....
-
#35434496
törölt tag
SAPPHIRE Radeon RX Vega 64 8G HBM2 Liquid Cooling 341k [link]
-
#35434496
törölt tag
!voteban amd
!yes -
VTom
veterán
Azért érezni, hogy mennyire vártad már, hogy kiírhasd magadból ezeket a "1080-nak nem nehéz odabaszni" meg "ujjgyakorlat lesz a Vegának" dumákat. Körbehugyozás is lesz?
A kérdés még mindig az, hogy ki fog megvenni egy olyan kártyát a jelenben, ami 400W-ból majdnem hozza a 1080 (180W TDP) teljesítményét, - aminek egyébként nem nehéz odabaszni -, mindezt jelenleg 303 ezer Ft-ért?
Értem én, hogy mennyi mindent tud, de ez megint egy nagy csinnadrattával bejelentett szuper képességű architektúra, ami mire ténylegesen kihasználnák a játékok, már rég hátrányba kerül. Same old story.
Az a baj, hogy Te még mindig nem átlag user szemmel vizsgálod a dolgokat, hanem tech-geek szemmel, ezért nem látod, hogy ez megint akkora bukás lesz - sajnos - mint a Fury. Az időhúzás miatt mostanra mindenki bevásárolt 1070/1080-ból, jövőre meg vesznek Voltát, mert csendesebb...
Everybody has a plan until they get punched in the mouth.
-
keIdor
titán
"Ez majdnem a két és félszerese annak, amire a Titan Xp képes, tehát ha ezt beépítik egy játékba primitive cullingra, akkor nyilván a Vega 10-nek ez a teljes paletta ujjgyakorlat lesz, mert a háromszögek jelentős részét egyszerűen még a számítások előtt kidobja, míg az aktuális hardvereknek végig kell szenvedniük egy rakás számítást, mire el tudják dobni az eredményt."
Ha beépítik... ez a baj, hogy 1-2 ilyen eset van maximum, az is "ha".
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Anubris
őstag
Az, hogy az AMD vagy akármilyen más vállalat milyen marketing dumát ad elő lényegtelen, hogy ha a valóságban játékok alatt abból nem látunk szignifikáns teljesítményjavulást.
Az elmúlt években ha valaki olvasta laikusként ezeket az írásokat, volt itt már minden, szenzorok, háromszögek ezrei, shader, DX12, low lewel api, VR, HBM csodák stb.
Mindig van valami új cucc, ami most jön és megváltja a világot és a szokottnál sokkal drasztikusabb mértékben fog elhúzni a versenytársól. Aztán valahogy ez sosem jön be...Amúgy az Nv ilyen kaliberű marketing cuccokat nem szokott kreálni? Ahol megírják, hogy a Volta, Pacal stb majd így úgy hú de agyon ver mindent a forradalmi technológiáival? Vagy nem kaptuk tőlük belsős infókat?
Mintha azon az oldalon kevesebb ilyen szagú cikk születne. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Anubris #65919 üzenetére
Nem kell azokat fokozni. Világosan bejelentette az AMD, hogy a Quake Champions, a Wolfenstein II: The New Colossus, a The Evil Within 2 és a Far Cry 5 Vega-only fícsőröket is tartalmaz, illetve a keleti piac számára a Ni Shui Han lesz ilyen. A támogatott funkciók között a packed math lesz a kiemelt, mert ezt nagyon könnyű beépíteni és nagyon sokat gyorsít. Hogy mennyit arról itt írtam a második és a harmadik bekezdésben: [link]
A primitive shader más tészta. Azt is lehet használni, de egyelőre nincs benne a meghajtóban. Viszont az NGG fast path ~27 GP/s-t tud, ami egy tegnap leleplezett adat. Ez majdnem a két és félszerese annak, amire a Titan Xp képes, tehát ha ezt beépítik egy játékba primitive cullingra, akkor nyilván a Vega 10-nek ez a teljes paletta ujjgyakorlat lesz, mert a háromszögek jelentős részét egyszerűen még a számítások előtt kidobja, míg az aktuális hardvereknek végig kell szenvedniük egy rakás számítást, mire el tudják dobni az eredményt.
A ROVs esetben a teljesítményt az áttervezett ROP rendszer fogja biztosítani. Korábban csak az Intel tervezte ilyenre a konstrukcióját, de nekik ugye hiába volt önmagában a ROVs gyors, az IGP sokszor kevés volt.
Az ordered atomics esetében a Vega külön globális adatmegosztást használ a feldolgozás gyorsítására, így a szinkronizációt lapkán belül tudják tartani, míg a többi hardvernek ehhez a videomemória kell, ami hatványozottan lassabb szinkronizációt jelent.
A prefixsumra a Vegának dedikált utasítása van. Más hardverben ilyen nincs.Fun infó, hogy a Volta biztosan javít a ROVs teljesítményen és a prefixsumra is lesz dedikált utasítása. Ezt már most lehet tudni. Nyilván a Voltát az NV már ugyanúgy az SM6-ra tervezte, mint az AMD a Vegát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Anubris
őstag
válasz #35434496 #65910 üzenetére
Most komolyan, amikor ilyeneket írogat, megint csak fokozza az elvárásokat, aztán persze, hogy hőbörögnek sokan utána ha semmi nem lesz belőle...
De elképesztően vicces, hogy már megint az megy, hogy "majd", majd év végére jó lesz stb.2015 júniusában jelent ment a Fury X, látszik, hogy az AMD nem bírja a tempót, felesleges csodákat várni tőlük.
-
nagyúr
Get Ready – The VEGA NANO is Coming!
Erről is csak ez jut eszembe:
"unokáink sem fogják látni..."Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
#35434496
törölt tag
Kapja abu rendesen. [link]
-
cyberkind
félisten
válasz keIdor #65908 üzenetére
Nekem is ugyanígy van, és már a Han Solo filmet se várom, pedig még azt mondtam, hogy ez lesz az utolsó amit megnézek és kész, de már ez se, teljesen átérzem a trekkesek helyzetét még ha az új filmek nekem tetszenek is.
Mondjuk ha ezt meglépnék talán megbocsájtó lennék, persze csak úgy ha nem egyszerűsítik le 6 éves szintre mint minden filmjüket, a Pixar meg azért kivétel mert ha szar is a film legalább jobban néz ki mint a valóság.
[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
válasz cyberkind #65907 üzenetére
Nálam teljesen tönkre is tették az egész Star Wars-ot... nem tetszett a film sem.
Nekem a Star Wars egyenlő az Expanded Universe-el. Így hogy a régi Sith Birodalmat, sok kiváló karaktert és korszakot "töröltek" már nem is kelti fel az érdeklődésem. Kár. Mindent elb@sznak, az új Star Trekek is szarok...
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
cyberkind
félisten
válasz keIdor #65906 üzenetére
Hát igen, ha nem bolygatná meg a kánont akkor talán, de mivel a Dízni alatt olyan szinten csúcsrajár az egész, nem hiszem, hogy kapni fogunk mélyebb játékot, ilyen iram mellett nem fér bele mondjuk egy 5 évig fejlesztett játék ami alapesetben 2.5 játéknyi idő (2 év = 1 játék), szóval a remény hal meg utoljára, nekem Jedi Knight kéne, én imádtam Kyle Katarn-t point azért mert csak egy halandó ember és minden oldalon volt.
És pont akkor amikor jött volna egy érdekes SW játék a Dízni lelőtte.
[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
válasz WaterWawe #65903 üzenetére
Akkor meg ha korábban is így jött lassan körvonalazódik, bár nekem érdekes döntés egy majdnem teljesen multijátéknál mert állítólag ez más mint egy CoD amikből kötelező kifosni minden évben egyet, nekem mindegy, +1 sornak 2k-ért jó lesz a dobozos a Tesco-ban, ennyit talán megér.
Én csak egy hivatalosan Early-t vettem ami a Black Mesa, igaz bugos de látszik benne a munka így ez okés.
(#65904) Keldor papa
Kár, hogy a BF jön itt is, bár kétlem, hogy ha netán jönne egy Jedi Knight 3 annak lenne valami köze az előzőkhöz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Autós topik
- Videós, mozgóképes topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest