-
Fototrend
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
John D'oh
aktív tag
válasz
Rewmac #112631 üzenetére
Persze jött a szerviz és cseréltek benne panelen kívül konkrétan mindent.
Fogalmuk se volt róla hogy mi okozta, és amúgy S95D-t még fényképről se láttak, szóval nem lepődtem meg nagyon miután az alaplap + táp cseréjét követően se kapcsolt be.Itt gondoltam feldobom, hogy nem lehet, hogy simán a one connect box döglött meg ?
A válasz kb. az volt, hogy jah ilyen is van hozzá? Hoztak egy újat és láss csodát ismét működött minden szépen. -
John D'oh
aktív tag
válasz
Rewmac #112629 üzenetére
Nem nagyon tudsz úgy TV-t venni manapság sajnos, hogy nyugodtan kijelenthesd, hogy ez egy megbízható márka, azt kapom amit várok, és biztosan el fog menni nekem min. 10 évet.
Persze ki lehet fogni biztos ilyet is, de annyi TV-t posztolnak naponta online fórumokon amik viszonylag rövid idő alatt letolták a gatyát, vagy valami egyéb idegesítő hibája van, hogy az valami elkeserítő.
Nekem a 65" S95D fél év után egyik nap minden előjel nélkül be se kapcsolt akármit csináltam. Akkor elmondtam minden szarnak mert az is, ennél többet kéne bírnia, és most mégis ugyanazt vettem 77-ben mert minden egyéb szempontból meg imádtam. Nincsenek illúzióim ez is jó eséllyel szervizes lesz majd egy ponton, csak remélem nem épp Karácsonykor mint múltkor
-
John D'oh
aktív tag
válasz
Rewmac #112623 üzenetére
Ezeknek a nagy részét szoftveresen kijavítja majd az LG az ígéretek szerint. Persze nyilván szegény ember aki ígérni sem tud, szóval addig lehet jobb fenntartással kezelni.
A halvány csíkok sötét jeleneteknél, mozgásnál már más kérdés. Ez a G4-et is ugyanúgy érintheti ha olyan panelt fogsz ki. Idővel sokak szerint javulhat is.
-
Vhiktor
Topikgazda
válasz
Rewmac #112623 üzenetére
Nem olvastam még, de remélhetőleg 1 hónap múlva kapok egyet tesztre.
Viszont látom, hogy rtings áttért HDR esetében dE ITP-re azért vannak ilyen nagy eltérések.
Szerk: most gyorsan ránéztem, simán lehet, hogy kalibrálási hiba HDR10 esetében, elég megnézni a képeiket még a színhőmérséklet is teljesen más Dolby viison esetében, ilyen pedig nem lehetne.
-
Macrob77
csendes újonc
válasz
Rewmac #111214 üzenetére
Január 3. óta megy a szenvedés, hol az ügyfélszolgálattal, hol a szervizzel. A tv meg egyre rosszabb. A szerviz is csak barkobázik, hogy cserélgetik a dolgokat a tv-be. Most jutottam el oda, hogy elvitték a szervizbe. Igaz már 3x szerelték, innentől kezdve már cserélni kell nekik, de mindent ki fognak találni, hogy ne kelljen. Szóval elég rossz tapasztalatom a készülékkel is és a samsung hozzá állásával is. De lehet csak a Budapesti szerviz ilyen macerás.
-
alaves
addikt
válasz
Rewmac #111161 üzenetére
A fórumtárs A95L-je elég érdekes, QD-OLED nem szokott bandingos lenni, pláne az egész kijelzőn. Szerintem 1000-1500 óra környékén még az enyémen is volt egy db nagyon halvány pár centis banding, utána múlt el valamikor. Nem foglalkoztam vele úgyhogy nem tudom mikor tűnt el, 3000-4000 óránál már biztos nem volt ott. Mikor észre vettem pixelfrissítőt futtattam 3x, illetve 2x4 órában (pár nap eltéréssel) [link] hurokban folyamatos lejátszással (csutkára felhúzott szín beáll.-al+ tónusáth.+dinamik.kontr.).
-
-
alaves
addikt
-
válasz
Rewmac #111072 üzenetére
Garancia plusz.
2020-as vétel 2 + 3 év gari (2 év LG , 3 év Biztosító)A biztosító korrekten kezelte, bejelentettem, képeket kértek, szervizzel konzultaltak , beszallitottak, bevizsgaltak, aztán kijelző hibás és cserélték egy árért és tudásban hasonlóra, C4-t választottam.
Ezen csak a kijelzon van fólia, hátulján nincs, mint C9-n volt anno.
Gondolom ha már nincs tapogatva és fenn a helyén, le lehet húzni? -
Biga123
addikt
válasz
Rewmac #110104 üzenetére
Akkor nincs más hátra ,legolcsóbbat kell venni, hisz sz@r mind
(magamat ismerve mindegyikben fogok hibát találni)
De az egyedüli érv volt az LG mellett a garancia , de ha már az is elkurvult akkor ennyi.
Nekem még anno az LG "bevilágítás" (backlight bleed) problémás lcd-m esetében panel csere után kaptam csereutalványt. Pedig ezzel simán elhajthattak volna. De ez se mostanában volt.Ja és csak netes rendelés és ha nem frankó bármi akkor elállás.
-
Ronam
addikt
-
Sasi001
senior tag
válasz
Rewmac #109965 üzenetére
Ez a harmadik panel ami egyébként szerintük az első legalább jó? Anno nekem is kétszer cseréltek, és ugyanott volt rózsaszín szemből, harmadik csereutalvány. Úgy látom, hogy megunták a cserélgetést. Én biztos, hogy reklamálnék. Ezért vettem Samsung-ot. Bármennyire mondják, hogy szar a szervíz, se a 65S95B most pedig a 77S95D-nél semmi problémám nincs. De lehet, hogy ez pusztán szerencse kérdése is részben. Egy biztos, hogy ez a panel rothadás, rózsaszínesedés a mai napig megmaradt, számomra ez nem valami bizalom gerjesztő.
-
alaves
addikt
válasz
Rewmac #109903 üzenetére
Megállapította a szervizes a hibát, tehát csereutalvány. Jogszabály szerint lehetne még egyszer kijelzőt cserélni, de nem gondolnám, hogy tovább variálnak.
Eddig a Panasonic-nál volt gyakorlat a lengyel régióközpont garanciális javítás engedélyeztetése. Érdekes, hogy merre tart az LG. Mondjuk, ha nem gyártanának ennyi selejt kijelzőt, akkor még indokolt is lehetne, de így -
P1eTr0
aktív tag
válasz
Rewmac #109882 üzenetére
Picit késve néhány gondolat, mert volt nekem is esetem az LG-vel.
Nekem sajnos rózsaszínes volt a képe a kijelzőnek oldalt, ami normál tartalom mellett is látszódott. Olvasva a fórumon, hogy mindenkinek milyen gördülékenyen ment az ügyintézés, garanciális hibának jelentettem az esetet.
Sajnos nem volt szerencsém, mert nekem nem akarták cserélni. Napok-hetek teltek el, de végül visszakaptam a TV árát. A sztori végét itt olvashatod: [link]
A fórum tapasztalatai alapján valóban az LG-nek legjobb az ügyintézése, azonban megeshet, hogy nem az "általában olvasottak" szerint történnek a dolgok. Ez lehet ügyintéző kérdése, vagy épp a szerelőjé. A lényeg, hogy ne add fel, mert mindig van újabb lehetőség, ami persze idő/energia, de megéri, mert egyébként csak zavarni fog, hogy nem olyan a készüléked, amilyet szerettél volna. Az ügyfélelégedettségi szempontok pedig mindig ott lesznek, ami egy fontos lap a kezedben
Én azért szurkolok, hogy napközben minden úgy alakuljon, hogy neked jó legyen.
-
-
alaves
addikt
válasz
Rewmac #109882 üzenetére
Egyébként pedig nem kevesen vannak itt a topic-ban (én is), akiknek egymás után hibás kijelzőket raktak be a TV-be és csereutalvány lett a vége.
Azért vegyész létemre annyit még én is tudok, hogy a helyszínen vajmi keveset fog tudni kideríteni a szakember, maximum annyit, hogy melyik modul a rossz. Ami a gyártónak kellene azt pont nem. Azt csak úgy lehet, hogy a NYÁK-okról leszednek mindent és műszeres laborban egyenként bemérik az alkatrészeket. -
#79829775
törölt tag
válasz
Rewmac #109718 üzenetére
Pedig ez az esetek döntő részében így van.
Például, tévéknél maradva, amikor látják, hogy drágát vennél, személyesen az „európai nagyfőnök” vezet körbe és magyaráz, de ahogy fizettél, és éppen akkor akad egy kérdésed/fellép egy probléma,
máris egy senki vagy, és már le is pöckölik az előbb még kinyalt ******* vevőt...
Ezt olyan sokszor átéltem már idehaza, aztán csodálkoznak, hogy nincs márkahűség. De ugyanez autónál stb.
szerk.: a senki eredetileg időzőjelben volt
-
-
Peace
nagyúr
válasz
Rewmac #109697 üzenetére
Én ugyanígy vagyok a Samsunggal. Békéltető testületnél is voltunk, ahol a fa****opó testület még asszisztált is a Samsungnak, hogy jól kiba***anak velem.
Elvitték egy hétre tesztelgetni a tv-t és visszaadták, hogy tökéletes, mert a belső teszteken nem látszik semmi. Csak hogy nem ez volt a hiba, hanem ha PC-t vagy PS-t kötök rá, akkor színes utánhúzás van meg HDR filmek alatt is. Azt mondták az onnantól őket nem érdekli, ha külső eszköz van rákötve. A mai világban, ahol a tv már csak kijelző az esetek 90%-ban. Úgyhogy elmennek a ku*va anyjukba. Nyilván konstukcióhibás volt, külföldi fórumokon is írták és őket is ugyanúgy lerázta a Samsung support. Egy embernek adták vissza a pénzét Ausztráliában, de ott sem a Samsung, hanem a bolt, ahol vette.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- PlayStation 3
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OTP Bank topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Suzuki topik
- Béta iOS-t használók topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G6: i7-8G I 16GB I 256-512 SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 13600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Air 15 M3 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged