Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    Péntek óta nem nyílik a géptető... Meghúzom a bowdent, a kattanás megvan, de a motorháztetőt már nem tudom feltépni sem. Ma délelőtt pedig a kattanás sem volt már meg, húztam a bowdent de semmi. Gondoltam megnyúlt a kábel, ezért kiakasztottam a nyitókar tokjából a bowdent és fogóval meghúztam amennyire csak bírtam, de többszöri próbára sem sikerült kinyitni. Nem tudom mi a bré lehet, a bowden mozog oda-vissza, feszes... Ja és persze a beltérben ehhez a nyitókarhoz szinte lehetetlen hozzáférni, a bowdentartó műanyag pedig egy olyan szűk valami, hogy már visszatenni a helyére nem is tudtam. Elmehet az anyjába aki ezt így kitalálta.
    Gugliztam egy órát, de túl nagy sikerrel eddig nem jártam. Ha valakinek van tippje vagy járt már így az kérem ossza meg velem a tudást :)

    De legalább kicseréltem a vezetőoldali ajtóhatárolót végre, az ajtónyitási élmény most pazar :D :D
    Az ajtókárpit rögzítése kapcsán azért gondoltam a megtervezőjének a szüleire... G Astrában hülyebiztos volt a rögzítés, akárhányszor leszerelhettem és visszarakhattam, nem lehetett elrontani semmit, nem törtek patentok, nem szakadtak le tartódarabok...
    Itt a H-nál meg van 7 csavar és 2 patent ami oké, és ezen kívül akad még 4 műanyag távtartószerűség ami egy-egy patentra csúszik rá oldalról, de mind a 4 különböző irányból, szóval nem lehet kiakasztani sem őket, mert ellentétes irányba feszülnek. Ez nem feltétlen lenne még baj, mert a patentokat így ki lehetne húzni velük a lemezből, na de ezek a távtartók ragasztva vannak (voltak) a kárpithoz, úgyhogy persze leszakadt azonnal mind. Erre az i betűre az teszi fel végül a pontot, hogy fent az ablaknál (ahol könyökölni lehet) egy fémsínbe pattan bele 4 helyen 4 műanyag darab, és ez a 4 műanyag elem szintén ragasztva van a kárpithoz, de alájuk nyúlni persze nem lehet, ezért mind a 4 le is szakadt rögtön :W Visszaszerelés után természetesen csálén áll felfelé az ablaknál a borítás, de nem vészes, majd szerzek valami jobbféle ragasztót hozzá és visszaragasztom őket.
    Értem én, hogy ezt nem arra tervezik hogy az évente le-föl szerelje az ember, de nem hiszem el hogy nem lehetett volna egyszerűbbre megcsinálni.

    Ellenben a hangszóró az így néz ki :( és volt még benne egy poloska is miután kiszereltem. Lehet lecserélem a hangszórókat valami fapados márkás típusra, a CD30 MP3 úgysem egy túl acélos fejegység, ezért a drágább hangszórók tök feleslegesek bele. A fejegység cseréjén még erősen gondolkodom, egy CD 70 előrelépés lehetne, de ahhoz képest drágán árulják. Annyiért már jobbfajta Alpine, Pioneer, stb is kapható, de akkor meg zavarna, hogy elveszítem a beállításokhoz való hozzáférést...

    Bocsi a túl hosszú kommentért :B

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák