Új hozzászólás Aktív témák

  • TasiA

    senior tag

    Én ilyenről még életemben nem hallottam, hogy 50 ezer km és széthullik a gázos autó. Ez valami borzasztó nagy baromság! Nálunk a cégnél vagy 20 autó gázzal megy, benzint nem nagyon látnak, és nagyrésze jócskán 100 ezren fellül van. Jelzem semmi bajuk! ;)
    Ez a bioetanol nekem nem jött be, 1 nagy szar az egész. Átalakítóval lehet, hoyg jó lenne, de ez a kevergetés, kutyulás nekem nem jött be, semmivel nem jöttem ki olcsóbban, sőt, ráadásul jóval szarabbul ment az autóm tőle. Gondolkodtam, hogy megbuherálom, mert semmeddig nem tart megkókányolni a hőfokjeladót, de inkább nem gányolom az autómat. Az átalakítóra meg sajnálok 40-ezreket azért, hogy 100km-en spóroljak 300 FT-ot.

    Seth, nálam a 2.-115, a 3.-170, 4.- nem tudom mert nem megy annyit, hogy le bírjam tiltatni. Én speciel útálom az első 3 fokozatot és a pöcsére húznaám a váltót annak, akitervezte :DDD 4. 5. az jó. (persze az adatok óra szerint, ami elvileg 5-öt csal, d annyit mindegyik másik is)

    fero2: TDCI, DCI, egyik sem VW, hanem és Ford és Renault. A Reanultba pl cserélni kellett egy kannás tankolás után, komplett tank, magasnyomású AC, nyomástartó szelepek, meg 4 porlasztócsúcs. 350 lett a vége munkadíjjal.
    De cimbi 2.0HDI Peugeotja szintén zenész, 150ezer/DB áron kellett volna 4DB Porlasztót cserélni. Valóban olcsó :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák