Új hozzászólás Aktív témák

  • bexinho23

    őstag

    Sziasztok!

    Van egy 1.2es z12xe C corsam. 4 eve van mar nalam. Szokasos 1 ev/10e km tavoknal olaj (5w40 castrol) es szuro csereken esett at. Korabban csopogott a vizpumpanal a viz, igy az lett cserelve (45e), illetve apro dolgok (generator jav., bal oldalon k-b gumiharang, ekszij, cs.terajto teleszkop, szelepfedel tomites, stb ...).Viszont mar tavaly eszrevettem, hogy minimalisan meg mindig fogy a viz. Altalaban ratoltom a hianyzot par hetente (fel-1 deci kb), de volt ido, mikor teljesen kiment a fejembol, es csak kesobb neztem ra, de nem ment lejjebb egy adott szintnel. A problema viszont az, hogy a viztartaly fala vekonyan trutyis. Mivel a szerelo cserelt 1.5 evvel ezelott vizpumpat, igy akkori allapothoz (mar akkoris volt rajta) kepest neki nem tunik nagyon aggodos mennyisegunek a trutyi mennyisege.Olajszint nem emelkedik, 7000km utan kb 1 dl olajat toltottem ra. Reggeli hideginditasnal 5-10msp-ig enyhen atlatszk feher fust van, de utana teljesen megszunik.
    Ket szerelot neztem ki, igy meg fogom nezetni ho vegen, viszont nem ertek az autokhoz, igy nem is akarok ugy odamenni, hogy mindenre bolintok. Szerintetek hol lehet problema, es az a problema kb. milyen arban lenne (anyag , munkadij)? Pl. egy hengerfej tomites mennyibe kerul munkadijjal?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák