-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz cappa72 #95471 üzenetére
Még mindig nincs vége, sajnos.
Az első dogol amit meg tudott mondani a szerelő, hogy a koposágvezérlő modul már nem aktív, csak az ecu fejében lévő hiba.
De a 0325 az aktív hiba, meret közben rajta volt a kis ketyere.Amit mondott ő is, ahogyan azt mohabá 007 is ( ): akár gyertya is lehet. És az is bizos, hogy az új knock szenzort túlhúztam.
Szerintem most már inkább nem én nyúlok hozzá...Viszont van egy kérdésem a szenzorral kapcsolatban.
Annyi félétlátok még Delphin belül is, hogy tanácstalan vagyok:
AS10134-12B1/P
AS10134-12B1/SZ
AS10134-12B1/DEL/M
AS10134-12B1/B
ésatöbbi.... ezek az árukon kívül mennyiben térnek/térhetnek el? (minősítés?)
20 éves x16szr-be melyiket?Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
ldn218
tag
Tiszteletem.
A c12nz vezérműtengely egyezik-e a c14nz vezérműtengelyével ? Csereszabatos-e illetve ha igen akkor csak az vagy vezérműtengelyház hengerfej cserélhető-e ?( Van egy astra f 1.4 rossz vezérműtengellyel és öcsém donornak vett egy corsa b 1.2 donornak jó vez tengellyel. )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz cappa72 #95501 üzenetére
Abból amit írtál, én úgy látom, hogy nem az ECU fejében van a hiba, ő hibátlanul működik, és ezért dobja is a P0325 hibakódot, mert működésképtelen a knock szensor (túlhúztad). Ezt a szerelő a ketyerével ki is mérte.
A szenzort nézd meg a Cromax-nál. A Delphi a legolcsóbb. Én más márkát vennék, igaz kicsit többe is kerül. (lehet azért, mert minőségibb) A beszerelést végezze szakember, aki ketyerével a működőképességet is ellenőrizni tudja, számlát, és szakvéleményt is ad, ha reklamálni kell
Ha a gyertyák egyformán vannak kiégve most ne foglalkozz vele. Érdekes, hogy neked 1, és 2 pólusú is jó bele. Nekem a gyárival rossz tapasztalatom van.(Russia gyártmány, gyenge minőségü). Nálam NGK a nyerő.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
nagyúr
válasz mohabá 007 #95503 üzenetére
Persze, nem arra gondoltam, hogy nem működne jól. De most menet közben a 1602-őt nem jelezte, csak a 0325-öt, villogtatásnál azonban még mindig ott a 1602 (tegnap itt visszakeresve azt láttam, hogy 40 ciklus után felejt az ecu, ha nem jön a hiba újra).
(a túlhúzott amúgy jelet ad, de a szerelő nem tudta, hogy annak az értéknek mennyinek kell lennie - lehet, hogy nem hozzá kéne vinni? )Azért gondoltam a Deplhi-re, mert az volt benne legalább 15 évig (ennyi ideje van nálunk az öreg).
Nálam NGK a nyerő.
Több Opelos is ezt ajánlotta.
A régi gyertyák 2 pólusú NKG-k (mint kiderült), a mostaniak 2 pólusú Denso-k.
A szerelő Bosch-t ajánlott. De abból is annyi /kxkckcndedf jelölésű van... számomra kínai (egészen a kód visszafejtését segítő algoritmus megszerzéséig )Meghúzattam amúgy 3-asban egy kicsit a szerelő kérésére a tesztkör alkalmával, nem tapasztaltam/tapasztaltunk megtorpanást vagy hasonlót. Előtte és utána is csak óvatosan mentem vele.
Köszönöm az eddigi tanácsaidat is.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
mohabá 007
aktív tag
válasz cappa72 #95504 üzenetére
Igérem, nem zargatlak többet, de ez a 1602 se egyértelmű hibakód. [kép]
"...RAM: Ideiglenes tároló, véletlen hozzáférésű írható-olvasható memória. Ez egy ideiglenes memória, amelyben a rendszerhibákat, a mért paramétereket tárolják..."
Annyit még megtehetsz, hogy a szenzort kilazítod, és érzéssel csak annyira húzod meg, hogy ne mozogjon, de fixen legyen a helyén. Lehet, hogy a túlhúzástól a szenzorban lévő tányérrugó túlfeszült, de még jó a szenzor. (csak túl érzékeny lett) "...a csavarkötés meghúzási nyomatéka jelentősen befolyásolja a működést..."
Közben gyártottam magamnak egy képet a szenzorról, látszik benne amiről beszélek.[kép]
Uff én befejeztem.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
válasz mohabá 007 #95505 üzenetére
Ezt a képet te csináltad?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
nagyúr
válasz mohabá 007 #95505 üzenetére
Csak "zaklass" nyugodtan, 👍, minden ötletnek örülök.
Megpróbálom még a visszalazítást is.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
mohabá 007
aktív tag
Ha kezedbe volt a tartály sapkája, tudnod kell, hogy szintjelzős e vagy nem.Én csak ezt a 2 féle sapkát láttam.
fékolaj szintmérő nincs
fékolaj szintmérő vanEllenőrizd, hogy a kapcsoló jól működik e. A kézifékkar takaróját húzd fel. Láthatóvá válik egy csavar, rajta anyával. [kép]
Az anyával lehet állítani, hogy hányat kattanjon a kézifékkar, mire fixen tögzíti az autót.
Ott találod a kapcsolót is:[kép]
Ezt a kapcsolót működteti a kérifékkar.[kép]
Ez a kapcsoló úgy működik, mint az ajtónyitás világítás kapcsoló
Ha jól emlékszem, a kapcsolót 2 csavar rögzíti. Valszeg csak annyi a gond, hogy a kapcsoló túl lent van, ezért a kézifékkar csak hozzáér, de nem tudja rendesen benyomni a kapcsolót, ezért viselkedik úgy ahogy.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Luck Dragon #95506 üzenetére
Nem, nem. Ez volt a legértelmesebb alap amit találtam: [kép]. Én csak áthúztam, kiszineztem, hogy átláthatóbb legyen, és feliratoztam, hogy minden része látható legyen, mivel olyan rajzot sehol nem találtam, ahol minden része meg lett volna nevezve. (oroszul meg még fordítani se tudok )
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
ntomka
nagyúr
-
-
nagyúr
válasz ntomka #95510 üzenetére
De van, korábban már írta a 20Nm-t.
Csak nincs nyomatékkulcsom, én meg érzésre húztam rá (nem vagyok valami izompacsirta, így gondoltam, hogy én aztán nem tudom túlhúzni . Hát de.Köszben visszalazítottam, hiba fennáll. Majd délután még próbálkozok lassan fokozatosan ráhúzni, hátha eltalálom - de lehet, hogy egy
nyomorékkulcsalszerk.: nyomatékkulcsal jobban járnék, csak találok valakit a faluban, akinek van...[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
blidn
újonc
Sziasztok!
Előre is elnézést kérek. Nem nagyon értek az autókhoz sajnos. Opel astra F , 1.4 benzin, 1997 ről lenne szó. A problémám az, hogy totál véletlenszerűen nehezen indul az autó. Ez alatt arra gondolok, hogy elfordítom a kulcsot és jön a lutri, hogy most vajon pöccre indul, vagy elfordítva kell tartani a kulcsot x ideig, vagy esetleg többször elfordítani. Nem jöttem rá, hogy mitől függ. Van, hogy 1 hónapig nem jelentkezik, van hogy egy nap majdnem minden indításnál. Van hogy idegbe, van hogy melegbe, van hogy 1 nap állás után, van hogy 10p állás után. Eddigi tapasztalat az volt, hogy a szénszűrő és az ottani kábelek televoltak szénnel. Kitisztítottuk, szénszűrőt cseréltük, de fentmaradt a hiba. Benzinszűrő szintúgy cserélve. Gyertyák szintúgy. Tényleg teljesen véletlenszerű, ez elég bosszantó, mert sosem tudom, mikor gondol úgy hogy nem indul el.. Sajnálom, ha hiányosak az infók vagy valamit rosszul írtam, tényleg tapasztalatlan vagyok még autók terén
-
bul07
nagyúr
MűhelyPRN következője
Fotelnepper: 26 éves Opel Astra GSI16V! Vennéd vagy menekülnél?( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Julot
aktív tag
válasz mohabá 007 #95508 üzenetére
Köszönöm a válaszod! Természetesen a kezemben volt a fékfolyadék tartály sapka. Egy egyszerű, fekete sapka. A te kétféle képed szerint az első. A szerint nincs szintmérő. Viszont nekem a tartály oldalába megy be egy csatlakozó elektromos vezetékkel. ( Kár, hogy nem fényképeztem le ) a neten találtam ezt a képet, ilyen:
A szerelő szerint ez a szintmérő. Én hiszek neki, mert ahogy lentebb írtam is, feltöltötte a tartályt a maximum közelébe, és megszűnt a hiba. Remélem így van...
Azt mondta, azért nem töltötte tele, mert ha cserélve lesznek a fékbetétek, akkor meg ahogy visszanyomják a munkahengereket ki fogja nyomni a tartályból az olajat... Mindegy, lényeg, hogy most jó(nak tűnik)Köszönöm a segítséget!
(#95515) Tikakukac:
Mint látod, van.Üdv.:
Julot[ Szerkesztve ]
...nincs tökéletes ember, csak tökéletes szándék!
-
Sanki
addikt
Valószínűleg itt is a testet adja tovább, simán a csati pin-jébe bedugtam 1 kábelt, a másik végét meg a karosszériához nyomtam és egyből felvillant elől.
Ami még pluszba érdekes, hogy zárt ajtó mellett a multitimer is dolgozik és 1 idő után letilt, egyáltalán nem tudok semmit se felkapcsolni, ameddig nem nyitom ki valamelyik ajtót.. -
Sanki
addikt
válasz Tikakukac #95518 üzenetére
Igen, akkor újra világít minden, de az a baj, hogy miért tilt le a multitimer.. Csak a 2 hátsó nyitó lett betéve.
Vagy ilyenkor valahogy trükkösen kell valamit csinálni? Pl. két kapcsoló be, közben minden ajtó nyitva, vagy esetleg le kell venni az akksit..
[ Szerkesztve ]
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Gondolom már sokan felteték a kérdést amit most en is fel fogok :-)
Autócsere előtt állunk. 3 gyerkőcünk van és mind a 3 még ülésben utazik .
A Zafira Tourert nézegetem abból is az 1.4 vagy 1.6 turbót .Az lenne a kérdésem hogy ezek a benzines erőforások mennyire megbízhatóak? Mire kell vásárlásnál mindenképp odafigyelni, ez a motor.is hajlamos a kokszosodásra? Sokáig az S-maxokat nézegettük mert abban azért csak nagyobb hely van, és a Fordal is jó tapasztalataink vannak . De ami szóba jöhetne 2.0.szívó vagy a.ritka 2.5 T . De ezek már 12-13 éves autók amikre rövidesen lehet kell költeni . Az új Ecoboost motorok meg nem valami megbízható konstrukciók, legalább is.az 1.6, az 1.5 meg elég friss. Szóval így jött képbe a Zafira. Ami még fontos azért benzinesben gondolkozunk mert főként városi es országúti használatra lenne .Pályázni nagyon ritkán szoktunk.
Előre is köszönöm a.segítséget -
aktív tag
válasz Mike81 #95523 üzenetére
Zafira Tourer korai típusokból is van 1.8 szívóbenzines, igaz elég ritka. Csak a motor alapján nézve írnám hogy nézz rá a B Zafirákra is, 2014-ig gyártották őket, és a benzinesekben szívó volt, de abba a 3 gyerekülést mindenképpen próbáld bele, mert mi két gyerekülésünk nem fér be egymás mellé, és az első légzsák nem kapcsolható ki egyszerűen, ha esetleg oda is pakolnál kisgyereket, és ez szempont. A Ford nagyobb méret (S-max, Galaxy), a normális szívóbenzines motor pedig abban is ritka, drágább, és ott belefuthatsz kettőstömegű cserébe is, mert ott egyes szívóbenzinesekben is van.
No money, no honey.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Mike81 #95523 üzenetére
Mivel az autó nem könnyű (1.8 tonna), így én az 1.4-es motort mindenképp hanyagolnám. Az 1.6 sidi turbo sem a legjobb szerintem egy nehéz kasztnihoz (ott a j astráknál volt probléma, hogy túl vékony a turbócső és eltömődik, később már ezt javították és van hozzá új cikkszámon új alkatrész).
Az 1.8-as egy régi motor és ritka még a B zafirából való, általában alacsony felszereltség társul hozzá (annyira ez sem jó választás).Nekünk a 2000-res 130lovas dízel van. Használjuk városba is (de van mellette egy benzines A zafira is), illetve megyünk vele autópályán is. Egy évben kb 15ezer km megyünk vele.
Eddig hibátlan, csak kis gondok voltak. Pl most ment tönkre a hátsó szélső-oldalsó szenzor (ez 6 radaros, ergo holttérfigyelős), kb 2 éve a túloldalt volt ugyanez. Voltak még izzító gyertya cserék, fékbetét/tárcsa cserék, izzó cserék (xenon, utasvilágítás, rendszámtábla világítás), de ez normális.
Az összeszerelési minőség sajnos nem a legjobb (recsegő a műanyagok az utastérben, ha nyomkodom).Szerintem vagy benzines 2000-es vagy afölötti benzines családi autót válassz (pl s-max), vagy dízel zafirát. (az 1.6 sidi c zafira szvsz meg a határon van)
(Egyébként az S-maxokat nem értem miért vannak ennyire túlárazva)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Mike81
senior tag
válasz ArthurShelby #95527 üzenetére
Köszöm a választ. Meg neked is
#davenport. A zafirákat csak is turbos motorokkal nézegetem szivó benyásból nincs is jelenleg csak 1 db hahun, de ehhez a kasztnihoz szerintem rettenet lehet az a blok. S-maxból van kínálat 2.0 szivó benyás csak azok korosabbak már (2007-2008 evjárat leginkabb) szóval lehet hogy jönnek elő a zsebbenyúlósabb javitások meg kérdéses hogy ott is mennyire mozgagja az a motor a kocsit, úgy tudom hogy ezeknél a motoroknál is elkezdődhet az olajzabálás idővel. Ezekben úgy tudom hogy nincs 2tömegű. Amire ti gondoltok hogy ritka a Fordból az a 2.5 T Volvo motor ami nagyon jó konstrukció csak itthon ritkább. A B Zafirával nem foglalkoztam mert oda tuti hogy nem fér el hátra a 3 ülés.
Az S-maxok megbízható autók a gazolajos motor ugye a fanciák hdi motorja ami nagyon jól sikerült. A masik pedig hogy kiveszőben vannak az egyterűek a suv mánia miatt.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Mike81 #95528 üzenetére
2,5 évig volt 2.0tdci S-max-om, nem volt rá panaszom. De lehet, hogy csak mákom volt vele. Na az való 3 gyerek mellé. Mindegy mennyit pakkolsz a kocsiba, fogyasztása csak 150km/h felett megy 7 liter fölé.
(A 2,5 éves átlag 6,3-ra jött ki).
A pözsó hdi nagyon jól mozgatja azt a bódét.
Természetesen a karbantartásokat igyekeztem követni (dízel üzemanyagszűrő, olajcsere 10k km-enként, vezérlés, ésatöbbi)Most is S-max van, az 1.5T Ecoboost. Ez is megmozdul, de azért nem olyan... viszont még a kereskedő is inkább ezt javasolta, mint a dízelt, az éves futásteljesítmény miatt - pedig náluk nem is volt és már nem is volt rendelhető a benzines;
A benzines fogyasztása jóval érzékenyebb a belepakolt tömegre. +2 felnőtt, +1 liter/100km.
Az is igaz, hogy az 1.5T 165LE mellett egy 240Nm nyomaték szerepel, tehát nem olyan vészes. Viszont nagy a bódé.Ha jól tudom, S-max és Galaxy marad a palettán, és lesz belőle hibrid (benzin Atkinson motoros).
Megj.: csak felhasználói szinten tudok nyilatkozni az autókról.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Mike81
senior tag
válasz cappa72 #95529 üzenetére
Szia Cappa! Tudom hogy volt dizel Maxodeg hogy arra is cseréltél. Nyomon követem a Ford topikot is. Mi évente kb 15 000 tekerünk bele a kocsiba szóval a disel emiatt is hátrány lehet. Az 1.5 jobb már mint az 1.6 EB? Olvastam hogy itt is van baj.
Szóval benzines vonalon kellene mozogni de nem nagyon van alternatíva. -
Sanki
addikt
válasz Tikakukac #95522 üzenetére
A két kapcsolót multiméterrel megnéztem mikor kapcsol: akkor enged át, ha "nyitott" állapotban van (tehát kinyitom az ajtót és a rugó visszanyomja a pöcköt.
Kábelen pedig a negatív mozog, simán egy 2 végén csupasz kábellel helyettesítettem a kapcsolókat, amikor a kábelt hozzányomtam a vázhoz, akkor kapcsolt a világítás (elől). -
bul07
nagyúr
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
blidn
újonc
Sziasztok!
Előre is elnézést kérek. Nem nagyon értek az autókhoz sajnos. Opel astra F , 1.4 benzin, 1997 ről lenne szó. A problémám az, hogy totál véletlenszerűen nehezen indul az autó. Ez alatt arra gondolok, hogy elfordítom a kulcsot és jön a lutri, hogy most vajon pöccre indul, vagy elfordítva kell tartani a kulcsot x ideig, vagy esetleg többször elfordítani. Nem jöttem rá, hogy mitől függ. Van, hogy 1 hónapig nem jelentkezik, van hogy egy nap majdnem minden indításnál. Van hogy idegbe, van hogy melegbe, van hogy 1 nap állás után, van hogy 10p állás után. Eddigi tapasztalat az volt, hogy a szénszűrő és az ottani kábelek televoltak szénnel. Kitisztítottuk, szénszűrőt cseréltük, de fentmaradt a hiba. Benzinszűrő szintúgy cserélve. Gyertyák szintúgy. Tényleg teljesen véletlenszerű, ez elég bosszantó, mert sosem tudom, mikor gondol úgy hogy nem indul el.. Sajnálom, ha hiányosak az infók vagy valamit rosszul írtam, tényleg tapasztalatlan vagyok még autók terén
-
marci06p
csendes tag
válasz mohabá 007 #95484 üzenetére
Köszönöm a segítséget!
Holnap vissza is kapom a kocsit. Megosztanám, hogy mi is volt, mert ilyet se hallani, se látni nem volt még szerencsénk. Rakok fel fotókat is.
Szépen sorban ki lett cserélve, ugye a flexcső, a tömítések és az olajbeöntő sapkája, mire jött a membrán tipp oltári büdös volt a szelepdekni fedelének levételekor. Gondoltuk is, hogy minden rendben lesz a cserével mostmár. Úgy is volt, szét volt szakadva és el volt öregedve. Ma kijavították, de utána a motor elengedte az olajat, majd a nívópálca nyílásából meg kispriccelt az ellenőrzéskor. Elvileg azért, mert valamikor valaki ledugózott egy csövet, ami az olaj gázait vezetné el (ennyit tudtam megérteni laikusként), így, mikor az új membránon, az új tömítéseken és már sehol sem tudott elmenni a nyomás okozott már gondokat. Azt értem, hogy eddig úgy, ahogy el-elszivárgott valahol valamennyire. De hat éve van nálam az autó és se műszakin se sehol nem derült erre fény, kétszer volt már vezérlés cserélve és nem okozott eddig semmilyen problémát sem. Rejtély.
Képek a szakadt membránról:
Ez pedig a nekem rejtélyes, ledugózott cső:
Ha esetleg erről volna gondolatotok szívesen elolvasom, egyébként köszi a segítséget, remélem újab hibamentes tízezreket mehetek a félig felújított motorral elől. -
marci06p
csendes tag
válasz Tikakukac #95538 üzenetére
Csak nem lesz ilyesmire szükség.
2014-ben került hozzánk 167.000km-el, egyből vezérlés cseres stb...Egy gyújtógyertyasor cserén kívűl semmi komolyabb baja nem volt soha eddig. Most van benne 220.000km körül és eddig semmi gond nem volt, se Auszrtiában se itthon. Ezért sem értem most ezt. -
Tikakukac
titán
válasz marci06p #95541 üzenetére
Te kérdeztél, én válaszoltam Ahol 1 kókány van, ott lesz még. Vagy van az áldott naiv reménykedés, hogy ez lesz az unverzum első olyan nagyon komplex eszköze, amin csak egyetlen heftölést sikerült bevinni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
addikt
Az enyém tök hamar, pár perc...
marci06p: 6 év kellett, h elszakadjon / elkopjon / eltörjön az a membrán (vagy bármi). Még fél év és elszakad / elkopik / eltörik egy másik akármi ami oda lett csak ragasztva vhova...
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
mohabá 007
aktív tag
válasz marci06p #95537 üzenetére
Az autód eddig hibamentesen működött, a műszakikon ezért nem volt gond. A gubanc 2 hónapja kezdődött.Történetedből azt látom, hogy minden szerelő palira vett, anyagilag jól lehúzott. Ki mennyire,az kidetülhet hamarosan.
- EGR cserélve. A régit visszakaptad?
- Szívósor takarítva. Ha valóban takarítva lett, akkor az EGR csatornákat tudta tisztítani. Ezt csak megbontással lehet ellenőrizni, hogy tiszták e.
- Hardverben gond van, ezért csere, mivel nem jó a motorvezérlés. Motorvezérlés,= ECU.
- Ha cserélte is, akkor a régit meg kellet kapjad. Az a gyanúm, hogy nem kaptad meg, és azért mert az ECU jól tette a dolgát, de mivel a szakadt membrán miatt többlet levegő került a rendszerbe, az ECU szegénykeverékes üzemmódot érzékelt, és orrba, szájba nyomta az üa-got.(14lit).
- Régi cserélt vezetékköteget, gázpedálállás érzékelőt megkaptad?Szerintem a ledugózást most, valamelyik szerelő, aki a szívósornál matatott, csinálta.
A rejtélyes ledugózott csövedről itt egy kép.
Ez a cső csatlakozik a szelepfedélhez, (1) és vezeti el a szelepfedélben lévő kartergázt a fojtószelepházba, a fojtószelep alá (2). Ez a csatlakozás volt neked ledugózva.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
ArthurShelby
addikt
Hali!
Tud nekem segíteni valaki alkatrész cikkszámokkal?
Itt már kinéztem egy cikkszámot (18-as) (13291381), de kéne valami alternatív cikkszám. Az a lényeg, hogy a 6radaros hátsó lökösben a szélső kettő valószínűleg másmilyen érzékelő (a holttérfigyelő miatt), de ilyen van insignia A-ban, astra J-ben is.
A problémám, hogy eddig egyik bontóban sem találtam ilyen szenzort ezzel a cikkszámmal.
1. Az insigniában/J astrában lévő jó/nem jó nekem?
2. Esetleg lehet olyan is, hogy a sima parkradar is jó ide?Ami nem bontó csak itt találtam ezt az alkatrészt, van valakinek jobb ötlete?
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ntomka
nagyúr
Astra H kesztyűtartó világításnak hogy kell működnie? Le kell kapcsolnia ha bezárom az ajtaját?
ツ Headphones on - World off
-
ntomka
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest