-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bexinho23
őstag
válasz Luck Dragon #96551 üzenetére
Igen, ott mar megy az eszmecsere.
-
aktív tag
válasz bexinho23 #96546 üzenetére
Amennyiben az egy normál adásvételi szerződés, akkor nem.
Végét járó kereskedésnél előfordulhat az, hogyha találnak rá madarat, akkor a kezébe nyomják a te és a cég közötti adásvételit az övék mellé, és így köztes adásvétellel zargatják el a madarat autót átírni, így kb. meglesz neki is az összes adatod, de ez szavatossági kérdés ott sem merülhet fel.No money, no honey.
-
bexinho23
őstag
válasz davenport #96553 üzenetére
Rendes, tulajdonjog adasveteli. Indigos, megfelelo jogszabalyok is szerepelnek a nyilatkozatresznel. A ceg fel eve alapitott, kft. Ezt utolag lattam, mikor utananeztem. De ahogy utanaolvastam, eladas szempontjabol nem lenyeges az elado szemszogebol. Lehet tulporgom, csak probalok mindenre felkeszulni.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz bexinho23 #96541 üzenetére
Szia!
Ezt a kérdést legközelebb Luck Dragon által említett topikokba legközelebb! A témára érkező hsz-eket innentől törlöm.
Köszönöm!Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Mi a vélemény az opel màrkaszervizes hasznàltautó àtvizsgálásról? Nem olyan dràga, ezért gondolkodok, hogyha majd veszek, akkor elvinném, nyilvàn nem érint mindent, de talàn jó alapot ad, vagy hagyjam az egészet,és vigyek egy szerelőt aki ért hozzà?
Xbox One: bandymnc
-
mephi666
nagyúr
válasz bandi0000 #96556 üzenetére
márkaszervizekről nekem alapjáraton nincsenek pozitív tapasztalataim... munkatársam új swiftet vett... elvitte átvizsgálásra márkaszervizbe, ahol azt mondták, hogy teljesen kóser minden... kíváncsiságból átvitte a szomszéd maszek szerelőhöz is, aki már azt mondta rá, hogy meg ne vegye, mert rommá volt törve a gép, tekeredett a kasztni rendesen, nem egy életbiztosítás, ha újra koccanna vele... amikor meg asszony megtörte a céges kocsijukat (nem csavarodott a kasztni, csupán egyik oldalon fényszóró környéke meg néhány karosszériaelem tört) ...kihoztak 1.3milliós számlát a végén 1.5 a4-es oldalon részletezve miket csináltak meg rajta... majdnem gtk-ra hozták ki a h astra-t, ami lábán elment baleset után
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
JanR
addikt
válasz bandi0000 #96556 üzenetére
Amikor a 3.0 v6 diesel Signumot vittem oda, akkor konkretan korbealltak a szerelok, hogy eddig meg nem lattak ilyet a szervizbe. 13 eves volt az auto...
A uj K astra-val is vannak erdekes dolgok. Nekem sajnos a szerviz resze nem igazan jott be eddig Opel oldalon.
Ha teheted, akkor inkabb fuggetlen szerelot valassz.
-
addikt
válasz body007 #96540 üzenetére
Sikerült megtalálni a levegőzés helyét, tökéletes minden
Sokkal simábban jár, hidegen váltás közben nem ránt - sztem jobban megy de lehet placebo perszeHozzáfogtam a hátsó telók/rugók/kisebb szilentek cseréjéhez. Ez megy flottul, tegnap már kicseréltem az egyik oldalt
Kicsit masszívabbnak tűnik a bilstein mint a gyári
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
milkabrams
őstag
Sziasztok!
Mennyire élhető egy Astra H 1.6 easytroniccal? Első autó lenne, 2-3 hónapon belül.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
ivana
Ármester
válasz milkabrams #96563 üzenetére
Miért pont easytronic-al? Családból jön?
-
milkabrams
őstag
Automatás autót akarok és csak easytronic váltós astra h-t találtam.
Amit még megfelelőnek gondolok, az a Fiat Bravo 1.4 t-jet, de az fehér holló kategória, illetve 5-ös golf, ami nem lenne meg a rendelkezésemre álló pénzből.Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
addikt
válasz mohabá 007 #96562 üzenetére
User error volt. Amikor leszedtem először a szívócsonkot a blokkról annyira elvoltam a csonk takarításával, h a blokkot megse néztem, h néz ki. Hát ott maradt egy kis (inkább nagy) darab a blokkon a régi tömítésből és nem feküdt fel rendesen csonk
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
ivana
Ármester
válasz milkabrams #96565 üzenetére
Ezeket a robotizált borzalmakat szerintem gyorsan felejtsd el. Rendes hagyományos automatát keress inkább.
-
válasz milkabrams #96563 üzenetére
ivana értek eggyet, tessék elfelejteni.
De már a másik csoportban is írtam hogy mi lenne jó mint kiváltó lehetőség H Astrán belül.Plusz C Vectrát is érdemes megnézni ugyan az a technika.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
válasz milkabrams #96568 üzenetére
Ilyenkor van az, hogy reménykedsz abban, hogy a gyárilag is egy rakat fos majd használtan jó lesz
Nem lesz az. Ha automata kell, akkor legyen rá pénz is.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
milkabrams
őstag
válasz Luck Dragon #96569 üzenetére
1.8/140 benzin és 1.9/150 CDTI-t csak hagyományos automatával szerelték?
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
ivana
Ármester
válasz milkabrams #96568 üzenetére
G Astra? Abból volt sima automata.
-
válasz milkabrams #96571 üzenetére
Igen.
De jól meg kell nézni mert easytronical is volt szerelve az 1.8 is .[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
milkabrams
őstag
válasz Luck Dragon #96573 üzenetére
Akkor valami más márkát kellene néznem.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
válasz milkabrams #96574 üzenetére
Miért kellene?
Egyszerű megkülönböztetni őket. Felső az easytronic az alsó a hagyományos négy és hatsebességes automata.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
milkabrams
őstag
válasz Luck Dragon #96575 üzenetére
Köszi ezt nem tudtam, havonta 12x Hatvan-Budapest út plusz havonta max. 100km városban. Erre kissé húzós lenne az 1.8 benzin, viszont félek a dízel drága alkatrészáraitól.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
válasz milkabrams #96576 üzenetére
Nos 16*116Km+100Km /hó=1950Km * 12/hó= 23472-Km ebbe még számolók kirándulást is és egyebet kerekitek felfelé legyen éves szinten 25,000-Km ami még belefér az 1.8-benzines és olcsóbban jössz ki még mindig még szervizzel is mint egy 1.9CDTI-vel. Mert ezek már benne vannak a korban bőven és lesz mit csinálni rajtuk így ezzel is számolni kell. Persze ez szigorúan ez az én magán és szubjektív véleményem.
És gyanítom hogy az M3-as lesz az irány, arra elegendő az 1.8-as motor maga 140 pacijával.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
bandi0000
nagyúr
válasz Luck Dragon #96577 üzenetére
Laikusként kérdem, de mi az amivel többet kell költeni egy 1.9 re mint 1.8 ra? Kettőstömegű/ turbó? Bàr előbbi lehet 1.8 ba is azt nem tudom
Amúgy ezek az 1.9 ek nem tudják azt, hogy leállítás után jàratja a hűtőt mïg jónak gondolja? Főnök öreg transportere tudja, azt ugye az okosok azt mondják ez az egyik kulcsa a hosszú életnek dízelnél
Xbox One: bandymnc
-
válasz bandi0000 #96578 üzenetére
Nos ha dízelt vesz, magasabb fenntartási költségekért kisebb fogyasztást kap .. Egy tipikus, középkategóriás autónál például bő két liter üzemanyagot meg tud spórolni száz kilométerenként, ami százezer kilométer autóhasználat alatt mai áron számolva úgy 800-850 ezer forint. Nem rossz, mi? A nagy kérdés, hogy a zsebben maradt közel egymillió forintból mennyit kell fájó szívvel odaadni a kék köpenyes uraknak. Ez az, aminek csak a kockázatát lehet mérlegelni, előre tudni lehetetlen.
Dízelnél a kell a turbóval, adagoló, befecskendező meg a jó ég tudja hogy mi nincs bennük i minimum az új árával számolva is hat számjegyű összeg .
Míg a Z18XER azaz 1.8 benzines motor legfeljebb maximum a szolenoid szelep ami darabonként 25,000-Ft de ebből kettő van és kettő okoskerék ami szintén darabja 80,000-Ft a többi nem vészes.
De erről nagyon hosszan lehetne a különbséget írni, de erre a legjobb cikkek a Vezess.hu & Totalcaron kell keresni ami sokkal jobban leírja mint én mint laikus.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Tikakukac
titán
válasz bandi0000 #96578 üzenetére
A bármire. Egy köbméter olyan csetresz van az 1.9-en ami az 1.8-on egyszerűen nincs.
Rakat motor nem villanyos vízpumpás és nem keringeti a vizet tovább, mégis elmennek milla km-t. Aki hülye az bármit tönkre tud vágni.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
bandi0000
nagyúr
válasz Luck Dragon #96579 üzenetére
Eddig csak benzines autóm volt, ês most megpróbálnék eg, dieselt, lehet rossz felfogàs de én úgy vagyok vele, hogy ha 1-2 dràgàbb alkatrészt kell cserélni nem dőlök a tőrbe, mert akkor azzal màr nem lesz gond megint sok évig
Tikakukac:
Igen, csak az autósok többsêge biztos nem foglalkozik azzal, hogy visszahűtse a motort hasznàlat utàn, ezért jók ezek a hülyebiztos megoldàsokXbox One: bandymnc
-
Tikakukac
titán
válasz bandi0000 #96581 üzenetére
Nem is kell, nem is tudod. Ez a hűtés dolog a pályáról lejövős és azonnal leállítós emberek miatt kell leginkább. Ha te simán közlekedtél alacsony fordulaton és megállsz senkinek nem lesz semmi baja.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Tikakukac
titán
válasz bandi0000 #96583 üzenetére
Ezt viszont semmi a világon nem szűri ki, aki ökör volt annak totál mindegy. Sőt, már nem is tudom melyik Vectra volt, aminek a motorja azért lett kukás, mert az emberek úgy használták, ahogy úgy szokás használni. Hanula előadásban volt talán, hogy a motort bőgethetted volna 500k km-t is, semmi para. De valami részleterhelésen talán hengerfejben csinált gondokat, így reccs.
Ez a használtautós vétel ez mindig egy marha nagy rulett lesz.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
odorgg
addikt
Lefújattam pár elemet a G-n:
A leggázosabb rész a tető volt, sok helyen alapozóig hiányzott már a festék/lakkréteg.
Bal első ajtó telibe lett fújva, méteres meghúzás miatt, illetve sárvédőt is javítani kellett.
Hátsó lökös szintén nagyon gyászos volt, majdhogynem több volt rajt a hibajavító/ezüst hammerite, mint az autó gyári festéke
Jobb hátul is volt egy jó 10 centis karc/horpadás. az is meg lett csinálva.
120k-ba fájt a dolog, de most egész pofás lett a jószág
Lényegében körbe lehetett volna fújatni az egészet, kisebb karcok, kavicsfelverődések miatt, de az kb az autó jelenlegi piaci árát elvitte volna, szóval csak a súlyosabb optikai hibák lettek javítva.
Annak örülök, hogy sehol nincs még rajt rozsda. Így 18 év után jól bírja a harcot, a barna halállal szemben.Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
-
ldn218
tag
válasz Tikakukac #96580 üzenetére
Én azért nem sarkosítanám ennyire ezt a diesel dolgot. Az állapot használtan rengetet számít.
Újonnan ültem dieselbe 12 éve megvan. ( ez a legjobb eset ) Vettem bele rendszeres olajcserét vezérlés szettet izzítógyertyát meg Egr szelepet. Én azt mondom hogy ha benzinest vettem volna az alkatrész költség közel hasonlóan alakult volna.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz ldn218 #96587 üzenetére
Én azt mondom te egy hihetetlenül szerencsés ember vagy Ennél még a fapad szívóbenya Astra is megevett 3-szor több cuccot. Sőt szerintem az általam ismert bármilyen kocsi megevett több alkatrészt. Szerintem még a biciklik is.
Céges flotta áll pár száz autóból abból merek ennyire arc lenni, nameg a baráti kör is...
Ami nincs az nem tud elromlani. Egy tényleg ékesített szívóbenya egyszerűen annyival kevesebb tipikus problémaforrást ad, hogy tényleg kell egy atom balek onnan és egy annyira szerencsés, mint te eminnen, hogy boruljon a matek.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ldn218
tag
válasz Tikakukac #96588 üzenetére
Szerintem ez nem szerencse kérdése. Egy gazdája vagyok nem ütöm vágom. Tudom hogy kell használni a turbódieselt, tudom milyen üzemanyagot használjak és hogy tankoljak. Egyszerűen oda figyelek az autóra. A sofőrök igen nagy százaléka a motortérbe sem néz be. Az autók legnagyobb ellensége a felhasználó. A használt piac nagyon teli van ezekkel a levetett sz@rokkal és itt már a diesel érzékenyebb mert az alkatrész árakat vastagabb ceruzával írják.
-
Tikakukac
titán
válasz ldn218 #96590 üzenetére
Ó dehogynem, amit írtál extrémen kevés probléma, sőt, igazándiból konkrétan hihetetlen is, hogy egy stabpálcát nem kért még az az autó, se semmi mást.
Konstrukciós hibákat te ha arcon pörögsz sem fogsz tudni a vezetéseddel megfogni. Se azokat a dolgokat, amik tönkremennek, mert egyszerűen x km után el fognak kopni. Magasnyomású, befecskendező rész, stb. Nyitogathatod te a motorteret, felnyitok én neked akármit a parkolóban, kíváncsi vagyok mit mondanál meg a motorról. Sokat nem, olyan komplex az egész.
Faterék többnyire autószerelő másodvégzettséggel gurulnak, milliós km-el a hátuk mögött, csakis MOL-nál tankolnak, 2 kézben vannak a kocsik. A flottát a kezelő visszadobta a Rangerekből, mert olyan sz@rok voltak, hogy 2 javítás között volt, hogy a szervizudvarból nem bírtak eljönni.
Amit írsz az még a zöldséges merciknek is becsület lenne, nem még egy mai TD-nek.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
mephi666
nagyúr
válasz Tikakukac #96591 üzenetére
annyi, hogy egyszerűen "ki lehet fogni" mindenből a jó dolgokat... egy mosógép nem személygépkocsi komplexitású: 14éve vettünk indesit mosógépet, amire szervizben dolgozó ismerős mondta, hogy "jajj, azzal mennyi bajotok lesz... drága hozzá az alkatrész is" ...annyi bajunk lett, hogy 12 évig használtuk probléma nélkül (2 személyre mostunk végig, végén már fiunk ruháit is... pörgött elég sokat a gép) ...végére azért rohadt már itt-ott, de ettől függetlenül szerintem még most is tenné a dolgát, ha nem cseréltük volna le csereprogramban újra ugyanígy nagy ritkán autóból is tuti ki lehet fogni sokat bírált típusból is azt az 1 példányt, ami az adott ember kezében sokáig eljár problémamentesen
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Tikakukac
titán
válasz mephi666 #96592 üzenetére
Oké, én ezt értem, ezt hallgatom 10+ éve én is. Hát azt mondtad ez a laptop egy szar, mégis megy 5 éve és semmi baja. Igen bzdmeg, a tied megy 5 éve, a maradék 99% meg a kukában van a gari után 2 héttel. Itt tényleg az a gond, hogy nehezen vonatkoztat el az ember az ő 1 példájából egy piaci egészre, de már csak egy műszaki bonyolultságra is.
Most akkor csinál az a fecske nyarat vagy sem?
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
nagyúr
válasz mephi666 #96592 üzenetére
Egyetértek.
Hasonlóan mosogéppel jártunk így, 14 év után cseréltük le, meg is lepődött a csereprogramos fazon (pedig mi 2-en kezdük, most 5-en vagyunk).
Öregecskével az idei évtől vannak gondok, de hát 20 éves hibamentes ciklus után most azért már fáradnak a dolgok rendesen. Nem panaszkodom rá, árát már megszolgálta bőven.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
mephi666
nagyúr
válasz Tikakukac #96593 üzenetére
nem azt mondom, hogy ez a jellemző, csupán nagy ritkán lehet a csillagoknak olyan együttállása, hogy megfelelő kezekbe kerül egy olyan "rendszer", aminek véletlenül minden főbb komponense átlag feletti minőségű, így kiemelkedően hosszú időt fut nagyobb probléma nélkül nem ez a jellemző, viszont nagyon ritkán előfordulhat, akármilyen hihetetlen is
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Tikakukac
titán
válasz mephi666 #96595 üzenetére
Persze, ezt írom. Tudok olyan bizonyítottak tokrepedős GPU-s gépet, ami 12 éves és mai napig megy. Szerintem működőt nem nagyon ismerek még egyet az országban már vagy 7-8 éve.
Ettől ez jó? Nem, nagyon nem, egy vödör hulladék. De van pár % kivétel. Ha valaki erre alapozva vásárolgat autót is Hallottam már fura autóvételeket szín, lökhárító, 1 darab extra miatt, de erre a mák faktorra rámenni igen kemény.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
HoaryFox
Topikgazda
Kicsit elsodródtunk a topik témájától.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
2015-ős J Astra vagy szintén ebben az évben kiadott Insignia 2.0CDTI ?
Melyik lenne jobb választás?A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
mindthecrap
aktív tag
válasz Luck Dragon #96584 üzenetére
Így van, én ezért vettem újat, erre úgy vigyázok mint a hímes tojásra és csak magamat okolhatom ha bármi van. Egyébként meg volt a kísértés, hogy valami 3-4 éves de komolyabb autót venni, de egyszerűen annyi embert látok ismerősök, kollégák között, hogy csak gyilkolják az autókat, hogy egy életre elment a kedvem a használt autótól. Persze tiszteletben tartom, hogy sokan nem tehetik meg, de sokszor tényleg drágább a leves, mint a hús.
A másik, hogy fórumokon mindenki szajkózza ezt az "állapotot veszünk, nem kilométert", de azért megnézném ezekből az emberekből hányan tudják reálisan felmérni az autó állapotát meg a tulaj habitusát. Én is vettem anno egy gyönyörű, megkímélt, rendszeresen szervizelt H-t 260 ezerrel, ez 10 éves autónak pont reális futás volt, mindenki veregette a vállam milyen okosan döntöttem. Mégis ráment a gatyám is, mert 300 felé egyszerűen elöregszik a legtöbb alkatrész, és nem kell nagy dolgokra gondolni, kétszer durrant el pl vízcsövem mindkétszer a lehető legrosszabb helyen (Ferihegy érkezési oldal, Károly körút belső sáv, délutáni csúcs), másodszor hengerfejes is lett az autó, 34 fokban pillanatok alatt megfőtt a motor. Pár ezer forintos alkatrészről van szó, de csak a két trélerezés volt 45 ezer forint plusz a járulékos károk amiket csinált). Kezdett már szétesni a katalizátor is, vásárlás után másfél évvel műszakin már csak jóindulattal ment át, ezt pl hogy állapítod meg vásárláskor, hogy a katalizátor nem lesz két éven belül kuka? De még sorolhatnám reggelig, az 1 millió forintos autóra simán ráment még 1 millió 3 év alatt ha az LPG rendszert nem is számolom.
olyan cérna vagyok, akit anyám százszor tűvé tett
-
ArthurShelby
addikt
válasz Luck Dragon #96598 üzenetére
Ha jól értem a kérdést, akkor K asta, vagy faceliftes insignia?
Full más kategória a kettő, az egyik nagy autó. Szerintem egyikkel sem tudsz félre lőni. Akkorra már az insignia kiforrottabb lett, viszont a nagy súly megmaradt. Ellenben a K astra könnyű (itt többeknek is van a topikban), de azért annyira megbízhatónak nem tűnik (bár az is igaz, hogy ezek csak kis hibák).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat