-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Ezeket már nem lehet / kell légteleníteni, nem? Mondjuk azt nem vágom, h csinálják meg maguknak... De mikor feltöltöttem utoljára fagyállóval, masszíroztam a hűtő és a blokk közötti csövet (még a zsigulinál rémlett, h úgy csináltuk). Az a cső egyébként felmelegszik ha bemelegedett a motor. De úgy rémlik, h régebben forróbb volt (alig lehetett megfogni)
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
addikt
válasz Tikakukac #97803 üzenetére
z16xe1, nem kellett semmit csinálni valóban, feltölt, pár kör a faluban, rátölt, ha a felesleget kinyomta.
c14nz-nél viszont volt egy kis becsavarható érzékelő egy saruval, az a vízkör legmagasabb pontja, ott simán megszorult a levegő, kicsavartuk és megvártuk míg odaért a víz. Ennél még nyomkodtuk a csöveket hogy tuti legyen.5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
addikt
(Bicska) kulcs két mikrokapcsolóját kicserélhetem, nem lesz belőle semmi gond? Forrasztani tudok, csak az immo miatt kérdem.
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
addikt
válasz Tikakukac #97806 üzenetére
Nem tudok olyan dologról amiért gond lehetne belőle, ergő simán cserélhető. Viszont nem szeretek biztosra menni és nem költeni feleslegesen egy centet sem.
Na jó, végülis ez csak két vezeték, ami zár vagy nem zár, a végén mi van az nem fontos. Jól van, meggyőztem magam.
Már rémeket látok a mai tech piacot elnézve (apple)5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
nagyúr
Arra esetleg figyelj, hogy ne pillanatforrasztóval, hanem állomásos pákával forrassz, ha lehet. Ezt javasolták nekem korábban.
Az elektonika manapság tud érzékeny lenni, és a pillanatforrasztóknál feszültség alatt lehet a hegy, állomásos esetén nincs ilyen.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
adorjant
senior tag
válasz adorjant #97724 üzenetére
Csak hogy más is okuljon a dologból, úgy fest, meglett a hiba oka...
Lekerült a sebességváltó, és egyből szemet szúrt a hiba:
Eredetileg valóban főtengely jeladó hiba történhetett, és a kiszedésekor, vagy a javítás közben a rögzítő csavar és annak környezete eltört. Ez a főtengely szimmeringen van, tehát egy szimmering cserével meg lehetne oldani. Hát persze, majd emiatt leveszem a váltót, még mit nem, gondolhatta a szerelő, aki okosba' VISSZARAGASZTOTTA A DARABOKAT, majd szépen betette oda az új szenzort. Persze sokáig nem maradt egyben ez az "alkotás", így a szenzor több millimétert tudott mozogni a helyén, ami így nyilván ki tudja milyen jeleket vett a póluskerékről és továbbított a motorvezérlőnek...
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!
Van ilyen? Tényleg erre tart a világ?Most rakják össze, a rengeteg tesztelés és próbálkozás, és a váltó le-fel szerelése, és persze a járulékos költségekbe (ha már lent van, váltóolajcsere, generátor csapágy,stb.) bele sem merek gondolni, pláne a hiba okának tükrében...
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
Topikgazda
B Vectra Z16XE-nél is olyan 82 fok körül áll a mutató télen-nyáron, na jó, városban nyáron fel tud kúszni 90-ig.
Beszéltem ex-Opel kereskedés vezetőjével, azt mondta, ezek új korukban is ilyenek voltak, ez nem bug, ez featureJelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Tikakukac
titán
válasz adorjant #97810 üzenetére
Igen, ide tart. Egy egyszerű festő-kőműves annyit nem tudott megoldani, hogy a falnál derékszög legyen. 1m-en van benne már 4cm. Sarokbútorunk van/lesz, direkt kifejezetten kértem, hogy dolgozza meg a falat, mert már a 60-as derékszögemmel látom, hogy nyílik szét a két fal egymáshoz képest.
Nem sikerült megoldani. Pedig ez egy főtengely szimmeringhez képest elég egyszerű feladat.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
bul07
nagyúr
Annak még néz utána hogy ha sokáig nincs ellem benne esetleg újra párosítani kell e a kulcsot a kocsihoz.
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
Ó bocs azt hittem VW fórumba vagyok, ott tuti figyelni kell ilyenre,
Opel kulccsal eddig egy 2003 Corsa kulccsal volt dolgom, de csak ház csere( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Van esetleg valakinek tapasztalata az utóbbi években a Zafira Tourer-be is beépített 1.6 turbo benzines motorokkal (136-170-200 le-s variációkkal volt szerelve)? Ha igen, mennyire megbízhatóak ezek a motorok? Mire érdemes odafigyelni ezeknél ha ilyet szeretne vásárolni az ember? -
addikt
válasz Tikakukac #97812 üzenetére
Sajnos ha vmit (jól) meg akar csinálni az ember azt lassan tényleg magának kell "kitanulni". Hálisten, tele a youtube tutorial-okkal így csak idő / kedv (nameg szerszám) kérdése
Én most rendeltem a kínaiktól egy gömbfej / szilent szerelő szettet, kb. egy lengőkor átszerelésének munkadíjából kijött, innentől annyi szilentet szerelek amennyit akarok[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Tikakukac
titán
válasz body007 #97817 üzenetére
Mondjuk abból kiindulva, hogy szó szerint terepjáró üzzemódban fut a kocsi élete harmadában szabolcsban és gyári minden szilent és futómű dolog, kivéve a hátsó telókat meg az első stabpálcákat... olyan sokat nem kell szerelned szerintem majd
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Zolabol
tag
Közben teszteltem a hűtőrendszert, mondtam, nem megy a mutató nagyon felfele, megáll 80-85 körül.
Most rádugtam az obd-t. Ide oda mentem a városban, nem túl nagy forgalom, tényleg 80-85 körül volt.
Megálltam, kicsit járattam, picit túráztattam, és felment szépen lassan egészen 100-ig, ott bekapcsolt a venti és vissza 90re. többször ismételtem, működik.Ami fura, az autó visszajelzője megállt 90 foknál, tehát 100 fokos obd visszajelzésnél is 88-90-en állt. Ami biztos 100 fok mert elindult a venti.
80-90 között pontosan mutatta, efölött már nem...
-
,
addikt
válasz Zolabol #97823 üzenetére
Járó motor mellett nekem a B Vectránál is kb 100C foknál indul a venti, azonnal nyomja is le a hőfokot. 100C fok fölött csak akkor láttam az autót, amikor hengerfejes volt, meg amikor sérült volt a venti egyik vezetéke, és kis fokozaton nem tudott elindulni, hiába is küldte a hőgomba a jelet. (Leállított motor mellett nem tudom hány foknál kell indulnia, de szükség esetén olyankor is be szokott kapcsolni, majd automatikusan le is áll. Amikor sérült volt az egyik vezeték, akkor az sem kapcsolt.)
-
Zolabol
tag
válasz Tikakukac #97825 üzenetére
Igen mondtátok, csak azt nem gondoltam, hogy egy bizonyos tartományban hamis, hanem úgy összességében :)
Túráztatás úgy történt, hogy álló helyzetben pörgettem 1500-3500 között.
Kb 5perc kellett, hogy beinduljon a ventilátor.
Ha ez gond, akkor szerinted mi lehet a baj?UI. Fűtés letekerve, nem ment.
[ Szerkesztve ]
-
totyino77
tag
hello srácok tudja valaki astra h kombinál, hogy zárom le a hátsó ajtót manuálisan ha pl: lemerülne az akumlátor?
a 4 ajtót letudom zárni a kulcsal de a hátsó ajtóra nem jöttem rá[ Szerkesztve ]
Mindíg jelezz vissza ha kell, ha nem ez a korrekt !!! totyino77 felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + a mostani!
-
totyino77
tag
Mindíg jelezz vissza ha kell, ha nem ez a korrekt !!! totyino77 felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + a mostani!
-
-
totyino77
tag
jaja a csomagtér ajtó, mert mondom a szitut 1 hetet állt az autó, kinyitottam az ajtókat kulcs gombal de már nem indult be a kocsi annyira hogy már nem is birtam visszazárni kulcs gombal az ajtókat, a 4db oldalsó ajtokat lebirtam manuálisan zárni ahogy a videon is volt de a hátsó csomagtér ajtót nem tudtam zárni meg nyilván a tanksapkát sem, azért kérdem hogy van e valami módja
Mindíg jelezz vissza ha kell, ha nem ez a korrekt !!! totyino77 felhasználónak 50 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! + a mostani!
-
addikt
válasz totyino77 #97834 üzenetére
Szerintem nincs, ha annyira kuka az akku hogy nem zár le, akkor nem is szabadna nyitnia, de ha mégis akkor zárni is tudna. Nem a kulccsal volt gond? Próbáld meg a belső gombbal lezárni ilyen esetben, anyós oldalról, mert úgy zárva is marad ha csukod az ajtót, csak a kulcsot ne hagyd bent.
Ha meg töltöd az akkut, akkor tessék lekötni, addig nem nyílik a csomagtér.[ Szerkesztve ]
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
Tikakukac
titán
-
addikt
-
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #97844 üzenetére
A teljes autó?
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ncc1701
veterán
válasz body007 #97840 üzenetére
Termosztát az nem digitális, h vagy nyit, vagy zár, de ha 90 fokos a cucc, és annyi a víz, ott azért már nyitnia kéne.
Egyébként sok belőle a vacak, szerelő havernál, mikor voltam, egy fiattal a srác már a 3-ik termosztáttal ment vissza. Asszem harmadjára megvette a gyárit, mert elege lett. -
nrg.960
tag
Astra G Classic II (2008) -t szeretnék "multikormányossá" alakítani. Még annó dobtam bele egy Kenwood KMM-BT306-ot. Így a rádió elvileg tudja ezt a részét.
Multikormány, kormány átvezető, és egy kenwood-opel adapter beszerzésén kívül van még valamire szükségem? Csak összedobom és ennyi? Nem vagyok túl nagy szaki.Köszönet
Nem vagyok a szavak embere..
-
addikt
válasz totyino77 #97842 üzenetére
A régi 92 foknál még meg se mozdult az új már nyitva volt bőven (lehet teljesen, nem tudhatom, h az a ~5 mm elmozdulás mit takar, de tovább nem főztem). A régi egy nevesincs vmi (motorad) az új meg febi
#97844mohabá 007:
nem biztos, h bekapcsol mivel mostmár elengedi hamarabb a vizet a radiátor felé. Gondolom a régi is kinyitott valahol (vagy résnyire mindig nyitva volt). Este megfőzöm rendesen azt a levest mostmár csak a régivel#97843Tikakukac
Még nem tudtam tesztelni, de a melóhelyre vezető hatalmas 8 km-es távon (+ pár perc alapjárat -6,5 fokban) már feljebb ment a víz mint 80 fok. Eddig ügye nem érte el a 80at tartós terhelés mellett sem csakha megálltam (dugó) ment fel 100 körülre és kapcsolt a venti.#97846ncc1701:
vmi gyanta vagy miszösz van benne ami kitágul a rugó meg visszatolja a helyére ha kihűlt - valahogy így olvastam Egyébként amit kiszedtem a rugója is fele olyan erős volt mint az újnak.Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P