-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz Borzoló #98186 üzenetére
Leírom mégegyszer, picit részletesebben, bár a többiek kommentjeidre adott válaszaidból úgy érzem, hogy galambbal próbálunk sakkozni...
Igen, sajnos Magyarország az a banánköztársaság, ahol semmilyen, nem a gyár által az adott autóhoz kiadott alufelnit nem fog elfogadni a rendör, és csak a vérmérsékletétöl fog múlni, hogy szankcionál-e emiatt, és ha igen, miként szankcionál.
Ez lehet csillivilli sokszázezres márkás felni, akár E21 racse felni.
Söt, az sem izgatja a tisztelt hatóságot, ha a felni rendelkezik mindenféle, fejlett nyugati országokban elfogadott tanusítvánnyal, ami nincs beírva a forgalmidba, az hivatalosan illegális átalakítás, és büntethetö. A beíratás pedig felér egy maxpontos talajgyakorlattal.
Tele van ezzel a net, hogy az utóbbi években hatványozottan rászálltak a "tuningolt" autókra a szervek.
Ettöl függetlenül lehet, hogy pont Neked hatalmas mákod lesz, és hosszú ideig nem fog senki cseszegetni miatta (sem a lámpa miatt), de az is lehet, hogy holnapután kiint a fakabát, és rögtön magánál is tartja a forgalmidat.
Ismerösnek amiatt a hátsó lámpa miatt akarta elvenni a forgalmit a rendör, amit az Irmscher (gyári Opel tuningcég) gyártatott ugyanazzal a céggel (SWF), aki az összes Astra gyári lámpáját gyártotta éveken át, pusztán az Irmscher cég szürkére gözöltette a búra felületét, nem piros-sárgára, mint a hagyományos Astrákon, emiatt gyári a fényereje, minden E-jel benne van a lámpában, hivatalos német papír nála volt róla, mégis csak a rendör jóindulatán múlt, hogy még elengedte.
-
nagyúr
válasz Szada85 #98201 üzenetére
Sajnos még a jogszabályváltozások miatt is kekeckednek... Após megvette az autót, gyáriag olyan volt a kialakítása, hogy az első fényszórónál kerek alakú keret volt. 10 évvel később a KPM-nél leszedették vele, mert nem volt szabályos (gyárit leszedni hirtelen: gyakorlatilag letörögette a keretet, és úgy elfogadták). Hiába hogy gyári volt, úgy helyezték forgalomba (!), évekik így vizsgáztatta a KPM-nél... abban az évben változott a jogszabály, és már nem volt elfogadható.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
zolikaDB
veterán
Na, holnap kuplungszerkezet-csere.
Luk-Valeo-Sachs a cél, hidraulikus csapágy van benne alvázszám alapján, 100e-s ajánlatot kaptam munkadíjjal.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Hétvége óta keresek a szegény kisöreghez első ülést. 21 év alatt kiültük. Astra F classic sedan, x16szr.
Egyszerűen nem találok hozzá... legalábbis olyat, amit beletennék.
Valaki említetttee, hogy Vectra-é is mehet bele (de melyiké?).... és hiába kerestem, nem találtam meg a hozzászólást.
Van esetleg ötletetek?[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz Tikakukac #98205 üzenetére
Köszi!
Valahogy erre számítottam (vettem már néhány B Vectra alkatrészt, mert hibrid az F Astra-m )
Akkor keresés majd újraindul.
Remélem lesz valami értelmes, aminél még tart a derék részen az ülés - talán ez a legfontosabb.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
illes0102
aktív tag
Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni tőletek. Van egy 2010-es J Astrám, egyik napról a másikra elszállt a központi zár. Nem nyitja/zárja egyik ajtót sem kivülről és belűről sem. Még az ajtó nyitó kar sem nyitja ki, csak a "pöcök" feljön. Tanksapka zárva, csomagtér nyitva. Csak a vezető oldalit tudom nyitni kulccsal.
KIcseréltem az 10-es biztositékot már, leszedtem az akksit éjszakára de semmi.
Esetleg valakinek volt hasonló problémája, megoldása rá? Köszönöm előre is. -
bul07
nagyúr
válasz Borzoló #98197 üzenetére
Van ott még sok kép
https://magyarorszag.hu/jszp_szuf
Ügyfélkapu vagy más azonosítással való bejelentkezés szükséges
Ha nincs lehetőséged akkor esetleg letölthetem már amit enged letölteni és e-mailbe át tudom küldeniÍzlések és pofonok a felni dolog, mondjuk én eleve a gyári kinézet híve vagyok, vannak jó dolgok amikkel lehet egy kocsit fejleszteni csak az szerintem nem kívül lehetséges
(ilyen felniket legtöbbek Ladákon láttam, és a kafer vonalon, nem az igényesség jele volt errefelé)Mint ahogy engem az nem igazán érdekkel hogy kívül koszos kicsit a kocsi ha belül ahol én ülök patyolat tiszta
Előbb fogom a belsejét kitakarítani mint a külsejét, nem adok a külsőségekre[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
nagyúr
válasz illes0102 #98207 üzenetére
Hát... nekem F Astra van, iylenek voltak:
- Vezeték szakadás volt bal hátsónál - megforrasztottam, jó lett.
- A rudazat lecsúszott, mert fellazult a csavar - hornyot reszeltem a csavarnak, visszacsavaroztam, azóta jó. Itt a hibajelenség az volt, hogy féligmeddig néha nyitott, néha zárt... vagy nem.
Sajnos ez őskövület technika; lehet, hogy nálad már teljesen más a felépítése, így a hiba/hibalehetőség is.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
,
addikt
válasz cappa72 #98206 üzenetére
B Vectrának nagyon jó ülései vannak, simán levezettem vele Görögországig (/horvát /olasz, stb.) úgy, hogy nem kellett kiszállnom egyszer sem (tankolni szoktunk csak megállni, aztán nyomás tovább). G Astra ülése viszont már egy Budapest-Győr távon elviselhetetlen volt számomra, annyira kényelmetlen volt nekem, akárhogy is állítottam. A G Astra ülése nekem kemény volt, nem volt oldaltartása sem, és gyakorlatilag rajta ültem az ülésen, nem benne, kényelmes egy kicsit sem volt. A B Vectra esetében meg benne ülök (tespedek) az ülésben, jó oldaltartás, kényelmes, állítható deréktámasz és társai, ég és föld a különbség.
Hogy aztán ezt át lehet-e rakni Astrába, azt nem tudom, de gondolom ilyen oldallégzsák meg ülésfűtés dolgokat kapásból bukod olyankor. -
Tikakukac
titán
G-ben B Veci bőr ülések vannak. Igazándiból minden ugyanaz, kivétel a fűtést. G-ben 5 fokozat van talán, Vectra csak 1. Ez másképp is megy, szóval itt okosítani kell rendesen a vezetékeket is. De ez a második telük a kocsiban, működnek kiválóan, az állítható deréktámasz meg remek extra.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
nagyúr
Nézegettem bontószökevény üléseket... hát nem tudom. Lehet, hogy azért egy párat megnézek, mert attól ami most van csak jobb lehet.
Légzsák és ülésfűtés "hidegen hagy" - bár mondjuk lehet, hogy azért az ülésfűtést (ha olyat sikerülne venni) megbuherálnám, alapos utánajárást követően. Mert ha csat 12V kell neki, akkor valahogy megoldom (fordulatszámmérős óracsoportnak is behúztam a kábelt).@#98212Tikakukac
az állítható deréktámasz meg remek extra.
Na ez az, amire tényleg fáj a "fogam" (merthogy mind a Galaxyban, és a két későbbi S-max-ban is hozzászoktunk, 250km-t simán egyben lenyomok vele...)[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Tikakukac
titán
válasz cappa72 #98213 üzenetére
Nekem mivel magas és vékony vagyok így is kényelmetlen, nekem a kagyló lenne a jó kihúzható combtámasszal, de mivel 95%-ban nem én használom így nem azt vettem, mert ebbe beülni könnyebb.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
nagyúr
válasz ArthurShelby #98215 üzenetére
Örülök, hogy célba ért!
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Tikakukac
titán
válasz zolikaDB #98217 üzenetére
Nem vagyok a kocsi közelében sajnos
Ugyanaz gyerekek, teljesen ugyanaz. A sín, a teteje a háta, mindene, semmi különleges nincs bennük, mindenük egyforma.
Dugó lehúz, 2 csavar ki, ülés be, dugó rá, 2 csavar be. Az ülésfűtés az szopó, az igaz.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
zolikaDB
veterán
Srácok!
Váltóolajat érdemes cseréltetni 205e km-nél? (Z14XE) -
HoaryFox
Topikgazda
válasz zolikaDB #98219 üzenetére
Én pont mostanában gondolkodok rajta, egyes-kettes már nem megy olyan flottuk hidegen (picit melegszik és már jó), mondjuk én már 270k+ km-nél járok (Z16XE)
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
,
addikt
válasz Tikakukac #98223 üzenetére
Nem mértem le egyik ülést sem, lehet, hogy méreteikben egyeznek, de sem ránézésre, sem benne ülve nem tűntek számomra egyformának. G Astra ülése nekem kemény volt, semmi oldaltartása sem volt, 40-nél a körforgalomban már le akartam esni az ülésről. Nem benne ültem az ülésben, hanem rajta. B Vectra ülése ezzel szemben vaskosabb, kényelmesebb, fotelszerűbb, és ugyanabban a körforgalomban 70-nél is még benne maradok az ülésben, megtart az ülés. B Vectra ülésében 1000+ km-t is végig tudok ülni egyhuzamban, G Astra ülésében nekem már 100 km után is kényelmetlen volt, akárhogy is állítottam azt be.
G Astra ülése így nézett ki: Link
B Vectra ülése meg így: Link -
Tikakukac
titán
Bízz bennem, hidd el, nekem még atomjaira is kellett bonatom a Vectra ülést, mert varrni kellett 2 helyen.
Az a gond, hogy Vectra ülésből a sima változatból is volt több fajta. Úgy nézve talán lehet akkora diffi. Oldaltartása egyiknek sincs, ahhoz a rendes combtámaszos verzió kell, mert ott kagylósabb a forma. A többi sima dikó.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
,
addikt
válasz Tikakukac #98226 üzenetére
Rendben, legyen így. Ettől függetlenül ha megnézed a 2 képet, te magad is láthatod, hogy teljesen eltérő a 2 ülés. A B Vectra ülésénél comb résznél is oldalt fölfele "kiáll", illetve a háti résznél is kétoldalt. Ennél "bele" ültem az ülésbe, és két oldalról előrébb/följebb volt az ülés két széle, mint ahol a hátam/combom volt. Ez már tartott nekem annyit, amennyit kellett. Ez az érzés viszont a G Astra ülésénél teljesen 0 volt, semmit nem tartott az ülés, szó szerint a kormányba kellett kapaszkodnom, mert csúsztam le az ülésről. Ennél "rá" ültem az ülésre, és nem "bele" ültem. Szinte teljesen vízszintes volt az ülőlap is, és a hátlap is. Ezen kívül a B Vectra ülésében a hátam is tudott egy kicsit beljebb süllyedni, míg a G Astra ülése túl kemény volt, nem volt semmi mozgástere a hátamnak az ülésben. Az egyik inkább tűnt fotelszerű ülésnek, a másik csak egy olcsó irodai szék hatását keltette annak minden keménységével és kényelmetlenségével együtt.
G Astra ülésében csak pár ezer km-t vezettem, B Vectráéban közel 200ezer km-t. Számomra ég és föld a kettő már 100 km megtétele után is, hosszabb utak során pedig szó szerint kínzás lenne nekem a G Astra ülésében ülni, míg a B Vectráéből ki se akartam szállni 1000 km megtétele után sem, annyira jól el tudtam benne helyezkedni (177 cm/84 kg).
Lehetséges, hogy G Astrában csak a legalapabb üléshez volt szerencsém, és B Vectrában meg egy jobb változathoz, ezt nem tudom, de én a fentieket tapasztaltam. -
Tikakukac
titán
G Astra ülésben lement 188k km vagy mennyi és Vectra B-vel lassan 20k. Mondom, ugyanaz. Én majdnem 190 vagyok 30km után pont ugyanolyan sz@r ez is, a deréktámasz annyit segít, hogy nem zsibbadok, csak deréktől lefele
Ami diffi van az az, hogy én majdnem biztosra mondom, hogy más a szivacs az egyes verziókban, a plüss, a fapad G Astra classicii és a német között is van eltérés. Nem beszélve a bőrökről és recarorol meg ezek kombójáról.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
,
addikt
válasz Tikakukac #98228 üzenetére
Én mondjuk nem zsibbadok egyikben sem, csak a G Astra ülésébe nem tudom a hátam belenyomni, nem vesz körbe az ülés, és semmi tartása nincs, le akarok csúszni róla folyamatosan az erősebb kanyarokban. Túl kemény nekem, egyáltalán nem kényelmes. A B Vectrában a deréktámasz nekem teljesen hátra van tekerve, így tök kényelmesen bele tudok süppedni az ülésbe, kényelmesen ki van támasztva a hátam anélkül, hogy egy kicsit is nyomná az ülés.
A szivacs is biztosan más, mert a G Astra ülésében én nem is éreztem semmi szivacsot, elég rendesen kispórolhatták belőle, pont ezért is volt már bántóan kemény az az ülés, kb mint egy olcsóbb irodai szék.
De a B Vectrában is csak az első 2 ülés ilyen jó szerintem, a hátsók már ott is túl kemények nekem, meg ugye ott nincs nagyon állítási lehetőséged sem, csak a fejtámla magasságát, dőlését, meg a könyöklőt tudod állítani, magát az ülést nem. Elöl meg ülésmagasság állítás, kormány állítás, ülés előre-hátra, stb., stb., teljesen jól magamra tudom állítani az egészet. Az én méreteimhez, üléspózomhoz teljesen tökéletes. -
Tikakukac
titán
Amit te keresel az az állítható combtámaszos verziós ülés, annak van oldaltartása, cserébe tényleg macerás beleülni meg kijönni, legalábbis macerásabb mint a simákból. A csúcs persze a rendes sport recaro.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
-
Tikakukac
titán
A "nagy" recaro utcaira totálisan fölösleges. Ha nincsenek ízületi bajaid a combtámaszos egy jó kompromisszum. Mivel muter vezeti az autót legtöbbet, így ez van, maradt a "sima" bpr b veci ülés.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #98233 üzenetére
Ahham, de nyilván erről tudtam mikor vettem őket Ahol beleülsz ugye középen téglalapokból van összerakva az egész és a középsőnél a varrás elkezdett elengedni. De mivel amúgy az ülések szépek voltak, áruk is és a lényeg, hogy nem voltak agyonkopva és anyagukban szétszakadva ezerszer jobb vételek voltak, mint azok amiknél legyalázódott a szegély és rendesen fel kellett volna újítani őket.
Maga a huzat leszedése volt a melós egyedül, az újravarrás az volt egy 20 másodperc és pénzt sem fogadtak el a kárpitosnál Most télen pedig az ülésfűtés fuh, azért más világ így, beltéri kiegészítő fűtéssel meg vízmelegítővel a kinti -10-ben is reggel leolvasztott ablakokkal, meleg beltérrel és azonnal langyosat fújó kocsival kiállni az udvarról.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
,
addikt
válasz Tikakukac #98232 üzenetére
Tudtommal nincsenek ízületi bajaim. Hátam/derekam is csak egyszer fájt, amikor befeküdtem előző asszony speckó matracába, amit direkt hát/derékfájdalmak miatt vett. Abból én már pár óra fekvés után nem bírtam kikelni, úgy beállt a derekam tőle. Sima ágyon meg semmi bajom.
-
zolikaDB
veterán
Azt alátámasztom, h a G-nek meg nagyjából az alsó középkategóriás autóknak az ülései ritka sz.rok.
Mármint 194cm magassághoz, 100kg-hoz nézve. -
Kolty
aktív tag
Sziasztok. Tudja-e valaki, hogy C corsa Z14XE motorkódú autón a főtengely fordulatszám jeledón milyen méretű gumigyűrű található? Főtengely, nem vezérmű.
Köszönöm. -
gergobaby
aktív tag
Sziasztok!
B merivamon az alabbi jelenseg figyelheto meg. Minden 3.-4. Inditas utan az ESP, ESP off, TC, es Felkialtojel egve maradnak. Az auto ilyenkor is mukodik, de a hiba gyujtas levetel, ujrainditas utan megszunik. Talalkozott mar valaki ilyennel?Szerk: 1.4 szivo, 2010es evjarat
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz mohabá 007 #98225 üzenetére
Fogalmam sincs Amióta megvettem (most lesz 5 éve) még nem foglalkoztam azzal a részével. De úgy gondolom, ha már rá lesz nézve, akkor legyen is kicserélve, gondot nem fog okozni, sőt.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
Ismerősöm G Astrájában szétesett az ablaktörlő rudazata. Szeretném megjavítani, viszont az ablaktörlő karokat nem tudom leszedni a menetes tengelyről, kicsit rozsdás is, kínáltam már neki csavarlazítót, wd40-et, de nem igazán akar lejönni róla. Nagyon feszegetni nem akartam, esetleg egy csapágylehúzóval könnyebben le tudnám szedni vagy nem alkalmas ilyen célra?"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
hentes555
senior tag
válasz Tikakukac #98244 üzenetére
És tényleg.
Amúgy azért akarnám, mert feszegetni nem szívesen feszegetem, de azért valahogy mégiscsak le kellene szedni, aztán hátha ezzel hamarabb célt érnék.
Akkor még egy noob kérdés: 2 vagy 3 karos lehúzót érdemesebb venni?"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
ricsi8800gt
addikt
Sziasztok
Ilyes fajta tömítést hol lehet kapni ami a videóban van ?Csak nekem Z16XER-hez kellene 07-es évj [link]Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007
-
zgospel
őstag
válasz ricsi8800gt #98247 üzenetére
Azt szeretnéd, hogy nézzünk végig egy 17 perces videót hogy kitaláljuk melyik tömítésről van szó?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Miertvansote
tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek egy 2009-es opel zafira 2.2 literes benzines 150 lóerő. kb 130.000 km van benne biztosan. Már áll vagy 2 éve ismerősnél. Elvileg nincs baja de nem volt rá szükség hahu-n csak 3 darabot láttam belőle. Ennyire ritka? Ismeri valaki esetleg ezt a típust? Meg merjem venni ? Sok baja szokott lenni ? Jó állapotúnak tűnik, nem rozsdás. Drága lehet a fenntartása üzemanyagon kívül, mert gondolom azt enne bőven, de az nem gond. Köszi előre is.