-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz Borokafa #49424 üzenetére
De az enyém nem twinport , hanem VVT. Kb. "VTEC kick" csak Opel módra.
Másik hsz. -edre: a Twinport hétköznapi nyelven, alul tud 8 szelepesként viselkedni, nem?
Na a VVT meg pont felül rug még rá egy kereket Jó hát erről lehet vitatkozni, hogy most melyik lenne az alap és melyik az igazítottEgyébként nagyon más az anyósülésen ülni A Paragi kb 2x olyan hangos (nem tudom miért, de ő is mondta, pályán 5000RPM -nél mondta is, hogy minden benzines ilyen hangos? ), és sokkal jobban érzi az ember ha elkezd húzni. Pedig mondom, hol tolta ő el akár csak nyomatékcsúcs (4000) -ig is, sehol
Néha hívok sofőrszolgálatot mostantól szerintem, mert külön élmény
-
haddent
addikt
válasz Borokafa #49434 üzenetére
Igen? Akkor csodálkozom, hogy nincs rajta a plecsni dicsekvésből, hogy TwinPort, mert milyen hangzatos már A VVT -ét meg alapból nem szokás. Bár lehet, hogy azért, mert ugye ebben a korszakban már beütött a krach és a dízel lett a főistenség, azon ott lóg a CDTI Compressor BiTurbo Injector minden 40 soros kisregény
Ez akkor új volt, jó tudni Ezekszerint alul és felül is birizgálva van, kétféleképp? -
haddent
addikt
válasz szabonagyur #49449 üzenetére
Ha jól látom a fekete már pont liftes, a szürke meg nem. Nekem szimpibb, még akkor is ha többet futott, vagy épp azért. Meg a környezet ahol fotózták is, tudom hülyeség, de az utóbbi elég ócska helynek tűnik
-
haddent
addikt
válasz Borokafa #49474 üzenetére
És elhitted, hogy ebből laikus szemmel kilátjuk amit ki kell?
Egyébként mesélj már akkor még róla, Cam Phasing vagy Cam Switching? (Egyszer csak bekattan mint a VTEC vagy folyamatos? Ugye asszem ez a 2 VVT fajta van főleg divatban)
És ebbe még plusszba bele van alulra kavarva az is, hogy váltogatja a szívócső hosszát és átmérőjét? Azé nem semmi akkorsasa58 mert tuti nem "twinport", az csak egy logó, az fix hogy kommersz módon nincs rajta. A technika ettől még lehet mondjuk, hogy ott van mögötte, csak már nem hangzatos
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Borokafa #49478 üzenetére
Igen a vidit ismertem, itt is van "Double Continuous Variable Cam Phasing", azaz fázistológatos, folyamatos. Jó is az egyszerű szerintem
Egyébként vajon a turbó-benzineknél hogy van a dolog? Ott fogták ezt a sok finomságot (szívócső-variálás, változó szelepvezérlés stb..) és kidobták mert hogy túl bonyolult és nem kell ott a turbó? Szóval egy hót egyszerű tök sima 16szelepes mocira rányomtak egy turbót kész, csók? Vagy van ott is minden, és még a turbo?w333 nem Opel volt
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Ahogy mondod. Illetve annyi, hogy azért itt is több tényezőt kell figyelembe venni. Én is 10 körül jövök ki széttiporva, 116 ló, csak 1.6. Szóval pl. itt egész jól tudtak mindenféle következmény nélkül dónszájzingolni kicsit. Bár azt hozzátenném, hogy én minnél butább és minnél nagyobb motort akarok, a kibocsátás baromira nem érdekel.
szerk. írtad is te is később. Hát igen. Az ősi recept még mindig adott: benga nagy szívóbenzin motor, oszt kész. Nem kell semmi, megvan az öröm örökéletretrassher persze, amíg nem taposod addig nem
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Létezik, hogy nagyon észrevehetően jót tett ~300km pályázás (abból 150 elég húzós 4000 fölötti, nem ritkán 5000 rpm környéke és 150kmh min , a másik 150 ben volt sok lassúzás is dehát az is egyenletes 80kmh legrosszabb esetben is 3500 rpm) egy amúgy virgonc és szerintem nagyon is jó tartományban használt autónak? Városban használom igen nyilván, de azért messze nem úgy mint amit sokan városnak hívnak, hanem külváros, autópálya bevezető stb.. Nem tűnt fel, hogy el lenne lustulva, de most mióta ezt megjártam mintha valami megszállta volna
Declare persze, hogy észreveszed. Nincs olyan, hogy nem veszed észre, aki azt mondja az önámít vagy hazudik. Persze ahogy írtad is a mérték nem mindegy egyáltalán
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz sasa58 #49584 üzenetére
Az iszonyat melegben en klima nelkul is ereztem sokszor hogy az auto is szenved, szerintem nem kizart, hogy az ecu nem engedi tiporni mert felforrna mindene
Klimaval egyedul nem pra szvsz, negyen megpakolva mar nem finom varosban elindulni vele eleg kellemetlen palyan viszont en szinte semmit nem erzek rajta, foleg ha 4000rpm mar megvan -
haddent
addikt
válasz AMD Power #49609 üzenetére
Most hogy van ez emberek? Gyönyörű és jó lett a K Astra, tesztvezettem tudom tetszik és nagy siker lesz, ebben biztos vagyok. De mostanság az 1240kg már a jó/Könnyű kategória? Mert a H még talán ici-picit kevesebb is. A J volt egy nagyon szerencsétlen széria ebből a szempontból, az Opel magához képest igazából csak visszahozta a H állapotot (persze gondolom több extrával bár nem biztos).
Szóval jogos így kampányolni? Hogy milyen könnyű lett?
tboy93 az még elmegy, mert égő ritkán ég ki a trafó meg nagyon szerencsétlen eset kell szvsz. De amikor egy ici-pici kocc, akár bevásárlókocsival, ésa kell a xenonos lámpatest.. Na meg majd ugyanez a lednél, mert le merném fogadni, hogy gyárilag lámpatesttel együtt kell cserélni, hacsak egy kőfelverődés is van az üvegben. És akkor már egyszerre a két oldalt, mert azért a ledek is változnak élettartamuk alatt.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #49622 üzenetére
"nem hiszem, hogy a suzuki dragabb anyagokat epit be, mint pl az opel "
székről fordulnék le ha a legújabb sutyuki jobbat tudna mint az utolsó kőmíves F astra
Hát szóval, nagyon nagy előrelépés a K az tény. Csak mondjuk ha G vagy H -hoz mérjük ( a súlyt) akkor már nem nagyon nagy csak mondjuk nagyocska. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz gzbotii #49666 üzenetére
B Corsa/Veki nem tudom milyen, de az F astra is szörnyű nekem is . Méretre nem sokkal kissebb maga a tükörfelület a H -hoz képest, de valami borzalmas, hogy mégis mennyire szűk és pici teret látok be. Nagyon rossz érzés. Főleg, hogy én a H tükrében sem bízom (pedig ott aztán belátok mindent tényleg nagyon kényelmes), még ott is nézelődök hátra balra jobbra amint manőverezek. Hát F -nél meg próbálnék meg nélküle, halálfélelmem lenne
-
haddent
addikt
Olajdokik! Kettő (vagy már 3?) periódus óta Mobil1 ESP 0W-40 ment a Z16XER -be. Szereti, én is szeretem, semmi gond vele, olajétvágy sem nőtt, sőt csökkent talán.
Puszta kiváncsiságból megnéznék valami mást is, ezt megtartva mint biztos pont amihez bármikor visszajöhetek.
Pl. Mobil1 New-Life 0W-40. Árban és márkában is azonos, nagy eltérés nem lehet, picit olcsóbban tudnék hozzájutni mert ebből van 4Literes kanna, míg az ESP 0W-40 ből nincs. Viszont erre a Dexos2 -őt nem írták rá, csak a GM LL A-025,GM LL B-025 -ket. Az én véleményem az, hogy kb. pont ugyanaz, ua. márka, árfekvés stb. Ott van rajta a 2 GM tanusítvány, Dexos2 pont nicns valamiért. Szerintetek? Belemehet? Azt nagyon erősen kétlem, hogy bármi baja lenne tőle a mocinak, de jobb lenne mégis az ESP 0W-40, amin ott a Dexos2?
Másik ami feljött a múltkor is, most is, a Liqui Molly Top Tec 4600. Dexos2 van rajta, viszont "csak" 5W-30. Nem a nagy fagy miatt "kell" nekem a 0W, hanem mert az még később fagy, a fagyás pedig egy folyamatos dolog, következésképpen a 0W kis hidegben már hidegen folyékonyabb, finomabb, mint az 5W. Ugyanígy a -40 végződés meg azért "kell" nekem, mert a "-30" -at azért "Ügyes lábbal" szerintem fel lehet forralni ebben a borzalmas nyári hőségben ami már hazánkat is elérte. -
haddent
addikt
válasz diablo1984 #49692 üzenetére
Szerintem meg etetik a népet nagyban és amúgy meg mindenki tesz rá nagyívből. Ha elkap a rendőr valami nagyon komoly miatt és küld a NKH vizsgára akkor esetleg visszacserélem, addig meg kézcsók. 200Ft -os fos izzó helyzetjelző helyett van 4000 -es márkás Osram LED, olyan, hogy kb. tompított nélkül is teljesen jól láttat engem (én nem látok nyilván) és nem vakít. Tipikusan az az eset amikor a roncsokat átrugdossák és az legális, de ha te (akár szakszerű segítséggel) hozzányúlsz valamihez akkor az full illegál.
-
haddent
addikt
válasz Nordik #49717 üzenetére
Nekem is volt benne 10 ezerre. Nem vettem észre se rosszat se jót. Szerintem megteszi simán ha nem akarsz rá sokat költeni, de ez csak szubjektív vélemény nem tudom igazolni. Én személy szerint bele merném tenni ismerősnek ha kérné, hogy minnél olcsóbban minnél jobbat. Magamnak viszont már csak Mobil1 ESP és kategóriája
AMD Power viszont
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #50165 üzenetére
Biztos sokat segít, de legtöbbet az segít szvsz. ha szépen lenyomatod (kutaknál) nagynyomásúval olyan gyakran ahogy csak tudod. Az hülyeség, hogy "jaj ne vizezd rozsdásodik", mert pont a belerohadt saras-sós szartól rozsdásodik, nem attól, hogy bevizezed és az leszárad de akár még rá is fagy néha..
Más: nekem is egy idei összesítő, mindezt úgy, hogy most volt 1 éves (mármint nálam, amúgy 5) az autó, tehát 1. éve!
Ami "kell" -ből:
- olajcsere 3x, most jön a 4. (nyilván szűrővel, leeresztő csavar alátéttel)
- légszűrő 2x
- pollenszűrő 1x
- CarGlass -os szélvédőjavításAmi "hobbiból":
- paragi sportkipuff
- alufelni
- erősítő / fejegység
- szőnyegszett
- fényezés javítgatásAmi "kéne":
Semmi, 200 ezernél teljes vezérlés, vízpumpával (hosszbordásszett is!), meg sok-sok finom friss olajSzerintem nagyon rendesen viselkedett, mondjuk tiszta szívből mondhatom, hogy rendes gazdája vagyok és nem sajnálom rá ami kell, sőt, és odafigyelek a kicsire nagyon
És a kisöreg F Astráról is egy: vezérlés szett (nyilván olajjal mindennel együtt akkor már), semmi extra. Ő neki kelleni fog tavasszal egy kis lakatolás, szokásos hátsó sárvédőívek, tankbeömlőnél belülről kezdene eldurvulni sajnos... Tipp/ötlet kinél ,hol, hogy mennyiért vállalja a javítást?
-
haddent
addikt
válasz deicide #50227 üzenetére
Nem kell a magyarázkodás, akiben ez benne van az tudja miért teszed
Irigyellek is nem kicsit (de jó értelemben, félre ne értsd!), mázlista vagy Remélem egyszer majd lesz valamim ami elegendő egy "bulihoz" az OPC melléAz én hölgy utasom nem diszkrét sikítással jelzett vissza amikor pár napja éles kanyar (tehát több, mint 90 fok, azaz kicsit "vissza" is fordít) nem szép lassan ment mint a többieknek hanem vissza keddő padló kézi. Szegénykém megfelejte az üveget, szerencsére csak annyira, hogy egy percig mondta, hogy "ez miért jóóóó?"
Másik hsz.-edre: van a 4 henger (még a turbósban is) valami vonzó. Mármint a hangban. Nem csak a sor6, v8, W16 meg hasonlók tudnak szépen dalolni. Legalábbis nekem. Mighty Car Mods srácok 3 hengerest raktak rendbe multkor valami JDM -et, nekem az is bejött. Nem azon múlik. Nem a méret a lényeg
amargo érdekes egyébként, nekem a sima kis H a 190 sem érződött soknak. Csóri motor már sokkal többet nem húzna ki, de a futómű szerintem tök stabil és kellemes maradt, ahhoz képest, hogy nagyon nem erre van tervezve. Egyedül fülsüketítő hanngok a motorból, a paragi kipufból meg úgy miondenhonnan a szigetelés (hiányából) jelezték, hogy ha ezt sokáig tartom akkor elrepülök egy szebb helyre
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #50249 üzenetére
Hosszabb távnak nem mondanám, 10 ezerre volt benne. Életben van, nem fogyasztott belőle sokat, semmi hisztire nem voltam figyelmes.
Majd most jön az igazi próba, ha lesz hideg tél mint tavaly, hogy a Mobil1 -el hamarabb csendesül-e el indítás után. Én egyelőre azt érzem, hogy igen, sokkal hamarabb, és szebben jár indítás után egyből is. Ez persze nem azt jelenti, hogy a Mannol nincs meg "jó" szintű akár. Sőt, az is lehet, hogy a szorgos pörgetős járásnak velem + a sok sűrű cserének köszönhetően "javult" az egész közérzete olajtól függetlenül.Későbbi hsz.-edre: probléma tuti nem lesz 5w30 -cal, csak az óriási hőségekben szerintem nem árt ha 40 -es.
AMD Power szerintem normális, 8 szelepes, eleve nem pörgeted stb..
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #50270 üzenetére
Pont az ellenkezője történt meg velem. Dec. 18 volt az évfordulóm, óóó jó, akkor átmegyek Uniqa -hoz, Novemberben el is indítottam ott a történetet, aztán szólnak, hogy hé, le kéne mondani a régi, Union24 -est. Mondom minek, lejár, évfordulós váltás. Aha, az nem úgy megy, le. kell. mondani., mindaddig amíg nem teszem ezt meg, addig élni fog. Kössz... Hívom Uniont, hogy ugyan takarodjanak már, le akarom mondani. Ja, hogy 30 nappal az évforduló előtt le kellett volna mondani, így majd jövőre próbálkozzak újra. Na elmennek a bús büdösbe...
A lényeg, hogy ahogy gban is mondta, 60 napod van az előző, utolsó fedezettséget igazolt naptól, addig felmutathatod, hogy rendezett a biztosítás. Ezt nekem le is írták az éves kiküldött értesítőben. Hát nem is fogom befizetni, csak majd Januárban, mivel Uniqa -nál negyedéves fizetést akartam, itt meg csak éves lehet, nincs rá most
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #50296 üzenetére
Ahogy olvasom ez pont jól jön nekem. De akkor leírom újra részletesen:
Union24 -nél voltam, vételkor kötődött, most járt le decemberben. Nem mondtam le, mert nem tudtam, hogy le kellett volna, ha váltani akartam. Tehát indult egy újabb év, a 2. év, ami most indult, az lesz csak Januárban befizetve. Az első év, természetesen már be volt fizetve, tehát van/volt egy rendezett első évem, első biztosítási időszakom. -
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #50299 üzenetére
Semmi jó nincs, egyszerűen nincs rá della addig, mivel negyedévesre számítottam. De mindegy is, mivel úgysem megyek sehova igazából addig Egyébkétn én továbbra is úgy értelmezem a szöveget amit bemásoltál, hogy mivel 2. évem van ugyanannál, ergo nem egy új biztosítás, ezért ha kések is (de nem csúszok ki a 60 napból), akkor addig igazolhatom, hogy van KGFB -ém (ezt föntebb beszéltétek is), és gondolom ekkor még tart is, nem csak "igazolhatom".
gban így van, pontosan, én is így értelmezem
honda 1993 haverod (már megint) jóhülye Középdob az "kell" folytásnak. Az autód adataiból meg korából ítélve ez pontosan egy "sima" 16 szelepes moci, nincs vvt meg változó szívócső meg stb, tehát még jobban kell egy kis fojtás, hogy legyen nyomaték alul. Ezen felül a hátsó dob szűri a mély hangokat, a közép a magasakat, amenynire én tudom, általánosságban. Szóval szerintem ne, mert inkább vesztenél, mint nyernél. Ha mégis "tuningolni" akarsz, akkor csináltass, pl dinamit dobnál, ők értenek hozzá, tudnak nagyobb átmenős középdobot.
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #50314 üzenetére
Én így tudom. Az biztos, hogy fojtásból vesztessz. Most hogy ez mennyit jelent, meg mit jelent konkrétan a Te autód esetén (esetleg mindegy neki mert amúgy sem 100% gyári már, meg most is lyukas), nem tudom, próbáld ki akkor. Akivel beszéltem eddig, mind ezt mondta.
Illetve szerintem amikor elmegy melletted a hülyegyerek úgy, hogy azt hallod, mintha repedne a fém szó szerint, akkor nincs középdob szerintem. A hátsó dob nélkül/sporttal meg az a szép mély dörmögés. De majd kijavítanak. Jobban fog rezonálni is szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #50318 üzenetére
Igen. Vagy ugye mint írtuk is, teljes rendszer. De akkor az oda tervezve rendesen.. Hátsó dobbal is lehet paraszt módra (kb egy légüres tér, vékony eresz-lemez, csak hangosítja az egészet..), vagy értelmesen (rendes kipufogó, teljes átmenő, nincs kanyargás, egyenes, de van tompítás rajta, bélelés stb..). Utóbbira Paragit nézd meg ha érdekel komolyabban, műbizonylatos szép igényes hazai cuccok.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #50320 üzenetére
Ha a rendszerre gondolsz az sokba, attól függ ki csinálja és miből, de sok. Nem hiszem, hogy megéri, hacsak nem kéne amúgyis cserélni mindent. A hátsó dob az simán megengedhető 1x.. pl itt
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #50332 üzenetére
Szerintem csak akkora, ha meg is hajtod. Én mindig prémium 95 -öt tankolok, kivéve ha pl. tudom, hogy pályázni fogok, vagy esetleg csak "hobbizok" egy kicsit (azaz taposom neki magas fordulaton, nem rövid távok, még ha városban is, akkor is). Sima "alapjárati" eltüzelésre szerintem pocséklás a 100 -as.
-
haddent
addikt
válasz diegho #50345 üzenetére
Nekem elég fura ez az EGR kínod.. és csak úgy a semmiből. Nekünk F astra eddig 1x szenvedett EGR -rel, akkor inkább az volt a jellemző, hogy kicsit lomhább ,erőtlenebb volt az egész, illetve alapjárat/induláskor majdnem/le akart fulladni. De rángatás, ilyen szinten, nem rémlik. Nem szakértek, csak mondom, hogy lehet, hogy érdemes lenne jobban kivizsgálni.
-
haddent
addikt
válasz Calogero #50357 üzenetére
Már a bevezető tele van ömlengéssel. Eleve mit kell hasonlítani az első mondaton belül egy másik konszernhez? És ha már hasonlítunk, akkor tényleg még itt is a VW -ét kell kihozni győztesként, az ilyen még mindig tartó botrányok után? Sok hasznos infó meg érdekesség van a TC -én, de néha gusztustalan ömlengéssel telik több bekezdés..
-
haddent
addikt
Szerintem aki napi szinten / sokat megy vele, azért nem fetétlen érzi erősebbnek egy mosástól
Ha erősen szétszedik majd össze, akkor meg valóban lehet, hogy változnak a hangok kicsit, nem?
Mindegy, nem neked mondok ellent, mert alapvetően egyetértek, csak azt mondom, hogy elképzelhető azért 1-2 ilyen eset is. És pl. AMD nem tom mit tankol alapjában, de a prémium OMV 95 az tuti jó. Ha kellően rosszhoz méri nulla adalékkal, akkor elképzelhető, hogy strammabb az egész, nem? -
haddent
addikt
válasz diablo1984 #50401 üzenetére
Ja, hogy 1.6 dízel ekkora dögbe, én kérek elnézést Biztos jól mozog a bi-turbo miatt, de áhh.. Szomorú , hogy milyen irányba haladunk milyne ütemben.
-
haddent
addikt
Ma este (most, előbb) valaki fehér G (?) Astra kombiban nem versenyzett egész véletlen velem a Hungárián?
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #50450 üzenetére
Igen, csak ezerszer kitárgyalt témák, illetve olyan kérdéseket feszegetsz amire senki nem tud választ adni, mert kismillió tényezőtöl függ.
De akkor próba: kicserélheted az egész felfüggesztést profi FOX homokfutóéra is, akkor is zörögni fog, mert öreg, meg mert olyan. Tüneti kezeléssel biztos lehet segíteni, szétbombázni ,összerakni, szilikon, mittomén, de nem ér annyit. Amit it felsoroltál, sztem. konkrétan 10x annyit költenél rá, mint az egész kocsi amennyit ér.
A lakatolás: színrefújhatod, polírozhatod, de az évtizedes nap általi szikkasztást, stb nem tudod pótolni. Vagy egybefújód az egészet, vagy beavatott szemek kiszúrják majd, bármit is teszel. Persze értelmes szakemberek által végzett munka után azért nagyon jó tud lenni majdNem akarok senkit kioktatni, de szerintem ezt a sértődött kislány hangnemet meg fejezd be. Nincs fél napja meg 5 hsz. -e, hogy kérdezted, ha egyből nem ugrik valaki, akkor újra? És nem is sürgős kérdés, hanem tök elcsépelt elméleti vélekedés. De ez nem baj persze, erre van a fórum, csak akkor simán kérdezd meg mégegyszer, ha nem veszik észre a népek, nem kell ez a sértődős hangnem De ne vedd magadra, nem bántásból mondom.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #50453 üzenetére
Metál színre telibefújni szerintem 100 alatt ne is gondolkodjunk.. De ahogy írta Petyyyyy, rendben lesz az ha jó emberrel csináltatod.
-
haddent
addikt
válasz diegho #50624 üzenetére
Csak a fapad foson a pénz nem a fapadra megy el, hanem az állapotra, megkíméltségre, korra. Míg a fullextrás 30 éves szakadt széthajtott szar tele lehet mindennel, ha utánna havonta lesz valami baja (és nem is motorgenerálra gondolok, csak a sok extrára). Ki lehet fogni, de alapjába véve, hétköznapi használatra, nem gyűjtőnek, átlagembernek..
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- sziku69: Szólánc.
- EA Sports WRC '23
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Formula-1 humoros
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest