Új hozzászólás Aktív témák

  • haddent

    addikt

    válasz Declare #39442 üzenetére

    Jön majd csak reggel 9 -től délután 5 -ig masszírozzák :DDD
    Ez megszokás/preferencia kérdése szerintem (átlagos hétköznapi használatban. Munkagépnek nem kérdés, versenyautónak megint nem kérdés). Csábító a nagy nyomaték de már tudom min csodálkoztam rá (csak nem esett le egyből sajnos) amikor írtad talán pont te, hogy nyomaték lóerő és súly függvényea dolog. De nem! A lóerő (teljesítmény) az pontosan a nyomaték és a fordulatszám függvényében változik ("szorzata"). Tehát hiába van nagy nyomatékod ha egy ikarus busz vagy és 500 -nál leszabályoz, meg hiába vagy fűnyíró 200000rpm -en ha a nyomaték nincs mögötte. Az én őszinte véleményem/tapasztalatom az, hogy a dízelt (turbósat nyilván, a sima egy .. :DDD ) nagyon könnyű kényelmes és élvezetes vezetni. Dombnak felfelé is megindul nem kell sietni meg ügyeskedni a gázzal, leffullasztáshoz nagy tehetség kell, megy, húz és nagyon jól fogyaszt. Ennek ellenére szerintem elfogy, én továbbra is érzem, hogy még ha meg is van a megfelelő fordulatszám, akkor is kell idő a turbónak, ha nincs akkor meg meg sem indul. Sima benzin a grafikont igazolva elég egyenletes, lehet, hogy nem présel akkora erővel olyan hamar, viszont nagyon lineárisan tartja sokáig, és egy bizonyos fordulattól (számomra ez 3000, de kényeskedőknek 4000) már bőven ott van. Tudom milyen, tényleg nagyon kényelmes és jó vezetni nagyon praktikus ha nem "szeretném" az autókat csak használnám akkor biztos egy aprócsak turbó dízel kéne aztán meg van oldva. De egyszerűen nem adja ugyanazt az érzést na.. :)) És szerintem bármit csinál (legalábbis én bárhogy nyomtam tiltásik) kész vége.. turbó ha elfogy akkor halál. Abban viszont igazad van, hogy egy turbós benzines az beteg jószág lehet. Olyat 1x próbáltam, 1.4TFSI golf hát az szar volt, de gondolom egy normális pl ford vagy valami az üthet :Y

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák