-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibee77
őstag
válasz haddent #38541 üzenetére
1.7es CDTI.Ez az egy amivel nem voltam nagyon megbarätkozva, mert mär sok autot vezettem es mindegyik benzines volt.Kicsit paräzok a dizeltöl de össze kell, hogy melegedjünk mert meg akarom tartani meg jo ideig.
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
mohabá 007
aktív tag
válasz AMD Power #38469 üzenetére
(Ha üzemmeleg az autó akkor többet fog mutatni a pálca ..Hamisan magas szintet is mutathat.)
Szerintem valós,és nem hamis a magas szint. A folyadék (is) hőre tágul,az pedig térfogat növekedéssel jár. Nézd meg a hűtőrendszer tágulási tartályában lévő víz szintjét hideg állapotban,majd ellenőrizd a szintet 15-20 km megtétele után,amikor a hűtővíz hőmérséklete kb:90C fok. (magasabb,és mégis valós érték)
(De máshol is írták ,hogy az Opel ezt az meleg motornál nézd meg az olajszintet hülyeséget írta.)
- A pontos olajszintellenőrzés a hőmérséklet függvénye. Minél magasabb az olaj hőmérséklete, annál magasabb a szint a tartályban. A túltöltés elkerülésének érdekében az olajszintellenőrzést üzemmeleg motornál végezzük. (Mi ebben a hülyeség?)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
yoleeka
tag
válasz mohabá 007 #38552 üzenetére
Nálunk* a cégnél olajszint kontroll menete; karterben lévő olajnak 105°C-nak kell lenni, majd olajbetöltő sapka le, és 2x-3x-szor ellenőrizni a szintet, kb így kapsz rendes eredményt. Amúgy az olaj üzemmeleg állapota 105-115°C. Nem mindegy, hogy hidegen, vagy melegen állítod be az olajszintet. Ha hidegen lesz "kicsit" több az olaj, akkor mire eléri a 105-115°C-ot, addigra tágul annyira, hogy a főtengely sonkák simán beleérnek az olajba, ami habosodáshoz vezethet... Ha az olajszivattyú "habot" kap fel és nem folyékony olajat, kicsit kiesik az olajnyomás, így a vezérlő meg bejelez a műszerfalra, hogy gond van az olajnyomással, te pedig nem mész tovább... szerelőnél meg kiderül, hogy nincs semmi baja az autónak...
Nem hiszem, hogy érdemes játszani vele, inkább legyen csak max és annyi.
* WV konszernnél, az olajszint beállításánál egyébként az a minimum szint, hogy 1G-s oldalterhelésnél, mikor hajtasz fel autópályára max gázzal, akkor is tudjon az olajpumpa nagynyomáson elegendő olajat szállítani, és a minimum olaj ne csak a karter falára kenődjön fel, maradjon ott. pl ilyeneket is figyelembe vesznek,
[ Szerkesztve ]
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #38552 üzenetére
Teljesen összezavarsz!
Itt pl mást írnak. De értem amit leírtál termesztésen-
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz Calogero #38546 üzenetére
Miert 1.8 ? Akko mar inkabb a 2.0 turbo szep az a szin is amugy, föleg a nagy panorama üvegtetövel....tenyleg ahogy a cikk is irta, kis plusz penzert kapsz egy tömegauto helyett, egy kicsit egyedibb kiallasu kupet, ami szerintem is meg ma is megallja egesz jol a helyet Azert a J gtc szebb szvsz
Amit en mashogy faragtam volna az oldalso hatso ablak alacsonyabbrol indul, mint az esö ajto teteje. Ezt biztos egysikba hoztam volna.
Volvo melle parkolj be egy h gtc "funcar"-nak
-
Criton
veterán
AMD Power kolléga kérésére ide is benézek. Szóval olyan max 2-millióért (de ha van 1.5ért az sem baj - na meg ne kelljen a későbbiekben horribilis összeget költeni súlyadóra stb... ) keresek valami megbízható járgányt 5 fő részére. 3 gyerek(gyereküléssel), anyuval és velem. Anyu miatt jó lenne automata, nekem a manuális is jó. Kombi vagy egyterű.
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
válasz Declare #38566 üzenetére
Igazából az a fura, hogy definiáljuk a kényelmes ülés fogalmát. Elég derékfájós vagyok, meg ugye a méreteim miatt fontos, hogy kényelmesen elférjek az adott autóban.
Cégnél van itt egy rakat T5 Transporter, na abban pl nagyon sokáig kell állítgatnom az ülést, hogy valahogy elmondhassam, hogy jó. Pedig ha valami, az nagy autó. Ellenben pl. egy Transit Connect-ben (ami jóval kisebb) ha hátratolom az ülést, hátradöntöm, amíg engedi a hátfal, totál kényelmes lesz.
Amikor a G Astrát megvettem, annyira jó volt elférni benne az E Kadett után, pedig az sem kis autó. Múltkor párom mögöttem ült, előrébb jöttem az üléssel 3 kattanással, azt hittem, majd összef.som magam, olyan rossz volt. Nem tudtam kuplungolni, bakkecskézve indultam el párszor, sz.r volt. Amikor kiszállt, visszatolhattam ülést, mintha a mennyország jött volna el.
Szóval szerintem a helyes beállítás legalább annyira fontos, mint a jó ülés. Meg mondjuk van könyöklőm a Gasztrában, az is sokat dob a kényelmen (már amikor párom nem foglalja el a jobb1-ről.. )
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Igen, a kenyelem az relative nyilvan van olyan amihez kepest kenyelmes.
Ami a lenyeg szvsz, hogy itt az Astraban van ket deszka szivaccsal a hatadnal es a labadnal aztan ennyi. A fejtamasz pl nem allithato, szinte hasznalhatatlan (ütközesnel nyilvan jo, hogy ott van).
Egy kenyelmes ülesben van gerinctamasz, allithato a fejtamla es van oldaltartasa az ülesnek. Na itt az astraban ezek közül semmi nincs. Erre mondom, hogy nem komfortos.
Az meg akkor mar a szubjektiv resze, hogy az üles lap es a hattamla szöge szamomra beallithatatlan. Vagy karot nyelt emberkent ülök, vagy ürhajoskent fekszem. A szamomra kenyelmes közep ut nem letezik.
Szoval az üles komfort nelküli es nekem meg kenyelmetlen is bar modom ezekkel a parnakkal, könyöklökkel, most elvagyok.
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz AMD Power #38554 üzenetére
Szerintem ez az olajszint ellenőrzési téma, fölöslegesen túllihegett,a valóságban csak egy kicsi piti dolog. A friss hideg olajjal nem max-ig,csak ¾-ig töltöm fel,így üzemmeleg (100C fok) elérésekor se lesz a szint a max fölött. Amúgy mindig hideg állapotban ellenőrzöm én is.(indulás előtt) Az ugye meg tök logikus,hogy ha hideg az csak több lesz melegen,a melegebb pedig kevesebb ha lehűl.
(ebből adódóan az a doki szerintem csak "hályogkovács")[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
-
Declare
őstag
válasz deicide #38570 üzenetére
Audi>VW>Opel>Skoda
ez a sorrend nemreg irtam is, hogy megneztem, ha a mostani astramat összerakom J GTC böl az 7 milla fölött van (ilyen 7,2 kb). Ugyan ez Egy golfbol +1 milla kb. Egy skdabol -1 .
Ha azt nezzük, egy navi az kb 500k, xenon 2-300k, börüles 500k, dsg 500k........hasraütes szerüen ezek csak majd 2 millio extraban..........gyorsan összejön.
Olajcsere, nyari gumma....felbög a motor csak aztan ovatosan, nehogy ledobjon a paripa
-
Declare
őstag
válasz deicide #38571 üzenetére
Te vagy igenytelen (Te irtad, hogy ceges kocsit sem allitod magadra nem? Csak beülsz es mesz )
Ülescserere vonatkozo javaslatom tovabbra is fenn all Egye fene meg egy karton tuti szezonalis Nemet sört is adok melle ajandekba (6,8% osat nem am csak valami 4-5 set !!! )
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
válasz Criton #38561 üzenetére
Nem tudom létezik e G astra kombi Isuzu dízellel. Ha igen, jó alternatíva lehet. Nekem f kombi van isuzu 1.7, kb 400000 km el, megbízhatóságból jeles. A dízel meg nyomatékos. Elinduláskor nem fullad le az asszonynál sem. Bár nem automata, de nem kell sűrűn kapcsolgatni.
-
-
haddent
addikt
válasz Declare #38560 üzenetére
OBD asszem írja, majd meglesem ha épp rádugom és eszemben lesz még
Na, van egy telitankos, tisztán városi eredményem:
44.55 liter 95 -ös (talán shell fuel saver?)
547 km után kezdett villogni, de a múltkor villogás kezdése után még mentem 20km -ert és akkor tankoltam tele.Tehát akkor 7.8 és 8.1 l / 100km közé jön ki valahova, tehát 8l / 100km Ez nagyon jó szerintem, főleg, hogy ugyan ésszel (ha látom, hogy piros nem nyomom, ha látom, hogy tudok menni odalépek stb..), de dinamikusan megyek vele, volt benne jó néhány kevésbé "ésszel" indulás is stb
Mostanában próbálom a tanácsaitokat betartva mindig 3000 körül járatni, és ez egy nagyon kellemes eredményhez vezet. Innentől már nagyon szépen húz (4000től már préselne konkrétan, felesleges..), ha le is esik akkor is még 2000 fölött marad, onnantól is húz úgy ami elég bőven. Előzéshez vissza se kell váltsak, mert felesleges, hova? 5000 -re? A fogyasztás is szép lett láthatóan, és remélhetőleg kíméli a motort, nem koszol annyira.
Kopóalkatrész (vezérlés) nem érdekes, úgysem a gyári előírt 150k után fogom cserélgetni, hanem kb fele..Úgyhogy minden örömbódottá, 160.000km -ert futott motorról/autóról van szó, de teljesen hibátlan műszakilag, még túl "kemény" is
Egy távoli project: valami sportosabb gtc/opc kipuf ráhúzható az 5 ajtósra?
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Bveki első plüssülések jó állapotban valakinél esetleg?
-
trassher
addikt
Itt nézz szét. Mindig van aki bont vagy árul b vectra cuccokat.
Redmi Note 7
-
Skizz
addikt
válasz trassher #38584 üzenetére
deicide: vw... néhol érthető, de ahol nem produkálnak komolyabb minőséget mint a többi, ott csak a név húzza az árat. Olcsójános használtautója ezért nem lesz soha vw. Nem volt olyan lepukkant golf/toledo/octavia vagy akár FELICIA, ami egy átlag bveki árából kijött volna anno. Nem beszélve a gyári alkatrészárakról.
-
F_Zolee
veterán
válasz F_Zolee #38192 üzenetére
Úgy látszik a többlet fogyasztás inkább csak a hülye mutatónak tudható be. Utolsó negyedben már nem lohad annyira, mint a feléig. Így most visszatért a 6L körül. Viszont attól még elviszem diagnosztikára ha már bejelenkeztem, hogy találnak-e valamit...
(#38590) tibee77: sehr gut.
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
Ma hazafele egy Jaguárral jöttünk párban, 180 tempomat
Sopron city :)
-
mephi666
nagyúr
na, átnézték a gépet, bontottak: vezérműtengely, szelephimbák, hidrotőke, minden tökéletes állapotban, méregették a kompressziót, az is teljesen rendben... (megnyugodtam, hogy motoroldalon tökéletes a gép) holnap viszem vissza, mert elektromos oldalról is újranézik, hátha kiderül, mitől hagy ki a 4es henger melegen, alapjáraton... mai melóért/átvizsgálásért/szelepfedéltömítésért egyelőre nem számoltak fel semmit, majd holnap... sokan dicsérték őket, tényleg korrektek/alaposak (meg mondjuk melóhellyel telekszomszédok, bíznak bennem ők is, hogy nem lépek le fizetés nélkül )
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
tibee77
őstag
Leteznek olyan hivatalos opel szervizek amik kerülendök?Persze tudom, hogy elvileg mindegyik ugyanolyan (legaläbbis gondolom) de jo illetve rossz tapasztalok erdekelnenek.
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
#81556480
törölt tag
Nézem ezt a vekit [link]
20.750 TL azaz török líra ?
amit kb 100forintért váltanak, tehát ezt a kocsit én 2.1m ft-ért tudnám megvenni ? ?