-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz Declare #38499 üzenetére
Tényleg csalóka a kép egyik képen régi ML, a másik képen látszik hogy alacsonyabb autó valami kombi C320
(#38501) Declare
Ez így van, hölgy tulajtól én sem vennék ... max akkor ha előtte lett cserélve a kuplungtárcsa és igen azért legalább egy manuál klima legyen benne
Halkan megjegyzem hogy 6-7 év pályafutásom alatt azt biztosra mondhatom hogy a nők sokkal rendetlenebbek + nagyon durván lelakják az autót
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gban
Közösségépítő
válasz szente #38500 üzenetére
Ezt írtam már az elején - jó-e pl. a 4 ajtós.
Nekem sem tetszik, de ez a kisebb baj, a nagyobb, hogy nagy cucc nem fér bele.
Hogy vinném haza pl. a karácsonyfát minden évben?
Tudom, tetőn...Pedig lett volna egy tuti vétel, G, 1.4, 2002-es, ha jól emlékszem, gázzal, 130e km, 500-ért.
Gáz nélkül 400-ért.
A gáz kb. 200 bele - igaz, nem kellene nagyon, kisebb is a csomagtér, meg ki tudja nyáron a 40 fokban, tűző napon (bent 60 fok....) mennyire biztonságos az.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz szente #38504 üzenetére
Ez a sajátosságuk, és nem gyártófüggő - a sedan az lépcsős hátú, ezeknél nem egybenyitható a csomagtartó az utastérrel, eleve a kaszni miatt, ezért is 4 ajtó, mert a hátsó nem az utastérbe nyílik.
A ferde hátúnál összenyitható, ezért az utastérbe nyílik a hátsó ajtó, így 5 ajtós.
Pedig Vectrából is van 4 meg 5 ajtós.
És kb. G Astra árszint, vagy még olcsóbb is.
[link][ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
-
gban
Közösségépítő
válasz szente #38507 üzenetére
Kereskedő: igen...
Ezért jobb egy koszos autót venni, mosatlan motorral, nem átfestett, 2 napig tartó kopott bőrkormánnyal, stb., mert akkor látod az autó tényleges állapotát, és a szerelő is látja a jelekből hogy milyen költségeid várhatóak.
Csak ilyet kereskedésben nem találsz, max. ismerős nem lemosva mutogatja....Postázást nem vállalok.
-
gzbotii
nagyúr
-
gban
Közösségépítő
-
Skizz
addikt
Bveki tulajok: a szélvédő alatti befúvó nem cicereg valakinél? Menet közben, szerintem amikor a hőtől már egy kicsit kitágul, de hiába tapogatom, semmi se változik, cicereg tovább. Mintha a rács alatt lenne valami ami így szól, de hát ugye a fejem nem fér oda, hogy bele is nézzek.
-
Skizz
addikt
válasz gzbotii #38516 üzenetére
Nem hallottam, de nem is figyeltem.
Declare: egyértelmű, nem is a golffal akartam csatába állítani. Azt nem értem, hogy 6-7 misiért ki vesz agyonexztrázott fabiát, mikor annyiért egy kategóriával feljebb a fapad is többet nyújt, mégha nem is dúdolja el a jenki doodlet ha kanyarban elengeded a kormányt.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz szente #38473 üzenetére
A 700K-s kategória pont a lehet jó is és szar is kategória. Én az egy 1.4-et ajánlanám saját tapasztalataim alapján. Városban jó és városon kívül is. Úgy kell hozzáállni hogy ennyi pénzért nem kap új autót az ember, mindig lesz mit csinálni rajta. Alaktrészárak szerintem több mint barátiak, nem fog rámenni a gatyája az embernek. Lényeg hogy ne rohadjon, ne legyen leélve se belül se kívül és onnan már lehet mit kezdeni.
Amire figyelj vásárláskor szerintem:
-Ne legyen rozsda
-Ha a lámpák le vannak vakulva nem kell megijedni mert egy polír sokat segít de egy új lámpa sem heroináron megy.
-Ülések, kormány, pedálok, szoknyák állapota sejteti a valós km-t.
-Ha gyakran pakolnátok a csomagtartóba akkor az 5 ajtós jobb. Nem tűnik nagynak de rengeteg cuccot elnyel és jól pakolható.
-Klíma mindenképp legyen. Ha nem kell nem kapcsolja be az ember de ha épp kéne és nincs akkor az szenvedős lesz.
-Nagy eséllyel gumikat is venni kell alá mert nem sokan adják úgy el az autójukat hogy 1-2 szezonos gumi van alatta.Redmi Note 7
-
Declare
őstag
Kinek mi a fontos. Mit ertesz a többet nyujt alatt?
Nekm pl vannak olyan extrak amik nelkül nem szeretnek autozni. Igy ha valasztanom kell egy alapmotoros zero extras golf vagy egy jobban motorizalt, szamomra fontos extrakat tartalmazo Skoda között.....haat, nem hiszem, hogy a fapad golot kernem
-
Skizz
addikt
válasz Declare #38521 üzenetére
Kb. 7 misi a csúcs fabia 1.4 tdi dsg-vel (totalcar szerint szarul működik - bár az a benyás volt), 16 színben pompázva, navival, kutyaizéjével. Ennyiből egy kéziváltós 1.6 tdi trendline golf talán már szintén navigál, követi a kanyart a xenonja és tökönrúg, ha elalszol. A különbség a golf javára, hogy nem egy darabban gyártják a belterét beolvasztott kempingbögrékből, cuppra zajszigetelik és esetenként igényesebb a váltója (ha kézi) és a futóműve, miközben a fabia az index nélküli sávváltás végrehajtásáért járó tökönrúgást követően meg is vigasztal a központi kijelzőn. Hááát....
4 misiből mondjuk már tényleg érdekes lenne elgondolkozni, hogy kell e a bemutatóautóként 20e km alatt elnyűtt szalongolf 1.2-vel és sok kompromisszummal, vagy kellemes fabia klímával, kis színessel, sok sok szeretettel (bár én akkor is a golfot (vagy astrát...de nem, az új opelek mostanában elég szarok ) választanám).
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Jaa, na most megneztem, 1 misi kb a különbseg a golf es a vw között. Hat ha pont nincs meg az 1 milliod akkor veget is ert a gondolkodas Ha meg extrazod megjobban elhuz a különbseg, mert vw extrak dragabbak.
Ha arra gondolsz, hogy 7 misiert egy golf, vagy 7 misiert egy navis, dsg s fabia, nem kerdes, golf. Ha visont egy fapad golf manual klimaval, halogennel vs digiklimas, tempomatos, esöerzekelös, sportüleses fabia...na ott mar nem egyertelmü a valasztas
-
Skizz
addikt
válasz Declare #38523 üzenetére
Ezt mondom. Nekem mondjuk elég egyértelmű, hogy akkor is inkább a "fapad". Klímás kocsival is csak szökőévente klímázom, a xenon jó de drága fenntartani, az esőérzékelő nem mindenhol úgy működik, ahogy szeretném, egy usb-s "hifi"-ért meg akármelyik gyártó elkér annyi pénzt, hogy a svábságom gyötörne életem végéig.. ugyanez egy combtámaszra is igaz lehet akár. De egyébként pont a "vw" az, aki még tán' egy bitdi A7-esnél is több tízezres felárat kér egy usb portért. Nem mintha 20 millánál már nem lenne mindegy, de mondjuk 4-5nél még nem az.
-
adorjant
őstag
válasz trassher #38520 üzenetére
Pont mostanság gondolkodtam,hogy le kellene cserélni az Astrát,de egyrészt mindenki félne a valós km miatt,és inkább venne egy pörgetett,szemnek jobbnak tetsző adattal rendelkezőt, másrészt mit vennék helyette? Semmi baja,jön megy fékez... Venni egy ismeretlent...
Szerintetek mennyit érhet amúgy? 2001.12.20 üzembehelyezés, fehér sedan,törésmentes,Z16XE,325e km,mai napig vezetett szervízkönyv,gyári alufelni nyárigumikkal,téli goodyear ug8 gyári acélfelnin dísztárcsával.
Külsején van a korából fakadóan ez az,de szerkezetileg és belső terébe szinte bele sem lehet kötni...Valami erősebbet vennék,talán egy szívó opc-be átülnék,bár nem tudom mekkora élmény okozna az életemben egy 4. G Astra
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz adorjant #38525 üzenetére
Neked volt kis kasztnis Corsa Van 1.3 dízellel, nemde?! Az mennyire húzott az 1.6 szívó G-hez képest?
Plusz, azért az OPC-k java része ganajra van vágva.... Ott simán belekúszna a 2 millába egy értelmes(en újra összerakott) példány.
Az 1.9TDI jó alternatíva, de ugye azok is Föld-Hold 4x. Egy Audi guru mondta, h az 1.8T-k 20 szeleppel ezek ellenében jó alternatívák, ha erős kocsit akarok. Fenntartás kb hasonló, de többet ad élményben. És értelmesen lehet tuningolni.
Volvo, Saab turbok??
V6-os benzines verdák? Vagy 6 hengeres dízel Opel? (Signum, C Vectra)[ Szerkesztve ]
-
adorjant
őstag
válasz zolikaDB #38527 üzenetére
1.7td isuzu,jaja,húgom használja mióta megvettem a mostani G-t.
Igazából az le van tekerve,vagy nem tudom,már úgy vettem,100-110ig kellemesen megy,onnan meg mintha kevés lenne a gázolaj. Igaz nem is eszik szinte semmit,4 liter 100as tempóval országúton,alig akartam elhinni. Húgom is szereti,baja se nagyon szokott lenni.1.8T nézegettem,főleg Octaviában,de igazából nem nagyon tetszik a kínálat..
Octavia RS,Leon Sport meg második autónak kicsit luxus lenne,plusz azért nekem nem versenyautó kell,csak kellemes erő,komforttal,ezek meg nem éppen olyanok
Dízel nem kell,utálom a remegését,télen a fűtés... Na meg városban nem lenne túl előnyös.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Tavaszi teendők nagy része pipa:
- műszaki januárban
- olaj- és
- olajszűrő csere szervízben
- levegőszűrő- és
- pollenszűrő csere általam
- klímatisztítás fertőtlenítővel szintén
- nappali menetfény
Már csak a nyári kerekek kellenek és egy nagy retkelés, hogy szép legyen. -
zolikaDB
veterán
válasz trassher #38535 üzenetére
Tavaly Dokanal csinaltattam, 5e HUF, es volt benne egy pollenszuro is. Semmi hokuszpok, egy flakon folyadek, amivel befujkalta a radiatort, kesz is.
En az osszes szellozobe letuszkoltam, a vezeto es utasoldalon is a labterbe, az ulesek mogott a hatso labterbe, pollenszuro ki, beneztem telefonnal, szöszök-faleveldarabok. Itt porszivoztam, majd befujtam ezt is.
Na ezek kimaradtak a klimasnal.
Az aeroszol volt 2e HUF korul, ez jovore meg eleg, az aktivszenes pollenszuro 1.3e HUF.
Ha nagyon ganajbudos a klimad, vidd el egy normalis, ozonos takaritasra. -
trassher
addikt
válasz zolikaDB #38536 üzenetére
Igazából semmilyen szaga nincs csak szerintem kevés lehet benne a gáz, vagy régen cserélték mert nem túl acélos. Úgy gondolom hogy egy töltés + takarítás ráfér majd, ki tudja az előző tulaj használta e egyáltalán.
Dóka amúgy normálisnak tűnt és a bent álló autók száma alapján érti is amit csinál.Redmi Note 7
-
Ck.
addikt
válasz AMD Power #38490 üzenetére
De mit tegyen a delikvens, ha újabbra nem futja?
Nem mindig minden esetben engedhető meg egy faceliftes modell, vagy éppen akad a horogra.
Adott esetben ha faceliftesre nem futja, akkor inkább vennél picivel olcsóbban, hasonló évjáratban, de egy pont a modell váltás előtti előző modellt, ami gyakorlatilag 10 évvel korábbi generáció, csak mert amaz első széria? Szvsz nem vennék csak azért régebbi típust majdnem annyiért, mert facelifteset nem kapok az újabból.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Ez szerintem márka és típusfüggő mindig, de inkább egy 10 év tapasztalattal rendelkező, tesztelt, rengeteg használt/bontott alkatrésszel rendelkező gépet, mintsem, hogy tesztalany legyél, nem?
tibee77 grat szép gép, milyen moci? Egyébként nekem is a H tetszik a legjobban, utánna pedig az F, de bioztos van némi elfogultság
[ Szerkesztve ]
-
tibee77
őstag
Szevasztok.Becsatlakoztam en is az Opelosok klubjäba egy Astra H GTC-vel.Szerintem a legszebben sikerült Opel ami valaha született.(na jo a J-s gtc se rossz )
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
Kickass
őstag
Eddig megtett 3700km alatt 220,4 liter benzin ~5.9 átlag (na jó 5,96 ami kerekítve 6 )
2.0DTI
Teljesen vegyes fogyasztás, főleg főút és város, kevés autópálya (~500km)Fed. komp 6,6 litert mutat
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Kinek mi. Én inkább vennék kiforrottabb régebbi szériát mint egy újabb de lehet ,hogy "problémásabb" modellt. Ez csak egy tanács volt. Nekem édes mind1 ki mit vesz és utána mire költ jó sokat.... Én inkább várnék egy évet és vennék egy újabbat belőle.
tibee77 Üdv!
[ Szerkesztve ]
-
tibee77
őstag
Olyan "szerencses" helyzetben voltam, hogy 300km-röl hozhattam haza a kocsit igy volt egy jo kis tesztutam is hazafele.Ha lenne vele valami orbitälis problema az ezalatt az ut alatt elöjött volna?Vagy ez totäl lutri?
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
Ck.
addikt
válasz haddent #38541 üzenetére
Fájna a szívem az előző generáció utolsó évéért kiadni majdnem ugyanannyi pénzt, amiből az újabb modellt hozhatom el. Nagyon sokszor ég és föld a kettő és tényleg egy fényév választja el őket egymástól.
Konkrét példa: BMW 5-ös széria: 2002-es E39, 2003-as E60. Hiába 1 év a különbség, gyakorilatilag egy cirka 15 éves konstrukciósbeli különbségről van szó.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest