-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Markizmark
addikt
válasz F_Zolee #38143 üzenetére
Csere előtt azért méresd meg szerelővel. Hátha mégsem az a baja. Na meg, ha volt check lámpa, de kialudt, annak nyoma kell legyen az ECUban. Tuti tárolva van, akkor is, ha nem világít. Hacsak azóta nem vetted le az akku sarut.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
mephi666
nagyúr
válasz Markizmark #38151 üzenetére
a "hatalmas" rutinommal 99%-ra tippelem, hogy nem alapjárati motor lesz... f astra-nál teljesen másak a hibajelenségek (mondjuk alapjárati motort kicserélni nem egy nagy kunszt: torx kulcs kell, 2 csavar tartja és annyi)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
F_Zolee
veterán
válasz Markizmark #38151 üzenetére
Nem volt még áramtalanítva nálam még sosem.
Amúgy most azon vagyok, hogy ellenőriztetni akarom nem mindenáron cserélni. -
Skizz
addikt
válasz AMD Power #38146 üzenetére
Én simán - kivéve ezt a vectrát -, és már egy turbótól is befonom a hajam, hogy vajon meddig bírja még, ht még kettőtől... bár tökmindegy, mert benzinnel ugyanez van. 5-10 év múlva már nemigen lesz tele a használtpiac tizenéves viszonylag olcsón fenntartható szívóbenzinesekkel.. ez van. Most kell turbófelújító műhelyt nyitni. Meg futóművest, az itthon örök klasszikus, sose megy ki a divatból.
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz trassher #38150 üzenetére
Vigyázz a felújítással, apámnak is tönkrement, felújították horror pénzért (ez külön történet, de alig bírtam lebeszélni a maszek szakszervizről, ahol minden számla úgy kezdődik hogy motordiagnosztika 10.000, na itt csinálták meg felújítással 36-ért ), de nem lett valami nagyon tuti.
Egyébként neki úgy jött elő, hogy indítás után recsegett.
Elmondták, a típusra jellemző, a kulcs beragad, nem fordul vissza indítózás után, ez okozza a gondot.
Szóval erre sem árt figyelni - nem nálad, mert nálad nem így jött elő, csak hátha hasznos az infó másoknak.
Szóval mondta boltos haver, hibátlan bontottat tudott volna 20-ért, ami korrekt állapotú.
Tudom, sürget az idő, nem is azért írom hogy ne kérd a felújítást, csak leírtam pár tapasztalatot hogy mire nem árt figyelni.Postázást nem vállalok.
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #38150 üzenetére
Én mikor vettem a vecit, a kocsi árának már kb a háromszorosát ráköltöttem, és még a lakatolás meg a fényezés hátra van, illetve a generátor meg a főtengelytárcsa csere XD
Szóval hozzám képest még kezdő cipőben jársz, igaz én minden apró szart is egyből javítok, cserélek, meg került bele teljes bőrbelő, stb.
Ja meg a klímakopmresszorom is várat még magára XD -
trassher
addikt
Ahhoz vittem akit zolikaDB is írt, az ő hírdetése volt a legszimpatikusabb. Remélem nem lesz semmi gond meg az idő sem sürget mert ha nem lenne aki megcsinálja akkor hazamennék vonattal. Mondjuk nem jó szívvel hagynám itt a kocsit + holnap lesz a polírozás amire kiváltképp kíváncsi vagyok lévén hogy szerintem sose csináltak rajta + nem is metál szín.
F_Gergely: Jogos bár az enyémen nem kell lakatolni semmit csak lefújni a motorháztetőt. Ami még tuti nyárig az a gumi + felni, klíma tisztítás, feltöltés.
Redmi Note 7
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #38157 üzenetére
Hát én egyedül a csomiajtót láttam hogy megvan nyomva és rohad (opel betegség egy kombi ajtót nem láttam idáig ami ne rohadt volna), arról tudtam, nem igazán volt rohadás a kocsin. Aztán lassan elkezdett a két hátsó kerékív rohadni, ezeket szeretném majd megcsináltatni, meg a csomi ajtót. Ja meg a C oszlop is kicsit rügyezik. De már másfél éve nálam a kocsi azóta rakom rendbe
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #38158 üzenetére
Azért sokszor inkább idő mint pénz kérdése a szerelés. Akinek minden nap kell az autó az nem tudja csak úgy ledobni napokra bármikor.
Mikor csinálták a futóművem mondtam nézzék már meg az autó alját meg a kerékjárati íveket hogy mégis milyen az állapota. Mondta a srác hogy van rajta pár lyuk, de az mind gyári.Redmi Note 7
-
F_Gergely
őstag
válasz Declare #38160 üzenetére
Hát igen, ebben a tré az volt nem egyszerre jöttek elő a hibák, mikor megvettem az izzítógyertyák voltak rosszak, azt kicseréltem és minden faja volt szokásos köröket lefutva, szilentek, stabpálca, olaj és szűrőcsere. Aztán jött a szopóroller, de ezt akkor nem tudtam volna megállapítani, és szerelővel mentem, még csápossal is felemeltük a kocsit. Váltó, kuplung is jó volt. Nyílván azért tapasztalatot bőven szereztem, meg mire érdemes figyelni, de ez inkább típus specifikus. De lassan már rendbe lesz a kocsi nyáron majd szeretném teljesen leszigetelni, hogy csend és nyugalom legyen az utastérben, kap faja belső led világítást a lábtérhez, hátsó ülések is fűthetőek lesznek, könyöklőt kicserélem a B omegájáéra, illetve a könyöklőben megkapja a gyári opel ülésfűtés kapcsolókat a hátul ülőknek meg USB aljzatot. Fényre sötétedő belső tükör, elektromosan behajtható külső tükrök, és combtámaszos elektromos Omega bőrülések előre
Van még vele melóm, de formára nekem a mai napig szerelem ez a kocsi, és ha egyszer elkészül nem lesz párja(#38159) trassher
Jah, inkább az idő, én kocsival járok dolgozni, BKV-zni nekem nagyon macera és napi 5 óra szóval tudom. Ezért is készült lassan mert nem tudom lerakni csak úgy az autót hogy akkor szereljük. Nyáron bringázom így akkor ez jobban megoldható. Egyébként hihetetlen milyen gyorsan tud rohadni, onnantól amikor csak egy kis pötty rozsda megjelenik -
trassher
addikt
válasz F_Gergely #38161 üzenetére
Nekem dkv-zni macera. Most nézem hogy jutok vissza ha kész a kocsi mert gyalog több mint 20 perc. Természetesen sehogy, a dkv oldala egy 0, még kereső sincs csak a járatok száma és kattintgass bele. Kérdezem én aki sose járt itt honnan tudja hogy jusson el A-ból B-be ha még a megálló nevét sem tudja adott esetben?
Redmi Note 7
-
F_Gergely
őstag
válasz trassher #38162 üzenetére
Én guglimapsot szoktam használni , és megnézed milyen bkv megálló van ott a környéken
Mondjuk én törzsgyökeres pesti vagyok, nem gond a bkv csak akkor van cumi ha oda nincs járat. Pl a cég egyik telephelye M5 autópálya mellett van, oda semmi nincsen, ha nincs kocsid cseszheted. -
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Zolee #38153 üzenetére
Így most már értem.
Korábban, panaszkodtál arra, hogy a szervizben vizsga előtt átvizsgálták a gépet,szerintük rossz a kormánymű. Ekkor kérdeztem rá a CO-ra. [link] Válaszod:[link]
Ezért gondoltam,hogy a szerviz mérte:[link]
Most már tudom,hogy de nem.
( Előtte voltam ismerősnél ránézni a hibakódra és diagnosztika közben a második szonda mutatott szép egyenes jelet)
A hibakódot ki lehet olvasni,villogtatni,ezt nem vitatom,(akár maszek alapon)de a lambdaszondát hivatalos műszerrel, oszcilloszkóppal ellenőrzik. Itt nincs kisipar. Ha meg az ismerős már kimérte egyszer, hogy rossz (mivel van megfelelő műszere,),akkor most miért kell még ismételten ellenőriztetni?[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
F_Zolee
veterán
válasz mohabá 007 #38166 üzenetére
Igen az időrend egy kicsit keveredett a kitárgyalás közben. Vizsga és a diagnosztika két külön időszak.
Nem kimérve volt csak a gépre rákötve a verda és lehetett különböző dolgokra "diagnosztikát" kimutattatni. Kiszedve nem volt a szonda konkrétan. Most meg akarom nézetni, mert gondolom nem öngyógyító egyik alkatrész se. De ugye közben meg kialudt a lámpa aminek elvileg nem kéne ha valami rossz volt. És mivel te is írtad, hogy ha hibás akkor megnőhet a fogyasztás. Hát most a 7l nekem már sok. Alig megy az autó amúgy is(997ccm), cserébe "sokat" fogyaszt.
Vagy ha nem is ezzel van gond akkor valamit mégis meg kéne nézni rajta ami befolyásolja... -
mohabá 007
aktív tag
válasz adidas4death #38148 üzenetére
A leírtakból úgy látom,hogy akkor rángat,dadog a motor,amikor a pillangószelep zárt állapotban van.Ilyenkor a légszűrőháztól a pill szelepház felé menő vastag csövön nem áramlik levegő.A levegő hőmérsékletét méri egy apró mütyűr.Közvetlenül a légszűrőház után.(B vekimnél legalább is) Ha igaz, beszívott levegő hőmérséklet érzékelő a neve.Lehet,hogy csak koszos,esetleg haldoklik,vagy behalt
ha már "üzemmeleg" akkor legtöbbször csak úgy indul be ha "pöckölgetem" neki a gázt indítózás közben (hidegen viszont pöcc röff indul).
Igen,mivel a pill szelep nyit,van légáram,levegő hőmérséklet változik,de mivel az érzékelő rossz jeleket küld azECU-nak,az meg rossz adatokat nyom a morornak,ezért bedadoghat
Nem mondom,hogy ez a hiba,de hibaforrás lehet.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
trassher
addikt
válasz mohabá 007 #38169 üzenetére
Most látom hogy b vectrád van. A gyári könyöklő milyen benne? Nekem képek alapján kicsit rövidnek tűnik de inkább megkérdezem olyantól akinek van. A kérdés csak azért jött mert angol fórumokon láttam hogy ezt rakják g astrákba mivel gyárit lehetetlen találni és a b vectra könyöklője minimális alakítás után tökéletesen beszerelhető.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz molnarpeter #38174 üzenetére
Nézegettem de borzalom amilyen árakat kérnek. Itthon simán 5-6 ezerrel is olcsóbb egy armster. Például itt van ez. Postával 23.000 forint, egy armster itthon 3 év garival 16.000
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
-
haddent
addikt
-
tixem
addikt
válasz trassher #36240 üzenetére
Na sikerült megoldani a problémát. Jóféle mann szőrűt tettünk be, plusz elzártuk azt a fedelet. Azóta pára csak nagyon ritkán fordul elő, de az is alig észrevehetően. Nem kicsit jobb így közlekedni vele, végre lehet nyomatni a lábfűtést is
Köszi a segítséget!más: Nem is tettem még fel képet a gépről, pedig megígértem Na majd a legközelebbi takarításkor.
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
-
Declare
őstag
válasz haddent #38177 üzenetére
Nem tudom pontosan mi az elteres, de en utangyartott astra H könyöklöt rendeltem, de annak a vege, amit a burkolat lebontasa utan bele kellett volna passzintani a helyere, az nem stimmelt. Szoval kellett belöle levagni es egy kicsit barkacsolni, de az eredmeny total jo lett. Nekem most jol kezre all. Majd lövök rola egy fotot, hogy milyen.
-
zolikaDB
veterán
válasz trassher #38179 üzenetére
Nekem csak a behúzótekercs volt kuka, az került 10k-ba vagy 2 hónapja.
Amúgy maga az önindító olyan 115e km-nél lett először felújítva, kb 2 éve. Akkor még indított, de nyekergett, kehelt, minden baja volt.
Ha visszakeresel a nevemre, akkor megtalálod, h én mennyit költöttem az első időkben a kocsira, úgy, h 8 évesen vettem 95e km-el és szervízkönyvvel. És a 3 év alatt 2x állt meg úgy, h sehova tovább.
Se turbó, se adagoló, se kettőstömegű, se semmi.... Pfff. -
mephi666
nagyúr
na, vezérműszíj+vízpumpa lecserélve, átnézték mitől "dadog" a gép és jó volt a tippem: 4es henger melegen alapjáraton kihagy... átnézték az elektromos rendszert, gyújtáselosztót, kábelezést, gyertyát, mindent cserélgettek próbára, vákuumozták, meg fene tudja mit csináltak, de semmi eredménye... jövő szerdára új időpontot kaptam és akkor megbontják... lehet, hogy csak egy párezres himbát kell cserélni, de az is lehet, hogy vezérműtengely... ez a 2 véglet: bontani kell és kiderül
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #38156 üzenetére
Én egy 10 hónap alatt elköltöttem a gépre elég "sokat".... volt egy 8000 Ft hűtő ami nem volt kötelező ,de inkább lecseréltem, volt egy kipufogó dob 10000Ft és egy 3000Ft alapjárati motor.
Jó jó most kell vennem rá majd 4db nyárigumit.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
haddent
addikt
válasz Declare #38183 üzenetére
Reggel 7 -kor Budapesten belüli autpálya szakasz ha jó időt fogsz el nem kell semmit csinálni, hát mégha lenen tempomat. Hát de én mondtam, hogy imádom ezt az autót, gyönyörű és k*va jó, ennyiért meg überelhetetlen, de a gyári ülés hát na így sikerült beállítani, hogy élhető legyen. Majdnem leghátul, és elég alacsonyan. De így igazából teljesen jó az ülés már Nyilván vicc volt, és nem úgy könyöklök, mint ahogy normális ember egy ilyen magas könyöklőn, de néha amikor 4 -esben van bizony ott a karom
Amit linkeltél is viszont szerintem iszonyatosan magasan van és nagyon hátul. Azon könyökölve megnézem hogy szúr bárki egy hármast? -
w333
félisten
válasz mohabá 007 #38169 üzenetére
Köszi ... meglessük, majd írok hogy mi volt !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #38186 üzenetére
Én össze se adom... Az autó árának duplája már simán benne van. Igaz nem is ronda és nem is rossz. 2 napja jobb zenecuccot tettem bele, 1 hete meg bak + olajak + szűrő... Tetőkárpit még vissza van és a jobb első csillapító. Ja és még nyári gumi szett + felni festés + gumizás + futómű állítás.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
mohabá 007
aktív tag
-
F_Zolee
veterán
válasz mohabá 007 #38191 üzenetére
Nincs semmi dadogás de ha a gyorsításnál való "rángatás" annak számít akkor van.
Az a baj, hogy olyan gyenge a motor, hogy ha egyedül megyek vele akkor érezni csak jobban. Úgy kell elképzelni, hogy nyomom a gáz adott álláson aztán 1-2mp-ig erősebben húz aztán 2-3mp-ig kicsit elgyengül(-3ló elszalad kb) a húzás majd megint kicsit jobban húz 1-2mp-ig.
Egyéb baja nincs, hidegen pöccre indul, melegen lehet fél mp-el többet kell indítózni.
Most nézem, hogy 5900-ért csinálnak egy csokor diagnosztikát a vizsgahelyen. És ha nem találják meg a gixert akkor ingyé van. -
trassher
addikt
válasz mohabá 007 #38193 üzenetére
Azt még a kárpitos törhette el csak nem vettük észre. Az egyik élen elrepedt de nem nagy dolog. Mindjárt állok neki felragasztani a szoknyát. Ugye ha valami kell akkor azonnal kell és a tesco-ban volt palmatex ami bőrhöz is jó. Ha az nem fogja meg akkor kiöntöm betonnal és bezsaluzom.
Redmi Note 7
-
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #38170 üzenetére
Nekem nincs könyöklő benne,de nem is hiányzik Lehet,hogy most többen megszólnak,de szerintem a túlzott,”kétkönyöklős,félig fekvős,terpeszkedős” kényelem vezetés közben figyelmetlenebbé tesz. Egykezes,féltenyeres ujjrátétes laza kormányfogás a jó magyar kátyúval teli utakon kész életveszély. Kátyúba be,kereket megdob,kész a baj. Nembeszélve a városokban csodamódra elhelyezett aknafedelekről,mely úgy lett kialakítva,hogy vagy a bal,vagy a jobb kerekekkel,de bizos,hogy elkapod.Cikk-cakk-ban mint a villám meg csak nem közlekedhetsz.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
trassher
addikt
válasz mohabá 007 #38196 üzenetére
Nem szoktam felül fogni a kormányt stricisen bedőlve középre, háttámla vízszintben csak jó lenne városban is mikor állandóan váltogat az ember megtámasztani a könyökét. Ugyanez vonatkozik országútra/autópályára ahol kényelmetlen hosszú úton mert egy idő után már nem tudja hova rakni a jobb karját. Na meg az sem lenne utolsó ha lenne egy hely ahová be lehetne rakni a kulcsot, pénztárcát, telefontöltőt, stb. A kulcsaimat a hamuzóban tartom de alig tudom sokszor berakni mert az itthonin van zseblámpa + van az albérlet 2 kulcsa is.
Itthon nem találtam rendes vásznat csak használtat így csináltam egy próbaragasztást és jól tart így is. Direkt néztem hogy ez a palmatex bőrhöz is jó meg jó nagy tubus, lehet sosem fogy el. Viszont gumikesztyűben ajánlott használni mert könnyen lecseppen, elkenődik.
Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #38189 üzenetére
Felni festést hogy hol mennyiért / te magad mivel? Én is megcsinálnám, igaz csak az acélt, hogy télen is legyen valami kulturáltabb dolog, ne egy otromba koszos saras szenes fekete átlagos xar
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mohabá 007 #38196 üzenetére
Nekem is az jut eszembe, mikor észreveszem, hogy csak egy kézzel fogom a kormányt, hogy nem tudnám úgy irányítani, mint két kézzel. Középen (9 óra 15 perc) fogom a kormányt is a kezdetektől, sokkal logikusabb a KRESZ-es 10ó10p-nél. Még a váltókart is igyekszem a legrövidebb ideig fogni, annál rövidebb ideig kell elengedni a kormányt, annál biztonságosabb a helyzetem esetleges felbukkanó akadály esetén. Hosszú úton legfeljebb pár másodpercre a térdemre teszem a kezem, vagy a bal karomat az ajtó könyöklőjére támasztom, de a kormányt ritkán engedem el.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #38189 üzenetére
Én jegyzetelem Excelben mindent. De egyenlőre nagyon tetszik amit látok!
A 100 legmegbízhatóbb autó
... és a tíz leggyengébben muzsikálóCsak én nem látok Opelt a listában.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Milyen NAS-t vegyek?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Házimozi belépő szinten
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban