-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
Igaz,de az is hogy nem az ioncserélt víz támadja a blokk anyagát.A sima vizben is a vízkő a hunyó de csak dugít,nem támadja a blokkot.A fagyálló összetevői pedig nem ismertek.Nem tudjuk,hogy ki,mi van ellenünk. Deszt vizet tudunk csinálni,csak túl lassú.Ez egyszerűbb.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
zolikaDB
veterán
válasz haddent #37198 üzenetére
Izé. Ha nem gond, én maradok a régi módszernél, és kupplungolok.
De egy kopott autót nem lehet hasonlítani egy valóban jó állapotú, kímélt géphez.
Vezetgettem pár ismerős autóját, tényleg volt benne TDI, 1.6-os G Astra, egy 180k km-es (!!! ) dízel Mitsu, de olyan ramaty volt mindnek a váltója, kupplungja, h siradalom... Ugye a sok lehazudott km. -
haddent
addikt
válasz zolikaDB #37204 üzenetére
Nem gond, nem követendő példaként hoztam fel, csak hogy képes erre, míg más nem. Kopott autoként melyike gondolsz? A Berlingo vadonatuj es mar lotyog mint a ...., az F Astra valami nevetsegesen keves tizenezer km ota van nalunk 10+ eve (magyarul nem kopott allapotaban is lattam) a H pedig 4 eves es ugyan 160 ezer km de markaszervizes szervizkonyv, nem gondolom, hogy kopott a váltója. Szerintem korrekt összehasonlítás volt, bár a lényeg nem a citroen gyalázás lett volna, hanem hogy mi a bajod az opel váltóval (és persze ezt sem kötekedésből kérdem, csak nekem eddig 2-ből 2 jól működik és többet tud, mint kéne )
-
zolikaDB
veterán
válasz haddent #37205 üzenetére
Mazda váltó: mint a vaj, pontos, mint a nyúlszar, finoman kapcsolható, oda megy, ahol a fokozat van, akár ujjal pöckölve is.
Opelem: egyest néha erőből kell tolni, hátramenet általában recseg, vagy nem veszi, és kétszer kell kupplungolni, de minden odamegy, ahova kell, nem tudsz véletlen mást kapcsolni. A kupplung nem beton, és ott fog, ahol kell, kényelmesen ki lehet nyomni.
Kopott cuccok: kupplungot majdnem kiengedtem, vége előtt pár milliméterrel fogott. Váltókart megfogom, már kézben lötyög, hatalmas holtjáték, érezhető, h épp ki nem esik a helyéből Vagy, kemény, mint a beton, de az is a vége felé fog...
Na, kb ilyenekre gondolok... -
Declare
őstag
Mar hogyne lenne bemelegedes kerdese? amig hideg a motor, megy a szivato, keresztezödes elindulas, 1-2-3 valtogatas 20-30 l/100km pillanatnyi fogyasztasokkal....ez ilyen.
(#37130) hdman premiumot en meg nem toltam bele. A shell fuel save meg a normal kis kutak üzemanyaga között nem igen latok különbseget. A baj, hogy igazabol ugyan ugy szinte soha nem megyek, max a szlovak/cseh palyan. De ott meg mindeg ugyan az az otthoni mol vagy shell benya van benne, a cseheknel meg az ono. Azert meg, hogy kiserletezzek, nem fogok az autopalyan az omv nel tankolni 6x annyi czk/liter aron
(#37160) Ivan15 az mondjuk durvan sok....nekem elsö evben volt 1100eur körül volt egy evre es ebben benne van a teil casoco is, vadkarra, rngalasra stb. Iden mar csak 600 euro.....vhv biztosito.
(#37178) zolikaDB : Ez szip felni....en is neztem ilyet....de 17" azt nem gumizom
-
AMD Power
titán
válasz zolikaDB #37196 üzenetére
Köszi. Mondjuk szerintem a E Astra még jobban megfogja tolni az árakat majd lefelé nem?
Nekem csak addig veszi nehezen a váltó az 1-t míg hideg.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
zolikaDB
veterán
válasz AMD Power #37208 üzenetére
Így van, hidegen minden másképp működik, mint melegen
Nyilván, gondolom, h valahogy ez fog történni. Én mutattam egy tendenciát neked, de, h ebből mi fog kisülni, nem tudom.
Ha azt nézzük....
- F Astra minőségre még nem az igazi, a legidősebbek cirka 20+ évesek, 150-200e HUF-ért, a legfiatalabbak talán 15 évesek 350-450e HUF-ért
- G Astra, akárhogy nézzük, valamivel jobb, és igaz az alapgépekben néha se ABS, se klíma, se villanyablak. Na ezek kerülnek 17 évesen, már jópár púppal a küszöbborítás alatt, sárvédőkön 400k körüli jómagyarba, az utolsók meg 6-8 évesek, és túlárazva is 1.2m a plafon, de ezek nem reális árak.
- H-t is lehet kapni 8 évesen 900e HUF-ért, meg 5 évesen 2.5m-ért, jól felszerelten, dízellel...
Ezeken kell gondolkodni, én úgy vélem, 3 éveben belül simán lesz szép és jó G 600-700 körül, a plafon meg 900 cirka. -
AMD Power
titán
válasz zolikaDB #37209 üzenetére
Én azt mondom ,hogy egy ilyen 10 éves G Astra nekem nem érne többet 7-800e Ft-nál. A következő műszakit( 2016 november) még biztos kihúzom a kis F-el. Főleg így ,hogy nagyon egyben van a kis drága.
De utána jó lenne valami újabb és erősebb.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Mosolyt fakaszt? Opel Corsa E 1.0 Turbo teszt
Opel Corsa E 1.0 Turbo Cosmo tesztEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Markizmark
addikt
Milyen 10w40 olajat ajánlotok 200e km feletti X14NZ-be? Olyan kell ami tényleg jó. Van egy kis zaja a motornak Q8-al, pedig új minden hidrotőke és himba. Komplett új vezérlés, szóval a szelepek nem zöröghetnek, hacsak nem szar eleve az olaj.
Gondoltam Valvoline Maxlife-ra, de elég ritkának tűnik. Castrol kiesik a hamisítás miatt ugye... Szóval?
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
nagyúr
válasz Markizmark #37213 üzenetére
Én most sok év Castrol után Total-t tettem a kocsiba.Egyelőre minden rendben,nem eszi az olajat.A Castrolt nagyon ette.
X20XEV -
trassher
addikt
válasz Markizmark #37213 üzenetére
Nekem Aral Blue tronic van a kocsiban. 210K km, x14xe. Eddig 6000km alatt 2 osztásnyi olaj tűnt el a nívóról.
zolikaDB: Ezt a hírdetést láttam én is de nem igazán tetszik a felni. Valamilyen 5 ágúra gondolok, szerintem az mutatna jól a kocsi alatt.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #37213 üzenetére
Én amit TAPASZTALTAM, vagyis nem feltétlen minőségi értékelést írok:
Évekig GM volt benne, hibátlan volt.
Utoljára belekerült valami Mobil, olcsón vette a szerelő, boltos mondta, neki is ezt teszi bele, tuti jó. Ezzel (meg tuti a kor is belejátszik már értelemszerűen) ment 220-tól 234-ig, nagyon enyhe kopogás azért volt, kezdetektől (lehet, a GM-mel is kopogott már, de tudod, ez már pszichológia, hogy az ember mindent a változáshoz köt), most ingyé' kapott Mobil 2000 került bele, hallhatóan kisebb lett a kopogás, és tompább, bár nem múlt el, mint korábban írtam.
Motor gyári állapotú, megbontva sosem volt, olajat nem kellett eddig sosem rátölteni 2 olajcsere között, most sem.
Mindenesetre ezen a télen sosem volt olyan hogy 2-3-5 mp-ig erősen kopogott az egyik tőke (?), korábban a GM-mel nagy hidegben előfordult - de idén nem is volt nagyon hideg reggelente.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #37213 üzenetére
Én is a Total mellett teszem le a voksomat.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
7Sony7
addikt
válasz mohabá 007 #37203 üzenetére
Végül is nem oszt, nem szoroz, beleraktam, működik. Bár azért érdekelne, mi az a "tányér".
Nem tudom akkor, hogyan lehetne kiszűrni a rozsdás lét, szemcséket. Nemrég volt hűtőcsere, új víz, a kiegyenlítőben tiszta is, de thermosztát cserekor láttam egy kis rozsdás levet is.
-
-
AMD Power
titán
Érződik ,hogy mennyire enyhe az idő kint. 2 hét alatt kb 2x is blokkoltak az első kerekek nagyobb fékezésnél. Rám nem jellemző az ilyen fékezés.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #37213 üzenetére
Mannol nekem bejött, nem volt olyan drága mint 1-2 prémium lötty, teljesen szintetikus, legjobb minősítései megvannak és egyáltalán "nem evődik", szagra is jó 6-7k km után
-
#81556480
törölt tag
válasz zolikaDB #37224 üzenetére
A benzinesbe magasabb a fordulat, a dízelbe meg a hő. van olyan olaj ami benzinbe való de dízelbe is jó, de fordítva ritkább. van még a az eset amikor valamelyik elkezdi enni az olajat és az ember mókol, és kialakul egyéni példára hogy melyik kopott benzines szarba milyen dízel olaj lesz jó amit majd nem fog megenni, de cserébe nem is keni
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
Hahó
X16XEL-be van valamilyen bevált gyertyatípus?
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
Egy boltos szerint amire nincs ráírva külön, hogy csak benzin, vagy csak dízel, az jó mindkettőbe. Állítólag a dízelbe való annyiban különbözik, hogy jobban megköti a lebegő koromszemcséket.
-
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #37229 üzenetére
Persze. Már a következő olajcserére is itt van egy 4l belőle.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
7Sony7
addikt
válasz #81556480 #37231 üzenetére
Nem hiszem, hogy baja lenne tőle, de értelme nincs benzinesbe dízelhez valót, és fordítva.
Megnéztem kíváncsiságból néhány neves márkát, a legtöbbnek van olyan olaja, ami"Megfelel a mai modern benzines és dízel, szívóüzemű és turbófeltöltéses személygépjármű és kisteherautó motorokhoz."
"Teljesítményszintek: SAE 10W-40 API SN/SM/CF ACEA A3/B4 MB 229.1 VW 502.00/505.00 RENAULT RN0700"Nekem ez elég. Itt inkább az a baj, hogy állítólag már az olajat is hamisítják, márkás flakonba vacakot öntenek.
-
-
#81556480
törölt tag
válasz 7Sony7 #37234 üzenetére
ahha nekem is elég, tehát nem félek tőle hogy bármi baja lesz . Jók ezek. MEg sokat számít az is hogy mondjuk az én 1.6 os vekim szerintem étolajjal is elmenne. örökök ezek mint a nyomorúság. Csak valahogy jobban érzem magam ha olyat teszek bele ami bele való. Ezzel azt akarom mondani hogy általában az univerzális dolgok se ide se oda.
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #37233 üzenetére
Szerintem igen. Nekem mondjuk még más nem volt benne. Miután megvettem rá kb 5 napra már ez ment bele.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz 7Sony7 #37237 üzenetére
Én úgy vagyok ezzel ,hogy én évente 1x veszek olajat. Az ,hogy most 4000Ft olcsó olajat veszek , vagy 7000Ft veszek egy valószínűleg jobb minőségűt akkor én ezen nem gondolkozok.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
7Sony7
addikt
válasz AMD Power #37238 üzenetére
Ebben teljesen igazad van. De én meg úgy vagyok vele, hogy ha a 4000es is jó, minek tegyek bele drágábbat?
Nem siránkozni akarok, de sajnos nekem nagyon meg kell nézni, mit mennyiért veszek. A maradék 3000 ből megvan az olaj és a légszűrő. (Ebből is van 1600- tól 3600 ft ig.)-
-
haddent
addikt
válasz 7Sony7 #37239 üzenetére
Én egyelőre úgy vagyok vele, hogy nagyon féltem és a legjobbat adom meg neki, de ez szerintem azt jelenti, hogy olcsó de jó minőséget és esetleg akár évente 2x ha többet megyek, mint 10 ezer, főleg városban. És ilyen sűrű csereperiodusnál szerintem kár is drágát venni.
Szóval szerintem inkább a sűrű csere lehet a nyerő -
gban
Közösségépítő
válasz haddent #37240 üzenetére
Nem konkrétan neked mondom, de már rég nem egyenlő a drágább a jobbal.
Pl. amikor bejöttek a mobilok, a Motorola 2x olyan drágán adta mint a Nokia (vagy nem 2x, de nem is ez a lényeg), közben sokkal gagyibb volt, mind minőségben, mind kivitelben.
Ugyanezt tapasztalni ma is mindenfelé, elég ha megnéztek egy indexes tesztet (túró ruditól súrolószerig rámennek mindenre), és valóban azt hozzák ki amit én is gondolok az adott termékkörről - általában van noname vagy Lidl - Aldi - Penny sajátmárkás a top 3-ban, és mindig leszerepel egy-két jódrága jónevű cucc.
Pl. a sparos saját márkás, jóval olcsóbb budget termékek mindig verik a sima (vagyis nem "ezalegolcsóbb", sőt, szerintük extra minőségű) saját márkás termékeiket - sok példa volt már erre, kezdve a tejföltől egész a nemtudommiig.
Szóval az ár már rég nem értékmérő, inkább csak marketing-eszköz.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
nagyúr
en 10 ezrenkent cserelem es eneos sustinat kap (13k/4L)
attol hogy surun csereled meg jo olajat kell belerakni
-
Bitpalace
senior tag
sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy b corsa (x12xe) hátsó ablakmosója nem megy. Vagyis a folyadék nem jut el odáig, a pumpa az megy, de annyit vettem észre, hogy a vezetőoldalon a hátsó kerék előtt folyik ki. Viszont bent nem látni sehol folyást, de gondolom szétcsúszott valahol a cső...
Más... Hűtőnél ami jobb alul megy rá vízcsőnél vízszivárgást véltem felfedezni. Nem vészes, lassan csöpög, szerintem cső lesz, mert maga a hűtő maga száraz.
Ezekben tudna valaki segíteni? Ezek típusbetegségek?
üdv!
-
zolikaDB
veterán
-
-
Declare
őstag
válasz zolikaDB #37245 üzenetére
Szerintem ez is-is. En is amit hasznalok most a Liqui Molly dexos 2 es olaja dizelbe es benzinbe is jo. En ebben most nagyon hiszek, többszörös teszt gyöztes es kb csak jot olvastam rola mindenhol (Top Tec 4600 5w30. Aztan azt hogy valoban megerie azt a plussz felarat amit fizetek erte valoszinüleg soha nem tudom meg, de en is ugy vagyok vele most, mint haddent, hogy megy meg a feltes es ugye nem is uj motor ez sem, ha ezt az olajat veszem talan a legkisebb a rizikoja, hogy hamisitottat kapok, illetve talan a lehetö legjobb kenest kapja, ha mar ilyen több ezer km es trippek vannak olykor nehany nap alatt, maskor meg csak par km-t pöfög hidegen.
Nekem ez furcsa ez a csak benzinbe jo olaj olyan feeling van, mintha abbol ki lenne sporolva valami, mert a benzinesnek az is eleg....persze ez is total egy laikus szvsz
Neha tenyleg igaz, hogy az olcsobb jobb (pont ezeknel a sparos sajatmarkas termekeknel hallottam en is ez jo pelda), de en mondjuk hiszem, h ami dragabb az jobb....plane ilyen müszaki dolgokkal kapcsolatban. Nyilvan nem mindig.
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #37246 üzenetére
Igen igazad van, dehát teljesen szintetikus és megvannak a legjobb/legújabb kvalifikációi, ami akár drágábbaknak sem. Tehát elméletben nagyon jó cucc. Most azt, hogy mennyire hamisítják mire ideér... sose tudod meg. De ez a többire is igaz.
Declare ellenpéldáért mondjuk nem kell messzire menni, vess össze egy luxus autómárka alját akár egy opel felső felével. 4x annyiba kerül, esetleg kényelmesebb az ülés meg csillivillibb kezelőfelület motor az meg nincs, de ha nincs szerencséd reped a hengerfal is (távoli ismerős vadi új 5-ös bmw -je is így járt ) Használt autókról meg jobb nem is beszélni, bár ott már bekavar a nyerészkedés.
De persze alapvetően azért valami indikálhat az ára egy terméknek.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #37249 üzenetére
Ha összeveted megerted a különbseget aprosagok, de azokon nagyon sok tud mulni. Szeriahiba, meg konstrukcio hiba mindennel van, legalabbis ezekben a kategoriakban, amiket ugye nagyüzembe ontanak a gepek. Egy Bmw, Audi sem mas, ilyen szempontbol. Viszont ott megfizeted azokat a dolgokat, hogy az automata ablaktörlö, tenyleg ugy teszi a dolgat, a klimat nem 5 kattogtassal kell a menüben kapcsolnod, ugy hogy sose tudom, hogy a jobbra vagy a balra nyil viszi fel vagy le a menüt, az automata klima tenyleg lefujja a parat, a tempomat ki es bekapcsolasakor nem indexelek es nem villogatok, mert nem az indexkarra teszik......hosszan lehetne sorolni. Egy felsö kategoria auto ennyivel több, mint mondjuk egy opel. Ebben is benne van, itt is kb müködik, kb jo, kb szerethetö, de nagyon nem ugyan az.
Meg ugye nyilvan az innovacio....ki mennyit költ K+F re, stb
Jah mod: "esetleg kenyelmesebb üles"....na itt az astra utan, következö autonal az üles lesz az egyik fö szempont....hat ilyen vacak üles, mint ami ebben van, komolyan mondom ritkasag....ez az ami a legnagyobb gyengepontja most a szemembe a kocsinak, bar ezekkel a hatparnakkal, könyöklövel most egeszen elhetö Te be tudtad allitani kenyelmesre? Vagy legalabb, valami kb kenyelmesre?
[ Szerkesztve ]