-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mephi666
nagyúr
németektől megjött a számlap, szerintem pöpecül néz ki az üveg cserélve lesz és kb 1 hónap múlva építjük be, mert be kell húzni a fordulatszámmérő vezetékét is
poén, hogy múlt szerdán rendeltem ezt is meg asszonynak könyveket hazai boltból és az cseszett megérkezni ...ja és ez a külföldi csomag már tegnap megjött, de csak ma vehettem át a postán
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
hdman
őstag
válasz haddent #36948 üzenetére
Figyi, én egy komoly cégnél irattam bécsben, számlát is kaptam többek között. Garanciát is vállaltak a chipre, ha nem tetszik, akkor egyszer átírják vagy visszarakják a gyárit. Áprilisban megy műszakira, simán át fog menni, mert szerintem még kevesebb a füst, mint korábban. (Nincs DPF-em).
Amugy a chip előtt felmérték a kocsimat, ha valami gáz lett volna, vagy lóg a bele, nem irták volna meg.
Hozzáteszem, más ügyből kifolyólag régebb óta ismerem őket, szinte napi kapcsolatban vagyok a céggel, de min heti egyszer megyek hozzájuk.
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz diablo1984 #36959 üzenetére
Gyárilag nincs. A 150 lovas motorhoz rövid ideig nem volt, én bemákoltam
Sopron city :)
-
7Sony7
addikt
Srácok, úgy általában tudom, hogy működik a thermosztát, de ezt nem teljesen értem. A vastag rugó ellenében nyit a felette lévő "szelep", de mi az alsó tányér a kis rugóval?
-
-
hdman
őstag
-
zolikaDB
veterán
válasz haddent #36958 üzenetére
Ez ugy van, h osztrakiaban meg a germanoknal befordulsz egy faluba, a ganedomb mellett van egy "tuningcég". Na ok kb a segged kinyaljak es tisztessegesen vegzik a dolgukat, h elegedett legyen az ugyfel es legyen respektjuk es masik ugyfeluk.
Itthon van a draga, ami draga. Van a putris, ami occó, de UGYANOLYAN JO, mint az Irmscher, ABT meg ugy a nagyok... Aztan kapnak valamit, utana megy a csodalkozas, es lehet szaladni a penzert... -
Phobion
őstag
-
mephi666
nagyúr
válasz AMD Power #36968 üzenetére
ja, én is
#36967: ebay-ről vettem, de a forgalmazó bolt itt van ...1000féle számlapot árulnak, mondjuk nagy része ilyen tüzes-villámos-sárkányos... nekem az ilyen egyszerűbb és letisztultabbak jobban bejönnek
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
diablo1984
veterán
vectra c(vagy korabeli opel) autómata váltóval volt már valakinek dolga? mennyire finnyásk*rvák ezek az opel automaták? mennyire szervízigényesek? mennyire dobják meg a fogyasztást?
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #36971 üzenetére
Hát nemrég volt szó H Astra automatáról ráadásul valami "tektronik" volt a nevében na az többet fogyaszott, mint amikor lámpától-lámpáig 4-5000rpm -ig Jó nem többet, de 10 fölött volt arra emlékszem, megakadt rajta a szemem. Gondolom ennél csak rosszabb
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz AMD Power #36970 üzenetére
kb 9ezer postával... nem volt olcsó, de ennyiért hazai boltokban sem találtam olyat, ami tetszett... mondjuk ennyiből 2 óracsoport is kijön, de ha elkezdi ledobni a festéket, akkor ugyanott vagyok: a számlap lényegében festett műanyag lap, ez amit rendeltem meg kodak xtralife papírra van sütve... remélem bírni is fogja egy életre már
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #36971 üzenetére
Az automaták mindig tele vannak veszteségekkel. Rengeteg súrlódás... Van sok kopó alkatrész. +20% a fogyasztás kb. egy ugyanolyan nem automata autóhoz képest. Ja és zabálja a nyomatékot. Városba esetleg használható. 50-100k de lehet h csak 10k kilométerenként kell velük foglalkozni asszem. Fogyó cucc a turbina (kuplung szerepét tölti be) pl.
Ezek nem tapasztalatok, csak én is olvastam róluk sokmindent még korábban.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #36976 üzenetére
elvileg a modern autómaták már nem veszteségesek, a dsg pl olyan gyorsan kapcsol, hogy a kis kapcsolási idővel elvileg még fogyasztáscsökkentés is elérhető! ez itt a kérdés, hogy az opelé miféle, mert nagyon nem olvastam róla semmit, igaz semmi rosszat és semmi jót sem, szidni sem szidják, isteníteni sem istenítik, van és tudomásul veszik! ahogy nézem egy jó literrel emelheti a fogyasztást, de ezt az tudná megerősíteni, vagy cáfolni, akinek ilyenje van/volt! asszem adorjant-nak volt g astrája automatával, nem rémlik viszont, hogy hogy muzsikált, szidni nem szidta!
-
mohabá 007
aktív tag
válasz zolikaDB #36946 üzenetére
Bocs,hogy pongyolán fogalmaztam. Ezt írtam: „a beépített kartergáz szűrő (olajlecsapató) patyolat tisztán tartja,az tuti.”
Így kellett volna,hogy érthető legyen: a kartergáz szűrő (olajlecsapató) amit beépítettem, patyolat tisztán tartja,az tuti.”
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
AMD Power
titán
válasz mohabá 007 #36981 üzenetére
Ez is nagyon jó!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
zolikaDB
veterán
válasz mohabá 007 #36980 üzenetére
Áááá, értem! Szóval egy pár ezer (száz?) forintos alkatrész ennyit számít? Tudsz lőni egy képet arról, hogy neked hogyan van beszerelve?
[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz zolikaDB #36984 üzenetére
Most nem értem... Opelfórumon írják, h kiöntik belőle a trutyit... Ebből hogy?
-
Gergőke88
addikt
válasz Markizmark #36976 üzenetére
Opel Astra H 1.6 easytronic vátó van a kocsinkban.
Új kora óta nálunk van most 120e km van benne, és a váltóhoz nem kellett nyúlni még.
Ezek uygebár, hagyományos váltok, csak a kuplungot működteti hidraulikus szerkezet.
Ezáltal a fogyasztás sem lesz magasabb, és a felár se volt vészes(100-200e) ft között valahol.
Városban 7,5 fogyasztás, pályán 120-130 között pedig 6,5.
Tehát ez a +20% nem nagyon állja meg a helyét.... -
mohabá 007
aktív tag
válasz zolikaDB #36985 üzenetére
Ebből sehogy.Itt kell egy megfelelő hosszúságú gumicső,ami majdnem leér a földig,hogy a trutyi ne a motortérbe fröcsögjön,viszont nem engedi a poros levegőt a szelepfedélbe.Ha elkoszolódik,eldob.Azért olcsó.Csak hát ugye a környezetszennyezés ebben az esetben megvan,amit pont azzal akarnak elkerülni,hogy visszavezetik,megetetik a motorral a kartergázt.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Markizmark
addikt
válasz Gergőke88 #36989 üzenetére
De megállja. Ha nem is +20%, de hogy + az biztos. A tied az egy sima szinkron váltó, csak nem te váltasz. Az automaták többsége viszont bolygóműves váltó. Amiben még mindig sok a súrlódás, amiből következik a veszteség.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
mephi666
nagyúr
válasz AMD Power #36982 üzenetére
ilyesmit mi is fotóztunk nászúton egyik hotelnél: na, ki találja meg a gépünket?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Gergőke88
addikt
válasz Markizmark #36991 üzenetére
DSG is kevesebbet fogyaszt sok esetben....
Tehát továbbra is azt mondom,hogy a korszerű váltok esetén ez a +20% nem állja meg a helyét. -
Declare
őstag
válasz Gergőke88 #36993 üzenetére
Ja szerintem is, azert ezek a korszerü dsg valtok, amik az elmult par evben jönnek, mar nem az, mint 10 eve, hogy nyekken egyet az ember feje, amikor a 4000ig felpörgött motor atvalt 1böl 2-be
De valahogy a plussz nyügjei miatt (olajcsere meregdraga olajbol, meghibasodas es meregdraga szerviz...) + a manualis valtas szeretete miatt nekem nem kellene automata
Mondjuk olyan audiban ültem mar, ami meg ugyan 5 eve volt de asszem a multitronic valtoval az ember nyomta a gazt, a fordulat fixen allt mondjuk 3000 en es a kocsi folyamatosan gyorsult. Az elegerdekes vol, de jo...de nem kellene....majd 50 evesen
-
Markizmark
addikt
válasz Markizmark #36996 üzenetére
Pontosítanék: ugyanaz, mint egy robogón.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz zolikaDB #36984 üzenetére
Van képem hozzá.
Össz anyagköltségem: 0Ft.Meglévő cuccokból raktam össze.Beraktam egy kicsi gázolajszűrőt,ez az alapjáraton keletkező,és visszavezetett kartergázt szűri.(úgy látom,hogy ez kevés,de valami van)A lényeg a vastag cső,ez el van vezetve a jobb oldalon látható gyüjtőtartályba.Itt a kartergázban lévő pára min:90% , egyéb olajos koszos trutyi 98% lecsapódik.Innen visszavezetődik a „majdnem” tök tiszta levegő a pillangószelepházba (azóta még olajos koszolódás nyomát se látom)
Olajos,lerakódás nincs,EGR innen nem kap koszt ami lerakódhatna,alapjárati motor is tiszta marad,mocskot máshonnan nem kaphat.
DEXOS-2 minősítésű motorolajat használok, amely elsősorban az olajfogyasztás csökkentése érdekében rendkívül alacsony párolgási veszteséget ír elő.
Rövid távon,míg a motor el nem éri az üzemi hőfokot,még ebből az olajból is jelentős mértékű a párolgás. 5-8km-es városi használat mellett 80km után már ennyi dzsuvás lé gyült össze a tartályban.Röviden, ennyi.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
adorjant
senior tag
válasz mohabá 007 #36998 üzenetére
Komolyan kérdezem: hajlandó lennél nekem csinálni egy ilyet,pénzért?
Tudom,hogy nem bonyolult,de nem vagyok egy kifinomult művészember ilyen téren,egyszerűen nulla érzékem a barkácsoláshoz,de ez nagyon hasznos lenne nekem