-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #37346 üzenetére
En ezt most kezdem megerteni, hogy müködik itt kint a rendszer. Egyreszt, nyilvan az atlag ember is sokkal több penzt felre tud tenni a fizujabol, mint otthon, igy 5 evente venni egy uj autot, kb annyira megterhelö, mint otthon venni egy uj tv t.
A masik resze, hogy pont azert mert az akarmilyen "atlag" szakmunkanak is normalis erteke van (azaz itt tenyleg van erteke a munkanak), ezert a szerelö is "draga". Azaz egy 10 vagy 10+ eves autoval szervizröl szervizre jarni költsegesebb, mint venni egy uj/ujabb autot. Itt nincs olyan, hogy odaviszem a szerelöhöz, mokol rajta egy picit, jo ezt vagy azt gyorsan kicserelte, mert lötyög, aztan "mivel tartozom?", "aaa semmivel", "itt egy 5 ezres zsebbe", "na jo köszi".....itt beviszed es azonnal elkezdenek ketyegni a 20-30 de inkabb 100-200 eurok.
Ez az astra is, amit vettem. Nem volt 6 eves, 160k km el, eladtak. Most jönnek majd ugye ezek a kiegett az izzo, tönkrement a trafo, ki kell pucolni az egr t, ki kell cserelni a feket, akarmi.....aztan ugye löbb utobb egy turbo csere/felujitas is lehet....ezeket otthon megcsinaljak egesz jo aron, itt minimum minden 4x szorzoval van. Nem veletlenül ügyeskedek en is azzal, hogy ha nincs olyan baj, ami fontos, akkor inkabb kihuzom fel lampaval 1 honapig es otthon megcsinaltataom, ha ugy is hazamegyek.....igy viszont meg jol is jarok (kellemetlenseget leszamitva), mert pl ez a trafo ami nekem most kell, itt 60 euro ujonan az ebayröl, otthon 25 ezer a javitasa, vagy 50 ezer az uj....es ugye otthoni arakon megszerelik de ezt a kis ügyeskedest csak addig tudom ugye csinalni, amig ilyen a hiba
-
haddent
addikt
válasz Declare #37351 üzenetére
Hát mondjuk 6évesen 160k km- rel tudhattad, hogy nem feltétlen / nem igazán pályázásra volt használva ami nem lett volna hátrány turbo dizelnél Azért remélhetőleg olyan komoly baja nem lesz, amivel nem tudsz haza jönni sem, az azért meglepne. Tényleg, turbo haldoklással/teljesen döglött turboval lehet/tud menni? Kéne tudnia, nem? És ha nem túl indiszkrét egy közelítő árat megosztanál esetleg? Kiváncsi vagyok mennyi lehetett ott kinnt egy ilyen
Más: Egyébként itt a szomorú jövő.. : Audi 2liter TFSI, ahogy a videóban mondják is, van belőle 180 lovas Octavia RS meg 400 lovas valami Audi. Több, mint 2x !!! akkor teljesítményt szednek ki szerencsétlen motorból, pontosan ugyanabból a motorból, csak nyomják bele a turbóval a levegőt mint az állat. Na ezt azért senki ne magyarázza meg, hogy nem teszi csutkára azt a mechanikus szerkezetet baromi gyorsan. Ilyen a mesében sincs
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz haddent #37352 üzenetére
pont hogy de 5 eves volt az auto amikor megvette az a srac, akitöl aztan en megvettem, par honappal kesöbb (bonyolult story)....eves szinten 33-35k km volt a kocsiba teve es ket varos közötti ingazasra volt hasznalva palyan. Mindeen papir, szamla, mindene megvolt a kocsinak....meg a treleres szamla is amikor a kettöstömegüt csereltek. Ha a turbo meghal azzal nem lehet menni, de annak azert kell lennie elöjeleinek. Ceges a4 ben pl 280k van most es hallani mar hogy fütyül a turbo.
De at is neztek a kocsit, meg ugye most a turbot szet is szedtek es minden pöpec allapotban van. Hogy mitöl jött az a hibakod, hiba nelkül...passz....talan egy erzekelö....mint hdman nel...nem tudja senki.
A masikhoz: Nem ugyan az a motor. Az 1.4 tsiböl is van 3-4 valtozat. Az hogy mekkora a hengerürtartalom az egy dolog. A kellö alkatreszeket erösebbre cserelve, sok a variacio. BMW nek is pl a 325d es a 330d egy motor, ott talan meg alkatreszekben sincs különbseg.
[ Szerkesztve ]
-
Pitu
aktív tag
Úgy látom zajlik az élet a fórumon. Én sem unatkozom az "új" jövevény mellett, pár hete ez a látvány fogadott: [link]
Az alján volt még itt-ott korrodáció, azt is javította a kasztnis, a tanksapkánál lesz még munka, de az még várhat.
Az anyósoldali első index izzót nem sikerült kicserélnem, mert ott nincs az a csavar amivel ki tudom szedni az index búrát. Ötlet? Kompletten ki kellene venni a lámpatestet?
A benzin mutató is érdekesen alakul, egyszer mutatja a szintet, máskor meg nem. Nem 100%, de mintha az izzócsere óta nem lenne jó. -
makro
aktív tag
Sziasztok, ti milyen izzókat használtok (H7 / HB3)?
Le szeretném cserélni a G astrában a teszkós izzókat, viszont nincs semmi tapasztalatom e téren.
H7-be osramokat nézegettem: NBU vagy CBL
HB3-ba pedig osram CBH+ lenne. -
Kickass
őstag
válasz Declare #37353 üzenetére
Csak offban jegyezném meg, hogy ugye tisztában vagy azzal, hogy egy turbo élettartamát nem a megtett kilométerek hanem a felhasználás jellege, illetve az olaj határozzák meg (ha csak olajhűtés van, de most nem vízhűtéses turbókról beszélünk )? Ha kivesszük a lehetőségekből azt a véletlen körülményt, hogy a turbo kenés nélkül marad (kivéve ha ez ismert konstrukciós/gyártási hiba), akkor jobb esetben örök élet + egy nap. Ha változó geós akkor kormolni/takaríttatni kell bizonyos időközönként, jó minőségű olaj, bemelegítésre/hűtésre oda kell figyelni ése ennyi. Nem egy ördöglakat.
+1 nehezítő körülmény ha a turbo már eleve konstrukciós hibás/alultervezett/stb. de most próbáltam levetíteni a te példádra és cdti-nél nincs ilyen
egyébként a turbó fütyül, az ilyen, ha ez már inkább 'huhógásba' megy az jelenthet bajt
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Kickass #37357 üzenetére
Persze ez vilagos . De egyreszt ugye nem ismerem az elöeletet. Masreszt azert örök elet+1 nap turbot szerintem nem latott meg a vilag 150k km fölött nem lehet csodalkozni nagyon ha meghal. 200k km fölött plane, 250k km fölött pedig szerintem total benne van a pakliba a felujitas/csere. Hogy egy laborban, optimalis körülmenyek között 10 evig menne 0-24 oraban az lehet....elhiszem Neked.
ez valtozo geos, most lett szetszedve, pont takaritas miatt....azt mondta a szerelö ennyi idösen, ennyi km, ilyen szep allapotban nem igen latott meg dizelt belülröl. Szoval ez jo Olajbol a Liquy mollyt kapja, meg hütöm fütöm, ahogy kell
Ceges audi az huhog
(#37356) makro Osram az jo. Itt megnezheted milyen kell.
-
horvathkrisz
addikt
Szia,
Baratnom C Corsajaba vettem H7-es Osram Night Breaker Unlimited-et, kb. 4 honapja hasznalja, eddig nincs veluk gond (szep is lenne) es nagyon jo fenye van, ossze sem lehet hasonlitani azzal ami elotte benne volt, sot, a multkor mentem ejjel keresztapam e60-as bmw-jevel, xenonnal szerelt valtozat, es fele amnyit nem lattam azzal a lampaval mint a corsaeval. Jo, hozzateszem hogy a fenyszorok mar eleg "homalyosak" a bmw-n, valoszinu hogy sok fenyero elveszik emiatt, de akkor is vicc az egesz. Szoval nyugodt szivvel ajanlom az Osramot. -
Declare
őstag
válasz horvathkrisz #37360 üzenetére
Azert ott komoly gondok vannak a xenonnal izzo csere + bura polir ....aztan utana mehet a teszt kör
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #37362 üzenetére
Nekem most Osram van benne, pár hónapja volt akció a MOL -nál ha gyűjtögettél akkor olcsón lehetett kapni. Nem tom milyen és milyen idős volt benne amikor vettük, de ezek sokkal jobban. És még csak nem is Night Breaker Unlimited. Kicsit első hallásra furcsállom, hogy ugyanúgy 55W mindkettő és jobb tud lenni, de megnézném.. H1 és H7 asszem a 2 foglalatom. A másik amit néztem az a Cool Blue (hyper) Osramtól szintén. Vajon melyik a szebb/jobb?
-
Kickass
őstag
válasz Declare #37358 üzenetére
Pont erre próbáltam neked utalni, hogy ne kilométerhez kösd.
Az enyémben 250k+ km van, a turbós benzinesben 200k+ kilométer volt, mégse szállt el. A turbós benzines előbb lett hengerfejes mint hogy a turbo letérdeljen benne, mikor megnéztük a tengelyt a srác aki szerelte csak annyit mondott ugyanilyen állapotú bontott turbót vett, ha odafigyelnek rá az autót is túléli.
Ez hülyeség hogy 250ezer fölött minden km ajándék. Elmegy akár 4-500ezret is röhögve, de lehet még többet is. Ha megkapta azt a minimálisat amit kell. Szóval ha neked most azt mondták ez jó, az jó lesz még ugyanennyi km múlva is, ha figyelsz rá. -
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #37364 üzenetére
Nem, de a Night Breaker Unlimited (elvileg a legtutibb?) az 3400K, a blue cucc az 4200K
-
haddent
addikt
válasz Declare #37368 üzenetére
Annak ellenére, amiről a multkor beszéltünk (apróságok..) szerintem opel, ford (chevy is csak az nem volt akkoriban itthon túl sok) elég szépen bizonyított, hogy bírják a gyötrődést. 30 évesen, rozsdásan, kőműveslegények alatt is mennek még. Persze nem teljesen tiszta a példa, mert bmw -ből nyilván eleve kevesebb volt, nyilván most is kevesebb a régi. Meggyőződésem, hogy az előbb említett hétköznapi márkák egyébként jobban bírják, tovább, de legalább úgy. Menni fog az sokáig
-
makro
aktív tag
válasz horvathkrisz #37370 üzenetére
Havonta 1-2x 320 km-t, a többit leginkább nappal városon belül. Különösebben nem szokott zavarni ha esik, mert nem cabrio és nem is ázik be Az nem opció nálam, hogy cserélgetem az égőket az időjárás függvényében.
-
horvathkrisz
addikt
Nem is ugy ertettem, hogy ha elkezd esni az eso, gyorsan tekerj be masik körtet.
Szoval a night breaker is mar joval feherebb a hagyomanyos halogennal, mar-mar xenon. Gondolom a cool blue ennel meg hidegebb lehet, ami szerintem pozitiv.
Megmondom oszinten, azert nem vettem cool blue-t, mert attol feltem, hogy kekes lesz tole a lampa, es tuning hülyegyereknek gondolnak az ismerosok emiatt. -
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #37372 üzenetére
Ha egy lámpa színe miatt ítélnek el az ismerőseid akkor lehet, hogy új barátok kellenének, nem?
-
Declare
őstag
Igazabol azon huztam fel magam multkor, hogy pont ezert vettem opelt, pont ezert vettem egy aranylag draga darabot, a lehetösegekhez kepest biztos forrasbol, hogy nekem itt most uj helyen, kb uj "elet" kezdesenel, tegye a dolgat, aztan csokolom. Otthon atnezetem, megcsinaltatom amit kell es legközelebb olajcserekor latja a szervizt. Na ehhez kepest folyamaosan bujom a netet valamiert, folyamatosan van valami kis "izeee" ami szivat (jo az akkumulatorrol nem tehetett, de az is akkor is hozza kötödik a kocsi+szivas temakörhöz).
Nem haborgas, mert hasznalt dizel autonal imat morzsolhatok, hogy ennyi a bajom, csak valahogy egy 6 eves astratol azt vartam volna, hogy tankolom, olajcsere aztan jo napot.
De mara megnyugodtam...persze 6-7 eves akarmilyen auton kimehet ez a trafo, vagy nyikoroghat a ventillator....(megneztem neten, ugyan az a hella trafo kell az astraba, mint a amaseratti quatroporteba 2007-2010 között )
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #37378 üzenetére
Philips xtreme vision ugyanazt tudja, sőt még sárgásabb speci. alapján. Mégis az osram 5k, a philips 12k. Wtf? Csak szokásos "csakazémecsak"? Vagy tud valamit, erősebb?
-
Declare
őstag
figyi, leirhatom megegyszer ugyan azt amit leirtam, többet nem tehetek en a sajat peldamat azert irtam, mert en is filoztam a szinhömersekleten....nem irtam, hogy szereltess xenont, es nem irtam semmi villogasrol sem....
a lenyeg, amit többiek is irtak vedd a nightbreakert, es ne a kekebb verziot. En ennyit tudok tanacsolni, de dönts belatasod szerint.
[ Szerkesztve ]
-
-
AMD Power
titán
Róluk valami tapasztalat hasznaltgumik.com? Kéne vennem 4db nyárit a kocsira. Újakat nem fogok az biztos. Találtam is náluk 4db szimpatikus gumit. 2012 évjáratok.
Árban is jó lennének.
Declare Biztos ,hogy 160e km volt benne mikor vetted?
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
molnarpeter
nagyúr
Nógrád megye-Vác-Bp vonalon valakinek van diag felszerelése, vagy tudtok korrekt áron dolgozó szakembert? Egy Agila A lenne a beteg, Z10XE(P?) motorkód (1.0, évjáratát nem tudom sajnos). Több dolog is lehet vele, a legjeletősebb a gázadásnál random kihagyás (elméletileg MAF lett cserélve, azért csinálja), nem ártana kiolvasni az agyát. (Nem a miénk a kocsi.)
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
yoleeka
tag
válasz haddent #37352 üzenetére
Más: Egyébként itt a szomorú jövő.. : Audi 2liter TFSI, ahogy a videóban mondják is, van belőle 180 lovas Octavia RS meg 400 lovas valami Audi. Több, mint 2x !!! akkor teljesítményt szednek ki szerencsétlen motorból, pontosan ugyanabból a motorból, csak nyomják bele a turbóval a levegőt mint az állat. Na ezt azért senki ne magyarázza meg, hogy nem teszi csutkára azt a mechanikus szerkezetet baromi gyorsan. Ilyen a mesében sincs
Van közöm ezekhez a motorokhoz, nem csak annyi a különbség, amit a két paprika jancsi nyomat a tévében a laikusoknak... Jelenleg 310 lovas a legerősebb széria motor belőle, 400 lovas nincs, az csak koncepció, ami abban az audiban van. A 300 lovas az audi S3-ba megy, 310 lovas a TT S-be kerül... nem csak a vezérlő átirogatás a lényeg...
[ Szerkesztve ]
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
gban
Közösségépítő
válasz AMD Power #37387 üzenetére
Jó az ára, tulképp lehet hogy én is megvettem volna egy éve.
De én nézelődnék a helyedben olx-en meg a társán, aki megvette.
Írtam, 16-ért vettem felnin 95%-os Aurorát (ezen lehet nevetni, de le nem cserélném Barumra - korábbi Hankook modell, más néven árulva, nekem sokkal jobban bejön mint a Kormoran, Barum, meg a Semperit, ezek voltak korábban "márkás" gumijaim), de az is igaz, sokáig kerestem.
Barum nekem nem jött be, volt nyárim, nekem hangosnak tűnt, keményedett is, igaz, nem annyira mint a Dayton, meg gyorsan is kopott.
Mindenesetre nekem kevésnek tűnik az a profilmélység megvételileg - értékben is meg a kép alapján is.pl:
[link]
ez drágább de irányár, cserébe jobb a profilmélység
[link][ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges Intelligencia topik
- 3D nyomtatás
- Airsoft
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Facebook és Messenger
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- 3D nyomtatott versenypályák