-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Bati0501 #36298 üzenetére
tsi motoros hasznalt auto vetelnel rakalkulalod azokat a dolgokat, mint egy dizelnel es maris nincs vilagvege a titok, hogy ha turbos (ergo összetettebb motort) vesz az ember, akkor olyan araknak is utananez, hogy turbo felujitas, kettöstömegü meg nem tudom, van meg talan par dolog. De ezek a tetelek sem olyan oriasiak...ahhoz meg hogy bedögöljön nalad minden pechesnek is kell lenned.
A 3-4 eves autokban azert van annyi, mert az sanszosan meg 1 tulajtol van, kicsi az eselye a tekergetesnek , utana meg elkezd visszafele pörögni az ora
de amugy nem is ertem ezt mire mondod, en most gyorsan raneztem, mert nekem ilyen nem tünt fel. Ha 2012-2015 közötti evjaratot szürsz, minden autobol van 10 663 talalat.....ha beallitod, hogy legyen legalabb 130 000km a kocsiba 317 db talalat van....azert ez kevesebb mint 3%
-
AMD Power
titán
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #36302 üzenetére
Es mi van a macska alommal? Nekem egyelöre ez a párapárna jol müködik, legalabbis egyaltalan nem volt pára a kocsiban reggel, pedig havas/esös a videk....estere odadobom a cockpitre, reggel meg a kezifek ala, pont elfer, ugy hogy azt nem zavarja...egyelöre jo, de majd beszamolok a reszletekröl
-
mephi666
nagyúr
válasz AMD Power #36302 üzenetére
prelixet vettem én is egy flaskával, első szélvédőre adtam becsülettel meg a hátsót is benyomtam vele... ott érezhető igazán a különbség: ha kapartam a jeget, akkor 1esen pörgő venti se hagyta párásodni az első szélvédőt, viszont hátsó szélvédőfűtés nélkül hátra alig lehetett kilátni pár km után... ma reggel viszont kimondottan jól átláttam rajta úgy használtam, ahogy írták: bepermeteztem vele, aztán jó fél perc után szépen szárazra töröltem
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Declare
őstag
válasz lazlogogola #36306 üzenetére
Azert ott lehet magadban is kell hibat keresni szepen le lehet mosni nagyon....mondjuk az mas kerdes, hogy ez a k2 meg talan k3 kärchert nem szabad megvenni..csaladban 3 db dobta be a törülközöt 1-2 evesen....nem tudom a k2 vagy k3 volt e, de mindegyik hengerfejes lett....a kärcher serviceben meg halal nyugodtan mondtak mar a telefonba, h ja az ilyen, javitas az kb annyi mintha ujat vennel.....most boscht vettünk majd meglatjuk mit tud
-
#81556480
törölt tag
Bontott vonóhorogról mi a véleményetek? Papír nélkül felejtős ?
-
haddent
addikt
válasz Bati0501 #36298 üzenetére
Érdekes téma ez.. Most mi az egészséges fejlődés, és mi a túlzott spórolás/környezet zölbuziság? Ha belegondolsz, akkor a mostani 1.6 16 szelepesekhez is mit szólnának azok a jó 12 literes amerikai állat izomautók? Én azt gondolom, hogy ezek azért már bizonyították, hogy van létjogosultságuk, ha nem is 200 évre, mint az amcsi izomautók , de 10-20-30 -ra igen. Ezek a turbo meg kompresszor meg stb. meg még elég újak a köztudatban és ami biztos, hogy iszonyatos drága a szervizelés/csere. Még ha nem is jellemző, hogy elromlik 10e km -enként, akkor se szeretnék egy sima hétköznapi autóba ilyen drága alaktrészt, hogy kissebb űrtartalomból kijöjjön az azonos erő...
De ez csak én vagyok. Én inkább megyek gyengébb autóval / uo. erős és többet fogyasztóval, mint egy nagyon kihegyezett kis méregzsákkal ami aztán egyszer ha kipukkad akkor az ér is a fejemben. -
Bati0501
őstag
válasz Declare #36301 üzenetére
De éppen ez az,h a dieselnél esetlegesen felmerülő költségek miatt alapból elvetjük mi a diesel autók nézegetését-illetve ahogy mi használjuk az autót,arra nem is kell/jó a diesel.
Am persze,utánanéz az ember.Csak ha van ~ két milkád egy autóra,akkor próbálod kiválasztani a lehető legjobbat,hagyva pénzt a különböző ktg-ekre,de ha ezt úgy csinálnád,h tudod,h a turbó ~100e km környékén kuka,kompresszor nem tudom,kettőstömegű is vhogy 100e környékén (ha automata,akkor a ktg 2-3 szorzót kap),kuplung is sanszos,főleg,ha már leveszik a váltót...szóval ha így nézzük,akkor vagy 1 misiért veszel autót- az előbb néztem,még a rendesen összetörteket is drágábban adják(VI Golf Variant), vagy gyűjtesz még,h legalább 3 misid legyen,h két milkás autót tudj venni.
Sztem nem logikus.Nem tudom,h te olvastad-e,én igen a becsületesnepper írását,h a magyar használt autó vásárlónak mi kell...abban van,h ha már vissza van pörgetve az órája,de lóg a bele,akkor is jó lesz,mert kevés km-es.
Na mi nem vagyunk ilyenek,de amikor még csak nézelődsz a neten,akkor első körben nem a majd 200e-et futott 4-5 éves autókat fogod először megnézni."A 3-4 eves autokban azert van annyi, mert az sanszosan meg 1 tulajtol van, kicsi az eselye a tekergetesnek " Ezt nem értem.
Épp azt kérdeztem,h h lehet,h ennyi autóban ilyen sok km van egy pár év alatt- és nem a visszatekerést hiányoltam.Ez a 3% a vadiúj,a három hónapos,a másfél éves és a három éves autókra vonatkozik.
És nem a legalább 3 éves autókra.VW Golf VI 2012- : 34 db
Max. 100e km: 19 db
Arány: 55,8%VW Golf VI: 253 db
Max. 100e km: 111 db
Arány: 43,8% -
-
Bati0501
őstag
válasz haddent #36309 üzenetére
Igen,ez tényleg így van.
A Sportverdában láttam egyszer,h elmentek egy motorfelújító műhelybe,ahol megkérdezte ez az érdekes műsorvezető a műhelytulajt,h mit gondol a downsizing-ról és hát az ara mindent elárult,meg aztán ki is mondta...
Azt mondta,h nem megbízhatóak hosszútávon-összefoglalva.
És ő is utalt a nagy amcsi motorokra,h azok még mindig mennek...(de azért nem 12l-esek azok sem-az már repülőgép motor )
És megkérdezte tőle a műsorvezető,h ő/ők mit szeretnek,mekkora motorokat.
Azt mondta,h a legalább 8000 ccm-eket. ( )
Nyilván ez már megint túlzás,de nem is úgy mondta,h ekkora motorok kellenének autókba,csak ezek a böhöm nagy vasak aztán nem akarnak szétesni,bárhogy bánjanak velük.Mi is inkább vennénk egy Mazda féle 2 literest-használtan meg pláne-,mint egy 1.4-es (1.2-ről nem is beszélve) turbósat.
trassher: Azt értem,de h "minden második" az legyen.
Na mindegy,kajtatni kell...[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz trassher #36314 üzenetére
De milyen papír? A bontós papírért nem kell külön fizetni, adják a horoghoz. felszerelés meg az újnál is pénzbe kerül. Ne érts félre, építő jellegűnek szánom a vitát. ha van benne tapasztalatod kíváncsi vagyok rá !
Számításaim szerint 30 ezerrel olcsóbba kijövök bontottal. Szerkezetileg hibátlant vennék (ezt a bontósnak is garantálni kell, meg én is megállapítom szemrevételezéssel) egyedül az esztétika más, de én lefestem úgy hogy nem mondod meg bontott-e
-
trassher
addikt
válasz #81556480 #36315 üzenetére
Csak erre a beszélgetésre tudok utalni aminek fültanúja voltam ismerős autósboltjában.
Horgot akart az ügyfél, megmondták mennyi az ára. Mondta hogy ennek a feléért van bontott.
Ez eddig oké de melyik bontó ad műbizonylatot egy bontott autóról származó vonóhorogra? Műbizonylat nélkül pedig nem megy át a műszakin.Szerk.: Akkor az a biztos hogy megkérdezed egy vizsgaállomáson hogy jelenleg mi erre a szabályozás.
Nekem szerencsém van mert a kocsin van horog, forgalmiba bejegyezve.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
#81556480
törölt tag
válasz trassher #36316 üzenetére
Azt olvastam hogy nem minden esetben kell műbizonylat, ( ez egy friss jogszabályi változás). A bontó ad típusazonossági papírt ami elég a műszakira. Első műszaki után pedig semmilyen papír nem szükséges, mivel bekerül a forgalmiba.
szerk: ha fel van szerelve nem is vagy köteles levizsgáztatni, mivel kerékpár szállítóhoz is használható.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz mephi666 #36304 üzenetére
Kíváncsi leszek. De mint látod nekem az ajtó "szigetelésem" sem a legjobb. Attól is párásodik szerintem mint a dög. Én nem töröltem le amit ráfújtam. Gban módszerét tesztelem.
Declare Szerintem semmit nem ér.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Nah ez az Opel ami nekem nem jön be.
Csinos, csendes, kicsi kocsi - Opel Adam Rocks teszt
Opel Adam Rocks 1.0 Turbo tesztEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz Bati0501 #36310 üzenetére
Azert mondjuk az szvsz alap, ha van x ft megtakaritasom, akkor nem veszek x ft ert autot....mint irtam, nyilvan nem vonatkozik ez arra, ha kenyszer helyzet van es kell az auto es nincs több zseton....viszont akkor persze nem kell turbos autot venni, hanem egyszerü szivo benzin...viszont egy turbo baromi sokat ad dinamizmusban az autonak szoval egy 1.4 szivo, meg egy 1.4 tsi az eg es föld.
turbo, kettöstömegü nem 100k km bir azert az hogy az en kocsimban pont szeria hiba ezzel a valtoval, h a kettöstömegü 140k km körül szetesik, az mas kerdes, az a kössz opel kategoria....de pl itt nalunk a ceges a4 es audi mar 280k km el van, 8 ev körül es nem volt eddig semmi baja....a turbon hallatszik, hogy annak kell lassan egy felujitas....de ceges kocsi es 280k km , de persze ezekben a riziko benne van, ezt tudni kell.
A km hez meg azert irtam, mert ha valaki mondjuk 4-5 evente lecsereli az autojat az nem fog tekergetni, de mi is egy esettöl eletekintve ugy adtuk el a kocsiainkat, hogy uj auto volt, majd mehirdetük. Azaz a km nem manipulalt. A msodik 3. tulajdonos mar joval nagyobb esellyel tekeri, meg 8-9 evesen mar szervizkönyvet sem var el senki...3-4 eves kocsinal meg igen...meg könnyen kinyomozhato a szervizhatter stb....ergo 3-4-5 eves kocsi, elsö tulajtol meg joesellyel valos. 6-7-8+ eves kocsi 2-3-4. tulajtol joesellyel valotlan.
Jo igaz, a 2015 meg azert nem egy lefutott ev ezt beneztem.
De a magyarorszagi atlag futas teljesitmenyt ne a 3-5 eves golfokbol vond le az a tipikus cegauto kategoria...de mondjuk ahhoz kepest nekem is meglepö azert az arány.
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #36319 üzenetére
Mondjuk ez az 1.0 turbo pont ebbe való szerintem. Miniatűr városi kis kocahergelő, mégis van benne erő. Ha lerobban felszállsz a kékbuszra mert ezzel nem fogsz 1000km -ekre kivánkozni
Declare nézd nekem dízeled van, neki/em/ünk benzin, nyilván nem fogja egyikünk sem azt mondani, hogy ja de az éri meg jobban! De nem is vita kérdése ez, megvan mindkettőnek a helye. Ha jól szedegettem fel az infomorzsákat te országokat átszelve autopályázol egész gyakran, na oda pont a dízel érheti meg jobban esetleg. Nekem nem érné meg, mert csak a fogyasztást tudnám előnyként felsorolni de az megy hát nemtom... nem kötelező a 3.0 A8 Audi aztán akkor lehet fizetni a benyát is azért
Egyébként mentem én 1.4 turbo dizellel és persze, jól megy, de engem pontosan az zavar amit te előnyként említessz, hogy akkor jön meg a bika amiko a turbo felpörög ez pedig számomra pont nem volt dinamikus[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz AMD Power #36302 üzenetére
Ezzel a "szigetelési" problémával mit tudok kezdeni?
Mondjuk nekem van egy olyan rossz szokásom ,hogy gyűlőluk az autóban fűteni. Eddig 1x fűtöttem be az autóba mióta megvan. Lehet ,hogy többet is kéne fűtenem.....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz haddent #36323 üzenetére
Hülye! De tényleg. Tudom ,hogy hülye vagyok de én nem szoktam fűteni a kocsiba. Gondolom nem is lenne ilyen párás állandóan ha néha ki is tudna száradni, szerencsétlen.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
haddent
addikt
válasz Declare #36325 üzenetére
Hát csak kicsit ellentmondásos a dolog még így is, mert dízel csak gyakori nagy(obb) távokra, ekkor viszont könnyen összejön ám az az x km amikor cserélni kell a turbot, kettőstömegű stb.. Ne értsd félre, nem leszólom a dízelt, épp azt mondom, hogy a szervizelés költségben most a sima benzin a legiolcsóbb, aztán dízel (ebből talán nincs is turbó nélküli már?), majd a legrosszabb sztem. a turbo benzin lehet.
De persze, hát még szép, hogy előnye is van. De az űrtartalom sokat nem mond el magában, a lóerő inkább. És (nekem) egy azonos lóerő, kissebb űrtartalmú turbó kevésbé kéne, mint egy turbo nélküli batár. -
Declare
őstag
válasz haddent #36326 üzenetére
Tenyleg nem ertelek
Hogy jön ez ide? na akkor tisztazaskent:
1. Vilagos, hogy dizel az hosszutav futo auto....egy szoval nem irtam, hogy i love dizel, mert az mennyire kiraly . En dizelt vettem mert nem megyek nagyon sokat, de annak javaresze autopalya...ott csak egy 2 lityi/100 km különbseg + az 50 ft/l -el olcsobb dizel miatt nekem ha nem lesz olyan pechem, hogy evente turbot es kettöstömegüt kell cserelnem, akkor ezzel egeszen sokat nyerek.
2. En azt irtam, hogy aki kenyszerböl az autovetelkor a penze nagyreszet elköti, az nyilvan ne vegyen turbos autot (se dizelt, se benzines). Szivo benyaval a varatlan kiadas eselye a legkisebb, illetve nyilvan a vezetes elvezeti erteke is (nem a pörgös sportos japanorkrol beszelek, most a kis köbcentiröl, mondjuk 2.0 ig). Ezert irtam, hogy egy azonos köbcentis, pl turbo benzin 1.4 vs szivo benzin 1.4 az köszönö viszonyba sincs egymassal, a turbonak köszönhetö nyomatek miatt. Ez plussz elvezet+penz+riziko
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz AMD Power #36318 üzenetére
az ajtó nekünk olyat szokott nagyhidegben, hogy befagy (gondolom nálunk is a szigetelés gyengélkedése miatt néha befolyik kevés víz és jól megfagy)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Bati0501
őstag
válasz Declare #36320 üzenetére
Igen,persze,sztem is,de írtam is: Csak ha van ~ két milkád egy autóra,akkor próbálod kiválasztani a lehető legjobbat,hagyva pénzt a különböző ktg-ekre...
Elhiszem,h nem csak 100e-et bír,csak azért mondtam,mert jó párszor olvastam már,h ekkora futásteljesítmény mellett már volt,h előjött.
És mivel mi mondhatom,h csak városban használjuk az autót,szegény olyan,mintha vmi tesztpályán menne: indul,megáll,ajtó kinyit-bezár,motor ki-be,kátyúból ki-be....Illetve ahogy írtam,keveset megyünk,de azt így,ezért a diesel alapból kiesik,a turbósok meg azért,mert annak sem jó,ha egyhuzamban csak pár km-t van használva,aztán megállásnál hűteni is kellene....(nem tudom,h mennyire nehéz,de utólagosan be lehet építeni turbóhűtőt,ami úgy működik,mint a normál hűtő a kánikulában egy hosszú út után: a motor leállítása után bekapcsol és hűt)
Igen,azonos köbcenti szívó és turbós változatban ég és föld.
Pár napja a faceliftes Focus II után olvasgatok,mindenhol szinte csak és kizárólag jókat írnak róla,erről is olvastam egy cikket,h 280e km után kvázi semmi baja a diesel motornak.
Ennyit tesz,ha autópályán szedte össze ezt és nem a városban... -
gaborh
aktív tag
Sziasztok!
találkozott valaki olyan jellegű problémával, hogy az ablaktörlő lapát a törlés végén nem az alsó pontot áll meg hanem a fentebb. Amikor leveszem a gyújtást akkor vissza tudom tolni az alsó pozicioba. Amikor ráadom a gyújtást felugrik a lapát. Másik gond. Amikor bezárom a kocsit akkor a hátsó lapát végez egy fél törlést majd ott meg is áll. Amikor ráadom a gyújtás töröl egyet. Ez egy opel astra g.Gábor
-
7Sony7
addikt
Üdv Srácok. Én is belevau, ha nem baj.
A turbóval csak annyi baj van, hogy manapság spórolnak az anyaggal, és nagyon kihegyezik a gépeket, hogy olcsóbb legyen.
Az én TurboDiesel autómban óra szerint 300000 km nél, de a valóságban 400000km nél lett szétszedve a turbó, hogy biztos tiszta trutyi már. Ennek ellenére hibátlan állapotban van, de fontos hozzátenni, hogy ebbe még van anyag, 18 éves.
Hűteni valóban kell, de külső hűtövel semmit sem érsz, a forgórész kerámiacsapágyának kell visszahűlnie, de nem normál üzem után, csak ha hajtva volt a gép, akkor is 20-120 mp. Eddig kell járatni alapjáraton, mire az olaj visszahűti, annyira, hogy már nem lesz baja.
TD -t nyugodtan lehet a max nyomaték fölé vinni. Nálam az 2400rpm. Max teljesítmény pedig 4400rpm nél van.
Többször elérte már az 5000rpm -et is, köszöni jól van. Természetesen normál esetben bőven elég 3500 körül váltani, ha sietek, akkor is. Az alacsony fordulaton meglévő max nyomaték miatt, ha váltás után 2500 ig esik vissza a fordulat, onnan már jól húz.Párára: Tudom, hogy sokba kerül, nekem sincs, csak a cégesben, de Állófűtés! No pára-No para
-
-
Declare
őstag
válasz 7Sony7 #36336 üzenetére
Teljesen igy van. En pl elözesnel 2500-3000 közöttig valtok vissza.
Az hogy hol van a nyomatek es az mekkora az egy dolog, hogy mennyi a loerö az egy masik dolog es a max teljesitmeny meg egy harmadik. Ezek együtt a fontosak
Ez pl az 1.7 cdti nyomatekgörbeje
Ez meg a szivo 1.4 benzin.
Egyebkent turbo nem turbo, benzin nem benzin, meghatarozo, hogy ki hogy törödik a kocsival....en pl tudom, hogy hosszu autopalya menet pucolja, jo neki, de cserebe olyan olajat kap, amire azt gondolom, hogy a legjobb, turbot autopalyas meghajtas utan hütöm, hidegben picit melegitem....aprosagok, de ezeknek nekem is utana kellett neznem....de a turbo sem egy ördögtöl valo, nem kell azt normal esetben hütögetni, meg idegeskedni töle, meg ahogy mondtam, ha 200k km utan bedobja a kulcsot is 90k körül felujitjak, vagy legroszabb esetben 200k ujonan (nekem pl).....atlag Magyar futas mellett ezek nem eves költsegek
Aki csak üti vagja a kocsit (nagyon sokan egyebkent), sporol mindenen, azok gyilkoljak a turbokat, elsö sorban es azert van ennyi huhogas....Jozsibacsi lecsereli a trabantot egy 1.2, 1.4 tsi re, aztan fogalma sincs semmiröl, ugyan ugy hasznalja, utana meg megy a köpködes, hogy rakat szar.... de persze nem csak ö a hibas, hanem el is kellene magyarazni neki, hogy Jozsibacsi, ez mar nem trabi, komfortos, kenyelmes, jol huz, de cserebe törödni kell velle es nem jo ha 5 evente öntök bele friss sültkrumpli sütesben elhasznalt olajat pl.....
100% ig biztos vagyok benne, ha itt is pl akik forumozunk, közöttünk kiosztanank kisköbcentis turbos autokat, tesztelini az elettartamot, stb., akkor a meghibasodasi arány töredeke lenne, mint az atlag statisztika.....
-
AMD Power
titán
válasz Declare #36337 üzenetére
Amúgy igen! Nem az autók szaro* hanem , a tulajok suttyók. Ezért is van ez a sok roncs a világban.
Egyik promoteremnek van egy 7 éves Suzukija. A másiknak meg egy 5 éves SX4. Valahogyan elkezdtünk beszélgetni a téligumikról. Kérdem nektek milyen van fent? Azonnali válasz mind a kettőtől. A gyári téli van még rajtuk. Mondom mert? Mert drága rá a gumi. Én erre persze eléggé kiakadtam! Mondom drága Suzukis barátaim miért nem vesztek olyan autót amire van pénzetek gumira!?!? Mert mondom vagányok vagytok a 5-7 éves autótokkal de gumira meg nincs pénzetek. Szánalmasok vagytok.... Az olajcserét már meg sem mertem kérdezni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mephi666
nagyúr
válasz Declare #36337 üzenetére
...szép, de én félek tőle hogy a mi c14nz-nk mennyire sírna 6ezres fordulatnál
tényleg, akinek ilyen van, az hogy használja? én ha pörgősebben megyek pl főútra felhajtásnál, akkor 2ben kb 40ig, 3ban kb 70ig, aztán 90nél felrakom 5be... ha pedig városban nyugis tempóval, akkor már 30nál felrakom 3ba, 40nél 4be... (nincs fordulatszámmérő)
előzésnél vagyok kicsit bajban, mert ha pl 50nel haladó kocsit kell megelőzni, az sima ügy 3ban, viszont ha 70nel haladót kellene, ott 3ban már van hangja becsülettel, 4ben pedig alig gyorsul... sajnálom szegénynek kitaposni a belét 3ban ...pedig elvileg gyorsulna ott 90ig is lazán
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
haddent
addikt
válasz Declare #36337 üzenetére
Még mindig azt érzem, hogy feleslegesen bizonygatsz, mert elbeszélünk egymás mellett. Itt annyiról van szó, hogy turbo nélküli benzin és (turbo) dízel közt ma már olcsóbb a szervizköltség, kevésbé kényes a benzin és sokak, köztük én is, inkább fizetek havonta egy kis összeggel többet üzemanyagra, mint "hopp váratlan 200 ezer" és ez még csak nem is motorhiba, csak a turbo kényeskedik. Még egyszer mondom, ez turbo nélküli benzin vs. turbo dizel. Nyilván nem is fair az összehasonlítás, de ettől még megtörtént.
A másik a turbo benzin vs turbo dizel. Na itt már (szerintem) egyértelműen megint a dízel, nekem inkább az kéne e kettő közül.
Harmadik a turbo nélküli benzin vs turbo benzin itt meg attól függ mire kell, de megint inkább a turbo nélküli.Én értem, és elhiszem, hogy neked meg sokaknak jól tartja magát a turbo, de én személy szerint ettől még félek tőle és nem ez nem alaptalan sajnos, ennyi. Legalábbis én nem fikáztam semmit/ nem akartam, hogy úgy hangozzon
-
AMD Power
titán
válasz mephi666 #36339 üzenetére
Ez nálam is nagyjából így van. Bár nekem sajnos van egy olyan vezetési rossz stílusom ,hogy néha alul váltok. Engem is az zavar nagyon ,hogy nem látom mikor mennyit pörög.
haddent Én is inkább a te véleményedet osztom. Itt van tesóm egy 15 éves TDi Toledo II. Ami a legjobb dízelek közé tartozik amit valaha legyártottak. Ő is elég sokat megy vele. Van ,hogy havi 3e. De mióta megvan, volt benne kettestömegű csere , turbó felújítás , most lehet ,hogy porlasztó csúcsok is problémások. Ez még nem biztos. Ezek a régi dízelhez is horror összeg az összes! Brutális % kedvezményekkel is egy csőd.
Hozzáteszem kurv* menni vele. Megy mint az állat (150Le 3xx Nm) nagyon jó karban van tartva.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #36338 üzenetére
Ennyi.
(#36339) mephi666: fordulatszammerö nelkül nehez azt Neked kell erezni, hogy hol huz hogy huz, milyen a hangja....de ha rendben van müszakilag, en azt mondom pöröghet nyugodtan ha kell....azert linkeltem a görbeket, a szivo benzinek a fordulat szam tartomanyuk vegen hozzak a legnagyobb teljesitmenyt.
(#36340) haddent: Semmit nem bizonygatok tovabbra sem Mindegyik hasznalatfüggö...en kb 350k hufot sporolok evente a dizellel....ennyi Aki sokat megy vagy sokat autopalyazik dizelt vesz ha valaki keveset, kis tavokat, olcson, megbizhatoan akar autozni szivo benzit. En csak annyit irtam, hogy ha a kis 1.2, 1.4 turbosak masszivabbak lennenek hosszu tavon en nem bannam ha a 2.0 alatti szivok eltünnek, mert egy 1.4 tsi az kb egy 2.0 sziv dinamizmusat hozza.....2.0 alatti szivobenzinek, kasztni függöen halal unalmasak....nagybatyamnak meg regen volt 1.4 pont ilyen h astraja (nem gtc) hat annak a dinamizmusa 10 es skalan 0....utana volt 1.8 volvo s40....legyen mondjuk ugyan ez 1 pont....turboval megfejelik azonnal lesz nyomatek es dinamizmus.......persze minel bonyibb valami annal rizikosabb, de akkor klimat se kell venni, az is hibafaktor de mielött leirnad, semmit nem bizonygatok, teljes mertekben szvsz a dolog, mindenki az igenyeinek es penztarcajanak megfelelöen valaszt autot...jo esetben...rossz esetben beall az A8 al a panel ele
-
haddent
addikt
válasz Declare #36342 üzenetére
Mindegy felejtsük el Viszont engem már régóta izgat a dolog, hogy itt "szívóbenzinesekről" beszéltek többen. Nem injektorosak ezek már mind? Mármint a rendes, igazi szívó már nagyon, nagyon régi kell legyen, nem? (Nem kötekedés csak én úgy tudom még az F astránk is injektoros már és az se mai gyerek)
-
mephi666
nagyúr
válasz AMD Power #36341 üzenetére
én inkább szeretem megpörgetni helyzet függvényében a fülemnek "széphangú" tartományban lehet írtam már, de az első időszakban még frissjogsival a céges 1.4+1.6 dízelek után fura volt vezetni a gépet... nagypapásan is vezettünk és csúnyán reagált a pörgetésre: 2esben 20-30 között már üvöltött, 3asban 40nél csúnya hangja volt... aztán kezdtük egyre többször megjáratni és megszépült a hangja... meg mintha kicsit jobban is húzna... 2esben 40nél szépen szól, ugyanígy 3asban 70nél... fölötte kezdene egyre jobban hangosodni (meg enni)
ui: 6ért mondott közeli bontós fordulatszámmérős órát... ideje lenne beszereznem végre egyet
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
gzbotii
veterán
válasz Declare #36337 üzenetére
Engem gyakorlatilag kiver a viz...szeretnek kozelebbrol kocsit valtani, de olyan dolgokat olvasok itt...hogy sokan hogy elhanyagoljak, lerugjak, felelik...aztan johiszemuen megveszik...majd kopp
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Declare
őstag
válasz gzbotii #36348 üzenetére
Igen ez ilyen
Nekem is az egyik idösebb kollegamnak egy a6 avantja van 2.5 ös tdi, 4-5 eves lehet. Ha együtt megyünk valamerre es hidegen beinditja majd olyan erzeketlenül tapossa a gazt azonnal....nem pörgeti üveghangra, hanem tudjatok, olyan erzeketlenül vezet, kb padlogaz vagy semmi, persze 5. be 50 el, varostablanal meg padlo 1200 as fordulattol a hideg dizelnek...nincs is annal jobb....jah tök veletlenül egyebkent 2 havonta biztos, hogy szerelönel van par napot......de hat ugye szarfosauditurbodizel -
gzbotii
veterán
válasz Declare #36349 üzenetére
Aztan raun, 5 eves kocsijara rakolt 150k, hogy nezzen es mennyen is valahogy es eladja me egy rakat tevekaki. Kulsore szep, keves km, szervizkonyv (markaszervizekrol is volt par remtortenet a masik topicban)
Aki megveszi, az meg oralisan kozosul egy loval kozelebbrol.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.