-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz Calogero #36602 üzenetére
Köszi bartalix neked is a választ, hát akkor gondolom ez normális lesz. Nem különösebben zavar, feltéve, hogy nem valami hibára utal amit sürgősen javítani kéne mielőtt baj lesz belőle. (Mert hogy ez tényleg csak hang, elején néhány percig, csak alapjáraton. Amúgy megy mint állat) De ezek szerint okés a dolog
-
7Sony7
addikt
Gyerekek 1 évet bírt a thermosztátom. Fene megeszi, eddig bírják ezek? 8000 ért vettem pedig. A kék tetején megáll a hőfok, nem megy tovább.
-
-
F_Zolee
veterán
Hello
Nem tudjátok, hogy hol lehet itt pesten kapni 2000-es Agilára hátsó ablaktörlő kart? Már jó ideje bújom a netet de értékelhetőre nem akadtam.
-
Phobion
őstag
Sziasztok! Astra F-hez ilyen tuning alkatrészeket honnan érdemes vásárolni? Illetve lehetséges még ilyeneket vásárolni?
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
-
diablo1984
veterán
válasz trassher #36584 üzenetére
nálunk is a cégnél hella van véve a citroenbe, azt eszi mint a nyavaja, legutóbb épp elkopott és volt itthon a passat xenonosításából kimaradt használt égő(2x2db), volt benne osram tungsram, meg nevenincs is, azt belevertem, hogy kibírja míg nem veszek, erre idén még nem kellett égőt cserélnem...... kopp-kopp
-
gban
Közösségépítő
válasz F_Zolee #36616 üzenetére
Hívd föl őket.
Nagyon korrekt a srác, évek óta nála vásárolok.
Aztán véletlenül a gyerekek is egy osztályba jártakTermosztát: a fenti helyről, 1500 volt a gagyi, munkadíj 6000, mert ugye X14NZ-nél a vezérlés mögött van nagyokosan...
Aztán, gondolom a visszajelzések alapján, már minőségit hozott, nem is volt a gagyi, az évek óta jó, a 92 fok az tényleg annyi - az volt 4000.
Mindenkinek ajánlom, szóltok neki hogy a prohardveren ajánlották az opekl topicban, mindjárt még barátságosabb lesz (nem mintha eleve nem lenne az, csak tapasztalat, hogy ha bárkihez ajánlásra mennek, akkor barátságosabb - ő meg méginkább az az ismerősökkel).[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
gaborh
aktív tag
Sziasztok!
Opel astra G 1.4-hez keresek bontott hátsó kipufogo dobot illetve ablaktörlő motort!Gábor
-
gban
Közösségépítő
válasz gaborh #36619 üzenetére
Bontott hátsó dobnak nem sok értelme van
Sem állapotilag, sem gazdaságosságilag (mennyi az új, illetve mennyi a munkadíj, összevetve hogy a bontott nem bírja ~4 évig csak 1-2 évig), illetve szerelhetőségileg (ez meg megjelenik a munkadíjban is ha "csúnyán" jön szét - és általában ezek erősen összeégnek, csak erősen melegítve - vágva jönnek le)[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
trassher
addikt
válasz diablo1984 #36615 üzenetére
Szívem szerint átalakítanám xenonosra csak az alkatrész áron is 150 ezer amit soknak gondolok egy 600 ezres kocsira.
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
zolikaDB
veterán
válasz trassher #36622 üzenetére
50k-ból megprojektorosítják neked, abba bele egy H1-es NBU, és jó lesz.
-
gzbotii
veterán
válasz horvathkrisz #36592 üzenetére
A sofor
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Ivan15
senior tag
válasz yoleeka #36578 üzenetére
hat ah autoszerelö akkor ra fog jönni, hogy mit kell neki. Ezt minden ironia nelkül, de emberek vagyunk es ezert
most leirom, nehany eve szinten opel vezermüszij (nem az ekszij) cserenel a szerviz ugy rakta fel a szijat, hogy 1-2 fogat elcsuszott a vezerles, a kocsi miutan elhoztam allo helyzetben, nem hangos de meg azert hallhato gyors ütemü tak-tak-tak hangot adott, kb 10 km-el kesöbb a piros lampanal indulaskor erösen berantott es leallt, ezt meg 2x ismetlödött. 70km utan a masik szerviz szetbontotta es megmutatta az oldalan es tetejen leragott szijjat, a benne levö es az elsö szerviz szerint kiszamlazott kb 90000 km-t futott szijjfeszitö görgöket... Szoval ujra kellett cserelni az egyebkent uj, de rosszul felrakott szijjat es görgöket a masodik szervizben.Lehet, hogy nalad is a vezerlöszijj felrakasakor 1-2 fogat elfordult a vezerles, mert pl sietett, nem figyelt stb. Ezert erdemes lenne ott megint ranezni
(#36627) AMD Power
[ Szerkesztve ]
-
yoleeka
tag
válasz Ivan15 #36626 üzenetére
Igen, talán rá fog jönni, csak 1 bökkenő van, tavaly augusztusban volt egy autóbalesete, amiből alig tudtál összevakarni, még csak most tart a rehab, mankóval is alig tud közlekedni, nem hogy lefeküdni egy autó alá... addig meg zavarjon engem a probléma?!
Opel Nádorból elkért gyári szerszámmal lett beállítva a vezérlés, így ebben nem hiszek, audiban dolgozom én is, nem egy vezérlést raktam már össze. Szóval az biztos kizárt. Amúgy a hang a vezérműburkolat alól jön, de csak a karter felől hallani igazán. Fentről mintha nem is lenne.
Egyébként meg láncos a Z12XE motor!
[ Szerkesztve ]
Better to reign in hell, than serve in heaven...
-
Mikuland
tag
Megosztanám tapasztalatom, az ékszíjfeszítő görgő csere után az addig indításkor hallható cserregő hang megszűnt.
Eddig az önindítóra tippeltem, de ez szerint a csapágy adta a hangot és jelezte hiába elhasználódását.mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
trassher
addikt
-
-
_seth_
veterán
válasz zolikaDB #36624 üzenetére
B vekinél ismerősöm megcsinálta a barátja autóján a morimoto h1 mini beépítést, vmi 23e volt a projektor pár és brutál fényereje van ami nagyon pontosan csak az utat világítja meg.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
trassher
addikt
Na beszéltem a sráccal aki csinálja. Postával is működik a dolog csak ugye akkor nekem kell 2 darab lámpa amíg nála van az enyém. Legdurvább esetben is 59.000 a két lámpa, attól függ mennyire nehéz szétszedni. A projektor párban 29.000, a ragasztás pedig 10.000/15.000 darabonként.
_seth_: Itt egy b vectra ezzel a projektorral. Nagyon jól néz ki is a vetített kép is brutál.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
TasiA
senior tag
válasz _seth_ #36638 üzenetére
Ezt a Moromotót én is nézegetettem, de 1 észrevételem lenne hozzá; eléggé előre irányított a fénye, oldalra igen kicsi szögben terít, a gyári xenonokkal ellentétben. Ez zavaró tud lenni egy kanyargósebb útszakaszon, vagy, ha csak be akarsz fordulni valahová. Ezt az egyetlen negatívumát találtam, amúgy jó kis cucc.
Itt jól látszódnak a lencsetípusok vetítési képei közötti különbségek.
LENCSÉK VETÍTÉSI KÉPEI[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
Neked xenon van esetleg? Nekem az tetszene, mármint a gyári xenonos fényszóró. Mosót már építettem be, szintszabályzó 6e forintért kapható így csak a xenonos fényszóró pár kerülne sokba.
Jobb a xenon mint a B2-es halogén fényszóró?trassher: erről a b vectráról beszéltem konkrétan
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
TasiA
senior tag
válasz _seth_ #36642 üzenetére
Igen, gyárilag az, de elájulva nem vagyok tőle azért Kezdtem egy izzócserével azonnal, GE (Tungsram) 3800K lehetnek, mert kissé sárgásabb, mint a 4300K. Javult sokat, de nem érzem azt az átütő különbséget egy nagyon jó halogén között. Aztán egy másik B2-es halogénessel egymás mellé álltunk, úgy nagyon látszódik a differencia. Nekem szinte teljesen 90 fokban vetít, míg a halogén jóval szűkebb.Úgy tudnám érzékeltetni, hogy balra kinézve éjjel, belátsz a kereszteződésbe, vagy az út menti árok túloldalára is, csak ezt nem vakító fényerővel, de teljesen jól. Fényerőben is erősebb az autó előtt, de nem olyan nagyon nagy mértékben, viszont távolodva, nő a difi. Míg a halogénnel foltos a fényerő, a xenon szép egyenletes. Enyhébb ködben jön ki igazán ez a fajta előny.
Szívem szerint megnézném a foncsorozását a projektoroknak, mennyire vannak jó formában, de nincs időm barkácsolgatni, meg az autó is kell nap-mint nap. Legközelebb bepróbálom ezt a Nightbrakert , kíváncsi vagyok. Halogénben nagyon szerettem, nem tudom xenonban is akkorát villant-e.
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz Ivan15 #36626 üzenetére
Nem hiszem, hogy eleve rosszul időzítették anno a vezérlést. Ha 1-2 fogat el van tolódva akkor az nem csak később kezd el rángatni. Bár lehet hogy tényleg úgy van. Arra tudok gondolni, hogy lazán lett feltéve és neked ott a piros lámpánál ugrott át 1-2-t és akkor történt a rágás is. Szerintem. De nem voltam ott. Minden esetre azt tudom, hogy sokszor csináltunk már otthon szíj cserét, és 1 foggal eltolva is k**va nehezen indul el egy motor. 2-vel pedig talán át sem tud fordulni egy dízel a nagyon magas sűrítési arány miatt. Benzinnek nem gond, de hogy össze vissza jár az biztos. Ismerős favoritján csak meg volt nyúlva a lánc és már attól össze-vissza járt.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
#81556480
törölt tag
válasz Markizmark #36596 üzenetére
Biztosan igazad van, de amiről én beszélek az létező jelenség több járműnél. Indítás után magasabb a töltés, és ha közvetlenül utána kapcsolsz lámpát, akkor kiverhet több izzót is, ezt meg tudod előzni ha felkapcsolt lámpával indítasz. mondjuk én ezt iveconál többször is megtapasztaltam , igaz ez haszongépjármű, de személyautóra is igaz. normális akkumulátorral rendelkező gépjárműnek nem okoz gondot a világítással való indítás. nem azt mondom hogy normális de sok esetben ez megoldás. a nem tökéletes fesz.szabályozó okozhatja.
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
válasz #81556480 #36645 üzenetére
Ha indítás után magasabb a töltés akkor azt nem oldja meg az indítás előtt felkapcsolt lámpa, mert ugyanúgy megtörténik a "túltöltés" és a lámpák is megkapják. Ha tényleg így van akkor a megoldás maximum az lehet, hogy indítás után egy kis idővel nyomjuk fel a lámpákat.
Egyébként, ha a generátor töltés a probléma, akkor azt a fesz szabályzónak meg kéne oldania, míg az önindítózás utáni áramlökésre sajnos nincs beépítve semmi.
Tekercs + egyenáram az tud lökdösni és szikrázni. Pl. egy tekercs kikapcsolását egyenáramú körben nem elég egy relén átvinni. Általában 6 (2-2-2) pólusú relét tervezünk ilyen helyekre. Ezek közül az első az öntartáshoz kell, másik kettőt pedig sorba tesszük, hogy felszabdaljuk az ívet.
Az a tippem, hogy az említett iveco tehergépekben gyárilag nem kóser a fesz szabályzás. Ha csak azoknál fordult elő ilyen.
Egyébként nálunk 4 autó van, ebből 3 folyamatosan használva is van és a kikapcsolt lámpás módszerrel indítjuk őket. Nagyon ritkán cserélünk izzót, pedig a napi használat kocsinként minimum 100km.
Nyilván mindenki a saját módszerében hisz, én is csak leirom és alátámasztom a véleményem.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #36640 üzenetére
Csak hogy az enyém szíjas és 150 után (10zel ezelőtt) volt cserélve márakszervízben pecséttel (ezután került pont hozzám, de márkakereskedésből, márkaszervízes pecsételt vezetett könyvvel tehát nem hiszem hogy ezzel lehúztak) Ha megnézed 2en 3an is írták, hogy igen ugyanez náluk is, tehát lehet, hogy nálad sincs gondja a láncnak, hanem [valami] ami normális. Bár ha neked melegen is.. De ugyanakkor többen előzőleg azt írtátok, hogy "láncok tulajdonképp soha nem kell cserélni"
trassher ez a projektoros átalakítás 100% legális és bárhol átmegy elsőre röcc nélkül a műszakin?
Kicsit más téma: 290km -t mentem most 10 ezerből (sajnos nem néztem meg literben ez mit jelent, de ha jól emlékszem 100as prémium OMW volt, és olyan 355Ft/l, azaz olyan 28 liter lehetett), ami elég rossz eredmény. Ugye ez most nagyon nem pontos ahogy leírtam, de kb. ~9.5-10L/100km Olyan 10-30km -es távok városban és hát nem sajnáltam neki bemelegedés után, de azért ilyen 4000 fölé sem mentem.
Ezen felül, illetve a fentebb említett "fura hang hidegen 1-2 percig" jelenségen kívül tényleg semmit nem észlelek, csak hogy állva hagyok piros után mindenkit Jól gondolom ,hogy bennem/a lábaimban lesz a hiba? -
mohabá 007
aktív tag
válasz trassher #36634 üzenetére
Szerintem nem jó megoldás,mert műszaki vizsga tuti,ill közúti ellenőrzés lehet "bukovári" lesz.
Az izzók műszaki jellemzői nem egyezőek az eredeti halogén izzók műszaki jellemzőivel, nem rendelkeznek az ENSZ-EGB,,,,,,, Előírás szerinti jóváhagyással, továbbá
utólagos beépítésük az MR.-ben foglalt jogszabályi előírásoknak sem felel meg, ezért a beépítésük szabálytalan.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző