-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mephi666
nagyúr
válasz AMD Power #37950 üzenetére
erre a dögre baromi kíváncsi vagyok
közben megjött ez a könyv innen, 2695ft volt postával... kb 2008ig úgy nézem minden benne van az opel-bicikliktől kezdve igényesen összerakott könyv, jó kötéssel, keményborítóval
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Declare
őstag
válasz haddent #37943 üzenetére
Probalj ki egy tsi motort
sokkal elvezhetöbb vele a vezetes, ha valaki falabu annak egyszerübb az elözes, mert kis fordulaton is huz, sok esetben jobban fogyaszt. A hütes fütes az meg nem ennyire komplikalt. Hidegben szvsz Te sem indulsz padlogazzal, turboval meg plane nem. Hüteni meg akkor kell, ha meghajtod, huzatod. Kb mielött hazaersz az utolso par km en gurulo üzemmodba mesz. Ennyi. Jah es meg fontosabb a jominösegü es idöszerü olajcsere.
Idövel meg ahogy egyre több tubo lesz egyre olcsobb lesz az alkatresz, szerviz stb.
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #37940 üzenetére
A baj, szvsz egyreszt a szoci kocsikon szocializalodott generacio (a masik a müszaki analfabetak), aki nem erti, mi ez az egesz turbo, meg asr meg esp, meg abs...hasznalja ugyan ugy, mint a zsigulit, ami 30 evig ment akkor is ha nem csereltek olajat.... ez a vilag elmult. En mondjuk nem banom Niylvan cserebe többe kerül az autozas.
Masreszt a szervizeknek kellene azt mondani, hogy 15k km enekent szerviz. Az egeszet megcsinalni ugy, hogy ne lehuzas legyen es maris mnden szep es jo lenne....de ez mondjuk utopia
(#37954) tboy93: Ez igy van. Kellene minden markanak csinalni egy "falabu kategoriat" 3 literes szivomotor, visszafolytva 1.6 osra böven tulmeretezve, hogy ne tudja szethajtani
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Declare #37953 üzenetére
Amúgy. Logikusan idővel kiforrottabbak is lesznek ezek a motorok és jóval olcsóbbak is. Az első szériáktól az ember sok jót amúgy nem is várhat. Ezért nem is veszek pl semmilyen autóból "első" kiadást pl. Az adott típusból lehetőleg mindig az utolsó kiadások a legjobbak.
mephi666 Brutál egy gép. Bár nekem az ára inkább kéne.
A könyvnek meg örülök ,hogy jó vétel volt.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
trassher
addikt
A mai pakk:
-Kormányösszekötő gömbfej (Frap)
-Stabilizátor pálca (Qwp?)
-Stabrúd szilent
-Lengőkar gömbfej (Febi)
A postaládában is várt finomság. Megérkezett a rendelt váltószoknya és kézifékszoknya bőrből.
Azért az nem rossz hogy 210.000 km után még a gyári gömbfejek vannak a kocsiban és még nem is nagyon rosszak de ha már cserélik a többit akkor legyen megcsinálva minden.Declare: Na persze. A polír remélhetőleg meglesz jövő héten. Egész napos meló így nem csak bemegyek és "csináljátok már meg".
Kopogott a jobb első futómű már nagyon és elvittem a szerelőmhöz. Alánéztek és mondták hogy a stabilizátor rúd minden irányba mozog. A kormányösszekötő mindkét oldalon szét van szakadva és a pálcák is kotyognak. A gömbfejeket nem kellene most cserélni mindenképp de időben belefér nekik is és akkor legalább teljesen új az első futómű a csillapítókat leszámítva bár azok még tökéletesek. Délután viszem vissza a kocsit, holnap délelőttre kész futómű beállítással együtt.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #37955 üzenetére
"semmilyen autóból" - Nem csak utobol, mindenre igaz legtöbbször. lasd Iphoneok, kopasa stb. Csak ugye amikor meg kifut mar, akkor megveszi az ember picit olcsobban a mar "rlavult" technikat es kimarad az ujbol
(#37956) trassher: Latom sikerült lehuzni az alvallalkozot
Ez a gömbfej, stabilizator palca, rud...ezeket miert kell cserelned, vagy miböl tudtad hogy nem jo ?
[ Szerkesztve ]
-
Fityusz
tag
Sziasztok. Kis segítségre lenne szükségem. Van egy x14nz f astrám amibe nincs szervó de ,szeretnék bele rakni az asszony miatt. Na már most neten böngészek de nem nagyon találok hozzá való komplett szervót. Ha valaki tud ebben segíteni vagy ismertek olyat aki bont ilyen autókat azt megköszönném ha leírnátok.
Ha olyan képem lenne mint neked, nevetve mennék neki a körfűrésznek!:)
-
glutamin
őstag
válasz gzbotii #37941 üzenetére
Sajnos ez az új módi. Kis motor, jó fogyasztás, nagy teljesítmény. Aztán amikor letérdelnek a drága alkatrészek, akkor lehet szépen bontani a kocsit mert nem gazdaságos javítani.
A régi szívó benzinesek még nagyjából lineárisan használódtak el. Ezek az új turbós csodák meg hirtelen okoznak vállalhatatlan költségeket.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
trassher
addikt
Nagy nehezen sikerült kicserélni a szoknyákat. Még egyszer nem szívesen állnék neki. Igazság szerint házilag egyedül fel sem lehet rakni a kézifékszoknyát. Van egy keret amire rá van kapcsozva gyárilag és arra kell visszakapcsozni. Gondolom nem sokan tartanak otthon pneumatikus tűzőgépet, én is elvittem kárpitoshoz hogy lője bele. A másik gond hogy a gyári műbőrnek van kialakítva a hely, a bőr meg vastagabb így ezt a kevés hajamat is majdnem kitéptem míg eligazgattam a kéziféken a borítást. Nem vagyok vele elégedett teljesen de jobb már nem lesz, egyszerűen nincs hova eligazgatni már a bőrt. Itt vannak a képek is.
Ilyen volt:A kétszer beázott suzukim váltója körül nem volt ekkora trágyadomb
Ilyen lett:
Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz Declare #37952 üzenetére
Próbáltam, amikor vettük előtte próbálgattam 1.4TSi Golfokat. Azt hiszem azok 130-140 ló körül vannak, ez 116. Igen, ha már megy, akkor szépen húz, de nekem nem volt jó érzés. Nem olyan volt, mint a turbo dízel de akkor sem szimpi. Tudom, hogy sajnos ez a jövő, de amíg lehet én óckodnék tőle. De ez egyéni beállítottság, teljesen nyilvánvaló, hogy azonos űrtartalom mellett a Turbós többet ad kevesebbért
Jó hozzá kell tenni, hogy igen erős iszonyat/előítélet van bennem a VW konszern minden terméke iránt
[ Szerkesztve ]
-
sitotomi
tag
Sziasztok!
Kicsit dicsekszem.
C veki megmaradt, de úgy adódott, hogy lett egy párja. Nem is tudom eldönteni melyik a jobb, de ha a szívemre teszem a kezem, és félreteszem a dízel nyomatékot, akkor a japó... [Mazda 6 2.3] -
zeg
senior tag
válasz mephi666 #37939 üzenetére
Ha eléri a 250ezer futást, semmi nem fog történni.
Ez egy statisztikai átlag, ami a beszerzőknek szükséges az összehasonlító excel táblába, tulajdonos felé megindokolni a nyertes árajánlatot
Abba a mercibe lehet már 300ezer kilométernél sem ülnél bele, annyira szétkopott, lenyeglett valami lesz bármennyire is próbálsz vigyázni rá(legfeljebb csak te nem veszed észre), és tele lesz véletlenszerűen előforduló apró de annál idegesítőbb nyavalyákkal, persze csak ha nem rohad el a motor körül a kasztni...
Volt 350 ezres futású szögegyszerű autóm, a 'csak kopó alkatrészeket cserélek' duma arra volt jó, hogy 3-4 hetente a szerelőmnél legyen a kocsi valami kis bagatel sz@rság miatt, ami a természetesen elhasználódó, a korából és futásteljesítményéből adódó alkatrészhiba volt(amire a legtöbben csak legyintenének). Azonnali rendelkezésre állást tehát el is lehetett felejteni... Végül is megy az check engine lámpával is...
Az a kb 2-3 liter fogyasztáskülönbség elegendő arra, hogy feleslegessé tegye az öreg gázolaj/benzintemetőket, legalábbis errefele igencsak 400HUF körül alakul az üzemanyag ára.
Nyílván évi pár ezer kilométernél nem ennyire lényeges a fogyasztás, városba napi pár km-es bohóckódásra én is inkább egy 250ezrest érő suzuki swiftet vennék, mintsem egy óvandó turbós minit.[ Szerkesztve ]
3dfx cuccokat keresek megvételre
-
glutamin
őstag
válasz Declare #37960 üzenetére
- turbó drága
- közvetlen benzinbefecskendezés + kipufogógáz-visszavezetés -> szívóoldali lerakódások
- főtengelycsapágyazás a nagy nyomaték miatt kérdéses - ha jól méretezték lehet ok, de sztem az is kevesebbet bír majdFordnál már mennek a jóval kisebb motorok is. Új Mondeo 1.0 3 henger, turbós benzines 125LE. Gyakorlatilag folyamatosan tolnia kell a turbónak teljes erővel a levegőt, hogy menjen az a kis varrógép. Ahogy emelik a befecskendezési nyomást a kis fogyasztásért, a dizelekhez hasonló problémák jönnek elő. (kopogósabb járás, kormolódás stb. Lassan lesz a benzinesre is részecskeszűrő?
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
zeg
senior tag
válasz glutamin #37968 üzenetére
-A turbo kb. 120 ezres, legalább is egy D korzára, felújítani még kevesebb, és nem törvényszerű megvárni az elhalálozását. Ez pár ezer km távolság alatt visszajön. Egy prémiumnál ennek többszöröse a turbo, de ugye akinek majomra van pénze, banánra is legyen!
-EURO 5-ös a dízelem 200Nm-el, részecskeszűrő nélkül, és nem éppen csúcstechnika. Szóval valahogy csak meg lehet(ne) oldani a dolgot.. De a részecskeszűrő is felújítható, és itt megint csak tízezrekről van szó, nem százezrekről, ami egy városban tizenakárhánylitert benyakaló állambácsi kasszáját vastagon gyarapító benyás zabagép költségeihez képest még mindig elenyésző összeg.
Valszeg ez nem fogja meghatni azon vásárlókat, akik a majdani olcsóra leértékelődött használtautó szervizekor egyszerre fognak belefutni az elhanyagolt/óratekergetett verda miatt milliós összköltségbe .3dfx cuccokat keresek megvételre
-
AMD Power
titán
válasz trassher #37962 üzenetére
Ez szép lett. De mint írtad szívós... így én ezt is a szerelővel cseréltetném.
Ma voltunk Dobogókő és környékén. Teljesen átlagosan mentem a kocsival. De miután megálltunk "égett gumiszag" jött a bal hátsó kerékből.... Fura volt.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
zsola0518
tag
Sziasztok!
Adott egy opel b corsa. Nem működik a szivargyújtó. Levettem a biztosíték fedelét,de én azon nem megyek el ,hogy melyik biztosíték tartozik hozzá vagy,hogy egyáltalán melyik a jele. Valaki tudna ebben segíteni? Előre is köszi.
FSP HEXA 400W, Asrock FM2A75M-DGS, AMD A8-5500, Kingmax 2x2Gb 1600, Sapphire 7770
-
MODERÁTOR
-
zsola0518
tag
Nem sajnos már mindenhogy néztem,de semmi és sanszos h nem magával a szivargyújtóval van a baj, hanem a foglalatban nincs áram, mert ki lett próbálva egy usb-s töltővel és azzal sem ment pedig az működik.
FSP HEXA 400W, Asrock FM2A75M-DGS, AMD A8-5500, Kingmax 2x2Gb 1600, Sapphire 7770
-
roli leila
újonc
Sziasztok! Segítsetek! Opel Astra F... 92 es évjárat... hátul kicseréltem a szilenteket a lengéscsillapítót és még most is hallok valami zörgést és idegesít... nem tudom mi lehet... Kipufogó sem ér bele sehova a kasztnyiba... szerintetek??
-
7Sony7
addikt
válasz roli leila #37977 üzenetére
Pótkeréknél és csomagtarto oldalrekeszben nincs semmi, ami zöröghet?
-
-
molnarpeter
nagyúr
Ismerősék újítottak egy - dízel - Zafirát, de mivel rövid utakra használják, a DPF rövid intervallumokban eltömődik. Mit javasoltok a benzinestkellettvolna, illetve a hosszútávravankitalálván kívül? (Ki akarják szedetni.)
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
válasz molnarpeter #37981 üzenetére
Próbálják meg egy tankolásnyi intervallumon belül, hogy ha egy fokozattal kisebbet használnak, sokkal többet fogyaszt-e? Ha nem, akkor segíthet esetleg. (Pl apósom 3. fokozatban jár a városban, és mégsem eszik többet, mint nekem, aki 4. el járok.)
-
-
roli leila
újonc
válasz roli leila #37977 üzenetére
Nem tudom minden ki van szivacsozva emelő stb h még az se zörögjön... :\
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz zolikaDB #37982 üzenetére
Köszi
Persze, nem titok. A kézifék kar alatt van egy műanyag takaró elem. Azt kipattintottam, alatt van az obd csatlakozó is. A váltó keretét 2 db torx csavar fogja, kitekertem, így kijön a fekete keret. Elvágtam a gyári rögzítését a szoknyának és lehúztam a kerettel együtt. A fekete keretben van egy fehér keret is, lényegében ez tartja helyén a váltószoknyát. Erről lefejtettem a gyárit, majd ráhúztam az újat. Nem lehet elrontani mert ezen a fehér kereten van 2 tüske, ezek mennek bele a szoknya kivágásába. Utána a többi részt csavarhúzóval toltam bele a keretbe, belül kis pöckök vannak amik amik nem engedik ezután kicsúszni. Így lehet kicsit bonyolultnak hangzik de ha szétszeded akkor látni fogod hogy áll össze. Ha a fehér kereten rajta van a szoknya utána vissza kell pattintani a feketébe és ezután jön a macerásabb rész. Kifordítottam a szoknyát és úgy húztam a "száját" vissza a váltórúdra, amin van ugye egy körbemart rész a rükverc felhúzó alatt. Itt meghúztam a szoknyában lévő gyorskötözőt ahogy csak tudtam de elsőre így sem sikerült. Jó erősen meg kell húzni aztán szépen visszafordítani a szoknyát és visszrakni a keretet. Így leírva elég bonyolultnak tűnhet de inkább csak macerás. Még youtube-on sem találtam rendes videót ahol megmutatják hogy kell csak olyat amikor szét van szedve meg össze van rakva.AMD Power: Köszi neked is. A kézfékkar volt nagyon kényelmetlen mert ott abszolút nincs hely vastagabb anyagnak de úgy érzem megérte a szenvedést.
PhobioNN7: Szerintem indításgátló lehetett de már az előző tulaj kiköttette. Van hozzá "kulcs" is de nincs működésben.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Köszi!
Itt rendeltem. Székesfehérvár mellett lakik aki csinálja én meg a vásárosnamény - debrecen tengelyen. Az árak ott vannak de csak műbőr esetén. Valódi bőrből van az enyém, postával együtt 7000 volt, ebből 600 a posta. Egyszerűbb ha felhívod te magad, én is úgy rendeltem de írtam neki mailt is. Kis idő múlva jött a válasz mail amiben le volt írva minden. Hétfőn rendeltem meg, pénteken már a postaládában volt.PhobioNN7: Köszi! Kicsit zavar hogy ott van de most csak emiatt nem keresgetek egy olyan elemet.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Ivan15
senior tag
válasz AMD Power #37997 üzenetére
igy van, ha ranez a vezetö a mellette ülöre akkor a mellette ülö arcaba (most komolyra: ha ranez a szembejövöre akkor annak a szemebe? Ekkora fas*sagot csak egy egyetem talalhat ki. Es meg kiserleteznek is vele? Vajon hogyan mozog a szem jobbrol balra alulrol fölülre vezetes közben folyamatosan. Mozogjon tenyleg ugy a fenyszoro is? Pl. gyalogosok jobbrol kocsik szemböl: az nem lesz tudatos szemmozgas? Hova vilagitson akkor? Ezt....
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz Ivan15 #37999 üzenetére
oktató is úgy tanított, hogy pásztázzak a szememmel: előttem az út, tükrök, műszerek... figyeljem folyamatosan a környezetem, hogy időben tudjak reagálni, bármi váratlan történik
guminyomást ti milyen gyakran szoktatok ellenőrizni? ajánlott elvileg 2hetente meg nagyobb utak előtt, de ezt ki tartja be komolyan? mi kb év végén fújtuk utoljára 2.2-re mindegyik gumit, tegnap néztük: 1.8-2.0 volt mind... ez elvileg normális, hogy ennyit esik 3-4 hónap alatt, de próbáljuk a jövőben gyakrabban nézni (fogyasztásnak se mindegy)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris