-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz Remekelek28 #36841 üzenetére
Aki 80e km cserélni az egy sutyi.
Dízelnél "kötelező" minden olajcserénél. Benzinesnél szerintem elég minden másodiknál.[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #36851 üzenetére
Szerintem 100e-nél sűrűbben nem cseréltünk sose gázolaj szűrőt egyiken se. Soha nem volt ebből kifolyólag probléma ... Azt jelzi a dízel is és a benzines is, ha nincs elég nafta. De ilyen sem volt sose.
Egyikben van 260e, másikban 380e. Enyém (benga) van 215e, én pont nem rég cseréltem benzin szűrőt, de a boltban mondták, hogy nyugodtan vegyek drágábbat, mert ezt rohadtul nem szokás sűrűn cserélni.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
deicide
veterán
válasz mohabá 007 #36852 üzenetére
A 15% és a 15km/h közötti különbség miatt.
50+15% az 57.5km/h, 50+15 az meg 65, van ott még majd' 8km/h.A szövegben az van az adott példára levetítve, hogy 58km/h-ig eljárás kezdeményezhető és meg kell mondani, hogy ki vezette a járművet. Itt jön az, hogy rokonom vezette, nem teszek rá terhelő vallomást. Ezért az ilyen túllépéseket ki sem küldik. 59-től esik objektív felelősség alá, onnantól mindegy ki vezetett, perkálni kell.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #36853 üzenetére
Én ettől függetlenül ezeket a dolgokat nem igazán tudom elfogadni. Dízelnél meg végkép nem. A dízel milyen dízel motor?
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #36856 üzenetére
Akkor ezek strapa gépek.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #36853 üzenetére
Én is hasonlót írtam privátban, a hátsó szűrő az nem a kis műanyag kategória ami fél évente cserélni kell.
Ide be sem mertem írni hogy milyen sűrűn cserélem...Postázást nem vállalok.
-
Markizmark
addikt
válasz AMD Power #36857 üzenetére
Gyönyörűen járnak és húznak, mint az állat, pedig 3 tonna alatt nem indulnak útnak. Füst nincs, pöcc-röff, TDCi 8 liter/100km, TDDi 10liter/100km. Rövid távokon járnak, mondhatni városban. Reggel 6-7 felé indulnak a motorok, majd 12-13 óra körül állnak le, közben gyorsít-lassít 100km-en keresztül. Szóval nem pályás autók.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz deicide #36854 üzenetére
Pontosabban ez van írva:
- 50 km/h sebességnél a sebességmérés alsó határa 54 km/h. Amennyiben a gépjármű vezetője a járművével a sebességmérő készülék szerint 54-68 km/h közötti sebességgel halad, és a rendőrség a sebességmérés alkalmával rögzíti a gyorshajtás tényét, akkor a jármű vezetőjével szemben helyszíni bírság kiszabására van lehetőség, illetve ellene szabálysértési eljárás kezdeményezhető
-Amennyiben a jármű vezetője50 km/h sebesség helyett 69 km/h sebességgel közlekedik, úgy vele szemben helyszíni, illetve szabálysértési bírság kiszabására már nincs lehetőség.
Ebben az esetben az elkövetett szabálysértés miatt közigazgatási eljárást kell indítani, amely alapján 30.000 Ft közigazgatási bírságot kell kiszabni-Mindebből az következik, hogy a mindössze legfeljebb 3 km/h sebességtúllépésig beszélhetünk „büntetlenségről”, ami nem más, mint a mérőműszerek esetleges mérési hibája. Tehát a járművezetőknek akár 4 km/h sebesség túllépés esetén is szankcióra kell számítani.
A leírtakból nekem az ugrik be,hogy nem nyomhatja jobban,vagy tévedek?
(a sebességhatárt írtam át de a "helyzet) változatlan[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
deicide
veterán
válasz mohabá 007 #36860 üzenetére
Abban az esetben, ha megállítanak a rendőrök, miután lefotóztak, természetesen bukta van akár 4km/h túllépésnél is, de ez nem túl gyakori.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
mohabá 007
aktív tag
válasz deicide #36861 üzenetére
Azért állítják 69-re,mert a helyszíni bírság kiszabása,szabálysértési eljárás kezdeményezése neki + papírmunka,sok apró macera,inkább nem,mert így kényelmesebb. (hatvannyócig jóvagyok,pihi van.Mondja a sün)
A helyszini birságnak mi a felső határa?[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
deicide
veterán
válasz mohabá 007 #36862 üzenetére
Ezt jól összefoglaltad, igen. Ülnek a meleg autóban, belövik a lézert 69-re, aztán ha letelik az idő, odébbállnak.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
mohabá 007
aktív tag
válasz deicide #36863 üzenetére
Ülnek,és még kezelni se tudják.( legfeljebb 3 km/h ami nem más, mint a mérőműszerek esetleges mérési hibája.)
Nem is olyan régen valamelyik hiradóban láttam egy riportot.Egy elkeseredett férfi mutatta a tíz+ éves zárt dobozos autóját,amit a riportot készítők autópályán nem tudtak 130km/h-nál gyorsabban hajtani.Kapott a sünöktől egy
aszem 160000Ft-os büntit, mert a trafival le volt fényképezve,hogy minusz kettőszáznegyvennel száguldozik!!
Lükvecbe 240-el Nem volt egy normális ember a rangosabb sünök között,aki azt mondta volna,hogy no nemá,ez nem lehetséges.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Jodanovich
aktív tag
Sziasztok!
Na ez aztán mitől lehet? km óra
Másik, hogy mi a francért fog nagyon lent a gázpedál?
96-os dízel b vectra
Life is Short... Ride Hard!!!
-
gban
Közösségépítő
válasz Jodanovich #36865 üzenetére
Gázpedál: nem értek a típushoz, de nem a bowdent kell csak beállítani?
Unokatesóm kispolszkija nagyon nem ment, szervizben mondták, nagyon drága lesz (nem mai történet).
Nem volt drága. Megfeszítettem neki a bowdent, ő meg azt hitte, új autója van. Pedig csak tudott már fél gáznál többet is adni.Postázást nem vállalok.
-
Markizmark
addikt
válasz Jodanovich #36865 üzenetére
Esetleg az akku sarut vedd le jó pár percre, hogy kiürüljön az agya.
De szigorúan gyújtás nélkül vedd le a sarut, különben károsodhat az agya!!!
Rádió kódot, ilyesmit nem árt tudni.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Jodanovich
aktív tag
válasz Markizmark #36867 üzenetére
Én is gondoltam erre, de már így este nem akartam vele bohóckodni...
Life is Short... Ride Hard!!!
-
gban
Közösségépítő
válasz Jodanovich #36868 üzenetére
Természetesen ha elektromos a gázpedál, akkor nem nagyon taláéltam el az okot
Postázást nem vállalok.
-
Markizmark
addikt
válasz Jodanovich #36869 üzenetére
Valószínűleg egy villáskulcsnál több nem kell hozzá. Én inkább most venném le egy időre, mint holnap indulás előtt kapkodás közepette. De Te tudod.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Jodanovich
aktív tag
válasz Markizmark #36871 üzenetére
áh kora reggel leveszem aztán indítgatok majd rá aksi nélkül, hogy kisüljenek a kondenzátorok...
Life is Short... Ride Hard!!!
-
Markizmark
addikt
válasz Jodanovich #36872 üzenetére
Azt nem tenném. Képzeld el mi történik a vezérlőben, ha leveszed a sarut, és ráadod a gyújtást. Pont egy pillanatra kapna áramot, ha kapna és ennyi. Biztos nem tenne jót. Könyv szerint is tilos gyújtás alatt levenni a sarut, szerintem ez magába foglalja azt is, hogy akksi nélkül ráadni sem szabad.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #36859 üzenetére
jah, mennek, de ha már elhasználódott a gázolaj szűrő, akkor vagy eldugulhat, vagy apróbb szemcséket átereszthet, ami a nagy nyomású rendszert koptathatja! a hosszú csereperiódusú "munkagépeknél" pl furgon, vagy teherautónál is használattól függően kell cserélni, de illik olajcserekor, mert most nem 3000huf húz ki a szarból, ha meg injektoros lesz a gép, akkor az kicsit többe fáj! nem beszélve arról, hogy a szűrő a vizet is megfogja, ami télen belefagy és nem ereszt így sem át!
szegény ford motorok is elég hepciásak tudnak lenni, nem hiányzik nekik még egy plussz ok!
én személy szerint a dízeleimben 10ezrenként cseréltem olajat és gázolajszűrőt is(minden más szűrővel együtt), szerintem olajcserének sem a legegészségesebb a 30-40 ezres periódus, de az autógyártóknak is el kell adni az alkatrészeket valakinek!benzinesnél a szűrő csere ritkábban történik, mert abban akkora kárt nem tud tenni, nem annyira finnyás a benzines autó(persze az újabb turbo benzinesek már más tészták)
-
Declare
őstag
válasz C_hris #36759 üzenetére
Ez az amit keresel. Annak nezz utanna, hogy mi kell a kocsiba, hogy ez müködjön. Biztos, hogy nem egy nagy drranas beepiteni es akkor egyszerüen bekapcsolod AUTO allasba a lampad es ha sötet van automatikusan bekapcsol, ha vilagos akkor meg nem. Xenonhoz ez gyari cucc, de pont amit linkeltem azon latszik, hogy van fenyszoro magassagallito pöcök, szoval nem xenon es akkor is van ilyen AUTO ON kapcsolo.
Lampatemahoz: vegre ki lett cserelve a lampa, nem vagyok mar felszemü es bitang jo fenye is van, tenyleg latszott azert mar a 6 ev a gyari izzokon. Mondjuk kb minden 2. auto villogat szembe, pedig mondtam a szerelönek, hogy nezzen ra, de azt mondta jo volt, csak a jobbra/balra iranyon kellett picit allitani....mind1, majd vagy megnezem magam egy feher fal elött es egy kicsit veszek lejjebb a magassagon, most mar tudom mit kell csavarni
-
Declare
őstag
Azert en egy ilyen e92 320d sportülesben ücsörögve, körbeveve Harman Kardon hangrendszerrel egeszen kisimulva tudnam tultenni magamat ezen a probleman
Meg hat azert abba is lehet dobni chippet 241lo/510Nm
Mit tud most amugy a kocsid? Van rola mert erteked?
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz deicide #36878 üzenetére
Miért lehetne támadni a 68-at? Akkor helyszíni lenne, így is úgy is büntethető.
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
diablo1984
veterán
válasz deicide #36881 üzenetére
de attól még az üzemben tartónak fizetnie kell! lényegében 50 fölött büntethető lenne, ha azt támadja valaki, akkor is próbálja bebizonyítani, hogy nem ment 50 fölött, sehogy sem tudja! én 60al közlekedek városban, még nem ért utol csekk, vagyis a traffi mellett elhaladva, persze 78-nál már repült a madárka, de akkor épp siettem és nem figyeltem......
-
deicide
veterán
válasz diablo1984 #36882 üzenetére
De nem. Akkor kell mindenképpen fizetni, függetlenül attól, hogy ki vezette, ha az objektív felelősség hatálya alá esik. Annak hatálya alá pedig 69km/h-tól esik. Rendőr ismerősökkel is beszélgettem erről, azt mondták, eleinte még kiküldözgette Szombathely a 69km/h alattiakat is, de manapság nem szokták, mert mostanra mindenki megtanulta, hogy 69 alatt lehet a rokonokra hivatkozni. Ezek szerint még nem mindenki tanulta meg.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz diablo1984 #36884 üzenetére
Nem feltétlen kérdezik 68-nál sem, de ott hivatkozhatsz, hogy ez nem tartozik objektív alá és nem mondod meg ki vezetett.
80-nál ez nyilván nem kérdés, mert az már objektív.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Declare
őstag
válasz deicide #36885 üzenetére
Ezeket jo tudni En is azt hittem, hogy fizetni kell mindenkepp, csak ha nem mondod meg ki vezetett, nem kapsz pontot....bar mondjuk nemetrendszamos autoval pont...
mod: Mondjuk en lakotton belül max 60 vagy picit föle engedem ora szerint a sebessget, az meg ugye kb 55km/h, szoval ahhoz, hogy 69 el bemerjenek, ott ora szerint majd 80 al kell menni kb, ott meg azert mar azt mondom meg is erdemli az ember....(ha nem a varostabla elött / utan elbujva, direkt erre mennek ra, mert az nagyon genyosag tölük...)
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #36887 üzenetére
magyar rendszámmossal ha kiküldik, akkor mindenképpen fizetni kell, ez a nem én vezettem, hanem egy családtagom dolog már nem működik pár éve, max a pontosztásnál lenne lényeges, de azt meg nem kérdezik, mert nekik is a lóvé a lényeg!
németben én is szoktam gyűjteni a piros villanásokat, az a legkellemesebb, mikor éjfél körül ki sem látok a szememen és villan..... remélem sosem küldik ki, mert már egy kisebb vagyont elvillantottam a német utakon(főleg kis városokban, falvakban az esti 30-ast nem tudom betartani......csúnyán nem....)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #36888 üzenetére
Akkor most pont ellenteteset allitotok....valaki teved
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #36889 üzenetére
én azt tudom, hogy amit nekem kiküldtek, azt be is kellett fizetni, évekkel ezelőtt volt olyan, hogy lenyilatkoztad, hogy egy családtagod vezette az autót és nem kívánod megnevezni, ilyen módon el tudtad kerülni a bírság kifizetését! na ezt a részt törölték el, így amit fizetni kell, azt ki is fizettetik, nincs kibúvó alóla már, csak az üzemben tartónak küldik a csekket, verje le ő a sofőrön ha tudja....
-
haddent
addikt
H astra x16xer motorral 5 ezerrel ezelott volt olajcsere, akkor enyhen tultoltve egy ideig csak lokte ki a felesleget. Egy jo ideig ugy tunt beallt a teljesen maxra a nivopalcan de most 5ezerrel kesobb ugy nez ki hogy egy fel csikot (3 vagy 4 van a min max kozt) elfogyasztott. Kompressio sose volt merve mert feleslegesnek tunt allas utan is szepen jar menet kozben is huz is nem is fustol feketet/keket. Valami teendo javasolt vagy ez too normalis es lehet hogy majd most beall?
-
hdman
őstag
-
Declare
őstag
Philips lett, nem a bluevision, hanem a kevesbe kek xtreme vision. Akartam csinalni, ilyen elötte/utana kepeket,de nem jött ki ugy a lepes....viszont azt hittem az agyam eldobom.....odavittem reggel a szerelöhöz, mondom neki, hogy hidegen reggel nyikog nagyon, de aztan gyorsan elhallgat, csak azert megis, halgassak mar meg. Meg ugye izzo csere, meg a turbo szetszedes. Erre ott hidegen inditva semmi hangja nem volt...mondom hat bahh...hülye nem vagyok, tenyleg 10 hidegintiasbol 9 nel csinalja......felkapcsolom a lampat....vilagit mind a kettö..... mondom hol a kandikamera baszki???? 1 honapig fel lampaval jartam, folyton irta a kiegett jobb izzot, meg ugye lattam is, hogy nem eg, erre a szerelönel bekapcsol....
na mind1, igy is ugy is csere erett volt. A tablakon latni nagyon, hogy nem zöldes szinnel vilagit, hanem hofeheren es nagyon jol latok vele. Szembejövök most kevesbe de hat elvileg jo, de azert majd csavarok lejebb egy picit.
180 lo.... azert az mar kellemes
Aha, aztán birja 2 napot ....jah de van jo ket napod
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #36874 üzenetére
szegény ford motorok is elég hepciásak tudnak lenni
Na ezek pont nem. Az 1.6-os mondeók viszont igen. De a 2.2-es és 2.4-es motorok kb. elnyűhetetlenek. Persze tönkre lehet tenni őket, ha 180-al vannak hajtva, de 100e-t úgyis kibírnak. Egyedül a kettős tömegűre kell figyelni, talán a turbó. De ezek az összes mai dízelnél fogyóeszközök.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Declare
őstag
Igen, ket csavar van, csak eddig nem tudtam, hogy melyik viszi jobbra/balra es melyik fel/le
Kis oda-oda lepkedessel könnyel elindul felfele a szamlalo most ilyen leszedalt allapotban direkt fogyit figyelve 5,4 et csinaltam, 70% autopalyan 110 tmpomat + varos dugo nelkül. Pedig - nyilvan mikor ha nem most amikor a fogyit tesztelem - palyan beindult a dpf regeneralas es 8-9 liter volt jopar km en kersztül a fogyi...
en ahogy neztem nekem a 110lo/260Nm böl lehet ilyen 140/330 körülit csinalni, 150-200 euro ert....es allitolag fogyasztas csökkenest is irnak....de abban nem igen hiszek, meg elveim ellen valo a chipptuning....valami baj törtenik, biztos fognam a fejem, hogy a hülye chipp miatt pedig aztan ki tudja....
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Proxmox VE
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen asztali médialejátszót?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...