-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86273 üzenetére
Nem tudom,hogy a tiéden hol van a csatlakozó rész,keresd meg.A szonda, a kipuf cső részén van,kb úgy mint itt: (Z10XE) [kép]
Innen indul,és felmegy a motortérbe.Nézd meg,nem sérült e a vezeték valahol.Az is lehet, hogy a hibajelzés magától megszünik,csak időnként random jön elő.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz rumos XIII #86411 üzenetére
Ellenőrizd,cseréld meg az index reléket,abból is van bal,jobb oldali.Hátha...
Vészvillogó bekapcsolva működik?[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz rumos XIII #86415 üzenetére
itt
Annyit még meg tudsz tenni, hogy bekapcsolod az irányjelzőt, az izzóhoz menő vezetékeket egyenként megmozgatod,így megtudod,hogy a saruknál van e szakadás,csak szigeteléstől nem látni, ill van e kontakt a saruknál.Ha a reléket felcseréled, de mégse jó, marad a méricske.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz amargo #86450 üzenetére
"....A sziszegő/szuszogó hangot pedig vadászom, nem tudom továbbra sem mi lehet...."
Itt nézted már?[kép]
"...Szelepfedél cserével lehet a lyukas szimeringet orvosolni, azt már tudom: [link]..."
Ha a pénzednek ellensége vagy: igen. 65000Ft
A szelepfedél membránja átszakad, és ekkor van a gubanc.Ez a membrán a szelepfedélből [kép] kiszerelhető,[kép],[kép], és csak membránt kell keresni a net-en.
[kép]
[kép]. Zsebbe marad közel 60000FtMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86503 üzenetére
Nekem van,igaz 19 éves, és 180 ezer km van benne.Kezelési útmutató,és azzal kezdődik, hogy tartalomjegyzék.Ebben van olyan, hogy műszaki adatok.Az olajjal kapcsolatos infó itt olvasható.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
-
mohabá 007
aktív tag
válasz amargo #86526 üzenetére
Nem írtál bántót, csak nem hitted el amit írtam. Z16XEP be cseréltem, aminek a membrános része azonos kialakítású, mint az A16LET ben.
Ebben a videóban, minden infó megvan ami kell: [link]
Később módosítottak a kartergáz elvezető szelep házán, pl:[A14NET, NEL.. ], de ez is szétszedhető,cserélhető a membrán.[kép]
A szomorú az, hogy nálunk egyetlen cég se forgalmaz ilyen "filléres" cuccokat, mivel a haszon töredéke a komplett szelepfedélnek.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86546 üzenetére
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86548 üzenetére
Én még per pill nem vennék.Amíg fel nem épül a megfelelő olajnyomás,addig a pár mp-ig lehetnek zajok,ami természetes, különösen ha hideg az olaj.Hosszabb távon kellene pörgetni a motort, hogy teszik e a dolgukat az okoskerekek, vagy be van állva alaphelyzetbe. Vezérléscsere mikor volt?
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86550 üzenetére
Lehet, hogy igaza van a srácnak, én nem tudom.Menjünk végig a kenési rendszeren.
Ha az indítás után felépül a megfelelő olajnyomás, akkor alapjáraton, üzemmeleg motoron 1.3bar 820ford./perc az olajnyomás,és 1000 fordulatonként 0.7bar-ral emelkedik.Ez azt jelenti, hogy 4000 fordulaton, az olajnyomás a rendszerben kb:3.7bar. Ha mindez igaz,akkor az okoskerék ekkora, sőt nagyobb olajnyomásnál működik üzemszerűen.
Ha a rendszerben túl nagy lesz az olajnyomás, akkor nyit aby-pass szelep, és visszaengedi az olajat az olajteknőbe.Ha ezt a szelepet kiveszed, nem lesz megfelelő az olajnyomás, mert visszafolyik az olajteknőbe. De akkor mi biztosítja a rendszer,és az okoskerék működéséhez szükséges olajnyomást?
Röviden ennyi, de lehet, hogy az egész gondolatmenetem téves, ( de megtehetem,mert nem vagyok szakember )A te szeleped ilyen:[kép] Úgy látom, hogy akkor nyit,ha az okoskerék felől felülről kap nagy nyomást, a golyó lefelé elmozdul, ekkor nyit,elengedi a fölös olajat a teknőbe.
Ha kíváncsi vagy mássz alá kutakodd ki, nem lesz könnyű. Itt találod:[kép]
By pass szelep nekem is van,csak fordítva van becsavarva, mert nekem a rendszer úgy kívánja, és akkor nyit, ha a szűrőben nagy az olajnyomás.[kép]Gondolom,hogy a vezérléscserénél csak megnézték, hogy jók e az okoskerekek,mivel nem szóltak bízzál benne,hogy oké.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz speedernet #86620 üzenetére
Ha nem tudod megmutatni képpel, hogy konkrétan mit keresel, akkor segíteni is nehéz.
Az autód motortere:[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86845 üzenetére
A sebváltón hol van az olajgomba? A régi olajat hogy szeded ki ( a váltó megbontása nélkül ) ?
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ricsi8800gt #86869 üzenetére
No akkor tegyük tisztába a dolgokat. Ezt írtad:
"...Felül van az olajgomba a váltó házon ..."
Ott a váltóház légtelenítő csavar van, műanyag sapi van a fején. (szuszogó)
Linkelsz egy képet : "...Itt az olaj gomba,aksi felőli oldalon.."
Ezzel csak két apró bibi van.
1. Ez a sebváltó oldala, nem a teteje.
2. Az nem olajgomba, hanem tolatókapcsoló.A General Motorsnál egy "életre" tervezték az olajat a váltóval, ezért nem is raktak bele olajleeresztő csavart.
Ezért akár hogy is kutakodtál, max az olajszint ellenőrző furatot találhattad meg:Az üzemanyagszűrő a tankban van.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Sokkal egyszerűbb, érthetőbb lenne a helyzet, ha simán feldobnál egy képet a lámpák vetítési képéről.Egyből kiderülne, melyik lámpatest áll csálén, amelyik a szembejövőket vakítja,hol van gubanc.Ehhez nem kell más, csak egy falfelület, amitől kb: 5 méter távolságban megállsz,tompított bekapcs, és katt.Ha minden oké, a vetítési kép ilyen:
Ugyanez közel a falhoz:[kép]
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #86922 üzenetére
Műszakin direkt megnézettem, a bal oldal jó, a jobb oldal van kicsit lejjebb, csak még lusta voltam állítani rajta.[kép]
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
A képek alapján csak annyi a baj, hogy a baloldali túl balra van állítva, vakítod a szembejövőt, ezért jeleznek villognak. ( szerintem )
A fénytörésed is olyan, amilyennek lennie kell.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
A másik állítót nem látod, mert egy műanyag sapi takarja, azt ki kell pattintani.világítás astra g
A két csavar lehet, hogy pont fordítva működik.Ha szerencséd van, a lámpatesten valamelyik állítócsavarnál van egy ilyen jelzés: 1,2% Ez a magasságállító csavar. Ezt ne tekergesd, az neked jó.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Folyamatosan nyomom a lefelé gombot amíg teljesen le nem megy az ablak, de még továbbra is nyomva tartom, kb: 1 - 2 mp múlva hallani egy halk kattanást. Ezután ugyanez a művelet felfelé. Minden ajtónál külön kell programozni, ha elfelejti,hogy mi a dolga.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Gondoltam,csak elolvastad amit írtam neked,de ezek szerint nem:[link]
A két állítócsavarral nem csak a "fényszóró "magasságát állítod, hanem a lámpatestben lévő foncsorokat, amik együtt mozognak. (tompított, reflektor) Külön csak refi nem állítható.
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
Már korábban volt szó az astra g világítás beállításáról .Akkor a javítási kézikönyvéből bemásoltam belőle a beállítás módját, de KreAntesz rámszólt, hogy pont fordítva működik a dolog, tudja, mert már csinálta. Azért is írtam," a két csavar lehet, hogy pont fordírva működik" Az 1,2% az a fénykéve magasságát állítja. Az neked jó.
Az oldalállító csavar működik? (vagy csak forog, de nem állít semmit)Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ricsi8800gt #87234 üzenetére
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz neversellit #87268 üzenetére
Üdv!
Igérem, hogy minden kérdésedre válaszolni fogok, de már csak holnap (szombaton)
Közel egy évig variáltam, va tapsztalat bőven, akár képekkel is ha szükséges.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz neversellit #87268 üzenetére
Az, hogy a válaszom mikor fogod elolvasni, csak tőled függ.
Ezt azért írom, mert a kérésed leírtad péntek du fél háromkor, de szombat este 23óra59-ig még csak meg se nézted, hogy kaptál e választ.Én meg megigértem, hogy szombaton válaszolok, ezért meg is teszem.
"…mi a véleményed mindkét kartervezeték(mind a pillangószelephez, mind az alapjárati ág szívósorba vezetett csövének) külön-külön lecsapatásáról…"
Én így csináltam meg, ezt láttam a legegyszerűbbnek, mivel így nem kell a vastag,vékony cső csatlakoztatásával cicózni.Alapjárati szűrőnek vettem egy gázolajszűrőt, vékony rézdróttal megtömködtem, + cső semmi nem kell. teszi a dolgát, lecsapat
Ha az alapjárati kartergáz csövét lehúzod a fojtószelepházról, szig szalaggal, ujjaddal lezárod a csatlakozó csőcsonkot, meggyőződhetsz róla, van e szüksége a motornak a visszavezetésre.Ugyanezt a vastag csőcsonkkal is.Nekem 4 éve működik a rendszer, de se a kartergázt, se a lecsapatott kartergázt nem hiányolja a motor.Lényeges működésbeli különbséget nem érzek, de már az előny, hogy ennyi idő után is patyolat a fojtószelepház, mivel az égéstérbe nem jut trutyi, így kevesebb a kokszosodás,,,stb.
"…Nem tudni azt sem, hogy (esetemben a Z10XEP) szelepfedélnek belső kartercsatornái valójában már magában a fedélben is közösítve vannak-e,…"
Ha figyelmesen megnézed a szelepfedelet, a választ is megkapod a kérdésedre.
"…vagy tudatosan a hengerfejből kilépő csatornák valamelyikéhez vannak hozzárendelve külön-külön…"
Biztos bennem van a hiba,de egyszerűen nem értem amit leírtál, bocs.
Túlbonyolítod az egészet. ( bolhából elefánt) Ha csinálsz egy lecsapatót, azzal semmiben nem teszel kárt, de minden kérdésedre választ kapsz.Ha mégse tetszik az eredeti állapot bármikor visszaállítható. „Puding próbája az evés”
Egy kis kedvcsinálónak:
Igy volt kiépítve, az első lecsapató rendszerem. ( azóta már 2-szer átépítve, módosítva)Kizárólag városi használat mellett többnyire koszos deszt víz volt a tartályba, a víz tetején úszkáltak [ilyen egybeállt olajos trutyik ]
A motornak nincs szüksége a kartergázra, benzingőzre, kipuf gázra, csak a szigorú környezetvédelmi normák miatt a lehető legtöbb károsanyagot visszavezetik, megetetik a motorral.
Engem a lecsapató meggyőzött,ezért marad, ki nem veszem
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Luck Dragon #87361 üzenetére
Biztos jól számoltátok a villogásokat? Ilyet nem dobhatott
A villogások szerint: P0310 = 10. henger, rendszertelen gyújtás érzékelése
Szerintem 1.4XEL motor nincsMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Luck Dragon #87368 üzenetére
Ha égéskimaradás van, akkor 1 henger nem megy, alapjárat ford szám csökken, több mint 20 ló pihen,a motort erőtlennek érzed, lassan, lustán pörög fel, ezt meg érezni kell vezetéskor. Ha meg beindul a 4. is, meglódul.Lehet, hogy csak valamelyik gyertya adta fel a harcot,vagy csak túl koszos, nem tud rendes ívet húzni.
A számolásnál nem kell izgulni, reggeltől estig villogja, ha győzöd lábbal, és egy ideig el se felejti a tárolt hibakódot.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Luck Dragon #87373 üzenetére
Ha Corsa C akkoz Z14XE, és akkor nem gyújtótrafó, hanem gyújtásmodul. Ennek az elektromos csatlakozása,a szelepfedélen szemben jobbról, középen van.Lehet, hogy csak nincs megfelelő kontakt. A gyertyákhoz csak úgy tudsz hozzáférni, ha a gyujtásmodult kiveszed. A modult 2 csavar rögzíti.
Ugyanilyen hol megy, hol nem megy tünetet más is okozhat, de annak más a hibakódja.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz neversellit #87350 üzenetére
Ha kérdeznek, szivesen megosztom tapasztalataimat. Akit érdekel elolvassa, akit nem továbblapoz.
Érdekelt a lecsapató téma, olvastam róla jót, rosszat, kíváncsi voltam mi az igazság, elhatároztam, próbának csinálok egyet.10 – 15e között lehet készen venni. Ennyit nekem nem ért meg, tudok én otthoni anyagból is csinálni, ingyen van, csak molyolni kell vele.Láttam, hogy többen csináltak olcsóbban, ezt a megodást választották:Kerti szivattyúhoz vízszűrő 1
és 2
Ezzel nekem az volt a bajom, hogy a motortér szűk, nem fért be sehová.Találtam műanyag ovális „bedeco” kakaós dobozt, ami pont befért, és rögzíteni is tudtam.Csatlakozókat is találtam a lomosban, amit be tudtam építeni.Mivel látni akartam,hogy működik,ezért átlátszó csöveket tettem bele. Így már láttam, hogy a beindulás után már jön a [vízpára ] a lecsapatóba,még az olaj felmelegedése előtt.
Akik rendszeresen hosszabb távon autóznak,akkor lehet, hogy nem lesz koszos deszt víz lecsapatva,ezért a bevezetett olajpárát nincs ami megfogja, ezért az megy vissza a fojtószelepházba. Ők azok, akik azt mondják, hogy nem működik a lecsapató, mert a lecsapató nem fog meg semmit, ezért ki is dobják. Ha csak annyi fáradtságot tennének, hogy a száraz lecsapatóba öntenek 1 deci deszt vizet ,lenne ami megfogja a forró olajpárát.
Kíváncsi voltam, hogy tul képpen mi is megy vissza a fojtószelepházba, ezért bütyköltem a lecsapatónak is egy lecsapatót, folyékony szappanos flakonból, és injekciós fecskendőből [kép] A fecskendő rész a kilépő ág.Ezt megtömködtem gézzel, hogy lássam, megy e még ki valami olajos trutyi a levegőbe. A géz tiszta maradt, nem volt koszolódva.
Így volt kiépítve az egész
Találtam olyan lecsapatót, aminek nincs visszavezetése, csak simán kis szűrő beépítve a visszaágba.( nincs visszavezetés) [kép]Most találtam egy megfelelő méretű fémdobozt, abból csináltam egy [másik lecsapatót] itt van a helyén[kép]
Ez a jelenlegi helyzetről egytotál
Visszavezetés nincs, majd most kap a visszavezető ág egy kis szűrőt"..az általad használt vastagabbik fekete gumicső milyen eredeti rendeltetéssel bírt? .."
Régen ilyenek voltak a locsolótömlők.Vászonbetétes, a kompresszoron bizonyított,a mai napig bírja a gyűrődést.Nekem a ½ colos jó minőségű locsolótömlő pont a méret,eért abból kapott.
Szikikonos,szálerősített csöveket tudsz venni mindenféle méretben.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Luck Dragon #87411 üzenetére
A számok ugyanazok, csak a sorrend más.P0130
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
"...Az Engine Check világít (mondjuk az már ilyen egy ideje), hibakód kiolvasásra ezen működni-e kellene a gáz+fék, utána gyújtás módszernek? Mert nem kapok semmit...."
A nem kapok semmit alatt azt érted, hogy nem írja ki üzenetként pl: P0335 ?
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz kazsolt #87478 üzenetére
A hibakódban lévő 8-as szerint a sebességváltóval van gond.
Ennyit tudok segíteni:
P1811 engine torque signal malfunction ABS / TC / ESP (vehicle dynamics system)
P1811 Nyomatékjel-hiba (CAN) ABS / TC / ESP (járműdinamikai rendszer)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #87448 üzenetére
Elolvastam, a hátamon felállt a szőr.
Az X16XEP-s résznél van egy-két dolog,ami köszönő viszonyba nincs a valósággal, ami azért nem jó, mert a kevés infóval rendelkező, de több információra éhes érdeklődőt félrevezeti, ami nem szerencsés.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
"...Úgy tűnik ez a módszer nem működik nálam, rendes kiolvasóm pedig nincs.."
Leírtad miért nem működik,: "...Viszont az simán lehet, hogy ki van égve és azért nem ad hiba kódot sem a pedálos módszerrel..."
A szűrőcserétől nagy csodát ne várj. Szerencsés esetben a műszaki vizsgáig még elmegy a gép, de ott vastagon bukovári.
Téged az se zavar,hogy "...Az Engine Check világít (mondjuk az már ilyen egy ideje).."Ez akkor jelez, ha a károsanyag kibocsátási szint, a megengedett szint fölé emelkedett azaz,az ECU-nak nem tetszik a kat működése.Valszeg a lambdaszonda se százas, ennek egyik jele a nehézkes indulás......
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz ricsi8800gt #87493 üzenetére
Indításkor,még mindíg csörög, zörög?
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz PETEE78 #87677 üzenetére
Jól gondolod, úgy tudod ellenőrizni, hogy széthúzod a csatit. (akár napokig is közlekedhetsz így),de előtte nézd meg, nincs e tárolt hibakód, mert széthúzott csatinál a hibajelző villogni fog, és lesz P0130, és P0135 hibakódod. Ha a rángatás, gyengülés megszűnik, ő a bűnös,ha nem,lehet tovább kutakodni, gyertya, gyújtásmodul, EGR, fojtószelep helyzetérzékelő…stb.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Grande Ale #87685 üzenetére
Nem vagyok villany"ász" szerintem a kapcsolóval,vagy a vezetékeivel van gond.Az ablakfűtésnek,tükröknek külön reléi,biztijei vannak, valószínűtlen, hogy egyszerre mind bekrepáljon.[kép]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz hdanesz #87684 üzenetére
Az akkuról a saru nem volt levéve mostanában?
A ránézés kevés. A fojtószelepházat,fojtószelepen lévő esetleges lerakódott koszt kitisztítani kevés.Ha normális tisztítást akarsz csinálni, ahhoz a fojtószelepházat ki kell kapni, mert a dzsuva java része ott van lerakódva,amit csak szétszedéskor fogsz látni.[kép]
( Sanki neked is )
Nem könnyű tisztítani, a koszt egy ilyen tisztító oldja a legjobban, de ez se tökéletes.[kép][ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Grande Ale #87691 üzenetére
Melyik biztosítékot? Elolvastad amit írtam?
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen