-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75511 üzenetére
Tessék. Kintről hozott biztosan frsz. alapján, de Opel szakszervizben gépre kötve ECU megmondja, hogy mennyi a valós km, ha csak bele nem nyúltak abba is. De állapotából mindenképp látszik, hogy reális-e a megadott km.
Ja, írja is, hogy kinti. Kormánykopásból ítélve is valósnak tűnik a km.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz F_Gergely #75520 üzenetére
Árát nem is néztem annak, 2.7-ért már értelmesebb kocsi is van mint egy 11 éves múlt OPC zafira...
Ha kicsit feljebb tudsz menni az árban, talán 1.7-1.8 körül H benzines kifogható amit érdemes megvenni. De elsőnek magadba tisztázd le hogy tetszik e a belseje, mert az elég puritán.
Amúgy ha nekem kellene venni most ennyiért olyat hogy legyen hová pakolni, nem nagyon tudom mit vennék.
[ Szerkesztve ]
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75520 üzenetére
Nem versenyautó, viszont a motorja sokaknál nagyon sok km-t kibírt már. Az 1.8-as mondják az egyik legjobb motornak.
Vagy egy kicsit erősebb, Szada véleményezi a motort, azt hiszem neki is ilyen motorral szerelt a verdája.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75524 üzenetére
Ezt eddig nem mondtad, az úgy teljesen más. Ingázol itthon és külföld közt? Munkára használod az autót? Mondhatnál több konkrétumot is.
(#75525) Petyyyyy Veloé nem eszi, szinte napi kapcsolatban vagyok vele chaten és már találkoztunk is néhányszor. Osié sem eszi tutira, Tomi meg kitapossa a belét is, nála mindegyik megdöglene hamar.
Az enyém max 2-3 dl-t zabál 1000 km-en, de azt szinte mindegyik autó, bármelyik motortípussal, mivel van egy adott természetes olajfogyasztás mindegyiknek. Amelyik semennyit, annál a benzin tölti fel a szintet[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75531 üzenetére
Én semmi jót nem olvastam róla, de nem szeretném helyetted kikeresni, főleg azért, mert számomra a dízel visszataszító egy szerkezet személyautóban.
Azaz van egy dízel motor, amiben kellemesen csalódtam, a Mercedes C 2.5 turbodízel, ami szinte alig hangosabb a benzinesemnél és az 5 db 500 kcm-es hengerrel nagyon erős és jól is megy, de 7-8 litert el is kéri
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75533 üzenetére
Nagyon változó, van, amikor 500-at egy héten, de van, amikor egy hónap alatt annyit. Viszont nem érdekel, hogy 10-et eszik városban, országúton 8 körül 150-nél, mert megy és, amikor odalépek neki, akkor fele annyi idő se kell az előzéshez, mint sok másik autónak. Meg hát, én sportosabban vezetek az átlagnál, utálom a tötymörgést.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75540 üzenetére
Nem, az csak egy példa, de gyerekkori barátom, aki 30+ éve autószerelő, prémium kategóriás autókat is visznek hozzá, lesújtó véleménnyel van róla, javított már olyat, szinte az összes olasz dízelre azt mondja, hogy silány minőség. Vannak jó dízelek is természetesen, de azok nem az olaszok.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75558 üzenetére
Pontosan ezért mondom, hogy mindenkinek mérlegelnie kell(ene), hogy milyen autóra van pénze, amit fenn tud tartani úgy, hogy bármilyen esetleges hiba, vagy alkatrész csere beleférjen a költségvetésébe, mert gondolom, az fontosabb a tulajdonosnak, hogy használni tudja a gépét, mint, hogy néhány literrel kevesebbet fogyaszt közel azonos üzemanyagárak mellett. Havi 2000 km-nél, ha 2 liter a különbség, az 40 liter, 14000 ft, éves szinten 168 ezer, aminél már eleve magasabb a dízel és benzines közti árkülönbség.
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75565 üzenetére
A "be kell gázozni"-t olvasd hozzá.
Az 1.9 cdti-re 6,6-os minimális fogyasztást írnak amúgy C Vectránál: A fogyasztás városi használat mellett a teszt első napjaiban - amikor nem tudtam kihagyni egyetlen gyorsulási lehetőséget sem - 8,8 liter körül alakult. A halottak napi pátoszban a fegyelmezett vidéki utazások alkalmával ez az érték már 6,6 literre redukálódott.[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
válasz F_Gergely #75565 üzenetére
Nos a Vectrával kapcsolatosan azt írtad hogy nem találni infókat.t. Pedig de! Közel 12 oldalnyi nép ítélet van leírva.
Átolvasgattam és a lényeg az hogy az értékelést beállítód emelkedő sorrendbe és elől vannak a legrosszabb értékelt gépek akkor lehet látni az összefüggést.
Azaz 2004-2005-évből nem szabad venni dízelt,és 2006 év elejéből. Ott voltak konstrukciós hibák.
2.2-Dizel a legrosszabb, az soha semmilyen módon nem szabad megvenni.1.9CDTI 120/150-ről pár hiba lista.
1,
- Komplett szívósor 300,000.00
- Külső hőmérséklet mérő 15,000.00
- Motordiagnosztika hiba szinte havonta
- Kezelőszervek (rádió, fedélzeti komputer)
- Gyári Kerékőr 15,000.
- Mindkét szivargyújtó.
2,
- Kettőstömegű lendkerék: 200.000 Forint - - Kuplungtárcsa és kinyomócsapágyak (alsó+felső): 130.000 Forint - - 4db INJEKTOR: darabonként 140.000 a JAVÍTÁSUK vagyis x4 az: 560.000 Forint - - Hőgomba: 25.000 Forint - - Nagynyomású szivattyú: 150.000 Forint - - Felső nyomásszabályozó: 80.000 Forint -
3,
- gyakorlatilag minden, ami :
- -műanyagból volt , mint megtudtam a szervizben, a környzetbarát műanyagok törnek. Attól környezetbarát, hogy mondjuk 2 évente veszek egy újat....
- -gumiból volt a futóműben. Az opel szerint az a jó, ha nem lehet kicserélni a szilenteket, hanem cseréljék ki az egész alkatrészt.
- -vagy ami elektronika alkatrész volt
-
- Ja és a hengerfej tömítés 44000 km után spontán átégett...
4,
- Önindítő 2x, generátor, kettős tömegű lendkerék - kuplungszerkeze
5,
- Eddig minden garanciában ment. A problémák:
- - 20.000 km-nél egyszer csak kigyulladt az olaj lámpa. 2-3 tömítés meghalt, olaj folyt. Csere, azóta nem jött elő.
- - Jelenleg az ötödik (!) szélvédő van benne. Az első hónapban kaptam egy követ, majd jöttek a bajok. Állandón berepedtek az új szélvédők. Utolsó alkalommal egy "másik fajta" szélvédő ment bele (felül zöld csík), az bírja azóta.
- - Fékmunkahenger a harmadik van benne. Az első meghalt a fékbebétek cseréje alatt valamiért. Csere lett, de valamiért az sem lett jó, szépen lement a pedál a padlóig ha nyomtam. Újabb csere után nincs baj.
- - Twinport szelep meghalt, komplett szívórész csere. Nem állandóan csinálta, de ha rájött, akkor szervizlámpa és vészüzemmód (max 90km/h, nulla gyorsulás). Újraindítás, és általában ment is. A ciki csak az volt, amikor előzés közben csinálta.
- - Klímakompresszor csere (iszonyat zörgő hang). Körülbelül ötödik alkalomra jöttek rá, hogy ettől van traktor hangja a gépnek.
- - Valamilyen gázvisszavezető cső 2x csere. Típushiba, elrepedt és berezonált. Most is :-)
- - Futómű elég érzékeny, az első 20e km alatt kétszer kellett állítani. Érdekes, de azóta rendben van.
- - Műszerfal itt-ott zörög, rezeg. Egyszer valamilyen patentot cseréltek a középső konzolban. Javítgatták, de most sem csendes teljesen.
- - B.e. index rendszeresen kiégett. Negyedik csere után foglalatot is cseréltek. Egyenlőre jó.2006-tól a nép ítélet alapján már mindenki szereti,persze lehetnek itt is egy-két fanyalgó. De 90%-ban szeretik és gond mentes gépek.
Annak is utánna lehet olvasni, hogy az a bizonyos Fiat "szutyok motor"- más gyártó által használt gépjárművekben nincs semmi gond. Itt a GM- tett egy fejlesztési módosítást ,ami nem jött be. Azaz itt a GM hibája az egész és nem a Fiat. De persze itt is előtte könnyebb írni, mint utána olvasni a dolognak. F_Gergely ez nem neked szól.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz F_Gergely #75584 üzenetére
A benzin- gázüzemű járművek lehajtását 2011 októberétől engedélyezi a Belügyminiszter
26/2011. (IX.6.) BM. rendelete az Országos Tűzvédelmi Szabályzatról 601. § (6) Az (5) bekezdés pontja miszerint a bejáratnál, jól látható módon a „Biztonsági szelep nélküli LPG üzemű jármű részére tilos a behajtás” feliratú táblát kell elhelyezni. Tehát megszűnt az a rendelet, amely eddig tiltotta a gázüzemű gépjárművek lehajtását, parkolását a mélygarázsokba, így azok az autók, melyek el vannak látva elektromos mágnes tekercsel és biztonsági lefúvató szeleppel, azokra a tiltás nem vonatkozik. Családi házakban, a padlószinten szellőző nyílásokat kell kialakítani, ahol az esetlegesen szivárgó gáz távozhat a szabadba, akkor nyugodtan leállíthatjuk gépkocsinkat. A kereskedelmi forgalomban kaphatóak háztartási jelzőkészülékek is, az alsó robbanási határérték 20%-nál riasztójelzést adnak vagy egy szellőzető rendszert indítanak be. Mivel azonban a gépjármű tartályán elhelyezett mágnes tekercs a gépjármű álló helyzetében zárva van, így gyakorlatilag gázszivárgás nem jöhet létre.
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75584 üzenetére
Nem mellesleg, megközelítőleg akkora "vagyon" a gáz beszerelése, mint ugyanazon kategória benzinese és dízelese közti különbség, azaz magasabb ár a dízel javára.
Tehát már nem nagyon vannak érvek a dízelek javára, no meg, úgyis hamarosan betiltják a személyautókban.
[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
-
válasz F_Gergely #75598 üzenetére
+1
Hasonlóan gondolom én is. Az év elején mikor voltam teszt vezetésén Fiat Tipo 1.6-MJET 120/320 és a mostani Caravánom 1.6-116/150 között ugyan ez vissza köszönt. Pediglen a lóerő szinte azonos.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #75547 üzenetére
Ezeket a 20 eves rozsda kupacokat el kell felejteni. Soha tobbet nem vagyok hajlando olyan autot venni a mi rozadasodasra hajlamos. Vicc ezt figyelgetni 2017 kozepen.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #75601 üzenetére
Pontosan! Nálam dettó. Másokat nézünk az tény, de a rohadás kizáró tényező mind a kettőnknél. Astra fronton kicsit elvagyok keskenyedve. 1.4 benzinesek 10 évesen 250-300e km futással. Kell a halálnak 800e-1 millaérárt.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
-
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz F_Gergely #75615 üzenetére
Én gyakran nem kímélem az autót, szeretem pörgetni az 1.6-ot, (jó, nem egy atomerőmű ), de én is megállok vegyes 7,5 liternél sok klímázással. Ha óvatosabban vezetnék, szerintem nekem is lenne vagy 6 liter körül.
Ja és most lettek a téli gumik lecserélve négyévszakosra, szóval kíváncsi leszek, lesz-e változás.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
diegho
nagyúr
-
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #75603 üzenetére
Nekem aranylag konnyu dolgon van. Sokkal kisebbek az elvarasaim es benzines is kell. Vannak alternativak. Az egyik a Ford.
Mondjuk az Astra vonal eddig nagy blama ami a hirdetesek nagy reszet illeti.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #75658 üzenetére
Nekem nagy részben ezeket adja be ha beírom ami kell nekem.
Opel Astra G
Ford Fiesta Mk6
Ford Fusion
Peugeot 206
Suzuki Ignis
Focus Mk1
Chevrolet LacettiEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #75662 üzenetére
Mk6 Fiesta eddig a legjobb ebből. Japán max csak a Ignis. A többi kiesik.
trassher A magas fogyasztáson kívül szinte csak jót írtál róla.
A megbízhatóság a legfontosabb!! Lásd ott a te kényelmes G Astrad amire ráköltöttél 1.5 év alatt 500e. Érted mire gondolok? A te G-re 375e km-ig még egy milla el fog menni. Amikor az út szélén állsz 200km otthontól pont leszarom a kényelmes ülést meg nem billegő kasznit.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Markizmark
addikt
válasz F_Gergely #75687 üzenetére
Nagy bódé, "nagy" motor, el. ablakok, klíma, tempomat, ülésfűtés, el.tükrök fűtéssel. Nekem ennyi elég lenne most.
Persze az alapvető, hogy ne rohadjon sehol. Sok km nem érdekel, ha szépen jár a motor és szépen megy az autó.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #75697 üzenetére
Tul nagy a tavolsag a kettö dolog között, amit keresel, ahhoz, hogy egy multifunkcios megoldast talalj szerintem.
Miert nem nezel valami megbizhato, regi dizel dömpert, meg melle egy benzines hobby autot? Ha csak ugy autozgatni szeretsz, akkor csak elvezetesebb lenne, valami hatsokerekessel, mint egy dizel kombival(#75701) bandi0000 az 500k tartalek egy dizel eseten alap kell, hogy legyen, ha az üzembiztos hasznalat a cel. Ha alaposan atvizsgaltatod megvetel elött, akkor a komoly bajokat jo esellyel mind fel lehet tartni....ilyen öregebb dizelt csak ugy szabad venni, hogy az atvizsgalasra nem szabad sajnalni a penzt. Szvsz
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #75704 üzenetére
En arra irtam, hogy ha jol latom, akkor kell neked egy verda, ami nagy, pakolhato, kenyelmes, de mellette szeretsz "csak ugy autokazni" es azt is sportosan. Namost a kettö az nalam nem fer össze
Megeri vagy nem eri meg, arrol meg ez esetben nincs is ertelme beszelni. "Csak ugy autokazni sportosan" az sehogy sem eri meg . Mondjuk nekem ez sem adja ki, hogy mi a jo abban, hogy közuton jössz mesz . Ha gokartozik az ember, vagy a ringen köröz az oke, azt ertem....de hat nem vagyunk egyformak
Az a B veki egy elatkozott joszag volt.....nekem semmi bajom a dizellel, en is azt hajtok tudod meg azt is tudom most mar, mi fan terem egy dizeles auto, nem csak a hülyeseget fujom esz nelkül, mint paran...
Szoval csak ezert irtam, mint tipp....
-
WP14
őstag
válasz F_Gergely #75716 üzenetére
Jogos. Azt nem is néztem, "kitűnő" állapotot írt. Azt is le kell alkudni belőle, mínusz 2 kiló és úgy már jó lehet.
(#75718) Gergőke88 Nem fos az, simán venném, javítás nem lenne sokban nekem
A cabrio meg jobbkormányos, és? Vizsgás.[ Szerkesztve ]
Inkább állva meghalok, mint térdelve éljek!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs