-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz 7Sony7 #37536 üzenetére
Igen, teljesen szintetikus. Ha nem locsolom ki fehér papírra akkor azért picit sárgás.
AMD Power Nekem most van 163k km benne, 4 éves, nyilván pályázott. Ezt folytatnám és 2 év, vagy netán 1 év múlva meg lenne a 200k és állítom, hogy pont ugyanilyen állapotban lenne mint most, ami pedig olyan mint mindig is Illetve nem tudom mi változhatott, húz, nem rángat, nincs hibakód nem is volt, olaj cseppet sem fogy, kipufogó és teljesen tiszta, sőt konkrétan nincs is, hidegen se.
Ti régebb óta űzitek ezt több autóval, de szerintem inkább ez is állapotfüggő nem km. Szervizelés is kicsit olyan mint a használtautó vásárlás, az is állapotszerint, nem számok szerint.
Pl. a régi F -ben még most sincs ennyi, talán ha 140k van, viszont vagy 15 éves és bár az is "hibátlan", de inkább hívnám tünetmentesnek, mint hibátlannak ha a H -hoz hasonlítom.Az a találkozó meg érdekesen hangzik bár fura,hogy minden hónapban? Na meg Bp. -en belü lmesszebb nem is lehetne
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Kickass #37546 üzenetére
Szerintetek Kleber Dynaxer HP3 mennyire lehet jó vajon? Kaptam 4 ilyen nyárit az autohoz, még 1 centit nem mentem velük nem tudom milyen lehet. Alig kopottak, tehát el tudnám adni/gumisnál beszámíttatni ha jobb lenne valami más valsózínűleg. Amit találtam neten róluk, tűrhetőek-jók.
-
haddent
addikt
válasz Egyhapsi #37570 üzenetére
Tényleg nem értem, hogy hogy lehet így meghatározni ezt... Nem úgy kéne, hogy amíg nem eszi az olajat, addig csakis a gyári előírtat. Ha eszi az olajat akkor kopott a motor, generál előtt egy próbát megérhet egy kicsit sűrűbb olaj talán. Ha az sem akkor generál és megint a gyári. Nekem ez tűnik logikusnak
-
haddent
addikt
válasz Phobion #37583 üzenetére
Egyáltalán nem... olyan mint 1 Toyota Yaris vagy egy luxus Wagonr , csak kevésbé süt le róla az a "városi kis patkány vagyok kíméljetek". Nekem tetszik. Nyilván semmi pénzért nem cserélném az Astrát rá, de szép. Belülről meg kifejezetten baromi jó, a belseje jöhetne akár
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #37597 üzenetére
"Megtakaríthat akár 300 eurót vagy 80 liter üzemanyagot a gumiabroncsok teljes élettartama során. "
Hát ha A és G közt 80 liter / 2-3-4-5 év különbség van akkor le kell sajnálni magasról
-
haddent
addikt
válasz hermandani #37629 üzenetére
De, csak inkább olyan mintha a szervó lenne gyengus (márkaszervíz szerint minden pacek), és inkább gumis nyikorgás, nem gondolnám, hogy fémes
-
haddent
addikt
válasz Declare #37676 üzenetére
Hát nem tudom, az off -ba írt példádra van ellenpélda nem kevés csak más méretekben, még aránytalanabbul
Egy kis on is legyen: volt már valaki ezen a (nem tudom a hivatalos nevét) vezetéstechnikai tanfolyamon? Elég drága, de megérheti? Ők adják az autót vagy sajátommal pördülök huszonkettőt a feljegesített betonon ha úgy van?
-
haddent
addikt
válasz Calogero #37696 üzenetére
Mondjuk alaphangon kerül 2.5x annyiba és egy elég komoly terepjáróról beszélünk (ránézésre legalábbis. Van magassága az alváznak, elhinném róla, hogy tud hegyet de legalább dombot mászni. Nem úgy mint ezek az ültetett porbafingó "terepjárók"
Biztos baromi kényelmes lehet, gondolom mintha otthon tespednél fotelban csak még mész is mint a rakéta
Bár épp ma láttam álmaim terepjáróját. Még ilyet nem is láttam.. H1 -es hummer tetszett eddig, még a katonaihoz közeli, nem villogásra való szar. De ma egy Range Rovert láttam. Akkora volt, mint egy anyahajó, az alváz kb. a fejemnél kezdődött Valami kis picsa ment benne, tök normálisan, sőt beszarian vezetett, de ahogy kirakta az indexet egyből satuzott mindenki olyan respektje van annak a dögnek az utakon (igen tudom, rovereket is szídni kell itthon, mint az opelt de akkor is ) -
haddent
addikt
Hátul kell új fékpofa, még van egy néhány mm, remélem kibírja még a nyári gumi időszakig. Valószínűleg márkaszervízben lesz cseréltetve, mert egyúttal az elektromos szervos kormány kicsit (1-2fok?) csálé jobbra és csak ott hajlandóak hozzányúlni. Ezt már a multkor is felvetettem, azt mondták, hogy majd azért nézzük meg, nem kell-e féktárcsa is. Hogy tudom megnézni/eldönteni, hogy lehúznak-e vele, vagy valóban túl kopott már a tárcsa is?
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #37749 üzenetére
Belülről kulturált. Motor az olyan amilyen, a 115 ló nagyon jól hangzik de 1 literből.. hát.. A külseje sem lenne rossz a maga kategóriájában, az oldala elmegy, hátulja érdekes de még hát jó, eleje viszont nagyon elsietett? Az egész autó ilyen extravagáns kis szarkeverő és elöl meg olyan ,mintha gyárilag le lenne szakadva a lökös, mert épp a srácok építik gittből a sufniban a tuningosat Ilyen kis nyomott gépben asszem a Minit nem lehet überelni kár szenvedni
-
haddent
addikt
válasz Ivan15 #37754 üzenetére
Én ezt úgy értettem, hogy ez, a Fiat 500, az a skoda meg a vw ezek baromi hát.. nem sporotos és nagyon nem veszik a saját megjelenésüket komolyan. A rendes mini john cooper kövezzetek meg de szerintem egész kis sportos dög, és ugyanennyi mint ezek. Jó, hogy BMW és a gatyád biztos ráköltöd, de ha ilyen kis szar kéne, akkor nem kérdés melyik a szebb (nekem). Nem álmaim autója de egész korrekt
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Calogero #37759 üzenetére
Az opelekben "kemény" a szervo (mint minden más is igazából), ennek én igazából örülök. Na jó, az F -ben kriminális karom leszakad szervó van, de a H -ban nagyon kényelmes már (nekem). Persze kényelmesebb, tudom milyen, pl renaultokban még a picikben is olyan rásegítés van hogy megpöckölöm és helybenfordul 5öt
Egyébként biztos vagyok benne, hogy ki fogja húzni nálad sokáig, ha nem sérül és rendesen megkapja a karbantartást esetleg többet -
haddent
addikt
válasz lsebestyen #37821 üzenetére
F szedánba szétszedve befért az enyém (dirt gépezet nem egy sima), + 4 ember csomagja 1 hétre. Szóval ha szétszeded akkor tuti
-
haddent
addikt
De pedig kettő Hát fogtak csomagot hátsó ülésen és anyósülésen is, lábnál is stb.. Senki nem mondta, hogy kényelmes volt Mondjuk én úgy szétszedtem, hoy pedálok le, kerekek ki, teleszkóp ki, , kormány ki. Szóval egy órácskámba beletelt, mire összelegoztam újra. Ja és ez váltó nélküli, váltósra nem vállalkoznék a bicikliváltó az a szerkezet ami egy sátáni találmány annál idegesítőbb és rosszabb dolog ami kevésbé megbízhatóan működik nincs a világon.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Mi lehet a gond akkor, ha 130 körül elkezd egyenletesen jobbra-balra minimálisat rángatni a kormány, rezonál? Én úgy emlékszem, hogy acélfelnivel ezt nem csinálta, mióta rajta van az alu azóta. Súlyra ugyanaz, talán 0.5kg -al nehezebb vagy könnyebb, szvsz. elhanyagolható. Rajta vannak a gyári súlyozások, tehát elvileg ki kéne legyen centirozva, de a gumisnál amikor felrakták akkor nem centirozták, láttam, hogy bontja ki az új dobozból, teszi fel nem szarozik. Centir megoldja?
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #37940 üzenetére
Ez igaz, csak nem biztos, hogy - 1-2l fogyasztás, meg egy kis +dinamika (erről megint lehetne vitatkozni, hogy az mitől dinamikus amikor érezhető várni kell rá) késve megéri-e, hogy mindenre oda kelljen figyelni. Én nem látom az embereket, amint felkelnek 6 -kor, kimennek, szépen lekaparják a jeget, ellenörzik az olajszinteket, beindítják a motort, majd hagyják járni (nem törődve a fogyasztással, ez ugye nagyon jellemző ), utánn a szépen lájtosan mennek, de amikor már lehet akkor meghuzatják ahogyan illik (fogyasztással megint nem spórolva lefulladásik ötösbe baxva városban 50 nél), majd leállás előtt megint szépen lájtosan mennek vele 1-2 tiszteletkört a munkahely körül, utánna állva is hagyják még járni egy kicsit, majd szépen ezután mennek be dolgozni vidáman, időben
...Na ehelyett én inkább azt tartom reálisnak, hogy megvesznek egy 1.0 turbó dízel kompresszor biturbo agyon kis dögöt, mert olcsó és fogyaszt 3 litert, kinnhagyják állni éjjelre, bepattannak, pöcc&röff, majd mehet a padlógáz hidegen mert mi az anyjáért nem húz ez hidegen meg amúgyis a turbó is késik de be kell érni és pofátlankodni a városba úgyhogy menjen. Ha már meleg akkor viszont nem kell nyomni neki mert van egy kis erő benne, úgyhogy akkor szépen fordulat mehet a béka segge alá, leállításkor a turbo meg figyeljen magára, sofőr nem fog
Na én ezt nem tudnám megtenni 1 géppel sem, amiért kiadtam rengeteg pénzt. Viszont cserébe nem is szeretném az 1. paragrafus tortúráját sem, pedig ha ilyen gépem lenne akkor csak akkor lenne nyugtom
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #37946 üzenetére
Szerintem azért ezt nyugodt szívvel rákenhetjük a downsizingra. Azért egy autót haszon célra vesznek az emberek, közlekedni A-ból B-be, szállítani. Aki már hobbi célra (is) veszi az úgyis odafigyel, de ez ugye 1%.. És szerintem a nagy célcsoportnak nem lenne szabad a kezébe adni egy olyan technikát, ami igazából komoly odafigyelést és némi szakismeretet is akár megkövetelhet és versenypályára való (nyilván azzal az aprócska változtatással, hogy az "alap" nem 1.0l hanem mondjuk 4.0l ).
Ez egyelőre így kicsit sok odafigyelést és nyűgöt jelent szerintem és tervezett rövid élettartamot. Nekem ez egyelőre így nem tetszik... A modernség épp arról kéne szóljon, hogy semmire nem kell odafigyeljek, csak épp arra, hogy biztonságosan és úgy ahogy tetszik mehessek. -
haddent
addikt
válasz Declare #37952 üzenetére
Próbáltam, amikor vettük előtte próbálgattam 1.4TSi Golfokat. Azt hiszem azok 130-140 ló körül vannak, ez 116. Igen, ha már megy, akkor szépen húz, de nekem nem volt jó érzés. Nem olyan volt, mint a turbo dízel de akkor sem szimpi. Tudom, hogy sajnos ez a jövő, de amíg lehet én óckodnék tőle. De ez egyéni beállítottság, teljesen nyilvánvaló, hogy azonos űrtartalom mellett a Turbós többet ad kevesebbért
Jó hozzá kell tenni, hogy igen erős iszonyat/előítélet van bennem a VW konszern minden terméke iránt
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #38021 üzenetére
Azert meg remeljuk jo ideig lesznek szivosok is. A koltsegek meg meg igyis dragak barhogy fogalmazod at Majd ha ahogy mindtad is, elterjedtebb lesz, talan akkor.
140 lo 1.4 motorbol szerintem tulterheles.. Dehat ugye tervezett elettartam 250ezer km joaz...
Egy jo 2.0 as motornK meg a nyomaba nem er egy 1.4 turbo sztem. Nekem szubjektiven egy 1.6 os is szimpibv volt es az is, de kepzelem my kezdene egy mazda 2.0 ellen pl -
haddent
addikt
válasz Declare #38029 üzenetére
Jo ne vitatkozzunk, en biztos soha nem cserelnem semmi penzert el a v6 2.0 motort egy szutyok 1.4 tsi re de gondolom haverod sem. Nem tudom elhinni, hogy nem megy. Ha rendben van annak mennie kell, csak gondolom fel kell porgetni... Mas a karakterisztikaja, meg kell nezni hol a nyomatek oda kell porgetni tt nem letezik hogy nem huz ugy mint az 1.4tfsi
De mindegy sajnos ugyis ez lesz amit irtal is, sok kis eldobhato tervezett idotartamod funyiromitoros turbos cickanyrakatea -
haddent
addikt
válasz Declare #38042 üzenetére
Na, hát akkor ezt érezted. Vagy annyira elszoktál tőle, hogy kell a 4-5000RPM, hogy nem is toltad addig. Ha nem beteg, akkor olyan ninsc, hogy egy V6 2.0 BMW nem tapossa bele a mellkasod az ülésbe
Egyébként elvben nekem nagyon tetszik a dízel, mert ugye sokkal kissebb intervallumban működik a motor, turbóval ezt még kompaktabbá lehet tenni. Elméletben gyönyörű lenne, hogy 2-3000 a teteje és ott már max teljesítmény, de érzésre nekem mégis egyelőre, még nem kell. Én érzem a késést stb, nem tetszik... Az Audi új elektromos turbóját nem volt szerencsém próbálni ,de van egy olyan érzésem, hogy az nyilván bejönne már. Csak hát a sima turbo és alkatrészei is egy vagyon, képzelem azt...gban igen, csak ez hülyeség. Egy gyár vagy egy ikarus busz annyit lök ki, mint 1000 normálisan beállított, jól működő de nagy szívó motor Szóval nem a személyautókon kéne megspórolni ezt szvsz.
Az meg a vicc netovábbja, hogy épp emiatt ugye ezeket az apró turbodízeleket nyomatják, ami ugyan nem füstöl, és lehet, hogy a nemtom milyen előírásnak megfelel, de engem pl. fojtogat a szaguk borzalmas amikor odalép előttem egy.. Persze ez majd évtizedek múlva derül ki igazán, hogy ja lehet, hogy még károsabbLaciCRM ez marketing.. ne magyarázzuk bele, hogy jó nekünk, jó a Földünknek mindenkinek jó.. Az autógyártó-gyárak mennyi károsanyagot bocsátanak ki amiatt mert ontják az 5 évre tervezett autókat? Annyit, amennyit a nagy motorok 1000 év alatt se.. Összességében szinte biztos, hogy sokkal jobban fogjuk szennyezni és pocsékolni az erőforrásokat, ha max. 5 évig tart jó gazda kezében is egy ilyen kis dög szerintem. Csak hát EU előírás, képmutatás, az megy..
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Láttam ma egy Astra F GSX -et. Gyönyörű az a kis dög. Hihetetlen jó a formája és nagyon ment.
ilyen volt még a színe is, itt is egy,na még egy.Sok civices racerboi veri magát rá, mintha az lenne az ultimate hatchback, közben ekkor, '91 -ben a civic még úgy nézett ki mint 1 swift itt van/L]
-
haddent
addikt
Újabb paranoiás kérdezgetés/következtetés/tapasztalat:
úgy néz ki, hogy mostmár valóban megevett az Z16XER egy fél csík olajat (bár annyiszór nívópálcáztam, hogy lehet, hogy én "törölgettem" ki belőle ), közel 8 ezer km után. Hátul se füst, se fehér, se folyadék, se kék füst semmi nem jön, húz, megy, fogyasztás nekem egy lehelletnyit magasnak tűnik itt a fórumozokhoz képest, de annyira talán nem, hogy ebből lehessen rosszra gondolni, ráadásul kézikönyv 8.7 l / 100k, megvan, és ott biztos még csak nem is nyomták neki. .
Kézikönyv szerint 1.6 Z16XER olajfogyasztás [l/1000km] 0.6. Mondjuk ez borzalmas sok szvsz., 4.5 liter kell bele, és a min és max között 1.0 liter van. Tehát akkor 2000km -enként töltögetni kéne és még jó lenne a gyári adatok szerint?Ez inkább csak ilyen eszmefuttatás volt, a választ úgy is tudom "minden rendben teljesen normális, még jobb, mint sok másiknak ami még jó", de azért na, mégis.
Szóval nyugodtan véleményezzétek azért -
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz Declare #38183 üzenetére
Reggel 7 -kor Budapesten belüli autpálya szakasz ha jó időt fogsz el nem kell semmit csinálni, hát mégha lenen tempomat. Hát de én mondtam, hogy imádom ezt az autót, gyönyörű és k*va jó, ennyiért meg überelhetetlen, de a gyári ülés hát na így sikerült beállítani, hogy élhető legyen. Majdnem leghátul, és elég alacsonyan. De így igazából teljesen jó az ülés már Nyilván vicc volt, és nem úgy könyöklök, mint ahogy normális ember egy ilyen magas könyöklőn, de néha amikor 4 -esben van bizony ott a karom
Amit linkeltél is viszont szerintem iszonyatosan magasan van és nagyon hátul. Azon könyökölve megnézem hogy szúr bárki egy hármast? -
haddent
addikt
válasz Markizmark #38189 üzenetére
Felni festést hogy hol mennyiért / te magad mivel? Én is megcsinálnám, igaz csak az acélt, hogy télen is legyen valami kulturáltabb dolog, ne egy otromba koszos saras szenes fekete átlagos xar
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #38221 üzenetére
Hagy találjam ki hovatartozását... De ha nem, akkor is kb azonos értelmi szinten. Az ilyen szaremberből meg a helyszínen illene kiverni a kárt négyen. Ezeknek nem való még kocka alakú kerekű kerékpár sem. A vezetéshez kell egy intelligencia szint, anélkül lehet bármilyen reflexe és tudása, akkor is max a szántásba való. A rendőr is no comment... bűntetni van eszük csak
Az ilyet egyébként még csak be sem vitték, mi? Itt bármit lehet.. ittas vezetés, cserbenhagyásos gázolás, kötelező nélkül sufnituningos roncstelepszökevénnyel akkor is jár egy dá-dá legközelebb óvatosabban meg mostmár azért madj fizesd be a kötelezőt ha gondolod és ennyi[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #38227 üzenetére
Hammerite hasonló, amennyire én tudom kategóriában a legjobb. Mondjuk ára is van.. De talán van itthon egy adag beszáradt, ha felhigítom lehet, hogy még használható. Bár ez nem fújos, hanem rendes ecsetelős. Dehát egy télre szánt acélfelnin megfelel valszeg.
AMD Power és akkor még szépen fogalmaztál. Hány olyan van, aki tisztában van a nagyszerű igazságszoltálgtatással, és egyszerűen jár egy vw golf1 -gyel minden nélkül, legrosszabb esetben bukja az 50 ezres roncs árát, mert szerintem még jogsit se vonnak be tőle... Az a szlovák büdös k***a aki 200 -al kivégzett nem tom hány embert pár éve, az is mit kapott? Házi őrizetet 1-2 évre
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #38240 üzenetére
Erről jut eszembe, hogy múltkor mentem kicsit többet, kb 50km az F Astrával. És bizony ennyi idő után nem volt kedvem többet menni, a H -val meg még vígan furikázok mert nem fárad le a karom a szervótól, a gázpedál nem konkrétan egy bowdent rángat amit olyan erősen kell nyomni, hogy kb. félek, hogy kiszakad, a fék 10x olyan erős, a digitális indexet imádom, hogy tudok pöckölni és akkor csak 3 at villan egy sávváltáshoz magától abbahagyja szóval rengeteg apró kis dolog. Persze magában nyers erőben sem mindegy, hogy 116 vagy nem tudom fejből mennyi.. 50? 70? De érdekes módon ez olyan nagyon nem hiányzott, cserébe a 8 szelepes 1.6 F -et húzathattam, mert nem fogyaszt bármit teszek vele Ilyet tolnék a H -ba akkor megenne egy 15 litert mindenféle gondolkodás nélkül
..Na és a lényeg: ugye azért az F -ben is ott a szervo, ott az ecu stb tehát már messze meg egy "klasszikus" (izom)autó pl., de mégis sokkal közvetlenebb az út és a sofőr kapcsolata. Ugye ez mindennapi autózásnál nagyon fárasztó tud lenni, de néha jól esne mindent kikapcsolni, és szinte olyan kapcsolatba kerülni az aszfalttal, mint egy motoron. De mondom, nyilván ez még sehol nincs egy olyan igazi klasszikushoz képest. -
haddent
addikt
válasz AMD Power #38327 üzenetére
Én is. Bár azért Merciből és BMW -ből is tudnék szemezgetni. Volkswagent rühellem, nem tudnám megmagyarázni miért de olyan erős ellenszenv van bennem. Valószínűleg a sztereotípia.. Sok bunkó porigültetett németből hozott 500 ezer kilóméteres szént okádó passat kombi
Egyébként az Opel nem igazán német már jó ideje inkább amcsiEgyébként ma életem eddigi legdurvább takarítása történt meg:
Szokásos belső nagytakarítás, kárpit, szövet minden plussz első ülések kicsavaroz, sínnel megemel (teljesen nem mertem kivenni, mert féltem, hogy elsül a légzsák, szóval csak rögzítés levesze, megemel, alatta kitakarít), hátsó ülés teljesen ki (na itt volt egy kis dzsuva, kb 20 cigi filtert elhagyott az első/előző tulaj ). Meg a többi szokásos. És tervezem a fékeket lefesteni a kocsi színére, nem bírom ezt a "koszos-fekete" színt Egyik keréken megvolt a próba. Hááát nem olyan mint a pirosak egy Ferrarin, de a gyári koszos-olajos-fekete-színtelen-beolvadó verziónál jobb -
haddent
addikt
válasz AMD Power #38334 üzenetére
Gondolod? Én nem tudom, annyira nem érdekel, autó (meg sok minden más) téren mást nem is vennék csak német / amerikai / japán, tehát olyan nagyon engem nem zavar bármelyik is Mint nemzetet nem tudom, hogy szeretem-e egyiket is, de mint technika/autógyártás úgy nagyon
BMW: igen tudom, beszéltük a múltkor is, én is azonos állásponton vagyok, de a sok hülye miatt azért nem fosztanám meg magamat tőle, ha az lenne a kedvencem/lenne pénz. Merciből a legtöbb új szerintem kifejezetten randa, nekem már túl hiper..
De mindent egybevetve szerintem Insignia OPC maradna továbbra is a befutó Ma a ~6 órás takarítás után megajándékoztam magam egy kis "élményautózással" és teljesen élvezhető már 110 paci is. Abban meg nem is vagyok biztos, hogy kéne nekem hátsókerék. Igazából már akkor teljesen elégedett lennék, ha a benzint nem én fizetném és pörgethetném bűntetenűl 4-5000 engban 1:30 -nál a taxist szerintem ott helyben kéne kivégezni, nem -1 aki mások életét és értékét veszélyeztetni. 5 másodpercben kb. 10-ét + a busz utasai. 3:13 -nál a gyalogos eltarolta a csúszó autó és még rajta is maradt? :\
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #38337 üzenetére
Csomagolunk? Kemény 5Ft / liter
Megint az a hülye turbo inkább egy jó 8 literes izom szívó[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Ma, már gyújtás adásakor a napi számláló helyett megjelent az "InSp" felirat. OBD -vel megnéztem semmi hibaüzenet nincs nem is volt soha, úgyhogy szépen kiütöttem (resetelő gomb nyom, gyújtás ad, nyom amíg "----" nem lesz, elenged-megnyom). Ez így ennyi vagy kéne még valamit?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs